Hirdetés
A Telekom friss közleményében jelzi, hogy portáljuk jelenleg mintegy ötezer oldal terjedelmű, és havonta átlagosan 3,5 milliószor keresik fel. Új struktúrájának kialakítását részletes kutatási és tesztelési folyamat előzte meg, amely során a Telekom weboldalán tett mintegy 4 millió portállátogatást, 50 ezer keresést és 30 ezer ügyfélvisszajelzést elemeztek. A kutatás arra kívánt választ keresni, hogyan használják az ügyfelek a Telekom weboldalát, például milyen utat járnak be a tájékozódás során, vagy hogyan szeretnék ügyeiket intézni az online felületen. Emellett nemzetközi iparági példákat is megvizsgáltak a vállalat szakemberei. A visszajelzések alapján kialakított menükoncepciókat ezer ügyféllel 500 órán át tesztelték, így nyerte el végleges struktúráját a honlap.
A megújult honlapon a következő újításokkal találkozhatnak a látogatók:
- drasztikusan egyszerűsödő menüstruktúra és könnyebb navigáció
- a legkeresettebb funkciók egy helyre kerültek: az ügyfelek által leggyakrabban használt funkciók (pl. számlabefizetés, Webmail, Domino feltöltés) egy helyen, ikonok formájában jelennek meg a Lakossági, Üzleti és Rólunk menüpontok nyitóoldalán
- bejelentkezés egy helyen
- egységes kosárkezelés, egyszerűbb vásárlás: online vásárláskor mostantól egy egységes kosárba kerülnek a mobil és otthoni vásárlások, nem kell kosarat választani, emellett megújultak az online shopban a mobiltelefonos termékoldalak is
- mobil-előfizetőként még többet nyújt az online ügyfélszolgálat, a megújult roaming információs oldalon könnyen tájékozódhatnak az ügyfelek külföldről is, és a választható roaming opciókat maguknak tudják bekapcsolni
- mobilra optimalizált oldalak: újabb több száz oldal vált reszponzívvá, vagyis alkalmazkodik az eszközhöz, amin nézik. Az optimalizálás ezt követően is folytatódik, így az év végére a Telekom weboldalának nagy része már mobilon, tableten és PC-n is jól kezelhető lesz
- segítség vakoknak, gyengénlátóknak: a Telekom portálon már most több száz oldal könnyebben használható felolvasószoftverrel is, és az év végéig az így kezelhető oldalak száma még jelentősen növekedni fog
Megújul a Telekom fiók is, amelyet 2015 nyarán vezetett be a Telekom, és mára több mint 600 ezer előfizetést kezelnek itt az ügyfelek. A Telekom fiók révén egy, közös online felületen, egykapus belépéssel érhetik el és kezelhetik otthoni, mobil és üzleti előfizetéseiket az ügyfelek. A mostani újításoknak köszönhetően az előfizetések sorrendje szabadon változtatható lesz, az otthoni előfizetők pedig egyszerűen, online igényelhetnek új jelszót az eredeti jelszó elfelejtése esetén.
A Telekom azon ügyfelek számára is újításokkal szolgál, akik naponta használják mobiljukon a Telekom alkalmazást. A Telekom fiókkal már a Telekom alkalmazásban is egy helyen kezelhetők az otthoni, mobil és üzleti előfizetések. Az alkalmazásban nyomon követhető az aktuális mobil egyenleg és adatforgalom, továbbá a kártyákra kattintva részletes kimutatásokat érhetnek el az ügyfelek. Az otthoni és mobil számlák befizetése egyetlen kattintással megtehető.