Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz #70869248 #774 üzenetére
Kupás clio az csak egy péda volt. FWD-ből csak a ford focust probaltam a carsban, az elsokerekeseket en is inkabb kerulom, ha lehet.
Nem is nagyon figyeltem, hogy konkretan milyen autokrolvolt szo, de ha az A-s merci összkerekes, akkor az se jó pelda az elsokerekhajtasra
Ezeket az utcai autokat szinte senki, egyetlen alkalommal sem hajtjameg ugy, ahogy mi a jatekban, igyaztan nincs viszonyitasi alap, hogy a valosagban hogyan mukodik egy A-s merci futomuve egy feligmeddig jol beallitott FFB-vel[ Szerkesztve ]
-
macy
addikt
válasz #70869248 #792 üzenetére
Pontosan így van, az AI kell, feltéve persze ha jól van megcsinálva. Haverokkal nagyon jókat versenyeztünk Race07-tel - plusz a kiegek - igaz ott sem tökéletes a "mesterséges intelligencia", de mivel csak hárman-négyen voltunk, kellett az AI a hangulathoz. Terveztünk egy 50 körös versenyt, gyakoroltuk a boxkiállást, csak közben bejött a képbe az Assetto. Az viszont unalmas ha hárman körözgetünk. Viszont még mindig jobban élvezem Nordschleife-t carsban GT3-as autókkal mint Assettoban a Snoopy félét. Back Mono-val, a régi turbós bömössel, a zakspeed caprival is nagyon jó. Ja meg a V8-as atommal is.
Lehet kicsit le kéne raknom a carst, túl sokat mentem vele az utóbbi egy hónapban. Lazításképp repülnöm kellene a DCS-vel -
JoinR
senior tag
válasz #70869248 #798 üzenetére
Nézd, a valóságban sem mindenki profi, a legmagasabb szint is tele van középszerű fizetős pilótákkal, meg úgy alapvetően a pénz egy akkora szűrő az egészben, hogy a tehetségek törvényszerűen csak egy töredéke jut valaha kormány mögé. Mindenhol vannak felelőtlen versenyzők, mondjuk én iR multin kívül sose próbáltam mást (a pár óra LFS demo nyíltszerverek komikumát nem venném ide), Empty Box csatornáját szoktam nézni Youtube-on, és hát ő sokat mesél a nyílt online szimezésről elhiszem meg látom is, hogy tud tragikus lenni a helyzet. iR-ben nem érdemes se pillangózni, se pályát levágni, úgyhogy ilyen jellegű probléma nincs (meg az ára önmagában riasztó, hogy aki ott megy, az valamennyire azért komolyan gondolja, nem hop-in versenyzők), persze attól még kilökhetnek, de a valóságban is kilökhetnek még profik között is, ez a "szimuláció része". Nyilván a kilökési arány nem mindegy, de nekem (igaz még 3 éve se megyek aktívan) nincs annyira negatív tapasztalatom az online versenyekkel kapcsolatban, hogy AI-k ellen menjek, de ez nyilván szubjektív, egyéni megítélés kérdése.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz #70869248 #815 üzenetére
"Nem tudom ki mondja hogy nem jók az áttételek, de nehezen hiszem hogy miért ne korrektet állítanának"
Hát, például, hogy használd azt az autót.
Egy példa, a Race07-ben a WTCC autók. Van 5 sebességes H váltós BMW, van 6-gangos, aztán ott a Honda Accord, Alfa 156, Seat benzines, dízel, Daweoo Lacetti, Chevy Cruze, Volvo, és végül a Lada. Meg még rengetegféle reinkarnációja ezeknek az STCC kiegészítőkben. A játékban valahogy mindegyik nagyjából egálra jön ki (a vezetésük természetesen eltérő). Szerinted játszana valaki egyáltalán a Ladával, ha olyan lenne, mint a valóságban (4-5 másodpercre lemaradva az elejétől)? Vagy, ne akarna kivétel nélkül mindenki csak a Cruze-al menni, mert másik autóval 0 esélye a nyerésre? Hát, nem. Ezért csalni kell, hogy nagyjából egálban legyenek az autók.Azt egyébként én is észrevettem, hogy az AC-ben a BMW Z4-el lazán 4.-ben fordultam spa-ban sok kanyarban, ellenben pCarsban azon gondolkodtam, hogy nem túl alacsony-e a fordulat hármasban, ne tegyem-e le kettőbe? Pedig a végsebesség és a kanyarsebességek, a köridők hellyelközel egyformákat tudtam kihozni mindkettőből.
De ne menjünk bele ebbe a témába, mert zsákutca. A két játékot összehasonlítani ugyan lehet, de értelmetlen. Más felfogásban készült a kettő. A Kunos előző játéka a netkar pro volt, arra hasonlít valamennyire (legalábbis nekem) az AC. Ezzel szemben a pCars-t fejlesztő Slightly Mad Studios csapat neve egy másik, híres autósjáték felől közelít a szimulátorokhoz. Ez a játék pedig az NFS Shift2. Nos, ha így nézzük, akkor az egyik balról, a másik jobbról próbálja megközelíteni az ideálisnak megálmodott autós szimulátor játékot.
-
tttzshd
tag
válasz #70869248 #812 üzenetére
na ez jó ötlet ..nekem nem lenne bajom a setupokkal ha a játék megtanítaná mit hogyan miért ...mint egy szerepjáték.... lenne egy setup gárda akik, beállítják helyetted és szépen kariermódban megtanulod ,elmagyarázzák mit hogyan..multiba meg már is könnyebb lenne..na az már szimulátor
[ Szerkesztve ]
-
Csapoati
nagyúr
válasz #70869248 #812 üzenetére
Ilyen rendszeru setupolas (elmondod mi nem oke es a mernok allit) mar van, a MotoGP 13-ban igy megy. En is meglepodtem rajta, nezz ra ha erdekel.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Penge@Borisz
tag
válasz #70869248 #967 üzenetére
Amint leegyszerűsítesz valamit, azonnal ki is belezted, és máris nem nevezhető teljesnek. A valóság nem ismer kompromisszumokat. Vajon hogyan definiálnád az a "valóságot", amiből számtalan részlet hiányzik? Én játéknak. És csak annak. Nézz meg egy komplett regényt és az abból készült pár oldalas kivonatot. Nem ugyanazt az élményt fogják adni. Amennyiben a szimulátorok annyira fejlettek lennének, nem lenne szükség valós tesztekre és persze most megint elmegyünk a profi, szerverparkos szimlátorok felé, miközben mi a konfekció szimulátorokról beszélgetünk, amiket a Kocka Petik 100%-a használ.
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
Penge@Borisz
tag
válasz #70869248 #996 üzenetére
Tehát minden magyar szimes potenciálisan zseniális autóversenyző lehetne, csak hát a pénz. Na, ezért vagyok rosszul ettől a közösségtől, maguktól elszállt, álomvilágban élő kockák gyülekezete, semmi több. Nem gyengén irritáló a hülyeségük. Volt kb. max 10 ember, akik kikerültek a versenysportba (alsó kategóriákba), ott is hoznak egy nagy átlagot, nemzetközi téren sehol nincsennek, és erre veri magát a sok ezer agyonfrusztrált, nyolcórábanalkalmazottkéntdolgozó jelentéktelen szobaszimes. És azzal áltatják magukat, hogy belőlük is lehetett volna valaki, csak hát ez a csúnya világ... Hagyjuk már.
Micheliszt egyszer kérdezték, hogy mi a véleménye a szimulátorokról. Kristálytisztán megmondta: max pályaismeret tanulásra jó akármelyik, autóvezetés, autóversenyzés tanulására az összes konfekció szimulátor vicc osztály. Pont.
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
dino_m
senior tag
válasz #70869248 #996 üzenetére
Nem azt mondom, hogy a szimezés egy fölösleges dolog lenne, mert begyakorolhatjuk a pályarajzokat, segít a koncentrációban, az AI is segíthet abban, hogy tudjunk akár órákon keresztül bolyban menni stb...
Tehát a lényeg szerintem abban van, ha téged érdekel az autóversenyzés és készülsz a versenyzői pályára, akkor nagy valószínüséggel találkozol a szimekkel is. Tehát nem a szim miatt lesz belőled versenyző, hanem mert az akarsz lenni. Ezért gondolom, hogy nem kéne ezt annyira misztifikálni.
Az íróaszatali szimezést meg végképp nem kellene a profi versenyszimulátorokkal összemosni, ahogy az sokszor elő szokott fordulni. Tehát jó szórakozás, meg minden, én is ezzel szoktam tölteni a szabadidőm egy részét, de ettől még nem vagyok Senna. Nagyon nem.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Penge@Borisz
tag
válasz #70869248 #1001 üzenetére
Fontosnak tartom elmondani, hogy értékelem a beszélgetéshez való hozzáállásodat. Ha nem ennek a szimpatikus stílusnak a szöges ellentétével találkoztam volna a szimes körökből, akkor talán egészen más véleményem lenne összességében.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
szekto
aktív tag
válasz #70869248 #1026 üzenetére
Ezzel tisztába vagyok, én ezért is írtam, hogy totál feleslegesen ezen vitázni, melyik a jobb. Egyikbe ez a jobb, másikba meg az.
Jó példa, ha már pCARS-nál tartunk: múltkor F1-gyel körbemenni nem bírtam, annyira rossz, Jaguar LMP2-vel meg elszórakoztam simán 1 órát, mert tetszett.
Gigabyte B450M-DS3H // AMD Ryzen 5 2600 // 2*8 GB Kingston FURY DDR4 2666 MHz // Gigabyte RTX 2060 Gaming OC 6 GB // 1*Kingston FURY Renegade 500 GB nVME M.2 SSD // 500 GB + 1 TB WD Blue HDD
-
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #1018 üzenetére
Nem hinném, hogy üti. Az első felében általánosságban beszéltem a komoly, profi szimulátorok és a szimulátor kategóriába tartozó videojátékokról. Utóbbi kötve hiszem, hogy valaha is olyan pontos lesz, mint az előbbi, a már említett okok miatt.
(Az én véleményem az ezzel kapcsolatban az, hogy az, amit a videojátékok nyújtanak lehet, hogy pontatlanabb, mint amit "rendes" szimek nyújtanak, de ez nem is baj, hiszen a beviteli eszközeink, az FFB, megy a többi amúgy is pontatlanabb és kisebb teljesítményű, mint a nagy szimek, ergo amit otthoni körülmények között ki lehet hozni, azt ezek a videojátékok kihozzák. Viszont pont ezen pontatlanságok miatt fordulhat elő az, hogy pl. az AC picit másabb, mint a Cars. Videojáték-szim mind a kettő, csak a hangsúlyok kicsit máshová kerültek.)
Ezután némi huszárvágással váltottam arra a vitára, hogy mennyire szim a Project Cars a videojátékok kategóriájában. Ilyenről máshol még nem hallottam, hát gondolom, ez egyedi vonása a Carsnak. Én legjobb esetben is csak kocavezető vagyok, a telemetriához, setupoláshoz sokat nem értek, de ahogy olvasom, elvileg az ide vonatkozó adatok kiolvashatóak a telemetriából, szóval hajrá! És nem gondolom (JoinR-rel egyetemben), hogy ezt realtime szimulálja, szerintem valami együtthatóval módosítja a szívómotorok leadott teljesítményét. -
dino_m
senior tag
válasz #70869248 #1049 üzenetére
Jut eszembe! Kipróbáltam a Chevy-t. Nekem a féktáv egy kicsit rövidnek tűnik. Mugelloban a célegyenes végén simán állóra fékezthető a 100-as tábla után is. A másik, hogy ha lenyomom a fékpedált, akkor elkezd piszkosul rázni a kormány. Levettem a kamueffekteket, de akkor is csinálja. Na, jó sok lesz az OFF.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #1106 üzenetére
Tegnap néztem egy-két autónál az AC-ban, ott nem láttam (alapsetup). Carsban nem figyeltem erre, most olvastam.
De igazából szinte mindegy is - ahogy említettem, kicsit másként, más pontossággal és részletességgel számol a két játék, és ha a szívemre teszem a kezem, nem nagyon tudnám megmondani, melyik igazából a jobb (már ha az AC gyatra karriermódjától eltekintünk, és elfogadjuk, hogy a pályaválaszték terén a minőség magasan a mennyiség fölé van helyezve). -
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #1113 üzenetére
Olvastam... Ki kéne nekem is próbálnom az a verdát a turista vonalon. Nos, ha sikerül rendesen kikalapálni az AI-t, akkor szerintem akár ennél intenzívebb élményben is lehet részed. Elkezdtem egy gokartos karriert, és bizony egész jókat is tudtam vele csatázni egy-két pályán, miközben a 125 köbcentis fűnyíróval birkóztam és tanultam tisztelni a rázóköveket (hát igen, ilyen futóművel és ekkora kerekekkel bizony más, mint egy AMG tuningolt A Klasséval). Bár nekem jelenleg a nagy feelinget az jelenti, ha az Azure Coaston vagy a California Highwayen teljes hosszában végigkrúzolok, amolyan sportosabb úrvezető tempóban. Bár ha jól rémlik, mintha acsi is lenne arra, hogy az előbbi útszakaszon valaki képes a KRESZ-t betartva végigmenni... Igen, meg is van: Sunday Driver - Driven the speed limit (50 km/h) in an Italian car and appreciated the Azure coastal scenery (Kár, hogy a Do You Smell Somethin'? elől kivették a Chewie megszólítást, jobb kikacsintás lett volna - ezt amúgy akkor kapja meg az ember, ha sikerült legalább egy féktárcsát 1000 fok fölé hevíteni).
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #1119 üzenetére
Vigyázz velem, mert amúgy is amolyan megmondóember lennék a "szomszédban"... No meg aki engem komolyan vesz... Amúgy ebben a Nord-P1 összehasonlításban pont nem akartam egyiket se a másik föléhelyezni. Akadnak dolgok, amik itt, mások pedig ott sikerültek jobban. Ugyan a véleményem továbbra is tartom, hogy videojátéknak nem igazán jó az AC, ezt (és a kevés pályát) leszámítva kb. fej-fej mellett van a Cars és az AC. Szóval nem véletlenül tolják mindkettőt hivatásos versenyzők is.
-
Csapoati
nagyúr
válasz #70869248 #1122 üzenetére
Jo esellyel azert, mert itt megvan az embereknek a jatek, az AC-sek kozul meg sokaknak nem, vagy csak az x honapos-eves warez edition.
En annyit tudok egyelore, hogy az FFB sokkal jobb az AC-ben, de ahogy Sityi is mondta, jateknak jobb a pCars a normalis karrier es egyeb nyalanksagok (idojaras) miatt.tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #1122 üzenetére
Egyrészt ott a pont, amit Penge mond, de azért külföldi fórumokon is sokan keltik a feszkót. Talán valami olyasmi ok is lehet a háttérben, hogy mivel zártkörű lett a publikus fejlesztés, ezért nincsenek annyian, akik megvédhetnék a mundérbecsületet ezen az oldalon. Na meg ott van az az orbitális baromság is sokak fejében, hogy az "ellenség" biztos lefizetett versenyzőket/újságírókat (a politikusokról és a pom-pom lányokról nem is beszélve), és csak azért állítják be a Carst jónak. Megmondjam nekem mi jutott ebből a hatalmas megvesztegetésből? Pár matrica meg egy asztali naptár! Nem, ennek a játéknak a fejlesztése meglehetősen szűkös büdzséből megy. A versenyzők maguktól mondják azt, amit, Deadmau5 is a Twitter csatornáján. Az meg szerintem csak jó, hogy van egy AC-nk és egy Carsunk is, mert egymást inspirálhatják fejlesztések terén. Sőt, megkockáztatok egy olyan kijelentést, hogy a Cars akár úttörő is lehet - nem csak a sajátos finanszírozási formája miatt; hanem azért, mert képes lehet arra, hogy megmutassa: egy szimulátort el lehet adni konzolokon is és egy komoly szimnek nem muszáj barlangrajz szintű grafikával rendelkeznie (sőt, akár fontos játékelem válhat belőle, lásd időjárás, éjszakai vezetés). Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy az AC ronda lenne, sőt! Nagyon rendben van az AC is grafikailag. De a Cars csak szebb. (Püff neki, itt csak kihoztam, hogy a Cars a jobb... Jaj nekem! )
-
Penge@Borisz
tag
válasz #70869248 #1128 üzenetére
Nekem az a benyomásom, hogy neked jobban fog tetszeni az AC, mert az azért minden kétséget kizáróan egy komolyabb cucc. Ha hülye viszonyításokba kellene belemenni, akkor én azt mondanám, hogy a CARS kb. a Corsa 85%-át hozhatja, úgy összességben, bár ezt nagyon nehéz megítélni. Pl. ha valaki fontosnak tartja a karriert, akkor a CARS-nál fog kikötni. Ha minél realisztikusabb vezetési élmény után vágyik, akkor az AC lesz a terepe, mert ebben a CARS érzésem szerint elmarad az AC-tól egy kicsit. Az FFB sokkal jobb az olaszok cuccában, ez már annyit hozzátesz pluszban az autó terelgetéshez, hogy önmagában eldönti a kérdést. Szokták mondani, hogy a CARS több mindent számol, de pont az egyik legfontosabb kimeneti pontnál, a kormánynál bizonyul gyengébbnek. Ha rendelkezne egy AC szintű FFB-vel, talán más lenne a helyzet, nem tudom. Olyan sok szempont van, hogy lehetetlen és hülyeség is "igazságot tenni" úgy kristálytisztán, tök egyértelműen. Az lett volna az ideális, ha a Kunos és a SMS összefog és együtt csinálnak egy atom király játékot, na, az egyértelműen brutális nagyot szólt volna. Assetto Cars. Vagy Project Corsa. De hát ez sosem fog megvalósulni.
Én azt mondom, a Corsa jobb autókezelésben, és ezt úgy mondom, hogy nekem szubjektív szempontok alapján a CARS-hoz húz a szívem. AC-vel negyed annyit nem toltam, mint a CARS-szal, de ez csak azért van, mert az AC-ban van valami megfoghatatlan dolog, ami annyira nem jön be. Nem tudom mi az. De ettől még hülyeség lenne elvitatni a teljesen egyértelmű érdemeit és persze előnyeit.
Ja, meg hát ez olyan kérdés, hogy minden játékosnak más igényei vannak. Legyen hc, ne legyen hc, fontos az autó- és pálya felhozatal, nem olyan fontos, de az a kevés legyen profin megcsinálva, legyen időjárás, nem kell, mert alig használja valaki, legyen karrier, nem fontos, mert multizok úgyis és még lehetne sorolni ezerrel.
Kár ebből Fradi-UTE meccset csinálni, szerintem kiválóan megfér a két játék egymás mellett és a két játék tábora is megférhet, sőt, akár átjárás is lehet közöttük.
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #1128 üzenetére
Ahogy említettem, ezek csupán az én meglátásaim. Az autókezelés mondjuk eléggé szubjektív dolog ezen a szinten már... Ahogy Penge is írta feljebb, szerinte az AC jobb, főleg az FFB miatt. Én meg korábban a P1 kapcsán meg azt írtam, hogy az AC talán mintha picit túleffektezve lenne, és a Cars emlékeztet inkább egy szervós kocsira. Én jobban hajlok egy döntetlenre a kettő között...
Ami a karriert illeti, ebben szabad kezet adnak SMS-ék. Abban a bajnokságban kezdhetsz, amelyikben akarsz - de a nagyobb/jobb csapatok csak a hírneved feltornázásával lesznek elérhetőek. A szezon végén pedig válthatsz bajnokságot, csapatot, amit akarsz - nincs megkötve a kezed. Lesz némi kommunikáció a csapat (emailek) és a rajongók (Twitter) részéről, illetve a sajtó is jelen van (Inside Simracing). Ezt nevezi az SMS sandbox karriernek. Persze ha egy bizonyos fajta utat sikerül bejárnod, azért külön elismerés jár, de ezt majd a megfelelő képernyőn látni fogod (nekem most az Accolades rémlik, de nem vagyok benne biztos). Azt sajnálom, hogy ezeknél kivették az embereket, akik inspirálták ezeket - még tavaly nyáron készítettem egy videoelőzetest, ott még látható, kikről is van szó.
A multi lesz még egy kritikus pont, ligaszempontból mindenképp. Az egyszeri játékos nagyon könnyen be tudja állítani, ha maga hostol a játékból, sok dolog állítható (belső nézet kényszerítése, engedélyezett segítségek, ilyesmi) - a dedikált szerver az, ami valószínűleg később jön a játékhoz és kellene a ligázáshoz.
-
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #1132 üzenetére
Ugyan a hivatalos indoklás a bugfix volt, de szerintem más is van a háttérben. Nem, nem a GTA V! Szóval: egy jó darab ideje a belső fórumon megjelent egy felhívás, hogy mely pályákról nem kéne onnantól nyilvános videókat, képeket kirakni, mert a licenszelést most véglegesítik. Tegnap a Project Cars oldalán bejelentettek négy új pályát, de én ennél mintha több tiltott pályára emlékeznék... Szóval a bogárirtás mellett én valószínűsítem, hogy ezen szerződések aláírásának elhúzódása/csúszása is közrejátszhatott a halasztásban.
-
Penge@Borisz
tag
válasz #70869248 #1160 üzenetére
Én még nem hallottam olyanról, hogy valaki a tripla képernyőjétől lett gyorsabb, lett nagyobb az autója végsebessége, lett kisebb a féktávja, stb. Ellenben azt hiszem megmásíthatatlan tény – korábbi hozzászólásban ecseteltem, arra cáfolat még senkitől nem érkezett -, hogy egy pályára beállított autó jóval gyorsabb, mint egy olyan, amin semmilyen beállítást nem végeztek. Azt hiszem, ez tökéletesen egyértelmű, és akkor ezt akarjátok relativizálni? Ez a Kiss Norbis dolog meg vagy egy legenda, vagy ennyi van abban, aki kimagaslóan tehetséges a szobaversenyzőkön túl. Semmit nem bizonyít, mivel ugye az átlag játékosokról van szó, és ott simán és cáfolhatatlan módon kidomborodik egy setupolt autó minden előnye.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
neilszab
őstag
válasz #70869248 #1830 üzenetére
Igen, bennem is az merült fel fő kérdésként, hogy vajon a fizika eléri-e az rFactor részletességét/minőségét, vagy azon belül is a szerintem az egyik leggyengébb átírat, a Race07 színvonalát?
Első benyomások alapján én azt mondanám, hogy sajnos nem, de még hosszú út áll előttem a végső véleményig.
--------
A fizikai engine-ről tud vki érdemben nyilatkozni?
Azt tudom, hogy a Shift 1-2 az rFactor fizikai engine-jét használta lebutítva (amit visszamókolva egész jó kis cuccot lehet belőle kihozni), de itt lemaradtam az infókról, hogy azt piszkálgatták tovább, vagy teljesen új saját engine-t írtak?[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
dino_m
senior tag
válasz #70869248 #2650 üzenetére
Szerintem fura lesz, hogy pont én mondom, de a CARS nem HC szim. PS4, XBO-s AAA játék, ami eleve azt jelenti, hogy a vásárlók legalább 90%-a azt se tudja, miről beszélsz. Itt is, pedig ez PC-s topik legfőképp, sokan kontrollerrel, billentyűvel tolják. Akik kormánnyal tolják sokuk csak sima "füles" váltóval, köztük én is. Tehát, gondolod SMS-nél javítanak majd egy ilyen "hibát"? Szerinted száz emberből hányan írnak emiatt a "probléma" miatt? Semmi bajom a HC szimesekkel, szóval ne vedd támadásnak, de be kell látnotok végre, hogy nem minden autósjáték készül nektek. Amíg sokan azt róják fel a CARS legnagyobb hibájának, hogy nem HC szim, addig legalább annyian örülnek is neki, mert van aki csak egy jót szeretne játszani. Ha a bugokat javítják az már jó lenne. Ha nem fagyna, nem lépegetne ki és lehetne még sorolni azokat a hibákat, amik a játék folyamatosságát befolyásolják, akkor mindenki elégedett lenne.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz #70869248 #2659 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy nem érdemes beírni nekik erről. Csak mivel eddig is úgy működött a rendszer, hogy érdemben azzal foglakoztak ami számosan előforduló hiba volt. Tehát ha lenne vagy húsz bejegyzés erről, akkor lehetne reménykedni egy javításban. De valóban sok mindent bele szerettek volna tenni ebbe a progiban, de végül sok minden ki i került belőle. én ennek tudom be a hirtelen sokkal több bugot is, mint amennyi a finishez közelítve volt benne. Azt kell mondjam, hogy az SMS a végére beijedt, hogy nem lesz-e nehezen emészthető a publikum számára és sajnos eléggé olyanná vált már a pénzügyi helyzet, hogy nem mertek kockáztatni. Aztán lehet, hogy ezzel lépték meg a rossz döntést. Ki tudja. Ahogy nézem a számokkal elégedettek, legalábbis kifelé. És az ő szemszögükből ez fontosabb jelenleg. Ha nem lesz bukta, akkor lehet reménykedni egy jobb folytatásban. Én végül is, ebből a szemszögből próbáltam gondolkodni és nem szimes szemszögből.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
barcalaci84
őstag
válasz #70869248 #2650 üzenetére
most nem tudom kipróbálni de szerintem nem úgy van escortnál sem ahogy írod...
eddigi tapasztalatom alapján a kuplungkezelés ebben a játékban van megoldva legjobban...
pl AC sokkal megbocsájtóbb ilyen téren...igaz én H váltóval használom...ha nemnyomom elléggé a kuplungot akkor pl újra sebességbe kell rakni stb...
mondjuk az kicsit bosszantó h már többször elfeklejtette a beaállításaimat a játék és volt h bekapcsolta az autokuplungot...
de könnyen lehet szerintem amúgy h nálad azért működik furcsán mert ugye nem H_val használod -
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #2650 üzenetére
Akár te is megírhatod ide, a fejlesztők figyelemmel követik az itt írtakat - a belső fórum exkluzivitása, súlya ilyen téren elveszett.
A minimappel kapcsolatban: Nekem a játékban dinamikusan nagyít-kicsinyít. Na most ha te 237 km/h-nál nézegeted, akkor persze, hogy "összemegy". Szerintem ez így jól lett kitalálva.
-
barcalaci84
őstag
válasz #70869248 #2677 üzenetére
Ha jól rémlik akkor Ac-bán is hasonló a helyzet... Ott mintha nem is kéne egyáltalán még kuplungolni se ha nem H-váltót állítok be a menüben...
Ha jól rémlik akkor Carst éppen az escorttal teszteltük hétvégén a Herry's féle H váltóval... Nekem úgy tűnt h teljesen jó a PC-ben a kuplungkezeles illetve a váltás... -
barcalaci84
őstag
válasz #70869248 #2748 üzenetére
Legelső amit kiprobaltam h idióta mód valtassal ki tudom e nyírni a váltót vagy a motort...ezen a teszten atment a PC pár kanyar alatt sikerült kinyirni
Én komolyan kérdeztem h mit keressek mi nem jó, mert eddig nekem ez a része pont a PC erossegenek tűnt..
És nem világos h mit hianyolsz, egy kicsit osszezavarodtam
Ezért kérdeztem h mi a gond pl levaltasnal? -
barcalaci84
őstag
válasz #70869248 #2756 üzenetére
Na akkor csak kezdem érteni és van is benne valami...
Lefelé én is ugyerzem h nem annyira számít a blippeles...
De ezt is kikene több autónál is próbálni,mert elterő lehet azért autonkent h mennyire megbocsajto...
Amúgy neked különösen javaslom h szerezz be egy Herry's féle H-váltót... Nem is olyan sok pénz, és te hasznalnad is rendesen[ Szerkesztve ]
-
válasz #70869248 #2864 üzenetére
Nem az zavar, hogy lassú vagyok. Egyáltalán nem. Párszor leírtam az AC topikban is (biztos olvastad te is), hogy azért nem megyek online mert senki versenyét nem akarom tönkretenni. Nem érdekel hányadik vagyok, csak ne okozzak galibát. Ez volt a célom tegnap is. Volt is pár jó kis egymás mellett küzdős jelenet néhány versenyzőtársammal. Nagyon jó volt, viszont ha kicsit is rizikósnak találtam a helyzetet elvettem a gázt inkább. Második futamon kicsit elkapott a hév, a 3. helyért küzdöttem, szépen bebújtam laci mellé, csak rutin hiányában nem tudtam felmérni, hogy elé kerültem e már. Elkezdtem kihúzódni az ideális ívre és megforogtam. Azt hittem ő forgatott ki (nem tudtam akkor még, hogy ki volt mert a neveket kikapcsoltam az autók fölött). Utána mondta, hogy ő egyenesen ment én mentem be elé. Sajnos biztos igaza van, elnézést is kértem.
De utána ami itt fogadott az nagyon rosszul esett. Pont amitől tartottam. Ráadásul teljesen alaptalanul kaptam a támadást. Mert akkor nem csináltam semmit. És mindent lehet rám mondani, de sose hazudok, sose bújok ki a felelősség alól. És ez tök lerombolta azt a frankó kis élményt amit a futamok alatt átéltem.
Leginkább azért bánt tényleg és rágódok rajta mert ez volt az első futamom Nevetségesnek hangozhat nektek, de ti is elkezdtétek valahol gondolom.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
veterán
válasz #70869248 #2864 üzenetére
Jo pelda erre az ac gt3 bajnoksag silverstone futama reszemrol. Rajtnal hatalmas lagg, szenne tortentem a kocsim. Boxba kiporoszkaltam, 2 kor hatrany... Beallva az 5. Moge vegig elozgettuk, vonatozgattunk. Egymasra figyelve... Lenyegeben az utolso celba ert ember lettem, megis hatalmas elmeny volt a 45 kort vegigmenni igy!
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
válasz #70869248 #2870 üzenetére
"azaz rólad is kialakul egy kép"
Pont ez az, most ezek után és a tegnapi cirkusz után mit gondolhatnak itt rólam a többiek... ez a lényeg.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
barcalaci84
őstag
válasz #70869248 #3200 üzenetére
ja tényleg 44.1-et mentél a q-n és még vagy 2-n mentek 44-es időt...45-ös idővel voltunk sokan...
még előtte practicon mentél 44 közepét, akkor nekem is sikerült a 44-es idő...q-n már nem
viszonttényleg fura volt h durván elvitted a q-t, de versenyen még pár körig én is tudtam menni a tempódat úgy h rajt után feljöttem 3adik helyre...aztán hibáztam kicsit és szépen estem vissza...másabb azért úgy menni h a visszapillantóban is ijesztgetnek, meg előttem is harcolnak...
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Házimozi haladó szinten
- Nintendo Switch
- LEGO klub
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Gaming notebook topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X280, 12,5" HD Kijelző, I5-8250U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garanc
- Lenovo ThinkPad L490, 14" FHD IPS Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Gar