Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz baluka #5892 üzenetére

    Amikor megjelent a gen 2 CX motor, az is nagy szám volt, aztán kis idő múlva hétköznapi trekkingekbe is beszerelték. Én azt gondolom, hogy most még újdonság, először nyilván csak csúcs gépekbe kerül, aztán csorog lefelé. Azt is el tudom képzelni, hogy akár egy decathlonos bringába is bekerül, de ez még biztosan odébb van.

    Az, hogy nem adnak külön motort, mindig is így volt. A motoroknak saját programozása van, az adott váltórendszerhez és vázgeometriához. Most is úgy működik, hogy úgy tudsz prémium motorhoz jutni hivatalosan, hogy van egy ebike-od, amiben mondjuk tönkremegy a motor, akár garis, akár garin kívüli, beviszed egy kerékpár szervizbe aki mondjuk kapcsolatban áll a bosch-al, vagy épp az adott gyártóval, letesztelik, diagnosztizálják a hibát, továbbítják például a bosch-nak, eredeti számlával együtt, majd a bosch küld egy motort, úgy, hogy a rosszat bekérik. Utána a szerviz motort cserél. Olyanra soha nem volt lehetőség, hogy xy besétált egy boltba, hogy neki kell egy motor, és ilyen meg ilyen típus. Egyértelmű az is, hogy csak ugyan olyan motort küldenek mint amilyen eredetileg is a kerékpárban volt.

    Azt nem gondolnám, hogy a CX-R motor be fog kerülni a belépő kategóriákba, mivel semmi értelme nem lenne, de a középkategóriáig le fog csúszni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák