Új hozzászólás Aktív témák
-
Panthera
őstag
válasz
joecontra #33 üzenetére
Igen, arra gondoltam. Úgy tudom, hogy a hiányakor jelveszteség fordulhat elő.
Utánaolvasva merült fel bennem, hogy inkább a tápellátás mellett lehet ez beépítve, mert az antenna nyákján nem láttam erre utaló jelet - de laikus vagyok, nem tudom, manapság milyen kifinomultabb gyári megoldások vannak.
[link][ Szerkesztve ]
-
Panthera
őstag
Nálunk 2 dekóder van. A második extrás csomag. Amikor kaptuk, akkor bemérték a jelet műszerrel és ingyen kaptunk antennát is hozzá (2 évre, amennyire rendeltük).
Az első dekóderhez pillangó antenna van, ami bár 80-85%-os jelet adott, gyakran nem volt jel az egyik muxon. (A 65-ös csatornán voltak gondok, az állami csatornák a 60-on jönnek, az antenna pedig 60-ig fog elvileg.)A műszerrel kiderült, a padlás túlsó végén van pont egy hely ahol jobb a vétel. Így áttelepítettem oda az antennát az új mellé, a csatlakozókat meg lecseréltem mindet F-re. A jel így eléri a 90%-ot és azóta semmi gond nem volt vele.
-
azbest
félisten
Nem az a baj hogy másikat találna meg a mindigtv helyett
Inkább az, hogy van aki eddig is nézte a szomszéd ország adását, másrészt ha mindkettő olyan erővel jön, hogy jól vehető, akkor zavarni fogják egymást. Az irányított antenna ezen lehet segít, de a visszaverődések azért akkor is beszűrődhetnek.
-
azbest
félisten
válasz
#65675776 #23 üzenetére
Lesznek még meglepetések, ha az analóg lekapcsolása után az adók átrendezésekor éppen teljesítmény csökkentéseket hajtanak végre, ahogy a mostani átrendezéskor is. Hát véletlen pont ugyanarra a frekvenciára rakják (nmhh
), mint amin már a szomszéd ország azon az oldalon ad. Persze ez nem egyedi, ha megnézzük a frekvenciakiosztást, akkor más helyen is úgy osztották ki, hogy pont a legközelebbi szomszédos adóval ütközzön
[ Szerkesztve ]
-
Zirowe
nagyúr
válasz
#65675776 #23 üzenetére
Én Velencefürdőn a Széchenyi hegyi adót fogom, pedig a helyi "szakik" azt mondták, hogy nem az a tuti.