Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz trebon #61895 üzenetére

    a gyártói képviselet - adott esetben a Samsung Electronics Magyar Zrt. - az általa szállított termékekre vállalja a jogszabályi előírásoknak megfelelő jótállást, de adott üzlet nem onnan szerzi be a bolti garanciával értékesített készülékeket, hanem külföldről, így a hazai gyártói szervizet nem terheli semmiféle kötelesség azon készülékek garanciális ügyintézésével kapcsolatban.
    a vásárló az üzlettel áll szerződéses jogviszonyban, a fent leírtak miatt a gyártói szervizzel még közvetve sem, így a kedves vásárló az üzlettel fog "pereskedni" egy esetleges probléma esetén.
    szép is lenne a világ, ha mindenki venné a szürkén/feketén behozott készülékeket bolti garanciával, aztán menne a hivatalos gyártói szervizbe, hogy neki az jár...
    szerencsére nem így működik, és nem véletlenül különböztetik meg az üzletek a honlapon és eladáskor is a bolti és a gyártói "garanciát", és nem véletlenül drágább minden gyártóival!

Új hozzászólás Aktív témák