- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
-
IT café
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
stemplar07
őstag
Jut eszembe ezeknél a ,,tvboxos,, Samuknál a proci/alaplap a boxban leledzik ? vagy a TV-ben ? Gondolok itt a későbbi upprgade kit lehetőségére ... és egyáltalán miért nem abba tették a lan bemenetet ,Ci kártya , +egy darab usb-t , amit az MU 7-8 szériában ilyen felemás módon oldották meg, vagy azért, ha a tv box elromlik , azért lehessen azért valamit használni ? Lehet láma kérdés de ezeket nem értem ..
-
stemplar07
őstag
válasz KoNZoLik@ #115900 üzenetére
bizony , jobb, de olvasgatva az sem acélos ... kontraszt/fényerő/fekete/local dimming stb ...tekintetben ..
esküszöm az 65MU7052-t beállítottam a film módot hidegebbre , illetve a kiemelt módon kicsit feljebb húztam a színeket (mivel ezt csak UHD/HDR módban használom ) ezen kívül semmit nem is állítottam , és jó ..
Az SJ-n szinte minden filmen,/TV/hdr/4k állandóan állogatni kellet...és mégsem volt jó ..a többi dologról ne is beszéljek .. ((kontraszt/fényerő/fekete/local dimming ))[ Szerkesztve ]
-
Bence01
tag
válasz KoNZoLik@ #115899 üzenetére
Akkor a KS7000 fele kanyarodok. Sajnos nem új, ilyen outletes boltokban láttam, de ott adnak hozzá 1 év garit. Illetve magánszemélytől is láttam eladót.
Azt nem értem, hogy ezekben a boltokban miért van olyan sok pixelcsíkos?
Eredetileg azt is javítanák garanciában nem?Solo Puffin ti darà forza e grinta a volontà
-
veterán
válasz Bence01 #115907 üzenetére
Ez ne riasszon el, én már nem egyszer vettem ilyen boltokban és soha semmi problémám nem volt, és garanciát is adnak ugyan úgy!
Amit most vettem KS7000 is ilyen boltból van, én vettem le mindenről a fóliát és rendes garit is kaptam![ Szerkesztve ]
***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 816 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***
-
Bence01
tag
Annyi kérdésem lenne, hogy a KS7000-re megjött frissítésben a HDR10+ is? Kezeli a dinamikus HDR adatokat? Ezt a formátumot a beépített lejátszója viszi rendesen? Mert egy darabig azzal kell beérnem a gépem gyenge a 4k-hoz, meg a média lejátszóm is egy régebbi darab.
Solo Puffin ti darà forza e grinta a volontà
-
Ranbo
tag
-
Scooby
aktív tag
Mivel a múltban sok kérdés volt a 14-nap elállásról, gondoltam kirakom ide egy mai sajtóközlemény darabkáját, ami a 14 napos internetet történt vásárlás elállási jogáról szól. Remélem megfér itt, ha nem akkor kérem, hogy a topic gazda törölje a hozzászólást.
"Tizennégy napon belül visszaküldené a hibás terméket? Nem mindegy, mit ír a webáruháznak!
A fogyasztó interneten rendelt meg egy laptopot 140.000 Ft-ért, de miután bekapcsolta, látta, hogy az rosszul jeleníti meg a karaktereket és a színeket. Visszaküldte ezért azt egy hét múlva és levelében mindössze annyit írt, hogy a termék hibás. Később szembesült csak azzal, hogy ő hiába a pénzt szerette volna visszakapni, a webáruház javítani vagy cserélni volt hajlandó a terméket.
A fenti esetben a webáruháznak igaza volt!
Ugyanis, valóban a fogyasztókat megilleti – bizonyos kivételekkel, mint például a felbontott számítógépes játékok CD- vagy DVD lemezei vagy éppen a fogyasztók egyedi utasításai alapján elkészített termékek – a tizennégy napos, indokolás nélküli elállás joga, ha internetről vásároltak. Ez azt jelenti, hogy meggondolhatják magukat az átvételtől számított tizennégy napon belül, és visszaküldhetik a terméket, ezt saját költségükön kell megtenniük. Ebben az esetben a vállalkozásnak meg kell térítenie a fogyasztó által kifizetett teljes összeget.
Közel sem mindegy azonban, hogy a fogyasztók hogyan és mi módon érvényesítik e jogukat, hiszen, ha nem figyelnek oda, akkor könnyen úgy járhatnak, mint a fenti esetben a vásárló. A jogszabályok szerint ugyanis a fogyasztó vagy az erre kifejezetten rendszeresített nyilatkozatminta útján vagy pedig egyértelmű, kifejezetten az indokolás nélküli elállási jogra vonatkozó írásos nyilatkozata útján gyakorolhatja ezt a jogot. Ha azonban a fogyasztó másként fogalmaz, azt úgy értheti a másik fél, hogy nem ezt a jogát érvényesíti (amely alapján rögtön a pénzvisszafizetésre lenne jogosult), hanem a termék hibája miatt tesz panaszt (amikor viszont a hiba miatt elsősorban csak ingyenes kijavítást vagy kicserélést követelhet). Ez azért lényeges, mert hiába interneten történt a vásárlás, attól még ugyanúgy megilleti a fogyasztót a tizennégy napos indokolás nélküli elállási jog mellett a termék hibája miatti szavatossági fogyasztói jogok is. Ezek közül érvényesítheti csak valamelyiket, és ezt kell mérlegelni annak a fogyasztónak, aki olyan helyzetbe kerül, hogy az átvételtől számított tizennégy napon belül romlik el az internetről megrendelt termék.
Értelemszerűen ebben az esetben a fogyasztó dönti el, hogy melyik jogát kívánja érvényesíteni, tény, hogy jobban jár azzal, ha rögtön a teljes összeget kéri vissza (azaz az indokolás nélküli elállási jogát érvényesíti végül). Természetesen ez is esetről esetre változhat: ha a fogyasztónak megfelelő az ingyenes javítás vagy csere, úgy bejelentheti ezt az igényét is, de utóbbi esetben számítania kell arra, hogy a kifizetett pénzt csak és kizárólag akkor kérheti vissza, ha az ingyenes javításnak vagy cserének a webáruház nem tudna eleget tenni. A fentiek miatt fontos tehát, hogy a fogyasztók egyértelműen fogalmazzanak akkor, amikor hangot adnak az adott vállalkozással szembeni igényüknek. Az is nagy jelentőséggel bír, hogy – mivel a fogyasztót ilyenkor erre nézve bizonyítási kötelezettség terheli – mindig írásban jelentsék be a fenti igényüket, lehetőleg e-mailben, hiszen az bizonyítható.
Végül, de nem utolsósorban az szintén fontos, hogy az átvételtől számított tizennégy nap múltán is a fogyasztók még a termék hibája miatt panaszt tehetnek a vállalkozásnál, méghozzá két évig (amelyet az átvételtől számítunk ugyancsak). Ilyenkor az úgynevezett hibás teljesítés miatt tehát elsősorban kijavítást vagy kicserélést, ennek hiányában pedig vételár-leszállítást vagy a teljes vételárat lehet kérni."
[ Szerkesztve ]
Minek az?
-
F_Gergely
őstag
Azt nem értem ha a Samsung a hivatalos honlapján is megjeleníti ezeket a partnereket, akkor a náluk vásárolt TV miért nem regisztrálható be a Samsung-nál?
Ez azért igy elég megtévesztő.... -
Skyhigh
senior tag
válasz F_Gergely #115915 üzenetére
Ez csak azt jelenti, hogy a Samsung Magyarország hivatalos partnere, de ez nem jelenti azt hogy az adott cég csak és kizárólag a Samsung Magyarországtól szerzi be a Samsung termékeket.
Azt meg mi sosem fogjuk megtudni, hogy kizárólagos szerződése van-e a Samsung Magyarországgal, mert ha igen akkor szerződést szegett.Egy dolgot megtehetsz, jelzed a Samsung ügyfélszolgálatnak, (lehetőleg Chat-en vagy emailben, esetleg tértivevényes levélben), hogy a az adott típust a Samsung Magyarország honlapján nézted ki és azon keresztül jutottál el a kereskedőhöz ahol megvásároltad, mégis azzal szembesültél, hogy nem tudod beregisztrálni, tehát nem a magyar piacra szánt készüléket adtak el neked. Ezzel átverve érzed magad, mert direkt magyar piacra szánt készüléket akarsz, hiszen neked fontos a kiterjesztett garancia.
Elmondhatod nekik, hogy szóban jelezted a partnerüknek, de ők elhajtottak és a Samsunghoz irányítottak és te most átverve érzed magad, mert ezt a típust megvehetted volna olcsóbban is olyan boltból ahol köztudottam nem magyar piacra szánt készülékeket értékesítenek.A világon 3 féle ember létezik, aki tud számolni és aki nem...
-
nagyúr
-
Ranbo
tag
válasz Scooby #115913 üzenetére
többször rendeltem már online a MM-tól,
van amikor küldik ezt a nyomtatványt van amikor nem.
most utóbb épp nem küldtek.
azonban ez elérhető a cég honlapján:MM ÁSZF 1 sz melléklet elállási nyilatkozatminta
a vége felé van ez a lap.
gondolom más cégek honlapján is fent lehet.
mindenesetere ezt kinyomtatva érdemes várni a futárt, hátha szükség lesz rá.
[ Szerkesztve ]
-
Skyhigh
senior tag
válasz F_Gergely #115915 üzenetére
Itt egy hivatalosnak mondható válasz a Chatről:
Ebben az esetben, ha Ön az oldalon feltüntetett viszonteladótol vásárol és a termék nem Magyar Samsung által forgalmazott, lehetőségünk van az esetet felül vizsgálni, viszont ilyenkor mindig a viszonteladóval szükséges egyeztetni, hogy a Magyar Samsung termékét szeretné Ön megvásárolni.
A tanulság: ha webshopból rendelsz akkor jelezd hogy mindenképpen a rendelésnél, hogy Magyar Samsung terméket akarsz.
[ Szerkesztve ]
A világon 3 féle ember létezik, aki tud számolni és aki nem...
-
morge
tag
Sziasztok!
Kérdésem lenne hozzátok, hogy 1 éves tv-n ez a jelenség van, ha fekete-fehérre állítom akkor is zöld, kb 1 hónapja. De nem minden képkockánál látszik, és főleg bal oldalon zöldül be, a többi széleken még elenyésző. Mi lehet a probléma, valaki találkozott már ilyennel?
[kép] -
nagyúr
válasz morge #115920 üzenetére
Ez valami háttérvilágítás problémának tűnik... irány a szervíz, főleg hogy gondolom még garanciás, vagy éppen most járt le?
Bevilágítási probléma, de hogy miért éppen zöld... jó kérdés. valószínű épp úgy esik a fény...
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
hunderbörd
tag
válasz Batib #115751 üzenetére
szia,
nekem is hasonló a gondom. Megcsináltam azt amit írtál (azzal a különbséggel, hogy nekem automatán felismerte a TV típusát). Az .srt-t így sem ismeri fel sajnos.
Kell valamit a feliratok menüben beállítani? Vagy számít az valamit, hogy a notebookon melyik programmal nyílik meg alapértelmezetten a felirat (most azt írja, hogy a fáljtípus Windows Media Player (.srt)).Köszi
-
Batib
őstag
válasz hunderbörd #115923 üzenetére
Milyen tv? A serviio verzioja? Biztos hogy azonos a fájlnév a filmével? Én általában copy pasteval szoktam átnevezni az .srt-t hogy biztos legyen.
Az optimista az alagút végén a fényt látja, a pesszimista a sötétséget, a realista a közelgő mozdonyt. A mozdonyvezető pedig a 3 hülyét a sineken
-
Batib
őstag
válasz hunderbörd #115925 üzenetére
Amennyiben USB-n csatlakozol rá akkor lejátsza az srt-t? Az én tévém és az én általam használt serviio is régebbi. Esetleg itt érdeklődj: serviio forum
Addig is állítsd probaképpen más Samsung szeriara a profilt, ha lehet. (nem ismerem ezt a verziót)
Most más nem jut eszembe. Talán más 6102 tulaj tud segíteni.Az optimista az alagút végén a fényt látja, a pesszimista a sötétséget, a realista a közelgő mozdonyt. A mozdonyvezető pedig a 3 hülyét a sineken
-
morge
tag
válasz FollowTheORI #115921 üzenetére
Van még 4 év garancia. Akár hogy esik a fény rá, mindig zöld.
-
Nagyboconádi
csendes újonc
Sziasztok.
Filmeket külső vinyòròl szoktam nèzni, kb 3 havonta ùjra kell formàznom mert ez a "vàratlan hiba lèpett fel" szöveg szokott visszaköszönni. Formàzàs utàn pedig lejàtsza.
Tv: Ue32j5500
Vinyò: Western Digital
Tapasztalatok? -
stemplar07
őstag
[link]
Samsung UE65MU7052TXXH 468 495 Ftez komoly ...
-
NavySeal
senior tag
MU8002 mennyire ajánlott? Sony XE9002 a másik jelölt, de 55"-ban 70k van jelenleg a Samu javára. (330k vs 400k)
Több valamit, kevesebb semmit!!
-
mpo
veterán
-
NavySeal
senior tag
-
air76
tag
Samsung UE55MU7002 a Mediában 314 959Ft!Az elég jó...🤑
-
stilo18
addikt
válasz NavySeal #115931 üzenetére
Tegnap hoztam haza, első blikkre tetszik, sajnos csak fél órám volt nyomkodni.
Pár nap múlva írok róla hosszabban.
Én most, hogy egy ku6000 - et cseréltem erre, örülök, hogy nem fizettem még többet a Sony - ra.
Van különbség persze, jobb a kép mint a 6-osnak.
De nem annyival, mint amit nekem a plussz ~200k Ft dobott.
#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
Bence01
tag
Ez az akció most megmozgatta a fantáziámat.
Érdemes egy 55MU8002 -t újjonan vennem vagy jobban járok ha vadászom tovább a használt 55ks7000 -et?
Lényeg továbbra is a képminőség, ahogy néztem az MU8002 már 10 bites ugyan úgy.Solo Puffin ti darà forza e grinta a volontà
-
vacs
veterán
Samsung 43" UE43MU6102 4K UHD Smart LED TV - bestbyte.hu
118 109 Ft
Máshol nagyon akcióban is kb 137-től indul, tehát kb 20 000-el kevesebb itt!
A Samsung oldala szerint hivatalos forgalmazó!
Az árukereső szerint most is 150K a best-byte-ban, pedig csak 118, szóval tényleges akció!
(^)(>.<)(^)
-
stilo18
addikt
#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Robot fűnyírók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Alkoholista nevelde
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen