Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Polllen

    nagyúr

    Beleolvastam több kommentbe és meglepődve látom, hogy valaki nem szeretné, ha védenék a fogyasztók érdekeit...

    Mi azon olyan felháborító, hogy egy szoftverfejlesztőnek is kell garanciát vállalnia azért, amit kiad a kezéből és pénzt kér érte? Tudom, több tesztelés, több munka, drágább termék...Ha jó megveszik, ha fos és drága, inkább használnak ingyenest és bevállalják az esetleges bugokat...

    Ha normálisan végiggondolják a szabályozást még jó is lehet...és a hangsúly azon van, hogy normálisan végiggondolt...Simán ki lehet zárni a user errort és egyéb marhaságokat...

    Ha a cég leírja, hogy ha ez és ez van a gépedben tökéletesen fut a cucc, akkor a minimum, hogy normálisan fusson...és kb itt véget is ér a garancia a szoftverre...Ezzel mi is a baj?

    És minden flame nélkül ezzel mi a gond? Több nagy szoftvecég is megjátsza, hogy majd ilyen-olyan javítás után már jó lesz...aha...gimme my money back bastards...elég egyszerű...

    Azt hogy a user tönkretesz vmit...na bumm...nem garanciális javítás, mint ahogy az sem, ha én felnyitom a telefonom és megnézem mitől működik...aztán még se működik...;)

    Szóval végiggondolva, nem túl szabályozva jót tesz a fogyasztóknak...A szoftvercégek meg ha nem tudják garantálni legalább adott hardveren a működést...lehet pályát módosítani.

    [ Szerkesztve ]

    "Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

Új hozzászólás Aktív témák