Új hozzászólás Aktív témák

  • Celtis

    veterán

    válasz Bandeee82 #158317 üzenetére

    Sokadszor is meg kell állapítanom, hogy egy sunyi görény társaság.

    milyen email címen levelezel velük?

    seh.contactus@partner.samsung.com

    vagy

    sehsupport@samsung.com

    Utóbbi a központi cím. Nekem is oda került a problémás ügyem. Na nem mintha azok jobbak lennének.

    Én ilyet írtam nekik anno

    Tisztelt Ügyfélszolgálat!
    Meglehetősen abszurdnak tartom, hogy egy magát ügyfélszolgálatnak nevező szervezet hallgatásba burkolózik és nem hajlandó az ügyfél semmilyen megkeresésére reagálni.
    Ettől függetlenül nekem van mondanivalóm.
    1. Mivel a javítás határideje egyértelműen letelt, felszólítom Önöket, hogy a készüléket legalább egy azonos vagy jobb paraméterekkel rendelkező, hibátlan típusra kicserélni szíveskedjenek.
    2. Mivel a tulajdonomat képező készüléket három hete vitték el egy párnapos kivizsgálásra, és azóta gyakorlatilag eltűntek vele, így sajnos már a rosszhiszeműség sem kizárható az Önök részéről. Ha továbbra is a hallgatást választják, hatósági feljelentést fogok tenni.
    Apadó tisztelettel,

    Erre másnapra megkaptam a csereutalványt.

Új hozzászólás Aktív témák