Új hozzászólás Aktív témák
-
-
gabor7th
addikt
Talán mostmár 4 különböző szervezet, köztük az amerikai közlekedési hatóság intette rendre a Tesla-t, hogy javítsa a kamu adatait, hogy biztonságosabbak mint az ember... épp ellenkezőleg igaz.
Egy a már nem tudom hány ilyen hír közül:
"Kiderült: Nem csökkenti, hanem növeli a balesetek számát a Tesla autópilótája"
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
bul07
nagyúr
Jogos, én azt hittem sokkal több van forgalomba ezért nem lett gyanús hogy elírtam
Ezek szerint a Tesla is csak csepp a tengerben
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Slack
tag
Nem a balesetet kellett volna vizsgálni, hanem az esetleges balesetek lehetőségét.
Őszintén kérdem, szerinted az normális, hogy egy autógyártó "önvezető" autót árul, aztán autóvásárló a béta teszter? Aztán majd kiértékelik, hogy hány baleset volt?Nem vagyok az önvezető autók ellen, és az utólagos vizsgálatok szükségességét sem tagadom. Csupán azt akartam megfogalmazni, jó lenne többet vizsgálódnának még az engedélyezés előtt, mert az utólagos vizsgálat senki életét nem adja vissza. (Nyilván nem is erre van, hanem, hogy a jövőbeni eseteket megakadályozzák.)
-
gabor7th
addikt
Önvezetés nincs és nem is lesz mostanában:
A meglevő technológiák meg nem érték be az embert és kísérleti cuccokat dobnak útra.
Az idei verziók is még nagyon messzi vannak, bár "Full Self-Driving (FSD)"-nak nevezik.
Katasztrofális a Tesla-k "önvezető" frissítése, elképesztően veszélyes módon viselkedik
Maga a Tesla vezetőfejleszője is elárulta, hogy sok minden csak markeing kamu:
Egyébként meg az Autopilot eredeti mérnökei is azért léptek le, mert sajat megitélésük szerint is lelkiismeretlen ilyen állapotba kiküldeni az igazi forgalomba a Tesla-kat:
"Felelőtlen, akár emberéleteket is követelő döntést hozhatott a Elon Musk, a Tesla elnöke, amikor az AutoPilot szoftver kiadása mellett döntött - állítja a Wall Street Journal egy új cikke. Utóbbi szerint ugyanis a cég mérnökei határozottan figyelmeztették a vezetőt hogy az úgymond "önvezető" szoftver aktuális állapotában veszélyes lehet - Musk mégis a program bevezetése mellett döntött."
"A konfliktus végül odáig fajult, hogy számos, az AutoPilot projektben kulcsszerepet betöltő munkatárs felmondott a Tesla-nál - nyilván azért, mert nem tudták jó lelkiismerettel vállalni a bizonyos értelemben egyértelműen félkész szoftver bevezetéséből adódó kockázatokat és áldozatokat. Ezek között volt a fejlesztőcsapat vezetője, Sterling Anderson is, aki tavaly távozott Elon Musk vállalatától."
Egy másik, azóta szintén felmondott mérnök egy belső - de most kiszivárgott levélben - pedig egyenesen "gátlástalannak" nevezte az alapító-elnök döntését, ami szerinte "potenciálisan vásárlók életét tette kockára".
Szóval ne csak a markeing szöveget nézd, meg a hamisított adatokat.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
vicze
félisten
-
-
vicze
félisten
"5 fokozata van, és mindegyiket önvezetésnek hívják"
Tehát annak nevezted.Továbbra is olyan dolgokról beszél, amiről halvány lila fogalmad nincs. ACC 20+éves. (le is van írva, hogy ez SEC L1...)
De igazad van Ford csak 2010-ben vezette be...
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Xbox Series X|S
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- iPhone topik
- Automata kávégépek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- További aktív témák...