- Milyen NAS-t vegyek?
- ASUS routerek
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- Windows 11
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
marinea2
addikt
Latszik neked meg nem kellett gariztatnod naluk
Samsung ugyfelszolgalathoz iranyitanak mindenhonnan. Aztan ha a sablon 2-3 elutasitas utan atverekeded magad rajtuk (2-3 het jo esetben, rosszban 1 honap) akkor mehetsz egyezkedni a samsung leszerzodott szervizeivel. Igy megy ez."Régen" én voltam a rózsaszín maci - MVP Freak - Victory Royale - maFIA
-
Spec
őstag
válasz marinea2 #152301 üzenetére
Való igaz, én Samsung terméket még nem gariztattam (kopp-kopp). Egy régebbi Samsung UHD LED TV-m van, amit mai napig megelégedéssel használunk, semmi generál problémám nem volt vele. Még a legeslegelején volt egy firmware frissítési problémája, de azt viszonylag gyorsan és rugalmasan táveléréssel megoldotta a Samsung support. Más gondom nem volt vele azóta.
Én általánosságban mondom, hogy egy gariztatásnál elvileg nem kell te kommunikálj a márkaszervizzel. Csak abban az esetben, ha te beadtad gariba a termékedet a kereskedőnél, ő már átadta a márkaszerviznek javításra, és ők keresnek a javítás miatt közvetlenül.
Az hogy a kereskedők a Samsung ügyfélszolgálathoz irányítanak, nem jogszerű, mert te mint vásárló nem vagy köteles ebben semmit lépni, se tenni. Ha garanciális gondod van, azt a kereskedőn keresztül kell érvényesíteni, ahol vetted a terméket, és neki kell intéznie mindent.[ Szerkesztve ]
"They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine
-
marinea2
addikt
En Samsung parti vagyok alapjabaveve otthon majdnem mindenem Samu (huto, mikro, porszivo 2tv stb..) Ezzel az egyel volt problemam, elso gariztatas, de kegyetlenul lefarasztottak.. (es nem a 20ezer ft-os porszivorol van szo amit az ember inkabb vesz egy masikat hanem a egy 400k-s TV-rol)
Papiron lehet igy kellene mukodniuk a dolgoknak, de valosag meg nem ez. En amugy az eDigitalnal vettem."Régen" én voltam a rózsaszín maci - MVP Freak - Victory Royale - maFIA
-
Spec
őstag
válasz marinea2 #152303 üzenetére
Értem, hát ez szomorú, hogy így mennek a dolgok az ExtremeDigitalnál. Rájuk kellett volna akkor az asztalt borítani első körben. Na, egyébként velük már nekem is volt bajusz akasztásom nem egyszer.
"They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine
-
marinea2
addikt
Nekem is, mert mikor vasaroltam a TV-t keptelenek voltak 3 het utan se leszallitani. Mindig masnapra igergettek de kozben meg fogalmuk sem volt hogy hol a TV-m. Szoval bemergedtem es egy teherautoval(mert csak abba fert bele) fogtam magam es Kaposvarrol felmentem erte Budapestre. Szoval volt erte egy +30ezres utam is es -1napom. El van atkozva nekem ez a TV
[ Szerkesztve ]
"Régen" én voltam a rózsaszín maci - MVP Freak - Victory Royale - maFIA
-
Spec
őstag
válasz Celtis #152306 üzenetére
Én nem mondtam egy szóval se, hogy a kereskedő fogja a készülékedet megjavítani. Azt mondtam, hogy ott kell kezdeményezned a garanciális ügyintézést ahol vetted a terméket.
Megjegyzem sok esetben már itt megoldódik a dolog, mert azt mondja a kereskedő, hogy elismeri a hibát, és vagy csere készüléket ajánl azonnal, vagy pénzvisszatérítést, esetleg levásárlást. Ez főleg kisebb értékű műszaki cikkeknél jellemző.
Leegyszerűsítve, ha rossz a TV-d oda viszed be ahol vetted, vagy őket értesíted, ha nem akarod bevinni, és majd ők küldik ki a szakszervizt (vagy csak a futárt a készülékért).
Utána a szakszerviz kivizsgálja, hogy valóban hibás-e a készüléked, és ha igen, akkor megpróbálja javítani, ha nem javítható, akkor csere, vagy pénzvisszafizetés.
De nem a Samsung ügyfélszolgálattal kell először felvenni a kapcsolatot, és nem is velük kell vitatkozni, hogy hibás-e egyáltalán a készülék.
Ha a szakszerviz azt mondja, hogy szerintük nem hibás, mert ez a technológia adottsága, és ez ilyen, az más tészta. Akkor jöhet a vitázás velük, meg a Fogyasztó védelem, meg a békéltető testület. De először akkor is a kereskedőnél kell bejelentened a gari szándékát."They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine
-
Spec
őstag
válasz Celtis #152306 üzenetére
Na megnéztem pontosabban is a jogszabályi hátteret:
Erre a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról jogszabály vonatkozik.
"1. § (1) A Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, az 1. mellékletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: fogyasztási cikk) e rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki.
(2) A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez. A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.
(3) Az e rendelet szerinti jótállás érvényességéhez, valamint a jótállásból eredő jogok érvényesítéséhez a vállalkozás az e rendeletben foglaltakon túl további követelményt nem támaszthat a fogyasztóval szemben, kivéve, ha a fogyasztási cikk megfelelő üzembe helyezése más módon nem biztosítható és a követelmény teljesítése nem jelent aránytalan terhet a fogyasztó számára."
Vagyis a fentiek alapján a kereskedőt terheli a jótállási kötelezettség, mivel ő az aki a fogyasztóval úgymond szerződést kötött. Semmiképpen nem egy márka képviselet ügyfélszolgálata. Oda nem irányíthatnak át.Van még egy másik rész is:
"5. § (1) A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti."
Ez alapján az van amit mondtam, hogy a kereskedőnél kell kezdeményezned a jótállási igényed, de lehetőséged megvan, arra hogy a jótállási jegyen feltüntetett szakszervizt is keresd közvetlenül. De ez sem a Samsung ügyfélszolgálat, hanem a konkrét márkaszerviz, akit a kereskedő a jótállási jegyen megadott. Amúgy ez csak egy lehetőség, nem vagy köteles élni vele, és erre a kereskedő se kötelezhet.
[ Szerkesztve ]
"They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine
-
DaVE-1
tag
LG 55NANO0813PA
Samsung QE55Q80AATXXH
Samsung QE65Q60AAUXXH
Samsung QE55Q60AAUXXHEzek közül melyik a jobb és miért?
200-300K körül tudnátok ajánlani valami jóféle tv-t főleg filmezésre kellene.
-
Celtis
veterán
1. Továbbra sem igaz, hogy a kereskedőnél kell a jótállási igényedet bejelenteni.
Idézet a samsung hivatalos jótállási jegyéről.
4.2 A készülék meghibásodását és a jótállási igényt a vásárlás helyén (a jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett kereskedésnél) vagy a Samsung ügyfélszolgálatának jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett telefonszámán lehet bejelenteni, ahol tájékoztatják a jótállási igény intézésének menetéről (melyik szerviz végzi a javítást, hová kell a hibás terméket beszállítani, stb). A kijavítási igény a Samsung szerződött javítószolgálatainál (szervizeinél) közvetlenül is érvényesíthető, ezekre vonatkozóan a Samsung ügyfélszolgálatának jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett telefonszámán vagy a xxx weboldalon kaphat információt.
(151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet 5.§ (1))2,. Hülye lennék bárhova bevinni a tv-met, amikor azért a szerviz kijön és helyben javítja vagy szüksége esetén díjmentesen és szakszerűen elszállítja.
3. Ha a kereskedőhöz viszed be a készüléket, akkor csak az ügyintézés ideje fog nőni, mert ők is csak tovább fogják küldeni oda, ahova közvtelenül is fordulhatttál volna.
Kivétel lehet ha a kereskedőnek van saját javító partnere (v.ö.: bolti garancia) -
rainman72
nagyúr
válasz DaVE-1 #152311 üzenetére
Látom nem kaptàl vàlaszt
55" vagy 65Q60A ugyan az lesz árcetli dönt.
Lg Nano80 felejtős sztem max a Nano90,de az is IPS szóval inkább a Samu.
Jóféle tvk-et?
Kinek mi a jó,ha egy árban lenne az alap qled illetve egy oled akkor inkább az utóbbi.Remélem ezért nem rúgnak ki innen,Samunak is lesz idén oledje
Ha gondolod adj meg 2 konkrét tipust,rtings összehasonlítást beírom.[ Szerkesztve ]
TCL TS-8132 Philips 65PUS8518 Samsung 85CU8002 Fire tv 4K MAX
-
_Atesz
addikt
-
Sotiocsi
csendes tag
Megszereztem a szervíz számát, felhívtam őket, azt mondták csak a samsungnál tudom bejelenteni, és ők értesítik a szervízt. Meséltem a nőnek a szitut, azt mondta mondjam azt, hogy nincs kép. Így nem tudnak kérni képet meg semmit. Miután felhívnak a szervízből azoknak már mondhatom a pontos hibát... Nénike nem nekem mondta ezt először ebben is biztos vagyok. Megvárom még a fogyasztóvédelem intéz-e valamit, és ha nem járnak ők se sikerrel, akkor ezt megjátszom.
-
Phobion
őstag
Sziasztok!
Van egy ilyen TVnk: UE49NU7102KXXH
A kérdésem az lenne, hogy lehetséges valamilyen megoldással film közben nyelvet váltani? Feliratot tudok, de nyelvet nem, pedig több nyelv is választható, ha PC-n játszom le.Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
e.vid
senior tag
Nekem szerencsére még nem volt Samsung garanciás problémám, pedig sok terméküket használtuk/használjuk.
Ellenben a vasárnap a samsung.com oldalon vásárolt tv kiszállítójával (Raben Kft.) annál több és sajnos nem először…
04.03. (vasárnap) vettem egy 65qn90a tv-t a webshopon.04.04. (hétfő) jött az értesítés Raben-től, hogy 04.06-án kiszállítanák, ha megfelel vagy választhatok másik napot is. Jóvá hagytam a 04.06-ot, (majd otthon marad valaki) amiről jött is a visszaigazolás, hogy ok, akkor szállítanak. A készülék a raktárukba meg is érkezett 04.05. 01:52-kor, hurrá jön másnap…
04.06. (szerda) családtag otthon várja a szállítást. Reggel ránézek a csomag nyomkövetésére és azt látom, hogy nem indult meg a kiszállítás. Kezdődik a telefonálgatás, hogy akkor ebből vajon aznap lesz-e még valami? Ment a hitegetés, hogy rendezik a dolgot, ügyintéző kolléga visszahív stb. Órákon át nem hívtak, majd újra én érdeklődtem, erre jött az újabb hazudozás, magyarázkodás, míg délután kiderült, hogy ebből aznap már nem lesz semmi... de ígérték, hogy másnap 04.07-én biztos, hogy kiszállítják. Jeleztem az ügyintézőnek, hogy az a nap nem lesz jó (nem tud senki otthon maradni), de a 04.08-a (péntek) az megfelelő lesz, ebben maradtunk ez lett az új kiszállítás dátuma.
04.07. (csütörtök) vajon mi történt? Délelőtt hív a futár, hogy meghozta a tv-t… Elmesélem neki (tudom nem az ő hibája, ő csak a végrehajtó), hogy előzőnap kellett volna és hogy a 7-e az nem volt megfelelő ezért 8-a lett megcélozva… A futár elmondja, hogy igen, a papíron is 8-a szállítási dátum, amit ő jelzett is a raktárosnak, hogy ezt nem kéne vinnie, de azt a választ kapta, „hogy vigye csak, hátha átveszik”, na ez ugye nem ment, mert nem volt otthon senki. Megbeszéljük, hogy ezt jelzi a raktárnak és másnap majd hozzák újra. (utólag ránéztem a nyomkövetésre, ahol látszott, hogy 05:18-kor az autóra került) Estére kap egy olyan státuszt, hogy: Nem kiszállított – átvétel megtagadása
04.08. (péntek) Családtag otthon és folytatódik a kálvária… Nyomkövetés korán reggeltől figyel, de nem látszik, hogy elindult volna a csomag. Nyolc órától érhetőek el telefonon, így akkor hívtam is azt az illetőt, akivel megbeszéltem a pénteki kiszállítást, érdeklődve, hogy akkor ebből lesz-e valami, vagy megint csak hiába maradt otthon egyikünk. Ígéret van, hogy utánanéz és visszahív… na ez nem sikerült neki több mint három órán át, úgyhogy ismét felhívtam 11 után. Jött a mese arról, hogy „ez egy második körös kiszállítás lenne azon a napon” ezért nem látszik a státusz változás a követésnél, de meg fog valósulni… Persze, hogy nem így lett. 14 óra után hívott, hogy van egy rossz híre, ebből ismét nem lesz semmi… Valahogy már nem lepődtem meg ezen, mert egy béna, szerencsétlen, hozzá nemértő bandának gondolom őket, aminek hangot is adtam az ő sűrű elnézést kérő szövege mellett, amit már abszolút nem tudtam komolyan venni. De kaptam egy újabb ígéretet, hogy 04.11. hétfőn tutibiztos, hogy szállítják… hát szállítsák, mert otthon nem tud maradni akkor senki és nem is bízom abban, hogy ez menne gond nélkül nekik.
Panaszt tenni náluk ez ügyben persze nincs lehetőség, szerintük nincs ebben semmi rendkívüli, ez most így jött össze... Tudom, hogy aki dolgozik az hibázhat is, de ez így, ebben a formában, nekem szánalmas, és mint az elején már írtam, nem először fordult velük elő.Úgyhogy még péntek délután beszéltem a Samsungnál egy ügyintézővel és elálltam e készülék vásárlásától.
Elnézést, hogy hosszúra sikeredett, de gondoltam megosztom veletek.'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
wallace 234
őstag
válasz e.vid #152331 üzenetére
Sajnos sok ilyen cég van, csak azt nem értem, hogy tudnak fent maradni, hogy ennyire bénák nem tudják szervezni a kiszállitást. Ügyfél meg ideges, frusztrált mert nem kapja meg a terméket. Kicsi ország de annyi futár cég van,mint sehol! Többsége semmire kellő! Tiszteletet a kivételnek! Jól meg jártad ez a cég tényleg az alja. Legközelebb honnan veszel új tvt? Vagy mi a terv?
-
yala
újonc
Sziasztok!
A Samsung Shopban történő vásárláskor tudok valahogy kiterjesztett Samsung jótállást vásárolni a Tv mellé???
Most szeretnék vásárolni, de nem találok sajnos ilyen opciót.
Nagyon várom a segítségeteket!
Köszönöm!😊 -
d1d1
csendes tag
Sziasztok!
A Samsung Shopban történő vásárláskor nem tudom megnyitni a kosarat.
Ezt írja ki - HIBA: 500 - BELSŐ SZERVERHIBA Sajnáljuk, valami hiba történt.
A webshop amúgy működik. Megnézné valaki, hogy neki működik-e?
Köszönöm! -
_Atesz
addikt
válasz temppro #152338 üzenetére
Ha csak a kosárhoz [link] akarok jutni, rögtön a hibaüzenetet dobja.
Edge-ben egyszer továbbengedett az egyik tv-nél, de utána ott is blokkol.
CeltisNem segít.
Szerk: Edge böngészőben segített. Chrome-ban nem.
Szerk2: Chrome is jó lett, újra kellett rakni[ Szerkesztve ]
-
_Atesz
addikt
A QN90A és a QN95A modellek képminősége, mozgáskezelése ha jól értem azonos.
Amiben jobb a 95 az a 1connect box, 1 helyett 4 HDMI 2.1, picit jobb hangrendszer és picit jobb tükröződés mentes réteg a képernyőn?
Vagy van egyéb különbség is?
95-öst rendeltem, 7főn jön meg (mert hogy pihentetniük kell 7végére a raktárban a területi depóban...), szóval eső után köpönyeg a kérdés. -
_Atesz
addikt
válasz wallace 234 #152342 üzenetére
Köszi.
-
veterán
Hogyan lehet megtudni, hogy egy QE65Q80A TV-ben milyen panel van?
Itt korábban ADS/IPS panelt olvastam, de egy IPS panelhez képest elég jó a feketéje.
Be lehet kapcsolni valahogyan ezekben a TV-k ben a szerviz menüt, ahol leolvasható a panel típusa?
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
rainman72
nagyúr
válasz Donki Hóte #152344 üzenetére
Finoman bökd meg sötét háttérnél [nem kell ennyire erősen mint én ]
Amugy a plexinek van ilyen hangja ami nem fix.[ Szerkesztve ]
TCL TS-8132 Philips 65PUS8518 Samsung 85CU8002 Fire tv 4K MAX
-
veterán
válasz rainman72 #152345 üzenetére
Kopogtatás közben a hangot, vagy fényt kell nézni?
A kopogtatás hangjában nem véltem felimerni semmilyen jellegzetességet, de amikor rákoppintottam a kijelzőre, akkor a koppantás helyétől jobbra és balra is egy-egy fényjelenség villan fel kb. 0,5 másodpercre.
Nálad mintha 45 fokban jelentkezne a fény a koppintás helye mellett, nálam meg víszintesen kétoldalt...
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
wallace 234
őstag
válasz Donki Hóte #152346 üzenetére
Ha kopogtatod és villan akkor VA panelt kapott a tv. Itthon VA panelt kapott.
-
rainman72
nagyúr
válasz Donki Hóte #152346 üzenetére
A hang nem tartozik a jelenséghez,de ezt írtam is,csak a plexi mozog az lcd panel előtt annak van hangja
A lényeg hogy a VA panel kopogtatàsra kifehéredik több irányba is,az IPS meg nem csinál semmit.TCL TS-8132 Philips 65PUS8518 Samsung 85CU8002 Fire tv 4K MAX
-
rainman72
nagyúr
válasz wallace 234 #152347 üzenetére
A 75Q80A is VA?
514e-re jön ki kuponnal,600e az alja Ák-n[ Szerkesztve ]
TCL TS-8132 Philips 65PUS8518 Samsung 85CU8002 Fire tv 4K MAX
-
Bernardo20
senior tag
Kuponnal én is behúztam tegnap a 65Q80A-t. 326-re jött ki kuponnal, azért ez szerintem rendben van. Kíváncsi vagyok, hogy a valóságban mit tud a jó öreg 60j6200-amhoz képest..
Pénteken megnéztem Media Marktban, elég impresszív volt az ottani viszonyok között. Bár az eladó nem volt a helyzet magaslatán...
[ Szerkesztve ]