Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- AliExpress tapasztalatok
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- DIGI kábel TV
- VMware
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- ASUS blog: mesh hálózattal a karácsony is könnyebb
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Proxmox VE
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
Nem játszok semmit, össze-vissza zagyvaságokat írsz, nem lehet kideríteni, hogy mi is a problémád. A legutolsó, hogy a magyar honlappal, hogy hogyan fordítják az angolt.
Fejtsd már ki akkor egyszerűen, linkek és mellébeszélés nélkül, hogy az egyszerű emberek is megértsék. Mert nekem annyit sikerült kihámoznom, hogy nem azzal van a gondod, hogy hogyan önvezet (csak mert 5 fokozata van, és mindegyiket önvezetésnek hívják, még ha te csak az 5-öst akarod is annak hívni), hanem hogy hogyan nevezik, főleg magyarul. Jól értem?[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
Melyik része volt a hülye kifogás? Az, hogy a robotpilóta mellett nem alhat a pilóta? Csak mert évtizedek óta robotpilótának hívják, ma már fel és le is tud szállni, elmegy bárhová, mégsem hagyják egyedül, és senkinek nincs azzal baja, hogy robotpilótának hívják. A Tesla autopilot is pont ilyen, megcsinál szinte bármit, de akkor sem szabad magára hagyni. A bajok pont akkor kezdődnek, amikor mégis magára hagyják. Ez nem az autopilot hibája, hanem emberi hülyeség. Kb. akkora, mint meghámozni a telefont, csak mert Apple a neve. Hülyeség? Az, de nem nagyobb, mint átülni a hátsó ülésre, csak mert megy az autopilot. Mindkettőhöz minimum debilnek kell lenni.
De például ezrek halnak meg minden évben az autópályákon amiatt, hogy elalszanak a volán mögött, a tempomat meg viszi szépen az autót tovább, bele a szalagkorlátba, mégse akarja senki betiltani a tempomatot.Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
Pont úgy, mint például a robotpilóta az utasszállító gépeken. Azt sem érted? Kár, érthetnéd, nagyjából mindenki más érti, hogy azért mert a robotpilóta vezeti a repülőt, még nem alhat a pilóta mellette. Na ez is ilyen. Szerintem is másképp kellene elnevezni, de azért ha beleülsz, és elindítod, akkor azért tudni fogod, hogy mit is tud ténylegesen.
Például én még egyszer sem akartam meghámozni egy telefont sem, csak mert Apple a neve, pedig milyen becsapós, ugye? Pereljek?Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
De van ezek közül a szervezetek közt van olyan is, amit komolyan lehet venni?
Csak mert ha egy Teslának behorpad a lökhárítója, már megszakítja adását a CNN.
Azonnal hír van minden Tesla balesetből, és max havonta 1-2 ha van, és általában azokról is utólag kiderül, hogy nem is volt bekapcsolva az autopilot. Szóval akkor hol a rengeteg balesetes Tesla? Miközben napi több ezer nem Teslás baleset van, ami a kutyát nem érdekli?[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
Csak szólok, hogy kirúgott alkalmazottak általában nem mondanak jókat a cégről, ahonnan eljöttek. Nagyjából fele sem igaz, amit ilyenkor költenek, plusz a bulvárfaktor még belejátszik (nem is ezt mondták, egy bulvárfirkász abból, hogy "nem éreztem jól maga a cégnél", simán leír olyat, hogy szörnyű körülmények voltak és naponta árammal kínozták )
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
És ezt a technológia engedélyezése előtt szeretném, nem miután emberek haltak meg.
Izé, azon már túl vagyunk, látni való, hogy önvezetés nélkül milliók halnak meg, szóval már a miután vagyunk jócskán. Kell valami, ami ezt jelentősen csökkenti...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
Valójában nem árul önvezető autót, csak hülyén nevezte el. Amúgy ez mindenkinek egyértelmű, több lépcsőben el kell fogadni a feltételeket, aki vezeti, az pontosan tudja, hogy felügyelni kell. Külön, előre megfontolt szándékkal meg kell hekkelni, hogy önállóan menjen.
Ha karfiolhámozó üzemmódnak nevezték volna el, akkor annak sem lenne gondja vele, aki ugyan még sosem vezette, de tudja, hogy ez önvezető és egyetlen célja, hogy mindenkit megöljön az utakon...Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
Így mondjuk teljesen másként hangzik, hogy sikerült akkor ezt így összehozni az itcafén?
Mondjuk nem azt írja, hogy 765 ezer baleset volt, hanem ennyi autó baleseti előzményeit nézik át, amiből lehet, hogy 760 ezer nem balesetezett soha...
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
Azt fogják vizsgálni, hogy hogyan lehet ennyivel kevesebb, mint azonos távon autopilot nélkül, és kötelezővé teszik?
Aki él és nem boldog, az téved!
Új hozzászólás Aktív témák
- Indiana Jones and the Great Circle - Digital Premium Edition - beváltás: 2025.1.30 - RTX 40XX
- Noblechairs Icon black (Karácsony előtt olcsóbban!) A gamer székek királya!
- iPad Pro 2018 12,9 256GB wifi+cellular 1 éves cégtől 12 hónap szavatosság
- ASUS MAXIMUS VIII GENE Z170 Alaplap!
- Intel Core i7-6700K 4-Core 4GHz LGA1151 (8M Cache, up to 4.20 GHz) Processzor
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest