Új hozzászólás Aktív témák
-
pampika
őstag
igen, sajnos az ügyfél szemszögéből ez elég visszás.
felhívod őket, hogy borogasd az asztalt, erre ők még több pénz elköltésére akarnak bepalizni...viszont a másik oldalon az üszisnek meg ezen múlik a fizuja, mert elég kemény kvótájuk van, szóval ha nem csinálja, rövid úton kirakják
sajnos a tré a hunyó az egészben, az ember sokat nem tud tenni ez ellen.
-
pampika
őstag
- és gyorsabb mikor lesz?
- és ha van egy termék találati listában, akkor mikor lesz garantálva, hogy a termékoldalon is ugyanannyi az ára?
- regisztrálás mikor lesz megbízható? pl.: elfelejtett jelszó -> emlékeztető küldés -> nem lehet küldeni, mert nincs ilyen email regisztrálva. OK. adott email regisztrálása -> nem lehet regisztrálni, mert már használt email
- chromeban sokáig nem jelentkezett be fb-kal, csak tekert a végtelenségig, firefox alatt általában beengedett
- etc...biztos sok manager fényesre simogatta már egymás buksiját ezért, de ha felvennének pár értelmes tesztelőt/ux embert, sztem napok alatt kapnának olyan riportot az oldalukról, hogy egymás vállán sírnának, hogy ki kezdje a mutogatást a másikra
ha mindez japánban történne, körbeadnák a harakiri kardot. itt ezért a teljesítményért komoly pénzeket osztanak
Új hozzászólás Aktív témák
it A változásoknak köszönhetően átláthatóbbá váltak az oldalak, továbbá egyszerűsödik az ügyintézés és vásárlás a felületen, de megújult a Telekom fiók és az alkalmazás is.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest