Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sicli

    tag

    Köszönöm, hogy leírtad a tapasztalataidat, biztos fog sokaknak segíteni. Objektív és higgadt írás, ami korrekt, ennek ellenére hibáztál, mert nem tájékozódtál és hibázott a szolgáltató is, mert pontosan tudnia kellett mit akarsz és mit nem kaptál!

    Amennyiben valamelyik termékemet szeretnéd megvenni, reggel 7-ig jelezd és aznap nálam lesz! Utána ráérünk egyeztetni, csak tudjam, hogy vegyem magamhoz.

  • sicli

    tag

    válasz kenwood #17 üzenetére

    Én beléptem anno egy flottába 11e Fz-os csomag volt, készülékkel ez is drágább lett volna. Ezért készülékkel megvettem egy olcsóbb csomagot, majd 1 hónap múlva váltottam a korlátlan csomagra, ami árban magasabb, így engedték, kb. 2 percet kellett hisztizni miatta, hogy nem a készülékes ár jár.

    Azt tegyük hozzá, hogy ez egy kiskapu volt erre a variációra, amit, ha lehetett kihasználtam igen. Tehát én nem gondolom, hogy a szolgáltató hibázott, kivéve abban, hogy nem kapott megfelelő tájékoztatást, ami alapján simán átváltják arra az árra, amire számítottál, csak egy icipicit hisztizni kell. Ha ez Telekom, akkor felejtsd el, zsidó cég, őket hagytam ott. Voda korrekt volt...

    Amennyiben valamelyik termékemet szeretnéd megvenni, reggel 7-ig jelezd és aznap nálam lesz! Utána ráérünk egyeztetni, csak tudjam, hogy vegyem magamhoz.

  • sicli

    tag

    válasz Darkrage #18 üzenetére

    Na ez az, ahány ember, annyi vélemény. Telenorról nincsen mostani tapasztalatom, a Telekom viszont nagyon gáz számomra! Az ügyfélszolgálat egy nulla, ügyfél elégedettség nem fontos és a szolgáltatásuk minősége már nem olyan vezető, mint valaha a Westel-é volt. A Vodafone-t nagyon sokan szidják és igazuk is van, ha nekik rossz. Számomra az a jó, amit jónak tapasztalok és jó volna, ha legtöbben így gondolkoznának és nem mások véleménye alapján. A Vodával még egyszer nem szakadt meg hívásom, az ügyfélszolgálat 10+ pontos, ha problémám van, még majdnem ők kérnek elnézést, hogy szólnom kellett és nem vették észre, szóval elképzelhető, hogy másnál meg a Telenor lesz ilyen.

    Amennyiben valamelyik termékemet szeretnéd megvenni, reggel 7-ig jelezd és aznap nálam lesz! Utána ráérünk egyeztetni, csak tudjam, hogy vegyem magamhoz.

  • sicli

    tag

    válasz Graphics #21 üzenetére

    A fogyasztóvédelem semmire sem jó, ez is ilyen Magyar találmány?:) Mint írtam, saját tapasztalatom alapján, kommunikálni kell velük. Értelmesek (már aki) és segítenek. Nekem megoldották, 2 mondat erejéig kellett erélyesebbnek lennem csak azért, hogy lássák ez nem a hülyének nézhető ügyfél, de minden rendben volt!

    Amennyiben valamelyik termékemet szeretnéd megvenni, reggel 7-ig jelezd és aznap nálam lesz! Utána ráérünk egyeztetni, csak tudjam, hogy vegyem magamhoz.

  • sicli

    tag

    válasz kenwood #27 üzenetére

    Épp ezt írtam én is, nem csak feltételezésen alapszik, hanem saját tapasztalat. Nincsen szükség asztalverésre, csak határozott fellépésre és amint a hajlandóság elindul a szolgáltató alkalmazottja részéről, megint kedves stílusra kell váltani, hogy azt érezze, hogy egy csicskaként van kezelve és visszaélünk, hogy ügyfelek vagyunk! Minden egyes alkalmazott jutalékot kap az előfizetések megkötése után, sajnos neki többet ért a 4000 Ft-tal magasabb előfizetési díj utáni jutalék, mint a korrektség, de feltételezzük, hogy azt gondolta érti az ügyfél, amiről szó van és az Ő ajánlatát fogadta el. Nem lehet gond, csak bosszantó, hogy utána kell járni

    Amennyiben valamelyik termékemet szeretnéd megvenni, reggel 7-ig jelezd és aznap nálam lesz! Utána ráérünk egyeztetni, csak tudjam, hogy vegyem magamhoz.

  • sicli

    tag

    Tagadhatatlanul Magyarok vagyunk!:) Depresszió országa, vagyis mindenki azonnal a rosszat látja benne. Bocsánat, nem mindenki, csak sokan! Leírt valamit, ami alapján, pláne más kárán utólag olyan okosak tudunk lenni!:)

    Ilyenkor átváltoznak az emberek jogi szakértőnek, ha Vida Ildikóról van szó mindenki politikus lesz és, ha egy telefontesztről, akkor informatikus országgá válunk:DDDD Beszélhetnénk a szőlőről is, akkor előjön a mezőgazdasági énünk is, de ami biztos, mindenki hülye, csak mi vagyunk helikopterek!:)))))

    Az sem biztos, hogy az jó, amit én írtam, ami csak annyi volt: Kommunikáció!:) Nekem működött. Nem kell semmilyen hatóság, vagy bármi marhaság. Sok sikert az intézéshez és köszönjük a figyelmeztetést, bár mindenki gondol rá, de a sok információ között elveszhet...

    Amennyiben valamelyik termékemet szeretnéd megvenni, reggel 7-ig jelezd és aznap nálam lesz! Utána ráérünk egyeztetni, csak tudjam, hogy vegyem magamhoz.

Új hozzászólás Aktív témák