Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
Penge_4
veterán
Azt tedd hozzá, hogy a felhasználón kívül a hirdetési oldalon is két ellentétes érdek húzódik.
A hirdetőnek az a célja, hogy minél több potenciális vásárlóhoz eljusson a hirdetése.
Az oldalnak pedig, akinek fizet az a célja, hogy a hirdető folyamatosan hirdessen, tehát nem szabad sem túl elégedetlennek lennie, viszont folyamatos függésben kell tartani.
Célzott marketingre csak akkor áldoz erőforrást a sajátjából, ha a hirdető többet fizet érte.Tehát a hirdető vásárol 1000 kreditet, ami 1000 megjelenést jelent.
Ebből 200 rákattint a 200-ből 50 vásárol is, a maradék 800 pedig nem kattint rá. De elfogyott az x összegért vásárolt 1000 kreditje.No már most, ha ennek a 800 felhasználónak a fele adblockot használt volna (olyat, ami nem csak elrejti, hanem blokkolja is), akkor a hirdetőnek maradt volna az aktuális periódus végére 400 kreditje, ami potenciálisan 1000 látogatóra levetítve durván 50 látogatót jelentett volna.
A megjelenés egyedül a pszichológiára van hatással. Minél többet látja, hallja az adott márkát, annál inkább beleég és hozzáértés, vagy nem létező konkurencia híján azt fogja választani. Utóbbi esetben nincs szükség túl nagy marketingre, ha processzor akkor Intel vagy AMD, ha videokártya, akkor Nvidia vagy ATI, ha internetszolgáltató, akkor lehetőleg, ami a legjobb ár/érték arányban és elérhető a lakhelyeden, de más a helyzet olyan piacon, ahol rengeteg termék van, mosópor, élelmiszer, stb. De például alaplapoknál, vagy tápoknál is jóval több a gyártó.
Persze nyilván a fent említett példáknál is sok tényező játszik szerepet egy hozzáértő számára, de ha emlékszünk még az örökzöld "Hányas pentiumod van?" kérdésre, akkor azt hiszem mindenki számára érthető.
ps: Azt még itt megjegyezném, hogy a hirdető nem valószínű, hogy tudja, hogyan is működik a reklámblokkolás és milyen különbségek vannak. Lehet, hogy teljesen jóhiszeműen gondolja azt, hogy ilyenkor elszámolja a kreditet, de nem jelenik meg semmi, tehát ebből következtet arra, hogy potenciális érdeklődőt is veszíthetett.
Ráadásul különbözően is gondolkoznak. A hirdető elhelyezi magát a konkurencia között a ranglétrán, hogy ő mennyivel jobb tőlük. A tudatos vásárló pedig tudja, hogy mind hazudik a reklámban és a specifikációk érdeklik, vagy ha nem ért hozzá, akkor megkér olyan valakit, aki barát, vagy csak szimplán nem érdeke őt átvágni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Horgász topik
- Napelem
- Gaming notebook topik
- AliExpress tapasztalatok
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Samsung Gear S3 - második kör
- További aktív témák...
- Adobe Előfizetések - Adobe Creative Cloud All Apps - 12 Hónap
- Játékkulcsok a legjobb áron: Steam
- Eladó Steam kulcsok kedvező áron!
- Indiana Jones and the Great Circle - Digital Premium Edition - beváltás: 2025.1.30 - RTX 40XX
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - 1190 Ft-tól!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest