- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Windows 10
- OpenWRT topic
- Milyen routert?
- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
gainwardgs
addikt
válasz George0110 #4766 üzenetére
Cseréld meg a rádió vevőn a kormány csatornát a gáz csatornával.
Ha gáz fékre is ugyanúgy fordul, ergo megy a szervó akkor szerintem az adó és vevő is jó.
Én az esc-re tippelek hogy az halt meg.
Nálam is hasonló volt a jelenség, kb 15 percig működött a kocsim utána letiltott az esc mintha lemerült volna az aksi de még volt benne kakaó.
Utána el se indult az esc csak pörgött a ventilátora és kb ennyi.
Én is megcseréltem a csatornákat és szervó ugyanúgy működött, így tippeltük hogy az esc halt meg és igazunk is lett.[ Szerkesztve ]
-
gainwardgs
addikt
válasz maximilian4 #4798 üzenetére
Szerintem arrma szettek legjobbak most ár/érték arányban 🙂
-
gainwardgs
addikt
válasz maximilian4 #4814 üzenetére
Grat hozzá szép kis darab
-
gainwardgs
addikt
Milyen zsírt használtok differenciálmű belső kenésére?
-
gainwardgs
addikt
-
gainwardgs
addikt
válasz enginev3.0 #4976 üzenetére
Ez kell neked, 1/10, egyszerű szerkezet, olcsó hozzá az alkatrész, elég fun főleg murvásabb talajon, és még bankot sem kell robbantani
-
gainwardgs
addikt
válasz enginev3.0 #4986 üzenetére
És ez [link]
-
gainwardgs
addikt
Nekem van egy ilyen vrx octane brushless
3.2 mindig levágja a feszt, 3.4 az nem sok egy kicsit.
Még elég kezdő vagyok lehet rosszul tudom de nem az a lényeg hogy lehetőleg 3.1v/cella alá ne menjen.
Amúgy 600ft-ért van hozzá esc programkártya azzal 3.5v is állíthatsz akár.Nekem nagyon bejön egyelőre a cucc hiába kínai.
Eddig 5 hátrányt vettem észre:
1. Az alap motor réz pinion-ja sárgaréz és hát elég puha egy fajta, kb 20-30 menet után szét darálódik, de cserélhető fémre az eddig tökéletes. Foghézag elég szarul van belőve gyárilag, meg motortartó is fix pozíciós, elég türelemjáték belőni a foghézagot.
2. Nagyobb landolás/ütközés esetén elég könnyen törik az első Sct c-elem csonkállvány, de filléres tétel.
3. Már 3 műanyag kardán hajtótengelyt törtem el, de szerintem azért mert elég durva köves talajon küldöm, azóta fémre cseréltem ezt is.
4. Hátsó differenciálmű szigetelése elég ramaty, alapból 2 o-gyűrű van a kihajtó tengelyéknél ami tömítés szempontjából nem az igazi a difi olajat tekintve, bár egyelőre csak 15000 cSt használok bele lehet jó lenne bele valami sűrűbb.
Gyárilag valami sárga ramaty volt benne amit sima zsírnak néztem, azóta kiderült hogy mégsem mert meleg állapotban elég folyékonnyá tud válni, jó lenne tudni mi az.
Írtam gyártónak hogy mi ez a cucc de azóta se válaszoltak a kis kínaiak biztos valami titkos formula5. A távirányító 8 db ceruzaelemet kér.
Ezen kívül teljesen meg vagyok vele elégedve elég szórakoztató kis masina, alkatrészek egyáltalán nem vészesek árban.
[ Szerkesztve ]
-
gainwardgs
addikt
Hát minimum 3.2v/cella feszt mértem legalacsonyabbat akkuőrrel közvetlen leállítás után. Feljebb veszem, megnézem úgy mennyi lesz.
Gyárilag rossz volt a foghézag szerintem, azért írtam hogy eléggé fosul van beállítva, gondolom ezeket is gyártják dögivel nincs idő finomkodni.
Először mikor szétszedtem tele volt a fogaskerék ház sárgaréz meg műanyag reszelékkel elég jól szét ették egymást.
Mióta cseréltem fémre minden okés.Milyen zsírt ajánlasz, egy minőségibb csapágyzsír pl.?
Úgy olvastam a zsír nemigazán jó difibe, mert nem tapad úgy meg a fogaskerekeken mint a szilikonolaj.Néha törik igen, de ahhoz képest nem egy rossz cucc szerintem.
Én is kinéztem ezt az új Arrma kraton 4s blx csodát, csakhát elég drága cucc alkatrészileg is.
-
gainwardgs
addikt
Erről vélemény [link]
Vagy dobjak hozzá még egy 30k és arrma kraton 4s blx? ér annyival többet az arrma?
-
gainwardgs
addikt
válasz SoulReaver #5032 üzenetére
mi a baj arrma-val?
-
gainwardgs
addikt
Balanced charge(balansz töltés)
Ahogy azt már feljebb láthattuk a LiPo akksik 3.7V-os cellákból vannak összerakva. Mivel sem túlmeríteni, sem túltölteni nem szabad ezeket a cellákat, ezért olyan eszközt kell használnunk a töltéshez ami nem csak az akksi teljes feszültségét tudja figyelni, hanem látja az egyes cellák állapotát is – és ha kell cellánként töltöget.
Éppen ezért minden LiPo akksinak vagy egy úgynevezett „blalanszer” kábele, vagy csatlakozója is amely segítségével a töltő képes monitorozni és szükség esetén egyesével töltögetni a cellákat.
A LiPo töltőkön több program is van – gyorstöltés, tárolótöltés és balanszolás.
Sokan azt vallják, hogy nem kell minden alkalommal balanszolni az akksit – elég azt csak pl. minden tízedik töltésnél. Én nem vallom ezt az álláspontot – a LiPo akksit igenis minden esetben balanszolni kell. Ha cellák között csak 0.1V feszültségkülönbség kialakul valahogy, akkor tíz merítés/töltés jó eséllyel tönkre is vágja az akksit - hiszen a cellák között különbség minden alkalommal csak nőni fog.A balanszolás való igaz, hogy időigényesebb mint a gyorstöltés – de ha hosszútávon akarja valaki használni az akksiját akkor megéri rááldozni a plusz időt.
A 2A az nagyon sok a 300mah akksinak szerintem, inkább 0.3A
-
gainwardgs
addikt
Ez az Arrma kraton 8s egy vadállat lett
-
gainwardgs
addikt
Hát néztem teszteket, és eddig úgy tűnik az x-maxx jobban bírja
Kb vicc hogy az új az arrma, alumínium maga a váz meg az alja,aztán csávónál első használat után elgörbült mint a xar, ugyanúgy elgörbültek a vázmerevítő rudak is..
Azért ennél az árnál ezt nem nagyon kéne
Náluk van, elég sok márkás modellt árulnak, csakhát az ár, főleg az említett problémákkal, kitudja mi jön még majd elő rajta idővel, arrma difik is elég kényesek ahogy olvastam
Itt láttam [link]Nekem bőven elég lenne egy kraton 4s,csak hát az se 2 forint
[ Szerkesztve ]
-
gainwardgs
addikt
válasz motoflug #5311 üzenetére
Mindig használok loctite 243 kék színű, közepesen erős, kényesebb helyekre érdemes pl.difiházat alvázzal összekötő csavarok stb.
Jobb fajta difikbe gyárilag is szilikon difi olaj van.
Ez lehet különböző sűrűségű, kiindulásnak hátsó difibe 10000cst sűrűség, első 15000tol felfelé.
Első difibe mindig sűrűbbet szoktak használni.
Ha netán középső difi is van, általában oda 100000cst-től felfelé.
Olcsóbb kínai cuccokba szokott zsír lenni.
Én speciel jobbfajta hőálló autozsirt használok. (Motul, mobil 1 stb)
Fontos hogy hőálló legyen[ Szerkesztve ]
-
gainwardgs
addikt
válasz motoflug #5314 üzenetére
Jófajta hőálló autozsir
Amit linkelsz az ragasztó, loctite az csavarrogzito, nem mind1 a kettő.
Ragasztót ne erőltesd szerintem
Difi olajnak nagy előnye hogy kvázi jobban tapad magához a fogaskerekekhez így azok kevésbé kopnak.
De általában olcsóbb modellekbe, nincs tömítés a difinél a tanyerkerek és difihaz közt, így elég felesleges a difi olaj mert egy idő múlva, ugye nem kevés sebességgel pörögnek ezek, kiszórja magából a difi olajat.
Ezért már én is autozsirt használok a difimbe, gyárilag is zsír volt benne, próbáltam difi olajat, de kifolyt említett ok miatt, így maradtam a zsírnál.
Ha teheted olyan zsírt válassz ami jó tapadási tulajdonsagokkal rendelkezik, így kevésbé fogják a fogaskerekek leszórni magukról, ergo jobban védi őket a kopás ellen[ Szerkesztve ]
-
-
gainwardgs
addikt
Ti milyen megoldást alkalmaztok hogy minél tovább tartson a kerék.
Ugye felnin van gyárilag 2db szellőző lyuk a levegő áramlásnak.
Na mostmár itt bejut a gumiba minden gány, kavics,víz, por stb ami idő előtt megeszi a szivacs betétet, sajnos tapasztalom..egyik kerekem el is engedett leszedtem felniről és kb csak szivacs reszelék volt már benne...
Youtubeon láttam hogy sokan leragasztják a felnin a lyukakat és magába a gumiba a futófelületbe fúrnak lyukakat, így a centrifugális erő kihoz minden cuccot a gumiból menet közben.
Jó ez a megoldás? Vagy létezik valami más?
Sajnos elég sokat csapatom homokos környezetben és vadiúj gumik gyárilag kb 1 hónapot tartanak, elpuhulnak alig van már tartásuk. Gondolom az előbb felsorolt okok miatt. -
gainwardgs
addikt
Teleszkópba való olajba a Cst és a Cps ugyanaz a viszkozitás?
Vagy mi felel meg a 400 Cst viszkozitásnak cps-be? -
gainwardgs
addikt
Vkinek esetleg traxxas Xmaxx van itt a csoportban?
Tapasztalatok? -
gainwardgs
addikt
Most direkt megnéztem ezt a kalibrálás dolgot de semmit sem kellett állítanom, abszolút jól felismeri a feszt.
Én már három éve használom először drónhoz most autó aksihoz és meg vagyok vele elégedve.
Biztos van jobb, szebb stb de amennyi időt én töltök el a hobbyval nekem tökéletesen megfelel
Új hozzászólás Aktív témák
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Ukrajnai háború
- Napelem
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fogyjunk le!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Alig egy nap múlva végre bemutatkozik az Assassin's Creed Shadows
- Iqos cigaretta
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs