Új hozzászólás Aktív témák

  • Kernel

    nagyúr

    Mivel korábban tapasztaltam itt némi értetlenséget, tájékoztatásul megjegyezném:

    Nem találom ugyan, de régebben volt valahol egy autós vagy akkus szakmai cikk, ahol azt fejtegették, hogy a gyárinál valamivel nagyobb kapacitású akku beépítése milyen előnnyel vagy hátránnyal járhat? (Nyilván nem start-stop rendszerről volt szó.)

    Végkicsengés az volt, hogy üzem közben semmi, a generátor táplálja a fogyasztókat és tölt is.

    Viszont a nagyobb kapacitású akku (természetesen, ha kapott elegendő töltést), időben tovább képes biztosítani a jármű indíthatóságát, tehát tovább állhat egy helyben az autó. Miközben szívja lefelé az önkisülés, riasztó vagy egyéb elektronikák.

    Ez egy nyilvánvaló, egyszerű összefüggés a kapacitással, amiben én elektronika téren szakmabeliként sem látok semmi kivetnivalót.

    Sajnos azért vagyok kénytelen ezt hozzáfűzni, hátha így talán elkerülhető, hogy kioktatásban részesüljek, elektromos alapfogalmakból, iskolás dolgokból, ami azért mégiscsak méltatlan, meg alaptalan is.

    Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

Új hozzászólás Aktív témák