- Synology NAS
- Windows 11
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Mikrotik routerek
- Milyen routert?
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Crypto Trade
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz SityiSXT #1100 üzenetére
Soha életemben nem adtam a hivatalos gépigényekre, ezért érdekel inkább azok tapasztalata akiknek van összehasonlítási alapjuk.
(#1099) Penge@Borisz: Igen PC álomszép, de számomra ez sose volt szempont, szóval megnézem majd magamnak mit ad ki a gép AC-t se fullon tolom, öreg már a masina, de nagyon szépnek találom így is.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
SityiSXT
őstag
Pedig a hivatalos gépigény nem viccből van kint - még akkor sem, ha pár fejlesztő/kiadó elpoénkodja. Jelen pillanatban a 4 fizikai mag nem árt a Carsnak (sőt, tán a rendszerkövetelményekben is ott van), és jelenleg az nVidiát jobban szereti - ámbár az AMD ígéretet tett arra, hogy megjelenés után készítenek hozzá driverprofilt.
[ Szerkesztve ]
-
Penge@Borisz
tag
válasz SityiSXT #1102 üzenetére
Az öcsém gépe nagyon szenved a CARS-szal. Gyakorlatilag nem viszi. 3 Ghz-s i5-ös procija van, egy GTX 560-as 1 gigás karija, meg 4 giga ramja. Na most igazából játszhatatlan a dolog full minimum beállításokon. Néha felszalad neki 50-re a frém, de aztán olyat akad kanyarokban, hogy öröm nézni. Ahogy ki kell rajzolni egy objektumot, meghal az egész. 15 AI-val kb. 15 mp-t áll a rajtrácson, addig van beállva a kép, aztán mozdul meg ismét, az AI-k meg már rég elmentek… Szóval nagyon nem stimmel az a minimum gépigény. (Eközben a AC simán megy nála közepes beállításokkal 50 frém körül.)
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #1103 üzenetére
Én még mindig q9550-es procit használok 3.4GHz-n megy. Van mellette 6GB 1066MHz RAM és még ami említésre méltó az egy GTX 670 2GB-os videókari, hagyományos HDD. Nálam a legrosszabb, mikor néha 50 fps alá esik, de többnyire 60+-os. Most már esőben is mondhatni az 50-es átlag. Ilyen kimerevedések meg mostanában multiban szoktak megint előfordulni, mikor valaki be- vagy kilép a szeróról, de azt korábban is megoldották már egyszer, szerintem most is javítva lesz. AC simán megy 90-es átlaggal, ha nem pipálom ki a Vertical Sync-et, ha ki van, akkor fixen mindenhol jön a 60. Most, a DLC- vél még nem mentem AI ellen. Ja, CARS-ban is és AC-ban is gyári értéken van hagyva minden graf beállítás. CARS-ban főleg azért, mert akkor mindig látom, hogy van-e valami változás.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Penge@Borisz
tag
Gyanítom, hogy valami gebasz lehet az öcsémnél, mert még az én régi gépemmel is ki lehetett sajtolni belőle közepes beállításokkal 25 frém körülit. És szintén ősrégi quad procival, meg koppra ugyanazzal a karival, ami most neki van. Majd megvizsgálom, lehet, hogy ráfér egy Win re.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
#70869248
törölt tag
válasz SityiSXT #1090 üzenetére
AC-ban nagyon működik a futómű, ezért jobb az FFB-je. Az amit mondasz az így nem igazán jó, majd nézd meg mert másként emeli ha jól van beállítva az autód, és a kormányszög/elfordulás.
AC-ban, amikor forgatod a kereket akkor ugye van egy csapdőlés és csapterpesztés, ez adja meg hogy a kocsi 'támaszkodik', erre adsz még terpesztést a kerékre: / \
Ezért van hogy amikor elforgatod akkor emeli a kocsit is, emeli az AC-ban is de csak akkor túlzó mértékben hogy ha nagyon nagy csapterpesztést állítasz be a futómű összeállításánál.
Maga a folyamat úgy helyes hogy tekered álló helyzetben, és szépen emeli a motorháztetőt (fél centi-2centi), és amikor koppra elfordult akkor kicsit beesik, azaz csak egy darabig emeli, ha nézed a kereket akkor megérted a logikáját, ahogy ráfodul a gumi élére, és teljes kitekerésnél hirtelen 'leesik' róla. -
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #1106 üzenetére
Tegnap néztem egy-két autónál az AC-ban, ott nem láttam (alapsetup). Carsban nem figyeltem erre, most olvastam.
De igazából szinte mindegy is - ahogy említettem, kicsit másként, más pontossággal és részletességgel számol a két játék, és ha a szívemre teszem a kezem, nem nagyon tudnám megmondani, melyik igazából a jobb (már ha az AC gyatra karriermódjától eltekintünk, és elfogadjuk, hogy a pályaválaszték terén a minőség magasan a mennyiség fölé van helyezve). -
#70869248
törölt tag
válasz SityiSXT #1107 üzenetére
Mert nem látványos, nem is lehet az, ha sokat emelne az autó elején az sok szempontból nem frankó.
Lehet azért nem látod, mert nincs rá és lefordulás, amikor ráfordul a gumi belső ívére, ugye a terpesztések miatt ott magasabb az autó, azon gördül és fordul nagy vonalakban, majd mikor megint koppra tekered akkor lefordul róla, így elmondva nem annyira szemléltető, jobb ha nézed hogy mi is történik.
De ha egy autónál a kerékelfordulási szög kisebb mint hogy leforduljon róla akkor sosem lesz látványos, forgatásnál hangyaf@sznyit mozog, de látványosnak akkor látványos amikor ráemeli a gumi belső élére és amikor onnan leesik.
Favágó kifejezéssel annyit emel és süllyeszt az autón mint amekkora hézag van a gumi és az útfelület között a külső élen mérve (belső ugye felfekszik...ha nem akkor ki kell szedni a téglákat )
Ez az a távolság amit emel és elejt, de ahogy a kerék mozog az mondom sok mindentől függ, és nem mindenhol akkora a kerékelfordulás hogy egyáltalán látványos lehessen. -
#70869248
törölt tag
válasz SityiSXT #1109 üzenetére
fogalmam sincs, nem próbáltam még a CARS-t, de biztos hogy megveszem majd.
Az autó úgy van megszerkesztve hogy jól működjön, azaz pl. egy drift autó ahol a legnagyobb kormányelfordulásra számíthatsz, de drift csapdőlést találsz, úgy játszanak a beállításokkal hogy a guminak minél nagyobb felülete találkozzon a talajjal, mert különben nem jó a technika. tehát ott is hiába fordítod ki szinte derékszögben a kereket, úgy van beállítva hogy a lehető legtöbb felületet adja...azaz nem fog látványosan felmászni a gumi élére, mert akkor csak a gumi éle találkozna a talajjal, az meg elmelegszik és sz@r az egész.
Ezért hiába akarok neked mutatni, gyakorlatilag csak csinálni tudok egy látványosan működő futóművet AC alá, polgári csapbeállítást, de versenyre való terpesztést..akkor meg tudom mutatni. De a valóságban okosabbak. Látszik a talajhoz nézve ahogy emel az autón kiforgatásnál, de nem valami nagy dobpergés az egész. mert olyan utat járatnak be a kerékkel hogy nagy felületen találkozzon a talajjal.
Caster:csapdőlés, Chamber: terpesztés, Toe in/out: össze/széttartás, ezt csak mert esetleg olyan olvassa akit összezavarok. -
SityiSXT
őstag
Ahogy arra számítani lehetett, befutottak az első összehasonlító videók.
Cars vs AC @ Nordschleife / McLaren P1
Cars vs AC vs Forza 5 vs GT6 @ Nordschleife / Pagani Huayra -
#70869248
törölt tag
Ma szét izzadtam magam az Alfa-val..leírtam az AC topikban, mire összeraktam a hajtást, oké minden, erre nem tudom kiautózni, szemét mocsok Alfa, fogytam vagy fél kg..
Kíváncsi leszek a CARS mit tud nyújtani feeling-ben, várom már. ..ha ezt de karrier-ben is akkor letérdelek. -
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #1113 üzenetére
Olvastam... Ki kéne nekem is próbálnom az a verdát a turista vonalon. Nos, ha sikerül rendesen kikalapálni az AI-t, akkor szerintem akár ennél intenzívebb élményben is lehet részed. Elkezdtem egy gokartos karriert, és bizony egész jókat is tudtam vele csatázni egy-két pályán, miközben a 125 köbcentis fűnyíróval birkóztam és tanultam tisztelni a rázóköveket (hát igen, ilyen futóművel és ekkora kerekekkel bizony más, mint egy AMG tuningolt A Klasséval). Bár nekem jelenleg a nagy feelinget az jelenti, ha az Azure Coaston vagy a California Highwayen teljes hosszában végigkrúzolok, amolyan sportosabb úrvezető tempóban. Bár ha jól rémlik, mintha acsi is lenne arra, hogy az előbbi útszakaszon valaki képes a KRESZ-t betartva végigmenni... Igen, meg is van: Sunday Driver - Driven the speed limit (50 km/h) in an Italian car and appreciated the Azure coastal scenery (Kár, hogy a Do You Smell Somethin'? elől kivették a Chewie megszólítást, jobb kikacsintás lett volna - ezt amúgy akkor kapja meg az ember, ha sikerült legalább egy féktárcsát 1000 fok fölé hevíteni).
[ Szerkesztve ]
-
Penge@Borisz
tag
válasz SityiSXT #1114 üzenetére
Bár ha jól rémlik, mintha acsi is lenne arra, hogy az előbbi útszakaszon valaki képes a KRESZ-t betartva végigmenni...
Én ezt pár hete megcsináltam, de nem kaptam meg érte a jutalmat. Pedig nem mentem 50 fölé. (Marha uncsi volt. )
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #1115 üzenetére
Aztán olasz volt-e a verda, amit terelgettél?
-
Penge@Borisz
tag
-
SityiSXT
őstag
Tegnap este csaptam egy-két karikát a Nordon P1-gyel Carsban és AC-ban is. Az alább következők nem profi szimes véleménynek vannak szánva (mert nem tartom magam annak), hanem inkább műkedvelő amatőr sportos vasárnapi úrvezető véleményének.
A grafikai különbségeket nem részletezem, egyértelmű, látszik - jelen esetben igazából nem fontos.
Vezetésben már érdekesebb a dolog. Alapsetuppal mentem mindkét játékban gyári/valós TC-ABS-sel, egy csavart nem állítottam át - fogalmazzunk úgy, hogy így teremtettem meg a szalonállapotú autó virtuális megfelelőjét. Számomra valahogy inkább AC-ben tűnt sínautónak a Meki, mint a Carsban... A sínautót itt most nem lekezelő jelzőnek szántam, hanem egyszerűen jobban tapadt az útra, jobban beharapott a kanyarba. A Carsban valahogy kicsit többet kellett melózni a gép úton tartásával. És mégis, AC-ben ha elértem a határt és egy picit túlléptem rajta, nem igazán éreztem, hogy megadta volna az esélyt a mentésre, míg a Carsban az utolsó pillanatban azért volt esélyem még összeszedni a kocsit (persze nem büntetlenül - áldozat kellett a sebességből-lendületből).
Az FFB megint egy érdekes kérdés. 8 éve tekergetem a DFP-m (a squashlabda ott a fékpedál alatt, egyébként totál gyári), a kötelező beállítások/kalibrálás kivételével nem nyúltam a beállításokhoz. Sőt, valószínűleg szimes berkekben szentségtörő módon nem telepítettem a Logitech Profilert, mert fölöslegesnek tartom (minek állítsam be kétszer a kormányt, ha a játékban is megtehetem és az jó eséllyel elég is). Szóval, FFB. AC-ban tényleg érezni, hogy laserscan a pálya, még ezzel a vén csotrogánnyal is érezhető az útfelület mogyoróscsoki jellege (egész mogyoróra gondoltam ). Viszont valahogy nekem volt egy olyan érzésem, hogy talán egy kicsit túl sok is, mintha majdnem minden erőhatást, amitnormális esetbenvalódi autóban egyéb érzékszerveinkkel, illetve a kocsi többi része által (pedál, ülés, stb.) éreznénk, azt is a kormányra rakja. Ez a Cars után tűnt fel igazán, ott ugyanis leginkább egy jól szervózott kormányra emlékeztetett a játékszerem. Ami - micsoda eretnekség! - nekem valahogy életszerűbbnek tűnik, hiszen a valós P1 is szervókormánnyal van felszerelve, nem? Az útfelület a Carsban valamivel simább volt, valahogy kicsit kevésbé drámai, kevésbé adta át az "itthalokmeg"-érzést 200 fölött.
Persze ez csak egy pálya - egy autó kombinációja volt a két játékból szigorúan szubjektív szempontból. Messzemenő következtetéseket még én sem merek levonni belőle. Továbbra is tartom a véleményem, hogy mindkét játéban ott van valami, ami a másikból hiányzik, így aki tényleg a szíve mélyén rajong a szimekért, mindkét játékot szeretni fogja, ebben biztos vagyok. Aki pedig elvakult sznob... No de ki vagyok én, hogy ilyeneket megmondjak?[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #1119 üzenetére
Vigyázz velem, mert amúgy is amolyan megmondóember lennék a "szomszédban"... No meg aki engem komolyan vesz... Amúgy ebben a Nord-P1 összehasonlításban pont nem akartam egyiket se a másik föléhelyezni. Akadnak dolgok, amik itt, mások pedig ott sikerültek jobban. Ugyan a véleményem továbbra is tartom, hogy videojátéknak nem igazán jó az AC, ezt (és a kevés pályát) leszámítva kb. fej-fej mellett van a Cars és az AC. Szóval nem véletlenül tolják mindkettőt hivatásos versenyzők is.
-
#70869248
törölt tag
válasz SityiSXT #1121 üzenetére
Azért furcsa kicsit mert AC topikban nem nagyon szoktam ilyen összehasonlításokat olvasni, jellemzően itt van az hogy ebben jobb, abban jobb ez mint az AC.
Én az LFS fórumot szoktam olvasgatni (.net), nyilván nincs elfogultság, max az LFS irányába azt meg ismerem jól, és nem zavar.
-
Csapoati
nagyúr
válasz #70869248 #1122 üzenetére
Jo esellyel azert, mert itt megvan az embereknek a jatek, az AC-sek kozul meg sokaknak nem, vagy csak az x honapos-eves warez edition.
En annyit tudok egyelore, hogy az FFB sokkal jobb az AC-ben, de ahogy Sityi is mondta, jateknak jobb a pCars a normalis karrier es egyeb nyalanksagok (idojaras) miatt.tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #1122 üzenetére
Egyrészt ott a pont, amit Penge mond, de azért külföldi fórumokon is sokan keltik a feszkót. Talán valami olyasmi ok is lehet a háttérben, hogy mivel zártkörű lett a publikus fejlesztés, ezért nincsenek annyian, akik megvédhetnék a mundérbecsületet ezen az oldalon. Na meg ott van az az orbitális baromság is sokak fejében, hogy az "ellenség" biztos lefizetett versenyzőket/újságírókat (a politikusokról és a pom-pom lányokról nem is beszélve), és csak azért állítják be a Carst jónak. Megmondjam nekem mi jutott ebből a hatalmas megvesztegetésből? Pár matrica meg egy asztali naptár! Nem, ennek a játéknak a fejlesztése meglehetősen szűkös büdzséből megy. A versenyzők maguktól mondják azt, amit, Deadmau5 is a Twitter csatornáján. Az meg szerintem csak jó, hogy van egy AC-nk és egy Carsunk is, mert egymást inspirálhatják fejlesztések terén. Sőt, megkockáztatok egy olyan kijelentést, hogy a Cars akár úttörő is lehet - nem csak a sajátos finanszírozási formája miatt; hanem azért, mert képes lehet arra, hogy megmutassa: egy szimulátort el lehet adni konzolokon is és egy komoly szimnek nem muszáj barlangrajz szintű grafikával rendelkeznie (sőt, akár fontos játékelem válhat belőle, lásd időjárás, éjszakai vezetés). Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy az AC ronda lenne, sőt! Nagyon rendben van az AC is grafikailag. De a Cars csak szebb. (Püff neki, itt csak kihoztam, hogy a Cars a jobb... Jaj nekem! )
-
#70869248
törölt tag
válasz SityiSXT #1127 üzenetére
Mittomén, én csak azt mondom hogy nem téma az összehasonlítás.
Nem bánom, csak nehogy pofáraesés legyen nekem belőle, te jó helyzetben vagy mindkettőt ki tudod próbálni, de én nem, és ha itt felcsigázol hogy ebben is jobb, abban is jobb. gyakorlatilag autókezelésben és grafikában is, és még játéknak is.
grafikát és a játékot amúgy nem bánom, grafikát úgy sem tudom felhúzni, egyébként meg az elejétől azért szándékozom megvenni mert talán kapok egy olyan karriermódot mint anno a TOCA Race Driver-ben ezer éve.. -
Penge@Borisz
tag
válasz #70869248 #1128 üzenetére
Nekem az a benyomásom, hogy neked jobban fog tetszeni az AC, mert az azért minden kétséget kizáróan egy komolyabb cucc. Ha hülye viszonyításokba kellene belemenni, akkor én azt mondanám, hogy a CARS kb. a Corsa 85%-át hozhatja, úgy összességben, bár ezt nagyon nehéz megítélni. Pl. ha valaki fontosnak tartja a karriert, akkor a CARS-nál fog kikötni. Ha minél realisztikusabb vezetési élmény után vágyik, akkor az AC lesz a terepe, mert ebben a CARS érzésem szerint elmarad az AC-tól egy kicsit. Az FFB sokkal jobb az olaszok cuccában, ez már annyit hozzátesz pluszban az autó terelgetéshez, hogy önmagában eldönti a kérdést. Szokták mondani, hogy a CARS több mindent számol, de pont az egyik legfontosabb kimeneti pontnál, a kormánynál bizonyul gyengébbnek. Ha rendelkezne egy AC szintű FFB-vel, talán más lenne a helyzet, nem tudom. Olyan sok szempont van, hogy lehetetlen és hülyeség is "igazságot tenni" úgy kristálytisztán, tök egyértelműen. Az lett volna az ideális, ha a Kunos és a SMS összefog és együtt csinálnak egy atom király játékot, na, az egyértelműen brutális nagyot szólt volna. Assetto Cars. Vagy Project Corsa. De hát ez sosem fog megvalósulni.
Én azt mondom, a Corsa jobb autókezelésben, és ezt úgy mondom, hogy nekem szubjektív szempontok alapján a CARS-hoz húz a szívem. AC-vel negyed annyit nem toltam, mint a CARS-szal, de ez csak azért van, mert az AC-ban van valami megfoghatatlan dolog, ami annyira nem jön be. Nem tudom mi az. De ettől még hülyeség lenne elvitatni a teljesen egyértelmű érdemeit és persze előnyeit.
Ja, meg hát ez olyan kérdés, hogy minden játékosnak más igényei vannak. Legyen hc, ne legyen hc, fontos az autó- és pálya felhozatal, nem olyan fontos, de az a kevés legyen profin megcsinálva, legyen időjárás, nem kell, mert alig használja valaki, legyen karrier, nem fontos, mert multizok úgyis és még lehetne sorolni ezerrel.
Kár ebből Fradi-UTE meccset csinálni, szerintem kiválóan megfér a két játék egymás mellett és a két játék tábora is megférhet, sőt, akár átjárás is lehet közöttük.
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
#70869248
törölt tag
válasz Penge@Borisz #1129 üzenetére
Project Corsa
Sztem ami idegen, hogy Kunos nagyon fura módon csinálja a szimeket, és bár ez már egy szélesebb vevőkörnek szánták, azért nekem visszaköszön Kunos kissé 'spártai' felfogása.
Azt amikor a NetKar-ban kiszálltál az autóból és végiggyalogolhattál a pályán akár, de sok értelmet, hangulatot nem csempészett a dologba, aztán beszálltál a kocsiba áram alá helyezted, felkapcsoltad, és megnyomtad a gombot...így indult. nem lehetett gomba rakni az első verzióban, és nem gyengén volt idegesítő amikor kitakarta a kormány, te meg találomra kaparásztál az egérrel a műszerfalon... ooh anyám..
Sok zseniális megvalósítás, halott átvezető mozikkal egybekötve kb...
De az autók szimesítéséhez ért szvsz, egyedül a NetKar Vintage volt csalódás, de akár a korai Namie verzió Supra-i, akár a későbbi Abarth...rendben volt. -
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #1128 üzenetére
Ahogy említettem, ezek csupán az én meglátásaim. Az autókezelés mondjuk eléggé szubjektív dolog ezen a szinten már... Ahogy Penge is írta feljebb, szerinte az AC jobb, főleg az FFB miatt. Én meg korábban a P1 kapcsán meg azt írtam, hogy az AC talán mintha picit túleffektezve lenne, és a Cars emlékeztet inkább egy szervós kocsira. Én jobban hajlok egy döntetlenre a kettő között...
Ami a karriert illeti, ebben szabad kezet adnak SMS-ék. Abban a bajnokságban kezdhetsz, amelyikben akarsz - de a nagyobb/jobb csapatok csak a hírneved feltornázásával lesznek elérhetőek. A szezon végén pedig válthatsz bajnokságot, csapatot, amit akarsz - nincs megkötve a kezed. Lesz némi kommunikáció a csapat (emailek) és a rajongók (Twitter) részéről, illetve a sajtó is jelen van (Inside Simracing). Ezt nevezi az SMS sandbox karriernek. Persze ha egy bizonyos fajta utat sikerül bejárnod, azért külön elismerés jár, de ezt majd a megfelelő képernyőn látni fogod (nekem most az Accolades rémlik, de nem vagyok benne biztos). Azt sajnálom, hogy ezeknél kivették az embereket, akik inspirálták ezeket - még tavaly nyáron készítettem egy videoelőzetest, ott még látható, kikről is van szó.
A multi lesz még egy kritikus pont, ligaszempontból mindenképp. Az egyszeri játékos nagyon könnyen be tudja állítani, ha maga hostol a játékból, sok dolog állítható (belső nézet kényszerítése, engedélyezett segítségek, ilyesmi) - a dedikált szerver az, ami valószínűleg később jön a játékhoz és kellene a ligázáshoz.
-
#70869248
törölt tag
válasz SityiSXT #1131 üzenetére
sztem mindenképp durranás lesz a CARS, elég jókat is hallani róla, tavaly év vége felé szinte csak a rosszat, a mostani eltolása a megjelenésnek sem azt sejteti hogy hű de nagy a gáz, nem hónapokat tolnak.
A 85% is bőven elég, ha annyi, ..és gondolom némelyik autó ennél lehet akár több is, A körítése meg verhetetlen PC-n szimes felfogásban. -
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #1132 üzenetére
Ugyan a hivatalos indoklás a bugfix volt, de szerintem más is van a háttérben. Nem, nem a GTA V! Szóval: egy jó darab ideje a belső fórumon megjelent egy felhívás, hogy mely pályákról nem kéne onnantól nyilvános videókat, képeket kirakni, mert a licenszelést most véglegesítik. Tegnap a Project Cars oldalán bejelentettek négy új pályát, de én ennél mintha több tiltott pályára emlékeznék... Szóval a bogárirtás mellett én valószínűsítem, hogy ezen szerződések aláírásának elhúzódása/csúszása is közrejátszhatott a halasztásban.
-
Én egyszerűen nem tudom elhinni, hogy a PC tényleg annyira jó lenne. Annyira sokat akarnak a fejlesztők, hogy borzasztó nagy dolog lenne ha tényleg minden klappolna. De ne legyen igazam! Ki fogom próbálni és remélem tényleg annyira jó lesz.
AC-val játszok most, ott pedig pont az ellenkezője van. Kicsit keveslem a tartalmat, de ami van az perfekt. A vezetési élmény frenetikus. Írtam is az AC topikban, hogy mennyire élvezem. Régi motoros vagyok már rengeteg játék megfordult már a PC-men, szeretek a játékokba rendesen belemerülni. És tegnap este is azon gondolkodtam hogy hosszú évek óta nem éreztem magam annyira jól egy játékkal mint az AC-vel. Igaz ma felidegesített cseppetMiután megjelenik a PC, rögtön ki fogom próbálni, ha jó akkor rögtön megveszem. Ha nem akkor Marad az AC (bár lehet Pc és AC együtt fog nálam játszani). RaceRoom is fent van a gépemen a licencelt bajnokságok miatt. Abban azt szeretem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
macy
addikt
Nem tudjátok ezt az auto pitet kiszedik majd vagy így hagyják? Borzalmas. Nem néztem végig a pályákat, de emlékszem voltak olyan helyek ahol nekicsapott a falnak. Nordon még mindig nem tud bevinni a boxba. Persze az AI sem tud bemenni. Egyébként goldként indítva F1-el ha bekapcsolom az FFB maszk kikapcsolt cuccait jobb a kormány. Nem gondoltam, hogy ennyire részletesen lehet majd állítani az autókat, súlyelosztás, fékhűtés, hűtő, kipörgésgátló, súlyelosztás, még a motor erejét is lehet, ha az az amire gondolok. Turbós kocsiknál a nyomást például. Az ffb kismillió csúszkájáról nem is beszélve, ki sem próbáltam még, csak a mastert szoktam felhúzni 50-re. A valós időjárást azt letölti valahonnan?
-
macy
addikt
válasz SityiSXT #1118 üzenetére
Én is kipróbáltam most a P1-et Nordon. Óriási különbség van az AC és a Cars Mekije között. Assettoban tényleg kicsit sínautó fíling van, még úgyis, hogy kikapcsoltam menet közben a TC-t. Kanyar bejáraton fékezésnél, gázelvételnél hajlamos a kitörésre, amit gázpedál játékkal, ellenkormánnyal meg lehet fogni. Kigyorsításon nem nagyon akaródzik dobni a seggét, gondolom ez az EDL-nek köszönhető. Cars egészen más tészta, iszonyú ideges az autó, real beállítással harmadikban is ficánkol egyenesben, nem fekszi úgy a kanyarokat, és itt jön az a rész, hogy nem értem a hátsó szárny működését. A két autó szárnya tök máshogy üzemel. Az Assettoban mindig nyitva van, nagy sebességnél - 280 körül talán - lejjeb csukódik, és elindul befelé a kasztniba. Fékezéskor felemelkedik és felnyílik. Meg ugye kézzel is lehet vezérelni. Megnyomom a DRS gombot, lecsukja, fékezéskor felnyitja. A Carsban nem értem, hogy miért van lecsukva. Lassú kanyarokban felnyitja, kigyorson már le is csapja, pedig oda kéne a leszorítóerő. Nem tudom, hogy a valóságban hogy működik, keresek róla videót, vagy valami leírást.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #1129 üzenetére
Tegnap teljesen újra telepítettem az AC-t, gondoltam úgyis dögrováson vagyok belefér és amúgy is minek ennyi autó mellé még egy csomó mod. Megérte az időt rászánni, mert szerintem sokkal jobb lett így. Na, csak arra akarok kilyukadni, hogy az a 85% nagyon jó indulatú, már ami a vezetési élményt illeti. Szerintem csak olyan 70-75% inkább.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
JoinR
senior tag
AC-nek mozog leginkább a futóműve, a többi keményebbnek tűnik.
AC és R3E-nek több kormánymozdulat kell általánosságban (apró korrekciók, finom mozgások) és ellenkormányzásnál is.
Csúszás utáni megtapadás jellegre hasonló.
PC-ben a féktávon a bukkanóknak súlyosabbak a következményei.
Ha választania kéne, az AC-vel menne. -
JoinR
senior tag
Ja azt kifelejtettem, hogy a R3E és PC csúszása nagyobb lendületvesztéssel jár, mint AC-ben.
Egyiket se helyezte a másik fölé, mind egy külön világ.
Szó esik az extra feature-ökről, amiket amúgy csak összerizsázott, hogy hosszabb legyen a videó - AC-nek a tragikus Oculus Rift támogatását pozitívumként kiemelni nevetséges, még a PC is jobban támogatja, ha azt nézzük, hogy utóbbinál egyáltalán lehetséges setup-olni vele.
A PC-nél a dinamikus időjárást, illetve a R3E-nél a multit emeli ki.[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
Kicsit ömlengős interjú And Tudorral - de legalább kiderül belőle, hogy:
- Ben Collins utálta eddig a szimulátorokat,
- elvileg egyetlen más szimulátornál sem alkalmaztak eddig profi versenyzőt szakértőnek a fejlesztés legelejétől (általában a végén kapcsolódtak be).[ Szerkesztve ]
-
macy
addikt
Na, mi ez a nagy csend errefelé? Mindenki assettozik mióta kijött a dlc?
-
Penge@Borisz
tag
Lehet, én speciel nem annyira. (Kipróbáltam, még mindig nem az én világom.) Az elmúlt napokban semmivel nem játszottam, nem volt hozzá kedvem/időm. Amúgy sem igazán történik semmi érdemleges mostanság a CARS háza táján. Majd a legközelebbi késés bejelentéskor felpezsdül a topik egy időre.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
SityiSXT
őstag
Csak nekem tűnt fel, hogy az utóbbi napokban 100 MB alatt voltak a patchek? A changelog is gyakorlatilag csak bugfixeket emleget. Még a végén csak elkészül május közepére...
-
Penge@Borisz
tag
Ennyi büdös ócska parasztot am multiban van… A „játékosok” 95 százaléka képtelen értelmesen kezelni, ha valaki mellé ér és leelőzné. Azonnal kitekeri rád a kormányt, lök, zúz, pöcköl kifelé… Mert őt nehogy már megelőzzék, még akkor sem, ha lassú, mint az öregapám. Az ilyenek de megrugdosnám… És az a baj, hogy annyira tele van ilyen gyökerekkel az egész, hogy egy értelmes versenyt nem lehet lefutni. Másik idióta beállítja a dolgokat fullos verseny hétvégére, gyakorlással, időmérővel, warm up-pal, erre betesz mellé egy 5 körös versenyt. Miután kb. egy órát készültünk, tíz perces verseny. Normális?
Mi lesz itt, ha megjelenik a játék? Belegondolni is félelmetes…
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
vlevi
nagyúr
válasz Penge@Borisz #1149 üzenetére
Nehéz olyan szervert kifogni, ahol normális emberek vannak. Ez tény. Ajánlanám a gtr masters-t, de ők nem a pcarst, hanem az assettot nyomják. Ott viszont olyanok vannak, akik komolyan gondolják a szimezést. Pl. Michelisz Norbi, azthiszem, ennyi elég reklámnak
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Okos Otthon / Smart Home
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gyúrósok ide!
- Politika
- LEGO klub
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- További aktív témák...