Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beri78
őstag
jó kis funkció
-
#41133696
törölt tag
A magam részéről örülök ennek a funkciónak
-
Morden24
nagyúr
-
Morden24
nagyúr
válasz
#16820480 #12 üzenetére
Alapértelmezésként kikapcsolva jön
Egyébként meg ez egy piacról szól, aminek a Google nem kizárólagos résztvevője. Akkor bezzeg egy fórumita nem ágált, amikor arról volt szó, hogyan is vágra gallyra a teljes netes reklámszakmát a Google. Akkor csak volt egy nagy "íjé bmeg".
Nekik is alkalmazkodniuk kell a trendekhez. Ha az új jelszó most "privacy" lesz, akkor a Google-nak el kell gondolkodnia a lehetőségein és a hozzáállásán is. Íjé, bmeg.Egyébként elég sok ilyen "hogyan tesszük fel" kérdés van amúgy, ne tegyünk úgy, mintha ez lenne az első, vagy ebben az MS lenne a profi.
szerk.: Nem véletlenül növesztik amúgy a csápjaikat. Nem kell félni, a Chrome, Chrome OS, Android, GoogleTV stb. esetén soha semmi alapértelmezett blokkolás nem lesz. Kész szerencse, hogy a soc. networköt nem szerezték (még) meg maguknak.
-
#16820480
törölt tag
ez tipikusan olyan kérdés, ami akkor zavarja az embereket, amikor úgy teszik fel, hogy zavarja, és akkor nem zavarja, ha úgy teszik fel, hogy ne zavarja.
amikor olyanokkal érvelnek emberek, hogy "a google nem szeretetszolgálat" meg érdekből csinál dolgokat, akkor érdemes megnézni a másik oldalt. ezzel az MS megpróbálja megnyírbálni a konkurencia legfőbb bevételi forrását. kíváncsi leszek, hogy alapértelmezettként bekapcsolva jön-e, vagy átteszik-e olyanra idővel -
DJS
tag
Csak én látom úgy, hogy ez a Google ellen irányul?
De nem bírom elképzelni, hogy milyen válaszlépéseket tehetne a G. Vagy hogy ha tavaly megfutamodott az MS, akkor közben mi változott meg, hogy mégis megteszik.
-
Penge_4
veterán
Azt tedd hozzá, hogy a felhasználón kívül a hirdetési oldalon is két ellentétes érdek húzódik.
A hirdetőnek az a célja, hogy minél több potenciális vásárlóhoz eljusson a hirdetése.
Az oldalnak pedig, akinek fizet az a célja, hogy a hirdető folyamatosan hirdessen, tehát nem szabad sem túl elégedetlennek lennie, viszont folyamatos függésben kell tartani.
Célzott marketingre csak akkor áldoz erőforrást a sajátjából, ha a hirdető többet fizet érte.Tehát a hirdető vásárol 1000 kreditet, ami 1000 megjelenést jelent.
Ebből 200 rákattint a 200-ből 50 vásárol is, a maradék 800 pedig nem kattint rá. De elfogyott az x összegért vásárolt 1000 kreditje.No már most, ha ennek a 800 felhasználónak a fele adblockot használt volna (olyat, ami nem csak elrejti, hanem blokkolja is), akkor a hirdetőnek maradt volna az aktuális periódus végére 400 kreditje, ami potenciálisan 1000 látogatóra levetítve durván 50 látogatót jelentett volna.
A megjelenés egyedül a pszichológiára van hatással. Minél többet látja, hallja az adott márkát, annál inkább beleég és hozzáértés, vagy nem létező konkurencia híján azt fogja választani. Utóbbi esetben nincs szükség túl nagy marketingre, ha processzor akkor Intel vagy AMD, ha videokártya, akkor Nvidia vagy ATI, ha internetszolgáltató, akkor lehetőleg, ami a legjobb ár/érték arányban és elérhető a lakhelyeden, de más a helyzet olyan piacon, ahol rengeteg termék van, mosópor, élelmiszer, stb. De például alaplapoknál, vagy tápoknál is jóval több a gyártó.
Persze nyilván a fent említett példáknál is sok tényező játszik szerepet egy hozzáértő számára, de ha emlékszünk még az örökzöld "Hányas pentiumod van?" kérdésre, akkor azt hiszem mindenki számára érthető.
ps: Azt még itt megjegyezném, hogy a hirdető nem valószínű, hogy tudja, hogyan is működik a reklámblokkolás és milyen különbségek vannak. Lehet, hogy teljesen jóhiszeműen gondolja azt, hogy ilyenkor elszámolja a kreditet, de nem jelenik meg semmi, tehát ebből következtet arra, hogy potenciális érdeklődőt is veszíthetett.
Ráadásul különbözően is gondolkoznak. A hirdető elhelyezi magát a konkurencia között a ranglétrán, hogy ő mennyivel jobb tőlük. A tudatos vásárló pedig tudja, hogy mind hazudik a reklámban és a specifikációk érdeklik, vagy ha nem ért hozzá, akkor megkér olyan valakit, aki barát, vagy csak szimplán nem érdeke őt átvágni.
-
ddekany
veterán
Ez a PH!-n is vitát kiváltó "bunkóság-e Adblock-ot használni a PH! olvasóknak" vitára emlékeztet. Ha t.f.h. én maximálisan teszek a reklámokra, sőt idegesítenek, akkor rajtam nincs nyeresége a reklámozó cégeknek. Viszont a látogatásomért valamilyen formában akkor is kap pénzt a látogatott oldal (pl. a PH!). Kérdés, a hirdető cégeknek van-e valami értelmes statisztikája a hirdetések hatékonyságáról, mert ha lenne, akkor a blokkolások miatt annyi történne, hogy egy oldallátogatásért többet fizetnének (hiszen a hardcore reklámutálók nem tekerik a számlálót, és ezzel nem hígítják a mezőnyt), tehát hiába van kevesebb látogatás a blokkolók miatt, a szorzat ugyanannyi. Ha meg átklikkelésre fizetnek, akkor eleve nem lehet sok a kiesés az Adblock és társai miatt. A másik kérdés, hogy vajon aki blokkol, arra valóban nem hat-e lényeges mértékben a reklám... azaz, ha sokan blokkolnak, lényegesen kevesebb vársárlás lesz-e összesen. Mert ha nem, az megint az bizonyítja, hogy ha csökkennek a reklámbevételek, akkor a hirdetők kalkulálnak rosszul vagy rosszindulatúan.
-
Gabás
addikt
egyelőre nem látom, miben különbözik ez a mostani InPrivate Filteringtől, ami nem reklámblokkoló (de annak is lehet használni)
-
lorenzen
aktív tag
A cikk címében nincs kihangsúlyozva, de a Tracking Protection lesz fájdalmas néhány cégnek.
Sok oldalon ott van a megosztom másokkal lehetőség.
Ezekre még kattintani sem kell ahhoz, hogy információt gyűjtsenek rólad az ott felsorolt oldalak. Sütiket küldenek a géped, amit a következő oldalon visszaolvasnak, illetve újat helyeznek el. Regisztrált tagnak sem kell lenned és gyűlnek az adataid, a szokásaidról.
Ha egyszer regisztrálsz/belépsz, akkor minden addigi mozgásod automatikusan nevesítve lesz.
Ez kényes megoldás adatvédelmi szemszögből. Maga a technológia nem új, csak most kezdték használni a "tiszta" szolgáltatások. -
Mozillához jó ideje van reklám blokkoló... Az mondjuk, igaz, hogy a foxi nem a legelterjedtebb böngésző. Míg az IE egyenlőre még az, és így elég nagy súlya van, hogy mit is csinál ebben a pozícióban.
Én eddigi életemben, egyetlen egyszer sem mentem rá reklámra. Na jó kétszer talán volt hogy megnéztem mit is lehet ott kapni, de vásárolni semmit az ég világon.
Új hozzászólás Aktív témák
it Kockázatos lépésre szánta el magát a Microsoft, amikor az adatvédelemet számon kérő kormányzati elvárásoknak és hirdetési ipar igényeinek egyszerre kíván megfelelni.
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Mobil flották
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Parfüm topik
- Autós topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elemlámpa, zseblámpa
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- További aktív témák...
- World of Warcraft (WoW) Díszdobozok
- ESET termékek hivatalos forgalmazója / NOD32 / Internet Security / Android / Server / Mail / stb.
- Expressz kézbesítés 5 percen belül e-mailben!
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.
- Játékkulcs BAZÁR! STEAM/ORIGIN/BATTLE.NET/PS5/XBOX/EPIC/GOG/EA/UPLAY
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 11 Pro 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Apple iPhone 12 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! ASROCK H310CM i7 9700E 16GB DDR4 960 GB SSD RTX 2060 SUPER 8GB GDDR6 Rampage Shiva 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest