Új hozzászólás Aktív témák

  • SaGa59

    őstag

    válasz rétisün #25020 üzenetére

    Ez úgy működik, hogy egy (vagy több) xml fájlban fel vannak sorolva a szereplők, egy (vagy több) másik xml-ben a szövegeik és a scriptek vagy az ltx-ek rakják össze a szöveget a beszélővel. A beszélőt a névsorból, a szöveget a beszélgetős fájlból szedi, magában a scriptben vagy az ltx-ben nem a név, hanem a hozzá tartozó string ID van mindig. Ha hiányzik az adott szöveget tartalmazó fájl, akkor jelenik meg pl a szöveg helyett valami ilyesmi: russibic_name. Ugyanis a vezérlőfájlban ez van, a tartalmat az xml-ből veszi. Néha előfordul, hogy egy scriptben van mindkettő, de akkor nem így néz ki a kijelzés, ez a "szabvány" beszélgetős ablak...

    Megnéztem az orosz gd_add.xml-t, abból jöhet a név, ott ez a szöveg (Комиссар Долга russibic, átkódolva a cirill betűket közép-európaira ilyen: Ęîěčńńŕđ Äîëăŕ russibic ). Szerintem nézz bele, lehet, hogy a javítgatásnál valahogy belekeveredett az a fájl az oroszból a magyar könyvtárba nálad véletlenül.

    De délután megnézem otthon a teljes gamedata mappát, hátha mégis van egy ltx valahol, amiben így van benne, de azokat is át szoktam írni (pl a Szövetség Idejében a gameplay alatt lévő ltx-ekben is vannak nevek, és nem kizárt, hogy a Gladiatorban is, de a magyarításban nincs abból a könyvtárból semmi. a két korábbiban sem volt, annál régebbi meg már nincs feltöltve sehova..

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

Új hozzászólás Aktív témák