- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Mikrotik routerek
- Milyen routert?
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Crypto Trade
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aprósólyom
addikt
Ott a pont! A rohadtul zavaró, izgő-mozgó, villogó reklámok zavaróak.
Én is használtam egy darabig ezeket a blokkolókat, de ma már leszarom. Nem okoznak semmilyen zavart, mert egyszerűen máshogy állok hozzájuk. Nem idegeskedem rajtuk. Mindig is voltak reklámok amióta létezik sajtó, média, szórakoztató ipar stb...
De mivel az internetes reklámozók átestek a ló tulsú oldalára, ezért reagáltak a felhasználók. Lassú és szenvedéssel teli lesz a folyamat, hogy visszafordítsák.
De ugyan ez van a való életben:
Azokat a boltokat garantáltan kerülöm, melyek a távolból a pofámba villogják, zavaró fénnyel, hogy "pizza" "open" meg miegymás... Akik nem tudják a reklámozást kifinomult kultúrával, egészséges kereteken belül végezni hulljanak ki a piaci versenyből. A vásárló, ügyfél is tud reagálni, pl, így. Ahogy a vló életben blokkolom az idegesító boltokat/vendéglátó ipari egységeket (Jah, pl. a holt-tengeri csoda készítményeket nyomató utcai értékesítők), úgy mások használják a reklámblokkolókat.
Ez egy komplex folyamat, de főleg a hírdetési felületet bérbe adó és a hirdető a felleős érte... Nekik kell tisztában lenni azzal, hogy mi oké még és mi nem. A célközönség csak reflektál rá. És egyedül ez az igazság/valóság. Hogy az fájdalmas néha, az más..Jevons paradox