Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Nem tartom kizártnak, hogy megjelenéskor már adott lesz a lehetőség egyénre szabott dioptriájú lencsét csináltatni hozzá.
Gondolom nem vagy ill. nem voltál szemüveges, évente, két évente akkor csináltatsz új lencséket majd hozzá?
Sztereovakok? Ők a való életben is sztereovakok lennének? Mert itt nem az van, mint a moziban, vagy a 3D tévéken. Itt mindkét szem külön képet kap, teljesen diszkréten átfedés nélkül.
A sztereovakságról én itt írtam, javaslom olvasd el. Tömören: akinek nincs kétszemes térlátása, mint nekem, azt hidegen fogja hagyni, hogy diszkrét átfedés nélkül valósítható itt meg a 3D. Ez pedig a teljes népesség 5-15%-át érinti (pontos felmérés nincs a témában, én is csak tavaly találkoztam először ilyen tesztel szemészeten).
Ha mást nem is, a panorámát azt élvezni tudják.
Azt igen, de fél felbontással....
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Nagyon nem vagy képben, már elnézést...
Talán szemüveget nem kell csináltatni ugyanilyen időközönként?
Pont ez a lényeg, ha úgy lenne kialakítva, hogy szemüveggel használhasd, vagy lenne ilyen kiadása a Rift-nek, akkor nem lenne ez a probléma...
Attól, hogy vki agya nem nyer ki térinformációt a látásából, attól még mindig két szeme van, nem értem a gondolatmeneted a fél felbontásról. Félszemű lennél talán?
Akinek nincs kétszemes térlátása, annak a domináns szeme által látott képet fogadja csak be az agya, noha érzékeli a másik szeme által látott képet, de nem kombinálja össze a kettőt az agya. Egy teljesen egészséges embernél pedig igen. Szóval aki sztereovak, az bizony fél felbontást fog látni.
Nos a termék szempontjából mégis milyen megoldást várnál ezekre a problémákra, amik nem is a termék problémái, hanem emberi fogyatékosságok? A termékkel nincs baj.
Én arra mutattam rá, hogy a potenciális vásárolók legalább 5-15% számára az Oculus Rift nem élvezhető.
ha a jónak vélt szemed takarod le, akkor mi a helyzet?
Nem lesz sötétség hirtelen, nemde?Ahogy fent is kifejtettem: ilyenkor az agy átveszi a másik szem látását. Ha egészséges látással bírsz, akkor az én állapotomat nem tudod imitálni az egyik szemed becsukásával (azzal egy félszemű embert imitálsz, aki amúgy szintén sztereovak, de más okból), hiszen ekkor elvész az egyik szem által küldött információ. A te esetedben két nyitott szemnél az agyad összekombinálja a két szem képét. Nálam nem.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
BiP
nagyúr
"Akkor marad a kontakt lencse a Rift kapcsán.
Az amennyire tudom nem akkora hatalmas befektetés."
Azért annyira nem is olcsó.
Én azért csináltattam magamnak lencsét, hogy kipróbáljam, meg hogy tudjak egyáltalán napszemüveget hordani (nincs dioptriás napszemüvegem, meg annyira nem hordom sűrűn amúgysem).
15pár napi lencse, azaz 15 alkalomra jó, az volt ~9-10e Ft.
Párom nemrég csináltatott magának, ő havilencsét választott, asszem 3 pár, tehát 3 hónapra jó, az már alapból többe került, >20e, + oda már folyadék is kell mellé.(#39) Cifu:Szóval aki sztereovak, az bizony fél felbontást fog látni.
Aki egészséges, az is.(#49) Cifu: "Nincs szemüveges verzió"
Ezt én is hiányolom. A tévés 3D-t is szemüveggel nézem, de ott úgy vannak megoldva a szemüvegek, hogy befér alá a sajátom, így nem gond. Ill. lehet venni szemüvegre csiptethető (passzív) lencsepárt is.
Úgy látszik, itt a dioptriás lencsére cseréléssel oldják ezt meg, már nem túl rugalmas. (szemromlás, 1 userre jó csak, stb)[ Szerkesztve ]
-
Enton
addikt
Jah, tételezzük fel hogy tényleg sztereo vak az illető, akkor láthatja a 2dben a szmére feszülő fesztikörkép méretű pannorámaképeket, már zért bőven megéri a 300$-t.
De amúgy szerintem is az itteni két különböző kép a két szemnek elszeparálva, elvileg működnie kéne mindenkinél, akinek a szemcsis 3d nem szuperál.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
rudi
nagyúr
Szerintem a végleges kijelző részletkérdés, olyat tesznek majd bele, amit az ár és az éppen elérhető technológia megenged. Mert maga a hardveres kialakítás és a szoftveres transzformáció bármit megenged, akár két 4"-os Full HD panelt is, azzal már szerintem nagyon brutális lenne. És a nagyobb pixelsűrűséggel talán a szemüveg fizikai méretét is csökkenteni lehet (kisebb lencse, közelebb a képernyőhöz).
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Enton
addikt
A sima stereo nem fog ugy hangot adni forgásnál mint monitoron, de egy 5.1-el már szépen hozzá lehet variálni mi merről szoljon, úgy ez is megoldott.
Majd rendszerigénynél szépen írják majd hogy ajánlott az 5.1 hangfalszett a játékhoz RIFT mellé."mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
-
-
Enton
addikt
Egy 5.1 vagy 7.1-es hangfal sokkal nagyobb körbefedést biztosít mint egy stereo hangfalpár a körülötted lévő térből.
Hogy ezen hogy jönek vissza a forgásból adódó hangok a környezetből, az már csak softveres kódolás kérdése, és már nem egy-két játék forgatja rendesen a hangokat így.(skyrim, fallout3, dirt, grid, shift, crysis, AC, stalker, stb.)
Ha már most megy a nyílgombnyomásra(egérrángatásra) a hangtér forgatás, akkor nem látom akadályát, hogy ezen mozgásirányításokat csak ugy felcseréljük egy rift fejforgásérzékelőjével.
Ezáltal ugyanazon hangilluziót kapva egérmozgatásnál mint fejforgatásnál a rift-nél.Stereoban itt inkább a fülesek fognak jeleskedni a konkrét fülön való elhelyezkedésük lévén.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
pakriksz
őstag
hogyne tudnák, hiszen erősebbek mint a mai gpuk, mert nincsenek egy rakás dologgal limitálva.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
D.Va
senior tag
Ennek semmi köze nincs az élethű grafikához... Van sokféle grafikai stílus. Tökéletes példa erre a Borderlands, a Team Fortress 2... cell shaderes képregényszerű grafikánál totál lényegtelen a textúrafelbontás, akció közben egy pörgős játéknál meg főleg... egy autós játéknál úgyszintén, főleg a sok MOTION BLUR meg akciójátékokban a DEPTH OF FIELD mellett... értelme nincs a tűéles textúráknak (max a fókusz ponton látod úgyis élesen...)
A Quake3 meg kivételesen jó példa a mai napig... én 3 méteres képen tolom (erre is mondhatná valaki azt hogy biztos jó ocsmány), és egyáltalán semmi gond nincs a grafikával, főleg hogy konzolból natív 1920x1080-ra és 16:9 képarányra be lehet állítani... Hidd el elég durva a Q3-at így tolni... Mondom ezt úgy hogy persze nem csak quake 3-azok hanem crysis meg BF 3-azok is természetesen... szóval nem vagyok elfogult Q3only fan
-
D.Va
senior tag
Az élethűségről meg annyit hogy a valóságtól (realisztikus élethű grafikától) még a Crysis 3 meg a Battlefield 4 is nagyon-naaagyooon messze van bármennyire is szép a grafikájuk... talán úgy 6-8 év múlva elérünk oda hogy kezd majd realisztikus lenni... (persze most is lehetne olyat csinálni, sőt 10 éve is lehetett már, de csak renderelve, mert valós időben kiszámolni... ahhoz teljesítmény kell... ) Carmack is már a Doom3 fejlesztésekor is mondta hogy tudnának tökéletesen élethű grafikát létrehozni, csak épp nincs gép ami megmozgatná akadás nélkül... és még ma sincs... (átlag pc-n...) (a tech demók meg szépek és élethűek, csak hát ott nincs MI meg kompett pálya, csak 1-1 élethű modell azt kész...)
[ Szerkesztve ]
-
priti
addikt
Azon múlik, hogy a felbontás milyen képarányt ad ki és a Rift félbevágja a panelt kvázi, tehát nem marad meg a képarány, mert te a két képet látod egynek és a két kép együtt adná ki a képarányt, de még abból is kitakar, tehát még a feléből is buksz. Nemtom másképp mondani.
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
Teasüti
nagyúr
Fényképezés tökéletes példa: a megapixelek száma meg az objektív látószöge.
Súgok: semmilyen összefüggés nincs.Itt olvashatsz összefüggésről, mert azért van némi kapcsolat a kettő között a játékokban, miszerint a felbontás alapján skálázódik a FOV is egyes (főleg régi) címeknél, de ez közel sem törvényszerű.
Wiki oldalon is írják, hogy a pixel alapú skálázódás utoljára a millenniumi RTS játékokra volt jellemző.[ Szerkesztve ]
-
priti
addikt
Azt megnézem, hogy te arra a fél panelnyi felbontásra feltolod a FOV-ot és látsz is valamit azon a részletességen egy távolni valamiből, sőt még el is találod, azt újra megnézem hányan tudják állítani egy pillanat alatt minden játékban és ebből hányan akarnak minden egyes játéknál ezzel szopakodni megkeresve a még élvezhetőt, mert onnan hogy belenyúlsz lövésed nincs csak kábéra bepróbálkozol hátha jobb lesz, aztán nem jó, kilépsz átírod, visszalépsz. Azért fizetni, hogy beállhassak kvázi fejlesztőnek... ááá
Végülis ugynarról beszélünk, csak te azt mondod, hogy nem hagyod meg a "gyárit", hanem átírod, de az nem véletlenül van annyin, sőt meg merem kockáztatni, hogy lesz olyan motor, aminél esélyed nem lesz belenyúlni.Hardverlesen
-
priti
addikt
Van az egésznek egy gyakorlati oldala. Aki leteszi az asztalra a zsetont az valamiben ezt élvezni akarja. Kell neki a "műsor" hozzá. Aki egyáltalán extra zsetont tesz le, az ezt az extra zsetont le tudja tenni a többi megoldásért is. Ne felejtsük el, hogy ma már 3 db monitor is olcsó. (Ha azt mondjuk, hogy a 300 dolcsi az nekünk is olcsó.) A játékok a távoli szerverhez történő csatlakozásról szólnak, különben warez van, tehát arról is fognak szólni. Tiltják a szoftver piszkálását, kidob miatta a szerver vagy csak visszaállítja egy standard értékre lásd maxFPS például. Elveszik a lehetőségeket a user-től és mindenki egy kész konzervet kap egyenlő esélyek elve dumával. Ez a konzerv ennek a cuccnak nem ehető.
Neki külön támogatás kell. A lényeg, hogy az egész szoftveriparnak is van egy tehetetlensége, mert mindenki tömegre fejleszt és rengeteg idő, amíg valami tömegesen elterjed. Ebben a környezetben még akkor sem könnyű valamivel elindulni ha tökéletes, de ez így csak teljes támogatás mellett lehetne versenyben, mert csak az új inger a bejövős, képminőségben nincs partiban, de erre az álomtámogatásra vajnyi esélyt sem látok. Ha javítani akarunk a kép minőségén egy jobb panellel máris nagyon drága, akkor meg már csak az ára miatt is rétegcucc marad. A 3D is egy új élmény volt annó és a mai napig alig kapsz jegyet az IMAX-be egy jobb filmre, de mégsem tolja otthon mindenki a 3D-t, sőt. Abban nincs vita közöttünk, hogy ha nyílik egy játékterem ilyen sityakokkal, akkor az megélhet, ha időröl időre tud adni a sityakra "új műsort" és lehet én is benézek egy órára, de a 300 dodós álomár mellett sem veszem meg, ha amúgy meg nincs rá semmi, a konzerv az meg csak féljó, (mondjuk bele tudok nézni a kanyarba, amíg egyszer a cockpit mellett nem felejtem a földön és rá nem lépek, mert helye az nincs) szóval ott tartottam, hogy a 300 dodós álomár (amiből lehet hogy nem lesz semmi) meg a képminőség meg a támogatottság meg úgy ez az egész hájp, ami már abban kipukkan, hogy egy infós weblap ír róla, de a nagy (a piacot meghatározó) cégek meg sehol (?) az egész körül engem nem győzött meg, ezért mondtam, hogy én szkeptikus vagyok. Aztán elkezdtünk azon rugózni, hogy szerintem miért gyengébb a képminőség. Ne legyen igazam és 2 év múlva ilyenkor az Auchan adja 5 rongyért vagy egy 15k-s játékhoz ajándékba, háhht adja Isten, mit bánom én, de ez így nekem csak pár belelkesedett ember rajongásának tűnik, aki erősen túlspirázza a szerepét, mert bazira nem rajta múlik.Hardverlesen
-
priti
addikt
Szerintem a számunkra legjobb forgatókönyv az, hogy most pár nagyobb arc biztosítja a fejlesztőket a támogatásról, úgy értem tipikus lelkesítő porhintés, egyszerű duma, hogy lenyomják a gálya melót csórik valami világcégről álmodozva szinte ingyen, aztán amikor már szoftver és hardver oldalon is minden majdnem teljesen kiforrott, a lelkes gyors követő user-ek szépen agyon is tesztelik otthon teljesen ingyen az első darabokat és már csak azért nem tökéletes, mert kellene a történetbe egy kis gempa akár a specifikumok tökéletesítéséhez akár reklámhoz, akár a tömeggyártáshoz vagy a "műsor"-hoz, bármihez akkor egyszercsak megjelenik mondjuk az "NV/AMD VR MASK" meg a "Sony Matrix" vagy az Isten tudja milyen nevet találnak ki és jönnek a nagy című játéksorozatok következő részei, a jól bevált konzervek beépített 100%-os támogatssal a nagy cégek megoldásainak (amik közül kell vásárolni szerintem), az Oculus Rift csapata meg majd szopakodik, hogy valahogy használhatóvá tegye a cuccát az új játékokkal, amik szándékosan úgy vannak "legyártva" hogy két kézzel rángassák a hosszú cicit a srácok folyamatosan minden pecsnél. Mivel én kb. erre tippelek így a Rift-et tuti nem veszem meg. Ha bejön és tényleg akkora üzlet lesz, akkor a nagyokat nem lehet kihagyni a buliból. Hiába védetik le vagy csinálnak bármit, ebből vagy a nagy játékguruk kaszálnak, vagy megy a levesbe, ahogy a többi és ha így lesz sem ez lesz az első nagy vízió, amiből nem lesz semmi. Tudom most jön, hogy ne legyek ilyen negatív és az olyan érvek, hogy "de az oktatásban is milyen jó lenne", na persze csak ott nincs lóvé meg ember aki melózni akar azzal, hogy a tananyagot átültesse rá. Rohadt egy világ van. Itt a COD-al lehet kaszálni meg a Diablo-val. Nem hiszem hogy elkezdenének keménykedni az ötletgazdák. Ezeket a srácokat addig pakolgatják a copóágra (miután áltatták őket és szépen felvették a hiteleket és benne vannak a szarban), hogy a végén fillérekért is eladják a céget, szóval ha ven eszük be fognak térdelni az ominózus pillanatban.
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
priti
addikt
Szerintem ehhez (dolcsiban) százmilliós nagyságrendű dobbantás kell és nem is egy. Ahogy egy filmbe, úgy ebbe is nagy pénzeket kéne beletenni, méghozzá előre. Ahogy a filmhez több híres színész úgy ehhez is kéne először is egy nagy és népszerű cím. Kell csinálni rá egy legalább pár órás játékidejű "műsort" ezzel a népszerű címmel ami tényleg 100%-os támogatással fut végig. Ami erre van megírva az utolsó bitig, mondjuk "GTA VR" és ezt szépen szétszeletelni. Az elejét bedobni csalinak. Azt mondani, hogy az első órára benevezhetsz olcsón , azaz mondjuk a játék x szintjéig eljuthatsz akárhányszor mondjuk 20 rongyért és ehhez kapsz Riftet, azaz árukapcsolással adni nyomott áron a Riftet és ahogy a konzolon úgy itt is a játék árán szedni vissza a hardver árának is egy részét. Addig csűrni csavarni, amíg valahogy ki nem jöhetne az üzleti modellben az, hogy a játékhoz kapod ajándékba, különben egy-két kis cím kevés hozzá, hogy robbanás legyen nagyot meg esélytelen csinálni szűk rétegnek. Csak ez óriási gempa. Egy nagy címből több millió darabot megvesznek napok alatt és aki ekkora lóvét tud virítani hogy ennyit legyárt kvázi hitelbe, készletre meg még a műsort is megfinanszírozza hozzá az magasról leszarja a techdemót, annak eredmények kellenek. Ha tényleg olyan a rift, hogy befosol vele a játékban, akkor üzletileg kivitelezhető, mert mindenki azonnal rákattanna és vinné online vásárolva a játék folytatását háromszoros áron is, mert lenyomna bármilyen mozit. Ne vicceljünk, van aki többet fizet a Diablo RMAH-jában egy fegyverért, mint a játék ára és mit kap a pénzéért? Semmit. Ez így működhetne, de ekkora pénzt beletenni nem sokan tudnak a világon, de ha valaki beletenné és a cucc tényleg jó, na úgy lehetne robbanás belőle. Így igen. Viszont amikor csak egy techdemós cucc van az élből csak egy szűk réteghez jut el, egy szűkebb réteget érdekel és egy mégszűkebb réteg veszi meg. Szűk rétegnek nagy pénzből nem éri meg műsort csinálni, nincs belőle nagy cím. Kizárt. "Egy nagy címet egy kicsit jobb vele játszani", de te tegyél le érte gempát. Háhht így mindenki a különbséget fogja nézni, azaz a támogatás minőségét ami nyilván remek lesz a sok konzolport fospisztolyon. Halott ügy. Miért költene egy játékfejlesztő arra, hogy a Rift-nek jobb legyen? Már azon is gondolkozik, hogy kijöjjön e egyáltalán PC-re. Ők megvannak nélküle. Nézd meg mekkorát kaszált a Blizzard a Diablo3-al. Szarik ő rá, hogy a Rift milyen amíg így tud keresni.
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
priti
addikt
[link] ha téged ez meggyőz, akkor hajrá. Szerintem ha figyelmesen végignézed látszik, hogy mekkora teret lát be, mi marad a látótérből, van e előnye illetve a gyakorlatban mekkora az előnye az egyszerűbb körbenézésnek, körülményessé tudja e tenni a dolgokat, ha egy összetettebb játékban, ahol sok funkció van amit gyorsan el kell érni olykor -gondolok itt arra, hogy ezek közül csak egyet támogat a rift-, de nem látod a billentyűzetet, nincs olyan hogy lepillantasz és behívod a menüt, amit "ritkábban" használsz a játékban és kevésbé kézre eső helyre állítottad és stb. Szóval erre külön műsor kell szerintem, mert a játékok struktúrája nem teszi lehetővé, hogy te folyamatosan nézelődjél. Amikor kiszáll lövöldözni a video végén nem is használja a riftet gyakorlatilag, de fegyvert váltani már nem biztos hogy arra tud, amire szeretne. Autózni jópofa vele, ezt felfogtam. Arra jó lehet, de itt is látszik, hogy úgy lát, mint a versenyló a szemellenzővel, szóval arra is csak akkor, ha meglesz a magas felbontású kijelző. Ezzel a fejlesztőivel még elég necces. Gondolom a következővel autóshoz már tényleg jó lesz, mert ott tényleg egy többletet ad úgy, hogy nem vesz el semmit cserébe.
De próbálj meg úgy megfordulni, hogy mindkét kezed a billentyűn. Elég fárasztó. Ha leteszed mindkét tenyered a törzsed mellé arra az oldalra, amerre fordulsz máris jobb, élethűbb a mozdulat, csak úgy meg "hol is van a billentyűzet?" történet jön utána és kezdhetsz tapizni. Szóval ez a támogassuk, hogy nézelődhessen és ezzel ennyi azért nagyon nem mindegy, hogy milyen játékhoz társul. Ugyanúgy kell mellé monitor is, mert ezer olyan gém van, amiben ez így konkrétan szar, mert sok a kiegészítő menü, amit használni kell és nem mindenki tud 10 ujjal vakon gépírni és az úgy nyilván élvezhetetlen, hogy vakon nyomogatod a gombokat, hogy melyik is az inventory. Játék közben feltenni, levenni megint nem jó... A támogatás még ha flottul is menne (vannak kétségeim), akkor sem fenékig tejföl, mert a játék a jövőben is olyan lesz, hogy controllerrel lehessen élvezetesen tolni, mert konzol tulajdonos több van, mint Rift tulajdonos. Érdekes ficsőr, de nagyobb a füstje, mint a lángja abban az esetben, ha a kész konzervekhez akarod kapcsolni. A nézelődés nem lehet összekapcsolva a célzással, de néha meg össze kéne valahogy kapcsolni a fordulással és akkor csak így zavarodottan megkérdezed magadtól, hogy mi a fac van, mit is akarok? és rájössz, hogy ááá, túl jó az egér, túl jó. Lehet nem is kell jobb.Hardverlesen
-
priti
addikt
háhht ez az, csak POV, forgás nincs, de ilyen DPI egérrel meg addig fordulsz, ameddig kell, nem fogsz egy kicsit fordulni és a maradékot meg nyakból, semmi értelme, egyenesen tartod a fejed és úgy játszol ahogy eddig Rift nélkül, tehát ha olyan a gém, hogy egérrel fordulsz nem fogod használni a Riftet csak monitornak, annak meg van jobb is. Ez autóban oké, mert ott a kereket fordítod a fejedet meg Rifteled, ott tiszta sor. Ott bejövős. Ott nem kell összekapcsolni a kettőt soha. Más szimulátoroknál is jó lehetne, bárminél, aminél gépben ülsz, de a légi járműveket túl sok gombbal kell irányítani. Ha joy bejön a képbe akkor megint bejön a támogatás rész, mint a G27-nél.
Lean-re esetleg tök jó lehetne FPS-ben, de ott is nehéz eltalálni az ideális érzékenységet a mozgásérzékelőn, hogy most az milyen mozgás. Baromi fárasztó lehet mozdulatlanul ülni egyenesen háttámla nélkül, hogy a kis fejmozgással lehessen operálni, ha meg nagyot kell mozogni hozzá megint nem jó, mert akkor meg azzal nyírod ki magad.
Én is most egy fotelban ülök, lábam feltéve a foltelhez járó lábtartóra én meg hátradőlve, a fejem fejtámlán. Bill egyik széle a bal karfán a másik széle a combomon, az egérpad a jobb karfán és tespedve bambulom a 40"-os TV-t FullHD-ban. Ilyen emberből rengeteg van, mert ez így tök kényelmes. Mindenki elnyúl otthon, ahogy tud. Pláne ha melózott és aktív pihenésként játszik. Ha most rajtam lenne ez a szar, akkor előre kéne hajolnom és egyenesen ülni valamin, hogy a fejemet tudjam mozgatni, szóval a fotel nem jó, egy széken meg fél óra után elpusztulnék olyan kényelmetlen, meg máris kell egy ideális magasságú asztal, amin a bill meg az egér van, de ha ott van a gép egy asztal mellett, akkor nem ér el a TV-ig aminek akkor háttal ülnék, akkor kell egy monitor külön, mert a Riftel azért mindent nem lehet, mert gondolom kinyírja a szemed is, bár erre még nem szálltak rá, de figyeld meg, majd akkor ha már megjelent jönnek majd az orvosi posztok a szülőknek, hogy így a látás meg úgy és hogy ez így milyen horror, hogy pár centiről nézed a megjelenítőt ami X fényerejű és Úr Isten, tuti lesz hiszti, majd figyeld meg.Van még benne potenciál, mint 3D megjelenítőben, naná, hiszen a legjobb megoldás lehetne, mert nem kell hozzá polarizálni semmilyen szemcsivel, csak BR filmekhez meg aztán pláne kell a jó felbontás ahhoz, hogy ne egy FullHD 3D projektort vásároljak 150k-ért és nézzem akár a fehérre festett falon a filmet 3-4 méteres képátlóval, amin nem kicsit bejön a 3D az egész családdal együtt, hanem egy darab Riftet, vagy legyen két darab, hogy árban korrket legyek meg megfejelhessük egymást a barátnőmmel, miután ráléptünk a kutyára. Szóval ez a POV meg ez az átlagos felbontású jó 3D egyetlen embernek, hogy mennyit ér kesben így a kész konzervekkel az ki fog derülni, de a "robbanás" szó lehet picit erős lesz ide.
Hardverlesen
-
priti
addikt
igazából nem értem, hogy annak, hogy beszélünk róla miért van olyan színezete, mintha én támadnám, ti meg védenétek. El lehet menni egy állítás mellett, nem kell kardoskodni, hogy de-de, ez tökéletes. Nem, az nem. Nem, az sem. Mintha a saját terméketek lenne, amit el kell adni, vagy holnap nincs kenyér az asztalon. Kicsit ilyen, na mindegy. Szerintem nem kell ennyire beizgulni tőle.
Hardverlesen
-
neilszab
őstag
Azt a PH! srácok látták/érzeték úgy, de tekintve, hogy a természetes hatású 3D képpel és fejmozgás érzékelővel kombinálva gyakorlatilag tényleg eltűnnek a határok, így gondolom ők ezt elsősorban erre értették.
Ha kijön az ideális felbontású kijelző, akkor szimulátorban sztem biztos nem lesz alternatívája a Riftnek a 3 monitoros rendszer.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
priti
addikt
Nem csodálom, hogy az autósra mentek rá. Én is arra figyelgettem volna egy Rifttel a fejemen az biztos tuti.
Ui:
Bizsergett a nuni mi? Kis nyavajások. Csak bele ne szakadjatok azér' a melóba. Óvatosan ... hahh qrva mindenit ... Ezt a gyilkos hajszát. és még cikket is kell belőle írni. Őrület.Hardverlesen
-
D.Va
senior tag
Igen én is erre gondoltam...
Hiszen pl. a "gamepad" vagy a "joystick" sem magyar szó, mégis úgy használjuk ahogy...
A "RIFT" szerintem is tökéletes.... (esetleg VR sisak, de ez sztem béna, mint ahogy a "virtuális valóság" is az lenne, mivel az egy gyűjtőfogalom, ez pedig egy fizikai tárgy, egy műszaki cikk...)
Persze a nevet majd az idő elvégzi... a nyelvünk folyton formálódik... csak hogy a nyelvészeknek is legyen munkája...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 Ultra Smart Clear View Cover S-Pennel, használt, fekete
- SMSL DL200 - Asztali DAC és fejhallgató erősítő + Mogami Balance kábel..stb 251 megtekintés
- MacBook Air M1 13,3" / 8GB RAM / 256GB SSD / Akku 99% / Magyar Kiosztás / Ezüst Szín / Doboz + Tok
- Seasonic FOCUS PLUS 750W Gold
- Asus Cerberus billentyűzet