Új hozzászólás Aktív témák

  • SunMount3r

    nagyúr

    Miután átfutottam a hsz.-eket is rá jöttem mennyire bulváros és hevenyészett a cikk. Érdekes, amikor a fórumozó tagok pontosítanak, de ez még csak nem is valami kis elírás, vagy elnézés, egyszerűen pontatlanul és félreérhetően van megfogalmazva. Ha meg eleve nincs elég infó (mert olyan a forrás is) a félreértések kiküszöböléséhez, azt meg jelezni kellene cikkben is.

    LG: tényleg ennyire Lame a support?! :F Magyarországon is kb. ennyire lehet számítani tőlük?! Távsegítség már nuku egy 2013-as TV-re? A cikkben is "régi" megjelölés szerepel, elég "mókás" azért egy 3-4 éves TV-re ráaggatni ilyen jelzőket, nem?! Ok, a gari lejárt, de ezen túl már ilyen esetben kukáztatják is TV-t?! Support és üzleti modell kérdése az egész, sokkal szolidabb árért cserébe, nyugodtan megoldhatnák a "távsegítséget" (valamelyik fajtáját) is az ilyen esetekben.

    (A fentiek arra az esetre vonatkoznak amennyiben valóban igaz a történet.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák