Új hozzászólás Aktív témák
-
sicli
tag
Épp ezt írtam én is, nem csak feltételezésen alapszik, hanem saját tapasztalat. Nincsen szükség asztalverésre, csak határozott fellépésre és amint a hajlandóság elindul a szolgáltató alkalmazottja részéről, megint kedves stílusra kell váltani, hogy azt érezze, hogy egy csicskaként van kezelve és visszaélünk, hogy ügyfelek vagyunk! Minden egyes alkalmazott jutalékot kap az előfizetések megkötése után, sajnos neki többet ért a 4000 Ft-tal magasabb előfizetési díj utáni jutalék, mint a korrektség, de feltételezzük, hogy azt gondolta érti az ügyfél, amiről szó van és az Ő ajánlatát fogadta el. Nem lehet gond, csak bosszantó, hogy utána kell járni
Amennyiben valamelyik termékemet szeretnéd megvenni, reggel 7-ig jelezd és aznap nálam lesz! Utána ráérünk egyeztetni, csak tudjam, hogy vegyem magamhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest