- Milyen program, ami...?
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Microsoft Excel topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 10
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen routert?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Na végre értelmet nyert a telefonos egérmozis HD kijelző mánia.
-
Teasüti
nagyúr
Támogatás nélkül nem hiszem. Minimum egy patch kérdése, vagy enélkül ha van konzol akkor ott paraméterezni a játékmotort az új kijelzőre. A 3D se nagy kunszt, driver kérdése csupán.
Geforce 6800-ason már 3D-ztem annó, pedig játékban még tervben sem volt erre külön támogatás akkoriban néhány techdemót leszámítva. Bármilyen játékot rá lehetett bírni meghajtóból. -
Teasüti
nagyúr
Nem tartom kizártnak, hogy megjelenéskor már adott lesz a lehetőség egyénre szabott dioptriájú lencsét csináltatni hozzá.
Sztereovakok? Ők a való életben is sztereovakok lennének? Mert itt nem az van, mint a moziban, vagy a 3D tévéken. Itt mindkét szem külön képet kap, teljesen diszkréten átfedés nélkül.
Ha mást nem is, a panorámát azt élvezni tudják.(#25) vhunor
Ennyit még meg is érne. Egy jó monitor se olcsóbb. Inkább drágább.
100k alatt nem is lesz annyira (remélhetőleg) luxuscikk.
Aztán szép lassan a monitor és tv alternatívája is lehetne.
Milyen lenne már, a PC-s asztalon nem lenne monitor, csak egy VR sisak.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
Gondolom nem vagy ill. nem voltál szemüveges, évente, két évente akkor csináltatsz új lencséket majd hozzá?
Talán szemüveget nem kell csináltatni ugyanilyen időközönként?
Melyik a jobb, ez vagy a semmi??
Na ugye...Attól, hogy vki agya nem nyer ki térinformációt a látásából, attól még mindig két szeme van, nem értem a gondolatmeneted a fél felbontásról. Félszemű lennél talán?
Nos a termék szempontjából mégis milyen megoldást várnál ezekre a problémákra, amik nem is a termék problémái, hanem egyéni fogyatékosságok? A termékkel nincs baj.
Közben olvasom a cikket és egy kérdésem lenne: ha a jónak vélt szemed takarod le, akkor mi a helyzet?
Nem lesz sötétség hirtelen, nemde?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Kapiskálom. Ok.
Akkor marad a kontakt lencse a Rift kapcsán.
Az amennyire tudom nem akkora hatalmas befektetés.rudi:
Arról lehet tudni vmit, hogy mekkora felbontás várható kb a kereskedelmi verzióban?
1280x800 az elég kevés. Már a Vuzix 920 is két db 640x480-as kijelzővel operál és már Isten tudja mióta piacon van.
Főleg a mobilos kijelzők fejlődése kapcsán érdekes kérdés, miért nem dobják bele az aktuális legjobb kijelzőt oszt' mindenki örül? Már full HD feletti felbontás is elérhető tudtommal.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
+1
Aki VR sisakot vesz, annak csak telik mellé a "fenntartására" is.
Nekünk ez luxus, ahogy a kontakt lencse is (?).
Ahol nem tétel a sisak, ott nem lesz tétel a kontakt lencse sem. Szvsz.(#54) rudi
Jól hangzik, várom a fejleményeket!
Több verziót is el tudnék képzelni, ahogy a Vuzix szemüvegekből is van többféle.
Oh, épp most nézem a Vuzix oldalát és a vr920 már nincs is polcon.
A most aktuális wrap 1200-as meg már "Twin high-resolution 852 x 480 LCD" kijelzővel operál. 500 dodóért.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Ami még feltűnt, hogy a pántok takarják a fület?
Ez nem kényelmetlen hosszabb idő után?
Főleg egy fejhallgatóval.(Fejforgatáshoz már vmi füles kell, elvégre a hifi hangtere nem forog velem együtt.)
-
Teasüti
nagyúr
Egy jó ideje az x-fi szintű hangkártyák becsületes térhangzást tudnak produkálni sztereó fülessel is.
Magam is surround rendszert használok általában, és ahhoz amit mondasz, hogy a fixen telepített hangfalak esetén is veled forogjon a megjelenített hangtér maga - tehát a hang leválik a hangfalakról és nem érzékeled a konkrét forrást -, ahhoz nem Genius, meg Logitech szintű hangcucc kell, hanem egy-két nagyságrenddel komolyabb.Sokkal egyszerűbb egy fülest használni. Vannak surround fülesek is már régóta, ha nagyon kell.
-
Teasüti
nagyúr
Ez virtuális valóság, nem kiterjesztett valóság.
A kiterjesztett valóság az a Google Glass és hasonlók, meg telefonon a kamera képére ráhúzott grafikák.(#116) Enton
Nem volt szó sztereó hangfalpárról. Surround hangrendszerről és sztereó fülesről volt szó.
Meg aztán vannak surround fülesek is, ha sztereó 3D nem lenne elég. X-fi cmss-3d nekem elég, tisztán meg lehet különböztetni az irányokat, az előttem és mögöttem szóló hangokat is. (Volt is cheater rágalmazás régen COD LAN alkalmával. )
Persze ehhez minőségi füles kell.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Amúgy ez egészen addig okés, amíg éppen abban a fejpozícióban maradsz, ahova beállítottad a hangfalaid. Amint kimozdulsz a helyedről, onnantól borul a hangtér. (Persze ilyenekről kár is mesélni olyan játékosnak, aki tejfölösdobozokat használ hangkeltésre.)
Praktikusan a forgás még belefér, de a kitekintés, esetleg fejdöntés és hasonló kombók már nem férnek bele egy surround hangrendszernél. Viszont egy füles gond nélkül veszi az akadályt. (Kivétel a magasság, legalábbis nekem még életemben nem volt szerencsém olyan hangcucchoz, ami a teret nem csak az XY síkban tudja visszaadni, hanem teljes 3D-ben magassággal Z tengelyen.)[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
Lefordítom: nem jó ötlet egy ijedtségre és/vagy parázásra fogékony játékosnak - aki monitor előtt is félve tolja a játékot - félig a mátrixban lenni, amikor a játék hangulata nem csak egy ablakon keresztül árad, hanem belekerülsz a játékba a való világ elválasztásával: lásd a cikkben a disszonancia résznél!
-
Teasüti
nagyúr
Jah, hát én ilyeneket már észre sem veszek. Automatikusan dekódolja az agyam.
(#133) M@trixfan
+1
Kivéve arcade játékok, ahol a külső nézet használhatóbb, mint a belső (ha van egyáltalán).
Nekem vmiért nem megy a kormányzás analóg vezérlőről, ha nincs fixálva a kameranézet.
Ezért ha kormánnyal vagyok, akkor kizárólag belső nézetben tudok csak vezetni.
Akarom mondani biztos sokat dob a játékon a teljes látóteres kijelző, de sok játékban megmarad majd egyszerű monitornak visszacsatolás nélkül.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Aztán majd jön a Rift és előkerül az AVP játéka is.
Alien univerzum az egyetlen horror franchise, amitől rettegek - köszönhetően, hogy kisgyerekként néztem meg első ízben a filmsorozatot. AVP játékot ragadozóval a felénél abbahagytam, emberi küldetést 10 perc után, az első találkozást követően.
Na az egy tuti kis Rift kompatibilis játék, az fix! (Dx11-es változat, nem tudom van-e alcíme.)[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Kicsit primitív a grafika.
Ez monitoron elmegy, de egy VR-hez való játék azért már inkább legyen maximálisan élethű.
És itt bizony komolyan arra célzok, hogy aki eddig nem is volt vérpistike, Rift kapcsán már jogosan elvárható lesz a kimaxolt ultra high grafika. Szvsz.Nem tudom ki hogy van vele, de nekem illúzió romboló, ha a számítógépes grafika nem akarja elhitetni velem, hogy ez a valóság, mert ezer méterről látszik rajta, hogy mesterkélt baltával faragott, alacsony felbontású textúrák, vagy nem életszerű kamera/objektum mozgás. QIII arénát eszembe se jutna Rift-en játszani.
Ellenben a gagyi játékmenetű interaktív mozis COD és társai viszont tökéletes alanyok lesznek!
És a szó itt az interaktív mozin van. Bármennyire is lebutítják így a játékmenetet (nyomkodd ezerrel a space-t, hogy megmenekülj és hasonlók ), maga a koncepció az szinte a Rift-hez termett, csak nem tudtuk eddig.
És ezek a játékok már grafikailag sem hagynak semmi kívánnivalót maguk után.
Szvsz Dx 10-11 színvonal alatt nem is játszanék játékot a sisakban.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Motion blur-t általában kikapcsolom. Már az első NFS U-nál is iszonyú zavaró volt.
Én éles képpel szeretek játszani.Persze, miért is ne. Nem erre akarok kilyukadni, hogy ütős-e, vagy sem. De el nem fogja hitetni velem a QIII és a képregényszerű grafika, hogy én is a játékban vagyok akár a fejemre húzom, akár monitoron nézem.
Nem vagyok vérpistike, ha azt mondják, hogy innentől a fejlődés megáll az Unreal Engine 3 szintjén, elégedett lennék (mert amellett, hogy szép, még tökéletes teljesítménnyel is fut).
De Rift kapcsán már igényem lenne az élethű grafikára. Nem is annyira grafikára, inkább "élethű játékra".
Még mindig az interaktív mozis FPS-ek a legjobb példák erre.(#184) priti
Köszönjük Emese![ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
FPS-ben továbbra sem a fejünkkel fordulunk el, hanem a karakter testével. Ami továbbra is játékvezérlőn keresztül történik. Fejes forgolódásokra eddig is adott volt a lehetőség már elég régóta (először vmelyik BF-ben tűnt fel talán a BF2 utáni szériában), csak billentyűről/vezérlőről ki az az elvetemült, aki a fegyverből való fordulás mellett még a POV-ot is forgatja? Na egy ilyen sisakkal épp erre van lehetősége a játékosnak, nem muszáj oda nézni, ahova lősz. Ennyi.
A marhája továbbra sem sisakból fog sarkon fordulni.Szemgolyó követésnél már nem tudtam, hogy ez most tényleg komolyan gondolja-e.
FEJmozgás követése. B@szna is be, ha a szememet figyelné, és a képernyő közepéről nem tudnék elnézni, mert jön a tekintetem után a kép is.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Alapvető fogalomzavarban vagy.
640x480-ban sem egy kulcslyuknyi területet látsz a játékból, ugyanakkora marad a látómező (azonos képarány esetén), csak nem lesz részletes. Egy összemosott olajfestmény lesz, ha még AA-t is raksz rá.Ez amit mondasz utoljára a 2D-s és/vagy izometrikus játékokban volt, mint pl. a Red Alert 1-2 és társai.
Ott tényleg többet láttál a játéktérből, ha nagyobb felbontásra kapcsoltál, éppen úgy, mint a Windows asztal felbontás esetén: minden kisebb lesz nagyobb felbontáson. De egyrészt ez régen volt és akkor sem volt törvényszerű tulajdonság (ahogy Windows-on szabadon változtatható a DPI), másrészt a példáidban szereplő játékok sajátossága, hogy fel sem merülhet ilyen probléma.(#254) priti
Olvasd el megint a cikket és essen már le végre a tantusz, hogy üveglencsékkel olyan képet csinálsz a kiejlzőn látottakból, amilyet akarsz. Kit érdekel a felezett kijelző képaránya?! Olyanra húzzák szét, amilyenre akarják.(#256) priti
Ez itt barátom éppen az, amiről idáig hablatyoltunk. FOV.
Nem a felbontásból ered a szélesebb látómező. Semmi köze a kettőnek egymáshoz.
Beállítástól függően széthúzható három monitorra egy monitor képe is (csak hogy értsd).[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Azon múlik, hogy a felbontás milyen képarányt ad ki
Qrvára nem. Még mindig semmi köze a kettőnek egymáshoz megjelenítés szempontból.
Kirakhatsz te 4:3-as képet is 16:9-es monitorra.
És így kirakhatsz te 3 db 16:9-es vízszintes Eyefinity kombóra is egyetlen monitor képét is széthúzva, meg kirahatsz akár egy 360°-os panoráma képet is egyetlen 4:3-as monitorra is.
Értsd már meg, hogy nincs jelentősége a felbontásnak!Amiről te beszélsz az ez: nézelődjél!
Érdemes megfigyelni, hogy mindkét kép ugyanakkora felbontással és képaránnyal készült.a Rift félbevágja a panelt kvázi, tehát nem marad meg a képarány, mert te a két képet látod egynek és a két kép együtt adná ki a képarányt, de még abból is kitakar, tehát még a feléből is buksz.
Jah, hát előfordulhatnak holterek (amúgy honnan is tudod, láttad élőben?).
És akkor mi van? Lencsékkel még mindig olyanra torzítják, amilyenre tetszik.Tudom, most akkor visszatérhetünk az eredeti problémádhoz, miszerint akkor meg kicsi a felbontás...
De úgy vélem minden érvedet megcáfoltuk. Innentől fogva értelmetlen vita.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Ki nem szarja le, ha torz a kép? Megjeleníti a kijelző?? Igen.
A Rift-ben lévő lencsék "normalizálják" a képet? Igen.
Teccikérteni?! Kérem kapcsolja ki!Bónusz kérdés:
megnézted a videót? Kettő közül melyik a torz?
(Számítógépes grafika alapismeretek hiányoznak nálad. Nem para, csak azért a fél tudás veszélyes. Nem mondták még?)[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
(Sóhajt...)
Lásd a videót újra! És most lásd a szerző videóban foglalt véleményezését is!
Dióhéjban: praktikusan a szélesebb látómező győzelmet hoz a szűk látómező felett.
Nem kell hozzá diploma...
Olyan széles látómezőt állítasz be, amilyen tetszik. Nyilván a játék oldali támogatás egy adott megjelenítési formára - hagyományos monitor, szélesvásznú monitor, 3D tv, Eyefinity, Occulus Rift - a játékfejlesztők által meghatározott "ajánlások", ha leegyszerűsítjük. Ez csak a játékfejlesztőkön múlik, hogy miként oldják meg az különböző megjelenítési formákból adódó játékélménybeli eltéréseket.
Aztán az ügyes játékos meg úgyis "úgy csal", ahogy tud.
Akár Eyefinity-vel mert megteheti, akár kézzel beállítja magának a látómező szélességét.De a lényeg, hogy amikor te a beállításokban kiválasztod a megjelenítődet és felbontását, akkor ahhoz a grafikai motorban társul egy FOV érték is, meg úgy általában optimalizációk a kijelzőhöz.
A felbontás meg úgy kapcsolódik a dologhoz, hogy a kijelződnek a natív felbontása véges és csak ennyi pixelre bontja fel a grafikai motor a látómező képét a játékban. Vagyis ha a fix számú pixeleid egy szűk látómezőt jelenítenek, meg akkor az részletesebb képet ad, mintha ugyanannyi pixellel egy nagyobb képet akarsz megjeleníteni - ott ugye elmosódnak a részletek, de ezt nem kell magyaráznom, te is tapasztaltad.
Fényképezés tökéletes példa: a megapixelek száma meg az objektív látószöge.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Fényképezés tökéletes példa: a megapixelek száma meg az objektív látószöge.
Súgok: semmilyen összefüggés nincs.Itt olvashatsz összefüggésről, mert azért van némi kapcsolat a kettő között a játékokban, miszerint a felbontás alapján skálázódik a FOV is egyes (főleg régi) címeknél, de ez közel sem törvényszerű.
Wiki oldalon is írják, hogy a pixel alapú skálázódás utoljára a millenniumi RTS játékokra volt jellemző.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Én világ életemben alacsony felbontáson játszottam, jelenleg is 1280-as monitorom van és a büdös életbe soha nem korlátozott semmiben a felbontás. (Sőt, könnyebb meghajtani.) Én is multiztam sokat FPS-el, mai napig elő-előkerül egy-két cím.
Mutass egy olyan játékot nekem, ahol fullHD alatt képtelen vagy célba venni az ellenséget!
Nem ismerek egy olyan játékot sem, ahol konkrétan pixelvadászat lenne, minden játékban legalább kurzor méretű karakterekkel találkoztam eddig legyen bármilyen távol is. Amelyik fegyver a játékban meg egyáltalán ellő olyan távolra, azon szokott lenni távcső is, szóval ennyit erről.
Az meg nem hat meg, hogy most a kilométerre lévő karakternek ki tudom-e venni az arcán a grimaszt, vagy nem. Pont le... nem érdekel.(#280) M@trixfan
Ami engem illet, ha tehetném, akkor kikapcsolnám az új játékokban a fókuszt. Engem iszonyúan irritál, hogy a játék megpróbálja irányítani a tekintetem. Biztos bennem van a hiba, engem a motion blur is zavar.
Nekem legyen tűéles a kép és betonstabil 60 fps vajsima mozgáshoz. A túlzott bemozdulás csak az alacsony fps-t próbálja elfedni, de részemről kb élvezhetetlenné tesz egy autós játékot.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Na, végre vmi értelmes beszéd, ezt adom.
Hype nélkül nem fog széles körben elterjedni, a hype mozgatja manapság szerintem a konzumer piacot. Lásd pl. Apple.
Technikai színvonal szintjén már adott a lehetőség és relatíve olcsó is már a gyártás.
Innentől már csak a mamutcégeken fog múlni, hogy mennyire terjed el.
Logikus lépés a játékipartól, hogy a kezdeti lelkesedés után azért kivárnak egy kicsit, mondjuk az első fecskék megérkezéséig. Csak az a kérdés mikor áll be a termék mögé egy ilyen vállalat. Elég lenne egy komoly versenyző és utána húzná magával a konkurenciát is (Xbox, PS, Valve).
Jah és akkor még csak a játékiparról beszéltünk.
Van benne potenciál, nem is kevés. Meglepne, ha mégis kipukkanna a lufi.(#284) Diopapa
Nem az a lényeg a mondandójából, hanem a bekerülési költsége a végfelhasználó pénztárcájához mérten.
Elméletileg olcsóbb lesz a Rift, mint 3 monitor. Más téren kár is hasonlítgatni. Csak hátrányai vannak a monitoroknak praktikus oldalról.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Bár annyi talán elmondható, hogy a topik lakók nagy része bizony abba a rétegbe tartozik, akik akkor is megvennék, ha nem terjed el és réteg cucc marad.
Ha a VR funkciók nem is támogatottak adott játékban, azért sokat lehet ezen segíteni a vga meghajtójával is, ha nem is kínál a driver univerzális megoldást. Szóval egyszerű megjelenítőként is inkább a Rift-re szavazok a monitor helyett.
Ha ezek mellé még megy a mozgás követés is, akkor az már csak hab a tortán.
De filmet is szívesebben néznék (ha egyedül vagyok) így, mint a "pici" tévén. (Na jó, talán a hangrendszert nem szívesen száműzném. De komoly hangrendszer töredékéből kijön egy jó füles. ) -
Teasüti
nagyúr
Nem tartom én se lehetetlennek, hogy lemegy az a forgatókönyv, mint a Physix esetén.
Az eredeti terméktől is sokáig hangos volt a sajtó, aztán elkészülte után nVidia megvette, a többit meg tudjuk...
Remélni merem csak, hogy platform független lesz és nem köti magához egyik szereplő sem. -
Teasüti
nagyúr
válasz neilszab #292 üzenetére
Mondjuk abban van vmi, hogy 3rd party extrák támogatása sok esetben elég silány.
Egy-két techdemón kívül ritkán szokott jó lenni. Pl. ott van az X-Fi X-ram, két játékról tudok, ami támogatja.
Pedig aztán nem kevés ember gépében van/volt X-Fi hangkártya.
Persze ez a hardver rétegcucc maradt, ahogy följebb fogalmaztak.
G27 is rétegcucc.Elég fontos kérdés, hogy Rift mennyire lesz tömegtermék. Ha nem, akkor nem lesz jó támogatás sem.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Miért költene egy játékfejlesztő arra, hogy a Rift-nek jobb legyen?
Fordítva ülsz a lovon.
Nem nagy was ist das "támogatni" egy új megjelenítőt a grafikai motorban, a POV forgatás - point of view - eddig is adott volt bizonyos kategóriában (meg pár nem jellemző kategóriában is, mint egyes FPS-ek).
Azért nem ugyanaz, mint egy G27 támogatása, ami inkább egy sablon az elérhető beállításokra (ha vannak egyáltalán beállítások). De itt semmit nem kell finomhangolni, csak meg kell jeleníteni a Rift-re készült képet és kell egy POV visszacsatolás mozgásérzékeléssel. Ennyi.
Innentől meg hülyék lennének nem támogatni, mert ez lesz a trendi.
Eve Valkyrie sem játszhatatlan Rift nélkül, valószínűleg nélküle is egy jó játéknak ígérkezik. -
Teasüti
nagyúr
Igen, meggyőz. Már a legeljén látszik, hogy az egymásra merőleges kereszteződésű két járda mindkét (távolabbi) végét belátja. Közvetlen közelről a kocsit teljes széltében belátja.
Nem kisebb a látómező, mint monitoron, legalább ugyanakkora. Ezt te nem látod? Vagy nem ugyanazt a videót nézzük?Halszem effekt nélkül lennék rá kíváncsi, de ehhez már látni kell élőben.
Neilszab mondott is egy jó kis összeget egy órás tesztre, hát 8000-ért inkább kihagyom és azt a pénzt beleteszem a Rift perselyembe (vagy fizetek egy napi jegyet egy kalandparkba). Sokkal értelmesebben is el lehet költeni ennyi pénzt, mint egy nyamvadt órányi játékra. -
Teasüti
nagyúr
Megint nettó hülyeségeket írsz.
De próbálj meg úgy megfordulni, hogy mindkét kezed a billentyűn. Elég fárasztó.
NEM A RIFT-EL FORDULSZ MEG!! Továbbra is egérrel, játékvezérlővel.
A Rift annyit tud, mint a nyakad a fejeddel. Nem nyakból fordulsz hátra te sem (jó esetben).
Miért olyan nehéz felfogni, hogy ez csak a POV elfordítására ad lehetőséget az aktuális orientációdhoz képest?!Többire nem válaszolok már tételesen, kicsúsztam a 15 percből és nincs kedvem újra begépelni fél oldalt. (Buta ph!)
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Miért nem tudod értékelni megjelenítőként? Önmagában kijelzőként is odaver minden létező megoldásnak, kompromisszummentes 3D-vel. A fejmozgás érzékelése csak opció, nem kötelező. Miért csak játékban gondolkodsz? Monitort is leváltanám vele úgy, ahogy van. Egy sisak a számítógép asztalán monitor helyett. Akár.
A magadfajta fotelharcosok talán a Kinect-es játékokat sem értékelik...
Ti majd az értékelitek, ha a tarkótokba dugják a csatlakozót és a kényelmes fotelből kapcsolják rá az agyatokat a gépre?
Ugyan már...
Ahogy ezt írtad a Wall-E filmből ismeretes életmód jutott eszembe.
Nekünk többieknek fel sem merülnek ilyen kérdések, hogy vajon mennyire fáradhat el a nyakunk a használat alatt? Kit érdekel? Rajtad kívül senkit.Szerintem is itt zárjuk le. Mind ismerjük már a véleményedet. Nem értünk veled egyet. Innentől mindegy is.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Emberek vagyunk. (Rossz értelemben.) Különbözőek ugyan, de emberek. (Jó értelemben. Vagyis igazad van, oktalan a támadás mivolta.)
Amúgy azt hittem azért vitatkozunk végeláthatatlan módon, mert bizonyosságot akarunk szerezni állításainkról.
Gondoltam az a célod, hogy számodra is emészthető formában igazoljuk a termék létjogosultságát.
Elvégre ezért ír az ember egy fórumra, hogy a nézeteiket osszák meg, ütköztessék.De a vége felé szerintem ez a vita kifulladt, nincs értelme folytatni. A semmiről diskurálunk.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Amúgy épp most olvasom a SimHouse autoszimulátoros interjút és szóba került benne a Rift is.
Kiemelem a számodra fontos kulcsmondatot: "Segítségével a látótér kiszélesedik ..."
Ezt értsd úgy, hogy amúgy egy 3 monitoros rendszert használ a szimulátor. -
Teasüti
nagyúr
Igazából ez csak egy szemüveg, nem sisak.
Mondjuk én sisaknak jobban örülnék, egyrészt jobb súlyeloszlás lenne, nem csak az orrunkon lógna.
Másrészt így lehetne integrálni surround hangot, akkumulátort a tarkóra és így vezeték nélküli összeköttetést.
Igazán nem értem miért kell a vezeték. Életem első fejhallgatója is a vezeték miatt tört össze.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce G 210 -1 gb videokártya
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED