Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
Mégis hol a bánatban közöljék, hogy fennakadások vannak a szolgáltatással? Kiírhatják a weboldalukra is a közlemények közé, de ezzel csak a felület változik.
Egyébként meg:
1.) Ha internetelérésed nincs, akkor ott a telefonos ügyfélszolgálat (ha kell, akkor mobilról)
2.) Ha telefonod nincs, akkor ott az internet (ha kell, akkor mobilról)
3.) Ha egyik lehetőség sem adott, akkor meg amúgy is olyannyira mindegy, hogy a szolgáltató milyen formában tájékoztat a hibáról.
(#13) Iscariah: De mitől lesz hiteltelen a közlés tartalma csak azért, mert az a Facebookon jelenik meg? Az meg szerintem a te problémád, hogy nem tetszik a Facebook, de ma már egyik brand sem kerülheti meg az ügyfél kommunikációban a legnagyobb közösségi oldalakat. A Facebook előtt meg a UPC az ilyeneket sehol (ismétlem: SEHOL) nem közölte, járhattál te utána az ügyfélszolgálaton. Szerintem is rossz, meg az ördögtől való a jelenlegi leggyorsabb médiumot kihasználni erre.
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
"Ezt leírtam az előző hsz-ben"
Nem. Mellébeszéltél. Szerinted ha egy céges Facebook oldalon jelenik meg valami, az nem hiteles forrása az információnak, de nem vagy hajlandó elmagyarázni, hogy miért, csak előadsz egy zavaros bullshitet, hogy ki és mit hostol és egy telekommunikációs cégtől te mit vársz el, amivel nem magyaráztad meg, hogy miért hiteltelen a közölt információ.
"Dehogynem."
Ez továbbra is csak a te téveszméd és szembemész a teljes kommunikációs szakma domináns trendjével. De te biztosan jobban tudod, gondolom neked is ez a munkád.
"Ez pedig megint csak a UPC-t minősíti – aki egyébként szolgáltat internetet, telefont, tévét, műholdas tévét, mobiltelefont – hogy a hosszú évek során a faszbúkon kívül nem volt képes olyan infrastruktúrát kialakítani, ahol elérné az előfizetőit."
Hallgatom az ötleteidet. Ha mondjuk a saját weboldalán közli a leállást, az min változtat? Megcseréled az megjelenés felületét. Na és? Akkor több embert ér el? Hatékonyabban éri el őket?
-
Stauffenberg
nagyúr
Akkor csak pár kérdés:
1.) Ez a szerződés véletlenül nem a postai úton történő értesítést írja elő a szolgáltató kötelezettségeként és azt is csak meghatározott ügytípusokra (pl: ÁSZF módosítások)?
2.) Ez a szerződés előírja, hogy nem tervezett leállás, üzemzavar esetén a szolgáltató köteles az ügyfeleit a megjelölt értesítési úton értesíteni?
3.) Muszáj összekeverni a "hiteles" és "hivatalos" fogalmakat?
-
Stauffenberg
nagyúr
"Elképesztő, hogy még manapság is hosszan kellene elmagyarázni, hogy mi a baj azzal, ha már mindent fb-on kell olvasni."
Nem kötelező. Ha gondod van a szolgáltatással, ezek a lehetőségeid vannak:
1.) Telefonos ügyfélszolgálat
2.) Online ügyfélszolgálat
3.) Személyes ügyintézés"Szerintem nem nekem, hanem a UPC-nek kellene kitalálnia – ha már ennyi erőforrással rendelkezik – hogy a saját ügyfelekkel hogyan tartsa a kapcsolatot, ha szükséges probléma esetén is."
Ha a Facebookon tudja a legtöbb embert elérni egységnyi idő alatt, akkor azt fogja erre használni. Továbbá az előzőekben ismertetett módokon tudsz kapcsolatba lépni, információhoz hozzájutni, ha nem tetszik a Facebook.
"Mondjuk a upc.hu, ami már egy régóta bejegyzett, valóban hivatalos weboldal amit akár ellenőrizni is lehet, vagy a faxbúkon egy oldal, ahová bármilyen jöttment létrehozhat X accountot, X néven, amikor és ahányszor csak akar?"
A upc.hu a kommunikációs csatornái között sorolja a Twitter, Facebook és YouTube elérhetőségeit is. Jelen esetben a upc.hu által elismert hivatalos Facebook oldaluk neve "UPC Magyarország" és a facebook.com/upcmagyarorszag címen érhető el. Az ITCafé pontosan erre a UPC által kezelt oldalra hivatkozott, mint a hír forrása. Egyébként meg egy megtévesztő domaint lelőni lehetetlen, ezzel szemben a Facebook a megtévesztő oldalakat órákon belül törölheti.
Továbbá ennek az oldalnak 111 488 követője van, ami azt jelenti, hogy a UPC az ide posztolt információkkal alsó hangon 111 488 embert képes elérni, de fizetett megjelenéssel és megfelelő targetálással ennek a mennyiségnek a többszöröse elérhető.
-
Stauffenberg
nagyúr
"a nem tervezett leállás lényege, hogy nem tudsz senkit előre értesíteni. és mielőtt lecsapnál erre a mondatra és félremagyaráznád, ettől a facebook még sem hiteles, sem hivatalos értesítés nem lesz. az fb max. egy pr szempontok miatt updatelt jószándékú "valami"."
Nem véletlenül mondtam, hogy ne keverjük össze a hivatalost a hitelessel. Az információ a UPC-től származik, tehát hiteles, de nem hivatalos értesítés. Felsoroltam, hogy hol lehet hivatalos elérhetőségen információhoz jutni a szolgáltatás állapotáról, így innentől kezdve a kolléga "miért csak a Facebook" sipákolása csak oktalan kötekedés, ami éppen egy kiegészítő ügyfélkommunikációs szolgáltatást fikáz.
"honnan tudod, hogy az az fb account a upc-é?"
A upc.hu domain tulajdonosa a UPC Magyarország Telekommunikácios Kft., ezen a domainen elérhető weboldalon a vállalat Facebook elérhetőségeként a szóban forgó UPC oldal van megjelölve. Persze ez még nem jelent 100% bizonyosságot, ebben igazad van.
Egyébként mindig öröm Facebook-analfabétákkal a Facebookról vitatkozni. A facebook.com/upcmagyarorszag nem egy account, hanem egy page, amelynek különböző jogkörökkel rendelkező üzemeltetői vannak.
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
Miért hazudsz? Hol nevezte bárki (akár a UPC részéről) ezt hivatalos közleménynek? Ez csak egy tájékoztató jellegű Facebook poszt volt, te meg itt hápogsz már oldalak óta róla. Vannak hivatalos csatornák a hivatalos közléseknek és ügyféltájékoztatásoknak. Ezeket senki nem veszi el tőled, ezeket továbbra is használhatod tájékozódásra.
Részemről kiszálltam. Nyafogj tovább azon, hogy a UPC a Facebookon is tájékoztatja azokat, akik követik a UPC által üzemeltetett FB oldalt.
-
Stauffenberg
nagyúr
"Továbbá sajnálom hogy nem esik le, miért probléma hogy ez önmagában hírforrásnak számít."
Sajnos én olyan hülye vagyok, hogy a te személyes ellenérzéseidet nem tudom érvként elfogadni. Látszólag nem érted, hogyan áll 2015-ben a vállalati kommunikáció és a sajtó világa. Szóval azon kívül, hogy szerinted a Facebook szar, még nem írtál le egyetlen érvet sem, hogy egy Facebook üzenetre hivatkozva miért nem lehet hírt írni.
"De az akkor sem oké, hogy egy frászbuk kiírásnál megáll a "tájékoztatás"."
Sajnálom, de ez egyszerűen csúsztatás, mert nem áll meg itt, hiába állítod sokadszorra. Leírhatod még hetvenhét alkalommal, de akkor sem lesz igaz.
-
Stauffenberg
nagyúr
Jajaja, szép mellébeszélés megint. Ez továbbra is kizárólag a te személyes ízlésed és mivel te nem szereted a Facebookot, ezért más se szeresse, más se használja, más se kommunikáljon rajta, más se hivatkozzon rá.
"egyébként a linkelt hír témája is elég kellene legyen, mi gond van a frászbukkal"
Idióta játékok, körlevelek, átverések voltak már a Facebook előtt is és lennének most Facebook nélkül is. Te a vizet hibáztatod, mert a kacsa nem tud úszni.
-
Stauffenberg
nagyúr
Te jó ég. Valláskárosult fanatikus az csak te vagy itt. Rámutatsz, hogy én hol pártfogoltam magát a Facebookot?
Rettentően vicces a sok demagógiád, csúsztatásod meg a hozzá nem értésed ellenére előadott szakértelmed, aztán még az a fanatikus, akinek ellenvéleménye van...
-
Stauffenberg
nagyúr
Ezerszer le lett írva a többi kommunikációs csatorna, de nem tudom milyen károsodása van az agyadnak, hogy nem érted meg. A Facebook csak +1 csatorna, de úgy agitálsz ellene, mint egy elmeháborodott és amikor valaki igazi érveket szeretne, akkor jössz a személyes utálatoddal, mint általánosan érvényes igazsággal, nem beszélve a többi ultrademagóg marhaságról.
Nem tetszik a Facebook? Ne használd. A szolgáltatás állapotáról akarsz érdeklődni? Telefon, email, online ügyfélszolgálat, postai levél, személyes ügyintézés. Lehet választani.
-
Stauffenberg
nagyúr
Újból kérdezem: Mikor álltam ki a Facebook mellett? Sajnálom, hogy személyeskedésnek érzed azt a megállapítást, hogy nehézséget okoz számodra a szövegértelmezés, de sokadszorra bizonyítod, hogy így van. Engem aztán nem érdekel, hogy nem szereted a Facebookot, én sem vagyok a rajongója (csak ezen a fórumon több tucat hozzászólást tudnék hozni amiben kritizálom), de mégis összemosol dolgokat a saját személyes ellenszenveddel.
"Már többször leírtam az érveimet és a véleményemet a fb ellen"
Köszönöm, hogy magad írtad le a lényeget. Ez a hír nem a Facebookról szólt, de megragadtad az alkalmat, hogy idegyere előadni, hogy mennyire utálod. Nagyjából azon a szinten vagy, amikor a fanboyok bemennek az utált telefonmárka topikjába trollkodni.
Annak, hogy a UPC +1 felületen is ad információt a szolgáltatás állapotáról, az bármilyen oldalról nézve pozitív ügyfélkommunikációs húzás, de mivel TE utálod a Facebookot, ezért kötelességednek érezted, hogy széttrollkodd a topikot a megvetéseddel, aminek ugye az eredeti hírhez az égvilágon semmi köze és ugye a többi meglévő kommunikációs csatorna sem tűnt el.
[ Szerkesztve ]