Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
Veszett Róka
csendes tag
Na, pont az ilyen "ez kellett volna, az rossz benne" mentalitás miatt hagyták abba a fejlesztését. És az ezeket orvosolni akaró önjelölt modderek miatt lett sok 'változat' teljességgel játszhatatlan.
Ha nem megy pisztollyal, használd a sörétest - ősi dakota közmondás.Bocsánat, ez csakdzsó hozzászólására válasz.
[ Szerkesztve ]
-
csakdzsó
tag
Nem bántani akartam a játékot,sőt nagyon szeretem,lehet hogy sarkosan fogalmaztam.A készítőknek teljes tisztelet,ez egy egyedi termék ezért fogom többször újra tolni
A tapasztalataim akartam leírni,annyi hogy volt rossz és jó is.
Érdemes a 1.3003-al, vagy megint ezt a DC-t?köztudottan ugyebár a nácik árja atlantisziak, tehát valójában magyarok is nyilván és persze gyíkok is... Mé? Nem tuttad? :D
-
Antonius1978
addikt
-
Dhampir
félisten
-
Pet84
tag
Ezek szerint lehetséges, szerintem ott lehet a probléma hogy akik bent ragadnak azok nem a a kódos ajtón keresztül mentek be hanem a felette lévő szobából ugrottak le a padlón lévő nyíláson ahol az anomália is van. De ez csak tipp persze
Zsoxx
szerintem 2 lehetőséged van: vagy aszerint jársz el amit kekeeci kolléga videólinkjében ír az egyik hozzászóló: menj a zárt ajtóhoz, hajolj ki Q-val balra az ajtón keresztül és ha szerencséd van meg fog jelenni a kódkérő masina. Ott beadod a kódot amit már biztosan megkaptál, és kinyílik az ajtó.
Vagy fogod és visszatöltesz egy mentett állást még mielőtt bemennél az x18-ba. Viszont most ne a padlón lévő nyíláson ess le hanem a kódos ajtón keresztül menj be, azt nyisd ki. És akkor nyitva fog maradni akkor is amikor elhagyod az X18-at.Nasenscheidewandverkrümmung
-
Laris2
senior tag
Jól emlékszel, ők Fekete stalkereknek nevezik magukat, a sin (bűn) nevet szándékosan, de tévedésből terjesztették róluk összekeverve egy másik csoportal. A vétek csoportal az x18-ban kísérleteztek, abban az időben kis bűnökért is életfogytiglanra ítélték a bűnözőket, mivel ismeretlen tudósok jó váltságdíjat fizettek értük, terjesztve hogy inkább a tudományt szolgálák, mint a börtönökben rohadjanak meg. Amit fordítok, közülük kerül ki a főszereplő.
-
shield
őstag
Valószínüleg én is ezt telepítettem, nem emlékszem. Volt más kiadása is esetleg?
Találtam új dolgot is hozzá, azon a linken, amit betettél.
[New Version of LA (DC Extended)] ez valami javítás. Talán megold néhány gondot.
Akkor még itt van ez is, azt sem tudom mi ez. [LB's LADC 1.4007 Compilation]
Ezzel majd foglalkozni kell.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Laris2
senior tag
Kösz a linket, már megtudtam amit akartam. Ami érdekelt, csak annyi, hogy mit lehetett megtudni a Borongós bányáiban élő csoportról. Ők az x18-as kísérletek alanyai akik megszöktek a laborból, majd néhány év múlva beomlott a bánya, és menekülniük kellett. Szerencsétlenségükre összekeverték egy másik, sokkal veszélyesebb csoporttal, és vadásztak rájuk. Ebbe Voroninnak vastagon benne volt a keze. Ilyen előzmények után kezdődik egy játék, amit fordítok. De még a Fotográfba is bele kellene néznem, miképpen segített a Fotós az x18-ban az egyik ilyen teszt alanynak, de én nem emlékszem ilyesmire.
-
kekeeci
senior tag
Bocs a kései válaszért, kicsit el vagyok havazva.
Csak a C++-ból ennyi van a gépemen, a különböző játékigények miatt. (ezt legalább jól csinálta a MS, nincs verzióütközés, szépen megférnek egymás mellett)
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
#16939776
törölt tag
Egy korábbi rendszer backup-ra telepítve a hibaüzenet szerint egy dotnet verziót hiányolt, de ugyanaz azt a verziót már telepítettem valamelyik stalker játék miatt. A csiki csuki helyett Inkább újratelepítettem: Win7 SP1 +195db frissítéssel*.. és megy...
*Hajam kihullott, mire lecsorgott, alig volt 8 óra hossza.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
ST2 azért elég hardcore, leírás nélkül szinte esélytelen megcsinálni benne mindent Nem véletlen készítettem hozzá anno én magam. Vannak benne olyan feladatok amiknél a pályák normális határán kívül kell barangolni. Meg a tárgykeresős feladatoktól emlékszem a hajamat téptem, főleg hogy soknál nem is ugyanoda spawnolnak az itemek hanem van több lehetséges helyük is...
A Fotograph modot még én sem próbáltam, az is olyan mint az ST2?
[ Szerkesztve ]
-
-szabi-
addikt
Közben újrakezdtem a pályát mert a yt videókon is Szellem nyitotta ki.
Mivel ugyanaz történt elkezdtem keresni Szellemet, egyszer csak megjelent a semmiből és odasétált kinyitni.Most kóvályogtam a laborban kb egy órát, 3-4 átvezető videót is megnéztem lejutottam a legalsó szintre, de se kapcsoló semmi amit csinálni kellene.
Megint nézhetek végigjátszást....SZERK: Lenyomta 8 perc alatt ami nekem egy óra alatt sem sikerült: KLIKK
[ Szerkesztve ]
-
Veszett Róka
csendes tag
Na ezzel egyet tudok érteni, a készítőkkel kellene vitatkozni, de ezen ők már túl vannak. Meg azzal is egyet tudok érteni, hogy a jót keresem a játékban - de azzal már nem, hogy azért keressük benne a jót, mert ők piszok sokat dolgoztak vele. Ha jön hozzád a vízszerelő, akkor el fogod fogadni, hogy a kád mellé folyik a víz, csak azért mert sokat dolgozott vele? Biztos van akinek így is tetszik, de szerintem a többségnek nem ez az elvárása. És ez akkor is így van, ha a vízszerelő a haverom, és ingyen tákolta össze a vízcsapot.
Azt a vízcsapot, ami azért előtte jó volt.
Szóval ha szar munkát adok ki a kezemből, ne csodálkozzak, ha a munkámat hangyányit sem értékelik - ezzel nem azt akaorm mondani, hogy a te modjaid nem voltak jók, hanem hogy a DC nem jó, bármennyit is keccsöltek vele.Szerintem nem ok nélkül húzzák le a DC 4007-et és erre akartam rávilágítani. Persze, hogy mindenkinek szive joga eldönteni, hogy játszik-e vele. Akinek elveszi a kedvét, hogy én vagy más lehúzom, az az ő baja. Én megnéztem, végigjátszottam és ezek után kialakult róla egy meglehetősen lesujtó véleményem. Ha előszörre ezzel a verzióval játszottam volna, talán engedékenyebb lennék, de hangsúlyozom, nem ez a helyzet.
-
Veszett Róka
csendes tag
De hát pont ez az, hogy nincsenek különbségek a régi és az új között! A DC játékmenete nem lett más, ugyanazokat a küldetéseket kell teljesíteni ahhoz, hogy a játékon végig tudjál menni, az egész DC nem szól másról mint jobb-rosszabb modok beemeléséről és néhány bugfixről. Ellenben a "rebalance" csakis a Misery Mod stílusú, már-már lehetetlen feltételekről szól, illetve egy pár igen nehezen védhető módosításról: egy 9mm-es Parabellum lőszernek ugyanolyan vagy jobb paraméterei vannak, mint egy 5.56x32 NATO karabélylőszernek?
Nem fogsz tudni engem meggyőzni arról, hogy a 4007 a legjobb LA, és nem a bugok miatt. Azt készségesen elhiszem neked, hogy neked az tetszik leginkább, de attól még az én véleményem szerint a 3003 lett a legjobb, utána pedig már csak szétesett az egész. Egy nagyon ígéretes, príma játékból nem sikerült kihozni a maximumot. -
Veszett Róka
csendes tag
Ne haragudj, de tévedsz. A Lost Alpha 1.3001 volt az a játék, amilyennek az eredeti SoC-t elképzelték. Ennek a fejlesztése és a bugfixek után lett belőle 1.3003, és ez volt az igazi Lost Alpha.
Aztán sokáig csend, szétszaladt az eredeti Dezowave team, a maradék fejlesztők és innen-onnan verbuvált modderek pedig kiadták (még Dez közreműködésével) a DC-t. Ebben már integrálták a többi kánon játék lehetőségeit (pl fejlesztések, stb) és beiktattak egy csomó új bugot is, miközben még a régieket sem javították.
A nagyrészt üres pályákról: Szerintem ha egy erdőben vagy elhagyott városokban sétálsz, te sem fogsz lépten-nyomon vaddisznókba vagy kóbor kutyákba botlani, szóval a valós életben se sokkal népesebb a világ (igaz, zombival vagy controllerrel még kevésbé lehet találkozni). Ez izlés kérdése, de azt mindenképpen meg kellett volna akadályozi, hogy a benépesített pályák a játékmenetet befolyásolják (minimum spawn radius, pl).
A térképek igenis változtak, ajtók záródtak be véglegesen (OSO), illetve pl Yantarban egész új föld alatti átjárókat építettek. Egyébként eltüntek és megjelentek anomália mezők, artifactok, autók (a szarkofágnál a BMP-vel pl már nem tudsz lőni). A DC 4007-ben két új pálya is van (old road, illetve antenna), igaz, hogy a játékmenet nem vezet el oda, az antennákhoz csak jump_to_level paranccsal tudsz átmenni, mert nincsen kiépített kapu.
Szóval nem, nem azért nem tetszik, mert az eredeti történet, vagy az eredeti Lost Alpha nem tetszene, hanem mert egy jó, ámbár bugos játékot nem kijavítottak, hanem rossz irányba indulva szétdúltak.Néha a kevesebb több.
-
félisten
Áh... már végigszenvedtem a military doksis küldit, eljutottam a Bar-ba. De nem kaptam rewardot se a military cuccok leadásáért, se az ott tálalt iratok leadásáért. Én úgy emlékszem minimum egy suit kijárt az eredeti játékban. Még a duty srácok se adtaknsemmit mikor segítettem kiirtani a disznókat... Na meg aki a Bar alaprajzának újratervezéséért felel az is megérdemelné egy pofont.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
shield
őstag
Azt a kis "jótékony" hibát én is kihasználtam.
Én csak az alap verzióval játszottam, az újnál nem tudom mik a változások. Ha jól emlékszem, hiányoltam a hatalmas területeken nem volt rejtekhely ahova ilyen esetekben be lehetne spájzolni. Talán még plusz hátizsák sem volt, amit le lehetett volna rakni tárhelynek?
Az biztos, hogy egy modban sem hagyom hogy kiraboljanak, elvegyék a nehezen megszerzett cuccom. Egy szál gatyában és egy rozsdás pisztollyal jelenek meg, azt vihetik.cheatergs úgy látom hasonlóan oldjuk meg a dolgokat, könnyítjük meg a küldetéseket. Jó szántamból egy prédát sem hagyok ki. Egy fegyvert sem hagyok a földön, de a volt gazdájánál sem.
Én nem emlékszem hogy kocsival mentem volna a bányához. Nem ennél az útnál volt, hogy egy helikopter ontotta felülről az áldást?
Én ha tehetem kihagyom a gépjárművek használatát, inkább a sprintet választom.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
őstag
-
shield
őstag
Csak nem hagynak benne ilyen hibákat szégyenszemre. Gondolom azért még néhány apró javítást kiadnak.
Érdeklődtem a Ficsoport oldalán a fordítással kapcsolatban, de még nem kaptam választ.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
DannyL81
tag
Na én ezt a Monolitos Niva-t nem tudom megjavítani, amivel a heli elől menekülök, mert inaktív a repair gomb. Mondjuk az is igaz, hogy azelőtt lenyúltam, hogy a történet szála odaért volna. Lehet ez a baj?
Muszáj valamennyire intelligensnek lenni ahhoz, hogy észrevedd milyen hülye vagy
-
#16939776
törölt tag
Köszönöm, hogy megválaszoltad a kérdéseim.
Visszatöltöm és rákényszerítem az akaratom a kontroller-re.
A DC mod-ban sniper AKMS-t használok, jóval eredményesebbnek bizonyult mint az alap vintar BC, ami eddigi részekben sokkal-sokkal kezesebb és erősebb volt. Szerintem.
(#7957) Dhampir: Ígéretesnek látszik, nem fogom kihagyni.
[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
..de azzal együtt annyi.
Gondollom bent nem volt sebesült stalker, és a bekötő út mellett fekvő stalker sem reagál az eseményekre semmit?A kontroller hatása ellen van valamilyen védekezési lehetőség, amivel fel tudok készülni? Tűzerőm van, de master fokozaton sokat nem érek vele, úgy, hogy nem is látom, és egyelőre ki se tudok jutni a bányából, hogy kicsalogassam.
Nem életbe vágó hogy belebonyolódjam ebbe, innen már az x16-ba tartok, csak volt egy Niva némi benzinnel és gondoltam erre jövök.
[ Szerkesztve ]
-
cheatergs
senior tag
Arra saccolok, h a rendszerem döglődik, mivel már a load 1 horror, és minimumra véve is masszívan képes lagolni, stutterelni (bár ennek ellentmond, h függ az npc-k mennyiségétől és az esőtől), míg ősszel, az előző verziónál (02 v 03) nem volt ilyen gond.
Hozzáteszem, nem az adatlapomon szereplő konfigon, hanem egy x2 555-ön fut 4 giga RAM-mal, egy 160-as PATA vinyón (sztem utóbbi a ludas, mert a Win7 boot botrányos rajta).Egy másik konfigomon, 1 C2Quadon 8800GT-vel vígan szaladt.
Menüből nyelvet állítani v érteni kell a nyelvet, v emlékezni a menü szerkezetére.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
Kinsiinoo
senior tag
Találtam úgymond egy röhejes megoldást még tegnap este. Ha a helyszínre csak megpróbálok besétálni akkor a kamera ott helyben megfagy az én szemszögemből de MINDIG. Azonban ha nekifutásból beugrottam abba a szobába ahol a kísérlet folyik akkor elvette tőlem a kamerát és ment rendben a jeleneten belül majd bent visszaadta és kinyírhattam a vérszívót. Ezt már csak a röhej kedvéért is kipróbáltam többször és így mindig működött. Nem értem miben változott a dolog a helyzetemen kívül de örülök, hogy megjavult.
Samsung S23 Ultra 12/512
-
cheatergs
senior tag
Ó, az én fortifier-camper-grinder játékstílusom pont ennek kedvez!
Úgy értettem, h storyban mennyit kell előrehaladni az összegyűjtésükhöz? Eddig, ugye, kapásból Cordonban lehetett maxra fejleszteni, most viszont több pályán túl kell esni ehhez. Baron, Dead Cityn, netán Countryside-on van az utolsó?
Én mindig is Foxnál fejlesztettem, mert ő volt a legolcsóbb, meg a leghamarabbi is.
Mindig minden mindegy
-
Jhoness
újonc
Így van, a zöld ládikó a gépjárművek javításához kell. /azt olvastam a fehér mentős Níva szinte azonnal felrobban ha megsérül, de mivel mindig javítgatom, nekem nagyon szuperál. Megtaláltam a kabrio uaz-t is, de lusta voltam átpakolni működő BTR-t lehet találni vagy csak a csapostól lehet venni ?/
-
Fred23
nagyúr
Igen, frakciók háborúznak egy hatalmas mapon. 20GB feltelepítve az egész játék. Ahogy Jhoness is írja, Call of Pripyat & CoC alapokra épült, ebben-abban felturbózott mod. Nekem nagyon bejönne, ha nem lenne bugos, illetve nem lenne hiányos az angol fordítása.
Lost Alpha is bugzik rendesen nálam, várom a következő változatot.
-
Jhoness
újonc
Ahogy láttam, Cop és Coc platformra van szükség. Gondolom valami textúra javítás plusz esetleg pár fegyver.
Egész jól haladok az újrakezdéssel, arra gondoltam, hogy ha nagyon lassú lesz akkor vissza veszem kezdő szintre, de szerencsére nem kellett. Már jövök fel Strelok búvóhelyéről, és azt vettem észre, hogy mikor először jártam itt, volt lenn egy irányító és egy katona, akit “irányított”, De ezúttal egyikkel sem találkoztam, cserébe volt 2 katona legalul a “medencéknél”. Kellemes felüdülés, hogy nem csak máshol vannak ellenfelek, hanem más ellenfelek is vannak az újraindításnál. 👌👌👌 -
Jhoness
újonc
Valahogy csak le le lehet neki adni, Forest után még van 4-5 helyszínen "cetli gyűjtögetős" küldetés a Wikipédia szerint
Úgy döntöttem újra kezdem az egészet, elég hosszú lesz elérni a mostani részig, de nekifutok, és a dokumentum gyűjtögetéseket prioritásként fogom kezelni, ha jól emlékszem van ráhatása a végkifejletre az összegyűjtött doksiknak.
Azt hiszem Agroprom-nál kaptam a Forest dokumentumos küldetést, de nem foglalkoztam vele, mert "papírt gyüjteni bármikor lehet" (<----False!), szóval elmentem a Rosztok M.factory-ba meg Yantarba, onnan Mocsár, meg Halott város és Katonai raktárak is... szóval elég sokat haladtam, na de majd most!
[ Szerkesztve ]
-
Jhoness
újonc
Köszönöm az infót, hát nem vagyok feldobva, mert igen érdekes történet részekkel egészítették ki az atmoszférát ezek a pármondatos kis storyk a dokumentumokban☹️.
Yantar után vagyok, kezdjem előről ha nem akarok lemaradni a dokumentumos küldikről? 🤔Valaki nem tud esetleg egy kronológiát ami szerint kimaxolható a játék, mert ügye itt is bebizonyosodott, hogy nem mindegy milyen sorrendben questel a Stalker.
-
shield
őstag
Lehet hogy még várni kell a kiegészítők használatával. A fegyver pakkhoz már raktak fel hotfixet.
Amúgy pedig teljesen feleslegesnek tartom a fegyver pakkokat, az ember 4-5 fegyvernél nem igen használ többet.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
félisten
-
félisten
-
Dhampir
félisten
Éppen most olvastam a Fi csoport honlapján The Sweet Little 16-bit eme hozzászólását:
Véletlenül nem a játék v1.4005-ös változatával próbálkozol? Mert a jelenleg innen tölthető magyarítás a v1.4002-höz készült, és azon még senki sem jelentett ilyen gondot.
A v1.4005-ösben pár dolog változott (elemzés folyamatban), de a szövegben régóta meglévő tömérdek hiba (pl. duplikált azonosítók; orosz karakterek és szövegek; suszterangolsággal megírt, értelmetlen sorok) hiánytalanul megvan, sőt még szaporodott. Meg persze van néhány sornyi új szöveg, és ráerőltették valamelyik „valódi fegyvernevek” modot.
Ez van, ha elkapkodják a kiadást. Nem kizárt, hogy mindezek ellenére lesz valamilyen megoldásunk a v1.4005-öshöz, vagy esetleg a következőhöz, ha lesz olyan.
"Suszterangolsággal megírt, értelmetlen sorok."
Na, akkor ehhez a "professzori" angol nyelvtudás kvázi értelmetlenség lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Dhampir
félisten
A SeregA-Lus (frissítve 31.12.2017) kiadás tartalmazza az orosz nyelvet is.
-
GypsFulvus2
őstag
Köszönjük a részletes leírást! Akkor most már felteszem én is. Az a bővítés amit korábban linkeltél fenn volt, vagy nélküle toltad végig?
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Dhampir
félisten
Itt az összes cuccodat nyomban vissza is veheted ebből a ládából és így értelmét veszti a kihívás, hogy egyetlen fegyverrel küldenek a banditák közé.
Annak idején erről nem olvastam, így nagy meglepi volt és nem könnyű feladat végigcsinálni. Azonban a banditák ellátmánya kárpótolta a fáradozást.
-
Sensut
őstag
Valamit még kifelejtettem:
Van az a feladat Voronintól, hogy az Erdőben számoljuk fel a bandita bázist és szerezzünk meg ezt-azt (ez a bányánál levő bázis). Ezt a feladatot Voronin még a Bar területén adja és ezt kötelezően addig kell teljesíteni, amíg ő a Bar területén van, mert ha már elköltöztek a külvárosba, többé Voronin nem foglakozik ezzel a feladattal, tudomást se vesz róla és az ott marad hálálatlanul a feladatlistán.[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
kekeeci
senior tag
Köszönöm!
Közben Voroninra én is rájöttem.
Fox semmi érdemlegeset nem mondott a javítókészletekről, Kulibin-nál Mole mond valami olyasmit, hogy minden épületben, minden helyiségben szét kell nézni. Ezzel aztán jól kisegített. Legalább azt tudnám, hogy az adott pálya szerelőjének a pályán van-e a cucca, vagy máshol. Bár Kordont és Agropromot már szinte milliméterről milliméterre átnéztem, és semmi.
A duty-s technikussal nem is foglalkozok, mert csak akkor módosít, ha belépek a frakcióba, azt meg nem akarok (ha csak nem lesz muszáj).Egy fura hibát már találtam:
Ha PDA-n keresztül veszek - adok el valamit, vagy kívánságot teljesítek, az benne marad a feladatlistában, majd a következő ilyen feladatnál törlődik, természetesen ekkor az új feladat marad a listában.
Érdekes.[ Szerkesztve ]
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
Sensut
őstag
Ez a dolog még bonyolultabb. Úgy látszik, hogy nem is kimondottan ezzel a fegyver típussal, hanem mindig egy bizonyos fegyverrel van gondja. Újrakezdtem a pályát és amikor elkezdtem a fegyvereket begyűjteni a kocsiba, egy másik, ugyancsak AN-el lett gondja, de ezúttal egy szimpla távcsövessel. Az az érdekes, hogy ebből még volt néhány nálam, de csak közülük az egyik miatt dobott ki mindig, ha le akartam tenni. Mindig ugyanaz az egy miatt és kipróbáltam a Véteknél - szintén kidobott ott is miatta, amikor le akartak fegyverezni. Nem tudom mi ez, de amúgy se folytatom tovább a játékot, mert egy csomó minden még mindig nincs kijavítva. Többek között a bányában a láda még mindig kinyitható miután a vezér elkobozza tőlünk a cuccot és belerakja. Ennek így semmi értelme...
-
Vladi
nagyúr
Ha már szóba került: nekem valahogy kimaradt az x-ray megnyitása. Igazán szólhattatok volna.
De ahogy nézem, semmit se ér. Pedig akkor a modder közösség van körülötte...
Pár kisebb featuret igazán beltehetnének, mint a 64 bit, többszálasítás, opengl port stb.il sole non sorge più ad Est!
-
shield
őstag
Másik modokban azt vettem észre, hogy a sörét (őzsörét) sokkal hatásosabb mint a másik sörétek. Még a nagyobb mutánsok ellen is. Ha egy fejlesztett Saiga-12K van a kezemben, akkor kevésbé aggódok a mutánsok ellen. A Diverzansban a pókokat is simán ki lehet fektetni, ami az elején elég nehézkes. Ha van rajta irányzék, akkor nagyon príma fegyver. A L.E.G.E.D.A.R.Y.-ban végig másodlagos fegyverem volt, közepes távra a banditák ellen is nagyon hatékony volt. A gyorsasága nagy előny.
Kár lenne ha a LA-ban nem lenne hatékony.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest