Új hozzászólás Aktív témák

  • gainwardgs

    addikt

    válasz üszök #4996 üzenetére

    Nekem van egy ilyen vrx octane brushless

    3.2 mindig levágja a feszt, 3.4 az nem sok egy kicsit.
    Még elég kezdő vagyok lehet rosszul tudom de nem az a lényeg hogy lehetőleg 3.1v/cella alá ne menjen.
    Amúgy 600ft-ért van hozzá esc programkártya azzal 3.5v is állíthatsz akár.

    Nekem nagyon bejön egyelőre a cucc hiába kínai.

    Eddig 5 hátrányt vettem észre:

    1. Az alap motor réz pinion-ja sárgaréz és hát elég puha egy fajta, kb 20-30 menet után szét darálódik, de cserélhető fémre az eddig tökéletes. Foghézag elég szarul van belőve gyárilag, meg motortartó is fix pozíciós, elég türelemjáték belőni a foghézagot.

    2. Nagyobb landolás/ütközés esetén elég könnyen törik az első Sct c-elem csonkállvány, de filléres tétel.

    3. Már 3 műanyag kardán hajtótengelyt törtem el, de szerintem azért mert elég durva köves talajon küldöm, azóta fémre cseréltem ezt is.

    4. Hátsó differenciálmű szigetelése elég ramaty, alapból 2 o-gyűrű van a kihajtó tengelyéknél ami tömítés szempontjából nem az igazi a difi olajat tekintve, bár egyelőre csak 15000 cSt használok bele lehet jó lenne bele valami sűrűbb.

    Gyárilag valami sárga ramaty volt benne amit sima zsírnak néztem, azóta kiderült hogy mégsem mert meleg állapotban elég folyékonnyá tud válni, jó lenne tudni mi az.
    Írtam gyártónak hogy mi ez a cucc de azóta se válaszoltak a kis kínaiak :) biztos valami titkos formula :O

    5. A távirányító 8 db ceruzaelemet kér.

    Ezen kívül teljesen meg vagyok vele elégedve elég szórakoztató kis masina, alkatrészek egyáltalán nem vészesek árban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák