Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Windows 10
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Jelszókezelők
- Mozilla Firefox
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Mikrotik routerek
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
Új hozzászólás Aktív témák
-
Recon666
Közösségépítő
Úgy néz ki hamarabb kész lesz a 6. rész, elég jól haladok vele.
-
DRB
senior tag
Már annyiszor elolvastam, hogy fel tudnám mondani mint valami leckét. Úgyhogy igazán jöhetne már a hatodik rész.
-
teeem
aktív tag
Nagyon jó írások, mindig is szerettem az ilyeneket. Szívesen olvasnék hasonlót mondjuk kifejezetten hadihajókról is.
-
DanielK
addikt
Most meg az Independence of the Seas-ről van műsor!
-
Recon666
Közösségépítő
f*ck, csak elfelejtkeztem róla. Mindegy, úgyis levetítik még vagy 2023823 alkalommal.
-
#24889344
törölt tag
Akit érdekel, National Geographic-ról megy a Costa Concordia katasztrófájáról film.
[ Szerkesztve ]
-
spartan1
aktív tag
Itt a balcsiban is van repcsi és harckocsi is de sajna nem akarják kiemelni,pedig ha kiszednék,szerintem turistalátványosságnak és a gépek kedvelőinek is jó pontot szereznének.Ha egyszer,vala még is megtörténik az első sorokban leszek.
"ha már nyakig benne vagy a szarban,ne bosszankodj,hanem adj hálát az Istennek:Köszönöm uram,hogy legalább nem hullámzik..
-
-
Recon666
Közösségépítő
-
-
DRB
senior tag
Jaja, faluháznak híják valóban, most hogy azért mert Óbuda egy nagy falu, vagy hogy olyan sokan lakják mint egy falut, na az már egy másik kérdés
Akkor, ezek szerint, szerinted sem lőttem mellé nagyon, amikor egy nagy hajóhoz hasonlítottam. Nekem tegnapig fel sem tűnt, hogy olyan mint egy tartályhajó. 30+ éve nem vettem észre, hogy egy bazi nagy tanker áll a Flórián tér egyik sarkában, de ez az írás most felnyitotta a szemem -
-
Recon666
Közösségépítő
válasz jubilleum #92 üzenetére
Igen a Queen Elizabeth tűzben sérült meg és borult oldalára.
-
Sly-1
tag
Hello!
Köszönöm, szép munka!!! Eddig elolvastam az összeset és sok új és érdekes dolgot tartalmaz.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy esetleg tudnál ilyen leírást készíteni katonai hajókkal kapcsolatban?! Igazan érdekelnének azok is!!!!
Üdv!!
-
HKaresz
csendes tag
gratula a cikkhez! nagyon érdekes!!!
[ Szerkesztve ]
-
DRB
senior tag
A TV-torony is jó, bár nagyon vékony, így csak a hossza tudja érzékeltetni. Mondjuk ritkán áll ilyen szögben hajó, ha meg így áll, na akkor már van baj, jó nagy, nem szívesen lennék rajta.
Egyébként hol van ez a torony, a környékén laksz netán? Jól néz ki, meg kéne mászni.
[ Szerkesztve ]
-
Recon666
Közösségépítő
Nem az, én az utcához, meg a TV toronyhoz tudok viszonyítani, annak magassága 186 méter.
-
DRB
senior tag
Remélem nem lesz nagyon off amit írok.
A minap az Árpád hídról mentem rá a Vörösvári útra(Budapest 3. kerületében van), de már a hídról szemet szúrt a Szőlő utcai hosszú panelház. Nap mint nap járok arra, de sosem szoktam nézegetni, főleg, hogy a környéken nőttem fel, így teljesen megszokott látványt nyújt, nekem. De ma hirtelen(mintha villám vágott volna belém ) más szemmel kezdtem el nézni, beleképzeltem egy hajót, egy nagy hajót. Oda is kanyarodtam és lemértem a hosszát, mivel 100 méteres lépésekben mér a kilométerórám, így méterre pontosan nem sikerült kimérni, de 300 és 400 között volt, aztán térképen is megmértem, ott 350 jött ki, de a neten található infók szerint "csak" 315 méter. A szélessége nem sok, de az annyira talán nem érdekes, úgy sem nézzük felűről, viszont előröl nézve azért látszik, hogy elég vékonyka, és végül magassága, az kb. 35 méter. Úgyhogy tökéletesen alkalmas arra, egy kis(vagy kicsit több ) képzelő erő segítségével, hogy aki még nem látott ekkora hajót élőben, az is el tudja képzeli nagyjából mekkora is lehet egy ilyen szörnyeteg valójában. Van pár kép is érdemes megnézni, elég jó szögből készültek, pont jól érzékeltetik a dolgot, illetve talán kissé torzítanak, de talán pont ezért elég hatásosak. Én ki is szálltam a kocsiból és oldalról néztem a házat, kb. 100 méterről, elég jó a képzelő erőm, tök hatásos volt, hát a végére bele is szédültem.
Aki arra jár próbálja meg, érdemes, persze képzelőerő legyen a tarsolyban, jó sok, mert másképp nem megy.[ Szerkesztve ]
-
Recon666
Közösségépítő
válasz korpicschess #80 üzenetére
Nincs mit!
Valóban hihetetlen méretekkel rendelkeznek.
-
korpicschess
veterán
Mindig is csodálattal néztem ezeket a gépszörnyeket. Egy nagy tengerjárón már utaztam autóval, csak néztünk, hogy hány vonatot és kamiont szedtek le róla.
szerk:
Köszi a cikket, jó volt elolvasni. Értelemszerűnek éreztem, de muszáj leírni.[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
DanielK
addikt
Az ilyen óriás hajók (Queen Mary 2 stb) nagy viharokat hogy élnek túl? Vagy nem mennek a közelébe és mindig más útvonalon járnak időtől függően? Nem értek hozzá és érdekel a dolog...
Végig olvastam a többit is. Király cikkek! -
Perdedor
tag
Nagyon jó sorozat!
Így legalább nem kellett a neten össze szemezgetnem az infókat
Szivesen olvasnék mondjuk a repülőgép-hordozók fejlődéstörténetéről is.
Nem tervezel róla sorozatot?I am not a conspiracy theorist. I am a bullshit analizer.
-
Recon666
Közösségépítő
Mediterranean Sky
A Mediterranean Sky (korábbi nevén City of York) 1952-ben épült az angliai Newcastle-ben. Jelenlegi nevét 1971-ben kapta. A hajó utolsó útja 1996 augusztusában volt, amikor az olasz Brindisi városból hajóztak vele a görög Pátrába. A tulajdonos cég nehéz anyagi helyzetéből adódó fizetési problémái miatt a hajót lefoglalták, így Pátra partjainál vesztegelt egészen 1999-ig, amikor is az eleusisi partszakaszra vontatták és magára hagyták karbantartás nélkül. 2002. novemberében a hajóba elkezdett beszivárogni a víz és szép lassan egyre jobban az oldalára dőlt. Annak érdekében, hogy elkerüljék a hajó teljes elsüllyedését, kivontatták a part közelébe egy sekélyebb partszakaszra, ahol aztán megfeneklett. A Mediterranean Sky 2003. januárjában a szivárgó víz miatt teljes egészében az oldalára fordult és azóta várja így az eleusisi öböl mocsaras partján, hogy sorsa jobbra forduljon.
-
redbull86
aktív tag
Úgyszintén gratulálni akarok az ismételtem remek cikkhez!
Azt viszont nagyon sajnálom hogy oda vannak ezek a hajócsodák!
Asrock fatality b250 I7-7700T 16Gb 2400Mhz GTX 1060 6Gb Be quiet Shadow rock 2
-
Napfénysüti
nagyúr
Azon gondolkodtam hogy főleg a nagy tankhajók között sok van ami alig pár de maximum ilyen 10 évig volt szolgálatban és elbontották. Ennyiért megérte ezeket legyártatni és üzemeltetni?
Més que un club!
-
baly81
aktív tag
Amit ti vasnak neveztek, az valójában Fe-C azaz vas-szén ötvözet + ugye egyéb keménységet sav/korrózió/hőtűrő stb. képességet javító ötvözőből áll. A korrózió egy természetes folyamat, amelynél a vas arra "törekszik" hogy visszakerüljön természetes elemi állapotába. Egy ugye tudjuk, hogy az érc lenne. A vas (Fe -ferrum-) oxidációja során az oxigénnel lép reakcióba, mely után barnás színű vasoxid (Fe2O3) keletkezik. A vas csupán a vízzel nem lép reakcióba, de ha a vízben van oldott oxigén, arra már reagál. Így, a szabad levegőn történő elkorrodálódásnál egy lassabb folyamat megy végbe, azaz menne. Mert a tengervíz sótartalma is oldja a fémet, ferri-vé alakul. Aztán, bejön a képbe a vaslebontó baktériumok (Geobacter) munkája is, amelyek a fémet lebontva energiát nyernek. Bár én nem tudom, hogy ezek a baktériumok mindent felfalnak e, de ha azt nézem, hogy egy KO-s (korrózióálló) anyagban min 8% króm van, egy saválló anyagok pedig min 13% króm + 6% nikkelt tartalmaznak, akkor elgondolkodtató. Ugyanis mint tudjuk a króm mérgező hatású, ha a halak, vízi szervezetek testébe épülve elfogyasztjuk őket, akkor már ránk is élettani hatással van. Akkor még más ötvözőt fel sem hoztam! Sajnos egy teljesítmény orientált és anyagi javakat néző emberiségben ez a szemlélet, hogy drága a felszínre emelés, és jól van ott ahol van elfogadott. Pedig ha megnézitek India azon helyein élő embereket ahol a számítógép alkatrészekből, chipekből, stb nyerik vissza a higanyt/aranyat/stb. el fogtok szörnyülködni. Ugyanis nem csak azoknak az embereknek akik ott „dolgoznak” hullik ki a foga/haja stb, és nem csak azoknak születik testi dimorfizmussal a gyereke, hanem a környezetükben lakóknak is. A "méreganyagok" az élővizekbe, amit ivással, tisztálkodással, növények által hasznosítva és levegőbe kerülve elfogyasztanak és belélegeznek az ott élőket károsítják.
Visszatérve, sajnos egy ilyen világban élünk ahol a környezet és az emberiség egészségének megóvása helyett, az anyagi javakat szem előtt tartva és azt előtérbe helyezve mindenen és mindenkin átgázolnak. Mindent megmagyaráznak, az egészségügyi határértékeket pedig sokszor emelik…
Szóval nem vagyok teljesen meggyőződve arról, hogy semmilyen káros anyag nem kerül bele a vízbe, már csak attól fogva sem, hogy ezek a monstrumok elég nagy anyag mennyiségből állnak. Bár való igaz, hogy az olaj, radioaktiv szennyezőanyagok jóval nagyobb veszélyt jelentenek az élővilágra. De ez egy másik téma. Ettől eltekintve nagyon jó cikk volt!Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
Recon666
Közösségépítő
válasz Napfénysüti #67 üzenetére
Köszi! Javítom őket.
Mod: Aki talál benne ne tartsa vissza magát, priviben várom a hibákat, köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Napfénysüti
nagyúr
Számomra ez volt eddig a legérdekesebb rész.
Viszont ha szabad megjegyeznem, helyesírási hibák még azért akadnak benne.Més que un club!
-
8th
addikt
Az utóbbi idők legjobb cikksorozata a logout-on. Ha idén is lenne logout díj én biztosan jelölnélek!
A France szerepelt a Csendőr New Yorkban című 1965-ös Louis De Funes filmben.
-
Nagyon király cikksorozat! A Szent Istvánról is írhatnál majd
-
AMD Power
titán
Iszonyat nagy volt ez a cikk!!
Gratulálok hozzá!!
-
titán
Wow, van még új rész! Köszi
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
#21346560
törölt tag
4. "és a United States Line együttes erővel tevéztek meg"
8. "Továbbá a haj a legmodernebb "
De tényleg nem kötekedésnek, csak szimpla észrevétel!
-
#21346560
törölt tag
Szuper leírás! Köszönöm a többiek nevében is
(egyébként elég sok az elírási hiba, sajnos annyira lekötött az olvasás, hogy már nem tudom mik és hol voltak )
[ Szerkesztve ]
-
Gabibácsi
őstag
Nagyon jó kis cikk, jó képekkel.
De tényleg sok a helyesírási hiba.
Pl. légyszi javítsd az összes nemzet nevét kisbetűre, mert nem németül beszélünkHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
dark2
tag
Nagyon jók ezek a cikkek,nemrég elő is szedtem az ilyesmi témájú könyveim.
Viszont a bónuszhajónál nem lehet elírás? Kicsit soknak tartom a méretéhez és a 16 fő legénységhez az 1000 utast.Egyébként még sok ilyen cikket, gratula!
[ Szerkesztve ]
-
kiskaktusz
addikt
Részletes írás. Köszönjük mester!
Nem érdekelnek túlságosan a hajók, de jó így 1-1 oldalt olvasni különböző hajókról
"Don't try to understand women... ...women understand women and they hate each other."
-
Recon666
Közösségépítő
kabbe! Ja, a delfineket nem kell keresgélni a hajó orránál.
DanielK: Elsüllyeszteni nem nagyon szokták, csak ha muszáj. A bontásnál a leselejtezett hajókat eladják egy bontócégnek, az szétszedi és eladja vasnak, plusz amit még tud hasznosítani azt eladja, pl a bútorokat.
[ Szerkesztve ]
-
DanielK
addikt
Nagyon jó cikk! El fogom olvasni a többit is!
Az Estilne szerencsétlenségéről még a Discovery is csinált egy dokumentum filmet, ha jól emlékszem. Illetve néztem dokumentum filmet a hajók bontásáról Indiában. Elég durva körülmények között dolgoznak...
Mi dönti el, hogy elsüllyesztik vagy lebontják a hajókat? -
titán
Szuper kis cikk, fogadjunk nem Te irtad. Meg csak felig olvastam, de nagyon ott van. Kar ezekert a hajokert, 70km/h vizen, atyavilag.
-
DRB
senior tag
Reméltem hátha többet tudsz ezekről dolgokról mint én, persze ne értsd félre, a cikk nagyon jó, és az átlag olvasó számára ez így emészthető. Ha olyan lenne mint amit én felvázoltam, akkor biztos, hogy kevesebben olvasnák, sokaknak a technikai részletek kevésbé lényegesek, de nekem mint (volt)autószerelőnek több kell, vagy is inkább kéne. Természetesen ezt nem Tőled várom, csak gondoltam járatosabb vagy a témában, illetve biztos, hogy az vagy, de hát mindent Te sem tudhatsz.
-
Recon666
Közösségépítő
válasz Prinz Eugen #35 üzenetére
Fail. Javítom.
DRB: Sajnos nagyon kevés infó van a régi hajókról, valamelyről videó sincs, ezért, hogy valamennyire egységes legyen a dolog, ezért olyan infók vannak, amiket a legtöbbről tudunk és össze is lehet őket hasonlíthatni.
[ Szerkesztve ]
-
Prinz Eugen
tag
Az American Star-nál a 7. kép mért a Fácsebukkra mutat?
-
DRB
senior tag
Túl sokat nem kellett várni, ki fogjuk bírni(de nem lesz könnyű).
Ehhez a részhez még annyit fűznék hozzá(nem kritika, csak egy észrevétel, és abszolút az én érdeklődési körömet tükrözi), hogy szerintem kevés a technikai infó a hajókról, persze a fő adatok(méret, tömeg, stb.) ott vannak, de engem több részlet is érdekelne, elsősorban ezen óriások(főleg a legnagyobbak) motorja, mekkora, hogy működik(pl. hogy kell beindítani), valami videó róluk, vagy, hogy mennyit fogyaszt, vagy a belső elrendezése(nem a motoré, az egész hajóra gondoltam). Szóval ilyesmi, persze ha jobban belegondolok, pl. a Seawise Giant-ról(ugye Ő nálam a kedvenc, és elég kevés infó van róla, a motorjáról konkrétan nem is találtam) a technikai részletek, önmagában kitenne egy ilyen több oldalas írást. Lehet, hogy az egy hajó, egy cikk-re kéne áttérned. -
DRB
senior tag
És itt van az 5., megint jó volt olvasni, videjózni.
Én egyből a Seawise Giant-hoz lapoztam. De persze utána azért elolvastam a többi hajóról szóló oldalakat is, jól el is kalandoztam a videókkal, vagy másfél órát egerésztem velük. És így a végére felmerült bennem A KÉRDÉS(látom másnál is előjött ez): Lesz hatodik rész?
Két(bár van több is) apró hibára felhívnám a figyelmed: A Seawise Giant-ról szóló részben, a hajó utolsó neve Mont és nem Monte, illetve a végén az üzemeltetőknél kimarad egy, az Orient Overseas Container Line 1989-ig volt, és utána '89-től '91-ig a Norman International, szerintem. Egyébként feljebb Te is így írtad, gondolom a végén csak átsiklottál efelett. -
Recon666
Közösségépítő
válasz homeless09 #30 üzenetére
Sajnos sok mindent nem lehet velük csinálni, legalábbis azokkal, amik a víz alatt vannak.
-
Recon666
Közösségépítő
válasz homeless09 #28 üzenetére
Lehetetlen már nincs ilyen téren, mindössze pénz és akarat kérdése, egy ilyen akció nagyon sokba kerülne. Személy szerit egy 1:1 replika építését támogatnám, ami ha nem is üzemelne, de múzeumhajónak vagy hotelnek jó lenne meg ugye látványosságnak is, de ez is rengettekbe kerülne.
nincsisbéla: Köszönöm, valószínűleg igen.
[ Szerkesztve ]
-
homeless09
őstag
folyamatban van
én azt olvastam,hogy 2030 ra becsülték az összeomlásának idejét,de legutóbbi vizsgálatok alapján 2015-20 közöttre várható. a kiemeléséről pedig,hogy akkora mennyiségű energiát,ami ahhoz szükséges,hogy felszínre emeljék,nagyon nehezen lehetne odaszállítani hajókon(valami turbinás megoldásról olvastam,hogy levegőt juttatnának a víz alá,de a kellő mennyiség ~1év alatt érne le odáig,és nagyon sok energiát,illetve pénzt emésztene fel
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
-
nincsisbéla
aktív tag
Ismét egy nagyszerű rész! (ugye lesz még? ) Köszi!
Mentalita'
-
Recon666
Közösségépítő
Köszönöm!
homeless09: Olvasd el a többit is, ha eddig nem tetted.
Az igazság, hogy kiemelni ki lehetne a Titanicot, de már nincs szállítható állapotban, az meg, hogy mikor omlik össze nem tudják megmondani, szerencse hogy olyan mélyen van, kevesebb behatási tényező rombolja, korához képest jó állapotban van.
[ Szerkesztve ]
-
homeless09
őstag
Jó cikk,élvezet volt olvasni,pláne,hogy érdekelnek az ilyen témák.
Kedvenc hajóroncsom a Titanic,nagyon sokat olvasgattam róla,az esetleges kiemelésről,de kifejtették,hogy lehetetlen,illetve arról is,hogy lehethéses,hogy 2015-2020 ra teljesen eltűnik a roncs....
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
-
eszgé100
őstag
Nem is tudtam, hogy ekkora hajógyár van Birkenheadben, és csak kb 10 percre van a belvárostól
"-Meddig tart a játék? -Amíg mindenkinek ki nem verik a fogát..."
-
Remus389
veterán
imádom a cikkeidet!
köszi!
különben nem szennyezi szerintem egy hajóroncs, vagy csak kismértékben viszont allátoknak búvóhelyet kínál és korallok, halak telepednek meg rajta, kis ökoszisztémát létrehozva
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Amióta a hajós cikkeket olvasom itt, azóta elkezdett érdekelni a dolog.
A hibák viszont sajnos az én figyelmetlenségemből adódhatnak - elnézést. Erre a 6. dologra nem emlékszem, szóval tényleg valahol benéztem. Fáradtan legközelebb nem állok neki ilyesminek.
[ Szerkesztve ]
-
dredbiro
senior tag
Köszönöm szépen,nagyon jó cikk,élmény volt végigolvasni
Good hunting,STALKER !
-
Recon666
Közösségépítő
Köszönöm mindenkinek, igyekszem javítani a hibákat.
A hadihajókat már valaki egyszer elkezdte ha jól tudom, most nem tudom mi a cikkel a helyzet. -
miresz
veterán
Érdekes írás. Nagyon jó lett.
-
VS461
tag
Jó írás, köszi!
Egyébként az ütött szöget a fejembe, hogy ha az Andrea Doria fel volt szerelve radarral, akkor hogy sikerült összeszaladniuk, akár ködben? Vagy csak tettek rá magasról, és be sem kapcsolták, mert minek az? Mert, ha igen, az tényleg epic fail, és kívánkozik a gondolat, hogy a Costa Concordia (is) valószínűleg kivagyiságból lett oda.
Egyébként tervezed a haditengerész monstrumok bemutatását is? Bismarck vs Hood, Tirpitz, Musashi, Yamato, Iowa-osztály, hordozók, satöbbi. Mondjuk, jó nagy batyu cikk lenne , de megérné. Láttam a RAF múzeumában a Tirpitz páncél"darabkáját" meg horgonyláncszemét... Uáááhh!
spartan1: inkább mesterséges korallzátonyok készítése ilyenkor a cél, ha pl. egy éleslövészetkor elsüllyesztenek egy öreg, kiszolgált hajót. Megtelepszik az élővilág, ilyenek. Az igaz, hogy pár évtized múlva lehet menni búvárkodni
[ Szerkesztve ]
Helicopter pilots are different... "За всю историю никто и никогда не сумел завоевать Афганистан. Hикто и никогда" - 9я рота
-
Yutani
nagyúr
Köszönjük a cikket, kellemes olvasmány!
Viszont helyesírási hibák és elírások sajnos jelen vannak, amelyek levonnak az élvezeti értékből. Egyik legdurvább hiba a sorszámok helyesírása: ha számmal írod, hogy "hatodik", akkor nem úgy kell írni, hogy 6-dik, hanem "6.", tehát a szám és utána egy pont. Példa: A keresett szöveg a 6. oldalon található.
#tarcsad
-
Tibor92
tag
Nagyon érdekes cikk, mindet elolvastam, a Titanic kincse c. filmet meg be szerzem
Hálás köszönet !
- 2001/9/11 WTC Never Forget -
-
Recon666
Közösségépítő
válasz enginev3.0 #12 üzenetére
Köszi, javítottam!
Én is így vagyok vele. -
enginev3.0
félisten
tényleg a 6. oldal
melyet a(z) orr zsilip
Azért egy ilyen http://logout.hu/cikk/oriashajok_v_resz_egy_letunt_kor/seawise_giant.html hajónál biztos elkopna egy-két kisflex szétdarabolás közben
Nagyon tetszenek ezek a hajók, megnéznék egyet minden állapotban, összerakás, szállítás közben, süllyedés közben (persze emberek nélkül), szétszedés közben, na meg szívesen lennék is rajta, csak el ne süllyedjen
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Recon666
Közösségépítő
-
enginev3.0
félisten
Illetve az 5. oldalon a katasztrófa alatt
melyet a orr "zsilip" zárszerkezete nem tudott elviselni.
Z betű lemaradt
Nem rosszindulatból írom őket, csak észrevételek
Egyébként köszönöm a cikkeket, hihetetlen ekkora hajókat látni, igaz szerintem soha életemben nem fogok egyet se látni élőben, de már olvasni és képen nézegetni is élmény őket
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Recon666
Közösségépítő
válasz enginev3.0 #8 üzenetére
Köszi,
-
enginev3.0
félisten
5. oldalon egy szerintem hibás mondat
1977-ben ettem meg a hajót Yiannis Latsis
Nem hiszem hogy megetted te azt a hajót
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
spartan1
aktív tag
Inkább a fém mint a műanyag ladikok.Tavaly elsüllyedt itt a balcsin egy vitorlás.Évek óta hajók között mozgok de mégis tök furcsa volt ahogy tisztán láttam a víz alatt kirajzolódó formáját.Kedvem lett volna egy kicsit búvárkodni.Viszont azt tök ötletesnek találom mikor mesterségesen elsüllyesztenek egy hajót és biztonságos búvár paradícsomot kreálnak.
"ha már nyakig benne vagy a szarban,ne bosszankodj,hanem adj hálát az Istennek:Köszönöm uram,hogy legalább nem hullámzik..
-
Recon666
Közösségépítő
-
Xirtam
veterán
Nálam csak egy kérdés van, elsüllyed egy hajó, akkor az örök végtelenségig a tenger mélyén marad? Szennyezve a vizet? Mert akkor megint csak EPIC FAIL az emberiségnek.
-
spartan1
aktív tag
Én imádom ezeket a monstrumokat,lehet azért mert hajóépítő vagyok de szerintem ezeket mindenki csodálja.Nagyon örülök neki,hogy ilyen írásba botlottam
"ha már nyakig benne vagy a szarban,ne bosszankodj,hanem adj hálát az Istennek:Köszönöm uram,hogy legalább nem hullámzik..
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest