Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Apollyon #22 üzenetére

    "Elképesztő, hogy még manapság is hosszan kellene elmagyarázni, hogy mi a baj azzal, ha már mindent fb-on kell olvasni."

    Nem kötelező. Ha gondod van a szolgáltatással, ezek a lehetőségeid vannak:

    1.) Telefonos ügyfélszolgálat
    2.) Online ügyfélszolgálat
    3.) Személyes ügyintézés

    "Szerintem nem nekem, hanem a UPC-nek kellene kitalálnia – ha már ennyi erőforrással rendelkezik – hogy a saját ügyfelekkel hogyan tartsa a kapcsolatot, ha szükséges probléma esetén is."

    Ha a Facebookon tudja a legtöbb embert elérni egységnyi idő alatt, akkor azt fogja erre használni. Továbbá az előzőekben ismertetett módokon tudsz kapcsolatba lépni, információhoz hozzájutni, ha nem tetszik a Facebook.

    "Mondjuk a upc.hu, ami már egy régóta bejegyzett, valóban hivatalos weboldal amit akár ellenőrizni is lehet, vagy a faxbúkon egy oldal, ahová bármilyen jöttment létrehozhat X accountot, X néven, amikor és ahányszor csak akar?"

    A upc.hu a kommunikációs csatornái között sorolja a Twitter, Facebook és YouTube elérhetőségeit is. Jelen esetben a upc.hu által elismert hivatalos Facebook oldaluk neve "UPC Magyarország" és a facebook.com/upcmagyarorszag címen érhető el. Az ITCafé pontosan erre a UPC által kezelt oldalra hivatkozott, mint a hír forrása. Egyébként meg egy megtévesztő domaint lelőni lehetetlen, ezzel szemben a Facebook a megtévesztő oldalakat órákon belül törölheti.

    Továbbá ennek az oldalnak 111 488 követője van, ami azt jelenti, hogy a UPC az ide posztolt információkkal alsó hangon 111 488 embert képes elérni, de fizetett megjelenéssel és megfelelő targetálással ennek a mennyiségnek a többszöröse elérhető.

Új hozzászólás Aktív témák