Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Penge@Borisz

    tag

    Időről-időre szeretnénk egy-egy multis futamot tartani, jó lenne, ha néhányan csatlakoznának hozzánk. Tudom, hogy idő szükséges egy-egy combo komolyabb begyakorlásához, ezért jövő hét vasárnapra, vagyis augusztus 31-re, 18: 00-ra hirdetném meg a legközelebbi lehetséges összejövetelt.

    A pálya: Wisconsin Raceway. Autó: BMW M3 GT. Versenytáv: 15 kör. A szerver jelszavas lesz, a következő bepötyögésével léphetsz be: funrace.

    Így van idő gyakorolni, setupolgatni, és persze közben azért a Leaderboard-os eredményeinket is össze tudnánk hasonlítani.

    Szeretnénk egy normális csapatot összehozni, jó lenne, ha a magyar CARS-osokkal legalább ebben a formában össze lehetne jönni, és tartani időnként egy-egy jó hangulatú, fair futamot.

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz dragonfx #178 üzenetére

    i5 4670-em van, mindent maxra tekerve - élsimítást is, 1920-as felbontásban 10 AI-val 55-60 frém per pillanat. Korábban 5-10 képkockával kevesebb volt - mondjuk egy hónapja -, tehát csinálgatják ezt a részét is, de azért nagy csodát nem kell várni.

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    Fentieket megismételném, némi korrekcióval és infóval:

    Emlékeztető jelleggel:

    Ma este 18:00-kor futam. Pálya: Wisconsin Raceway. Autó: BMW M3 GT Versenytáv: 15 kör

    Időmérő a program bizonytalansága miatt nem lesz.

    Szerver név: Funrace
    Jelszó: funrace

    A táv megtételéhez minimálisan 55 liter üzemanyag szükséges, de nem baj, ha 1-2 literrel ennél is több van a tankban.

    Érdemes a lágy gumiszettel nekivágni a távnak, kibírja végig.

    Célszerű jóval a futamhoz való csatlakozás előtt törölni a régi profilt és újra beállítani a játékon belül mindent. Máskülönben fagyások, összeomlások következhetnek be.

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    Na, ennyit számít 4 hónap kihagyás. Október eleje óta nem nyúltam a játékhoz, a kormány is a szekrényben hevert, szóval semmilyen autós cuccal nem toltam ez idő alatt. Este elővettem, és próbáltam csapatni egy kicsit, de elképesztő bénázásokat hoztam össze. Féktávokon megcsúszok, meg ilyenek. :D Szóval, ahogy nézem, kb. 12-13 másodperccel lassabb lettem, mint amikor októberben megtettem az utolsó köreimet ezzel a pálya és autó kombinációval. Lesz mit behozni… (De az is lehet, hogy még finomítanom kell a kormány beállításokat.)

    (#540 – Szép, szép, de miután láttam, hogy inter vezetési modellel, öt bekapcsolt segítséggel és külső nézetből mentél, hát… Én többre tartom az olyan eredményeket, amiket Pro vezetési modellel, segítségek nélkül, belső nézetből teljesítenek. Én is így megyek, mert ennek van értelme egy ilyen játék esetében. Persze kezdők számára biztos jó érzés lehet, ha ilyen-olyan segítségekkel viszonylag jó eredményeket érnek el, de szerintem ez messze nem az igazi teljesítmény. Minden esetre gratulálok a helyezésedhez.)

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz grunge #603 üzenetére

    A kuplung segítséget nekem is használnom kell, mert csak két pedálos a kormányszettem. De miden más off, pont azért, amit írtál. Így ad igazi élményt a dolog.

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    Saját setupot csak úgy lehet törölni, ha a teljes profilt törlöm, igaz? Véletlen benyomtam egy gumicserét - gondoltam, majd úgyis visszarakom a gyárit, meg nem mentek semmit, hát hibáa... - és összesen ennyi változtatástól már setupos időnek írja az eredményem... :U

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz dino_m #610 üzenetére

    Megoldottam egy profil törléssel. Nem szeretek setupos időkkel leaderboardra kerülni, mert nem tudok setupolni, így meg olyan, mintha totál beállítottam volna a verdát a pályára és csak annyira futja időből, amennyire. Tisztább a default rohanás, nyersen ennyit tudok kimaxolni, az azon egyértelműen látszik.

    Karikáztam Le Mans-ban egy FA-val, 4 hónap szünet után annyira nem gáz:

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz vlevi #615 üzenetére

    TT-ben is tudsz állítgatni. Kiválasztod az autót, My Garage és ott máris ügyködhetsz ha tudod, hogy mihez és miért nyúlsz. De nem csinálok belőle gondot, a setupos időket már nem is látom a ranglistán. :D

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz kpal #626 üzenetére

    Olyan szinten akad a játék rajta, hogy rossz nézni.

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    Egy kis gyakorló jellegű hotlapozás Imolában egy FA-val, hogy a több hónapos kihagyás után visszarázódhassak.

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    Néha összejöhetnénk együtt lerajzolni néhány kört, nem? Én most totál beleszerettem a Renault Clio Cup-ba, ez nem egy túl komplikált verda, ezzel nyomathatnánk egy röpke versenyt valamikor, ha lenne kellő számú jelentkező.

    Egy kis kedvcsináló.

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz macy #649 üzenetére

    Tegnap tettem egy újabb próbát az AC-vel. Korábban is ízlelgettem, de nem tudtam vele összebarátkozni. Ahogy tegnap sem. Nem azért, mert nem jó, mert jó, csak valahogy nagyon nem az én stílusom az a játék. Igazán nem tudnám megfogalmazni, hogy mi a bajom vele, egyszerűen csak "nem szimpatikus", vagy nem tudom. :D Elismerem, tényleg jó kis szim, de valamiért nem az én világom.

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    Ha nem probléma, mindkettőtöket felvettelek barátnak a Steam-en, hátha néha össze tudunk jönni egy-egy futam erejéig.

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz macy #682 üzenetére

    Semmi extra, ezt már lehetett sejteni a méretből, ami ugye 187.2 MB. Bogárírtás, a menüben hajtotak végre egy-két minimális javítást, a Formula C törésmedelljén dolgoztak, 6 pályán optimalizálgattak, és kb. ennyi.

    És még mindig egy csomó hibát produkál a játék, szép lassan várható szerintem egy újabb bejelentés egy újabb megjelenés halasztásról.

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz macy #686 üzenetére

    Őszintén szólva és figyelembe véve a hiányosságokat én is inkább egy 2016-os megjelenésre tippelnék, legfeljebb 2015 legvégére. Gyakorlatilag megköveteli a játék állapota a további fejlesztéseket, ezt így kiadni botrány lenne. (Még mindig sokszor előfordul, hogy adott pálya-autó kombináció esetében a multiban egyszerűen beakad a játék, megy a töltés a végtelenbe és se bú, se bá, lehet kilépni ctrl-alt-del kombinációval. És ez csak egy probléma a sok közül.) Csak hát az a baj, hogy időközben szép lassan elavul az egész, már most CARS 2-ről beszélnek, miközben még ez sincs készen. Érdeklődve várom a következő időszakot március végéig...

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz dino_m #691 üzenetére

    Szerintem az tett be nekik, hogy bevállalták a konzol verziókat is. Egy ekkora csapatnak ez már sok. A PC-s változatot a közösség finanszírozta, szóval az semmiképp nem lett volna bukó semmilyen szinten, előre meg volt nekik a tőkéjük, de nem, nekik könyékig kell nyújtani a kezüket a várható profitba. Hát ezt szerintem ebben a formában megszívták. Konzolra ott a DriveClub, a Forza, bejáratott, népszerű címek, mire jó ezekkel versenyezni.

    Az meg, hogy sebaj, hogy nincs kész, kiadjuk, mert a CM is ezt csinálja... Ne egy negatív példa legyen már a követendő. (Jut eszembe, olvastátok azt, hogy az F1 2015-öt a '14-es modellekkel adják ki és majd menet közben frissítenek? .D Hát ki fogja azt így megvenni? :D) Márpedig ez egy nagyon rossz hozzáállás. A premier után majd jönnek a lehúzós kritikák, hogy így bughalom, úgy játszhatatlan, és ez potenciális vásárlókat fog elriasztani, szerintem tömeges mértékben. Nem látom, hogy ez miért jó stratégia. Akkor már inkább az, hogy csúsztassanak újra, bár már az is igen nagy blama. Sőt, hát most már kimondottan égő. Több mint 3 éve kotlanak rajta, azért ez már visszatetsző.

    Abban sem vagyok biztos, hogy a CARS vonzerejét növelnék az olyasmik, hogy eső. Nézzük meg, mennyien mennek játékban esőben. Elenyésző ez a szám. Persze ha nem lenne benne, akkor menne a sírás, hogy jaj, nem dinamikus az időjárás, de igazából talán ha 10% él ezzel a lehetőséggel. (Én sem, gyűlölök esőben menni, nem is tudok.) Szóval ez is csak egy duma, hogy jaj, hát a dinamikus időjárás az kell bele.

    A vezetési élmény meg halálosan szubjektív dolog. Nekem pl. teljesen megfelel, de pl. az öcsém rosszul van tőle. Neki az Assetto Corsa fekszik. Nekem meg az nem. Pár napja mentünk AC-vel pár karikát, hát kiakadtam, hogy 5-6 kör után úgy elrongyolódtak a gumik, hogy alig lehetett az autóval befordulni. Kissé túlzásnak éreztem. CARS-ban is fogynak a gumik, de ott van egy általam érezhető és tolerálható fokozatosság, amiel tudok számolni. Az öcsém szerint meg pont itt kiszámíthatatlan az egész. Szóval ez totálisan személyfüggő.

    Látvány: Még mindig szép a CARS, nem kétséges. Ott van a legszebbek között. De egyre ráncosodni fog, már most sem úgy nézek rá, mint valami előremutató dologra, mert így k.e.l.l. kinéznie egy játéknak 2015-ben. De nincs benne ennél több. Három éve még leesett az álam, mert akkor tényleg ütött az akkori szinthez képest, mostanra viszont belesimulni látszik egy átlagos szintre.

    Érdekes lesz a következő egy hónap, mert három lehetőség van.

    1. Időre végeznek, legfeljebb néhány kisebb hiba marad a játékban, amit 0day tapasszal javítanak. (Erre kb. 0% esélyt látok.)

    2. Kiadják ahogy van, aztán szanaszét tapasztják hónapokon keresztül, közben épp a hiányosságok és rengeteg miatt lehúzzák a kritikák és játékosok, így bukás lesz az egész.

    3. Halasztanak fél évet minimum.

    Ennyi idő után csak az első pont lenne elfogadható, de az meg sci-fi.

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz zsiz #708 üzenetére

    :C :C :C :C

    Önmagában azzal, hogy egy játék fejlesztése tovább tart, mint ami időpontot eredetileg kitűztek maguk elé a készítők, az egy dolog. De ez kérem imáron a 3. ilyen bejelentés. :DD

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz dino_m #721 üzenetére

    És gondolod, hogy 3 extra hét alatt minden hiányosságot és problémát orvosolnak? Nincs vészharang kongatás, ez ugyanis már a vicc kategória. Úgyis az lesz a vége, hogy kiadják félkészen, egy ideig tömködik tapaszokkal (közben az összes oldal kritikája jól lehúzza majd a vécén az állapota miatt, "milyen kár érte, pedig..." végszóval), aztán bejelentik a CARS 2-őt és erre hivatkozva úgy hagyják ezt háromnegyed készen. Más útjuk már nincs igazán.

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz dino_m #729 üzenetére

    Azért túlzásokba ne essünk már. Mi jelenhetett volna meg novemberben? Rendszeresen befagy a multi töltés közben. Az AI egy nagy rakás szar, 100%-os nehézségi szinten (ACE) 8 kör alatt verhető, már ha nem zúzza szét magát már az első kanyarban. A karrier még mindig nem teljes, novemberben teljesen szét volt esve. Egy halom grafikai hibát látok játék közben, az autók kerekei belesüllyednek az aszfaltba, nem létező féklámpák tünnek fel előttem és hasonlók. A boxutca totál kezdetleges. Optimalizálni is kéne a dolgokat, mert nálam ugyan elfut rendesen, de azért nehogy már erőmű-gyilkos legyen egy ilyen játék... Néha már a játék indítása is külön macera. A profil rész kb. egyáltalán nem működik. Multiban hiába adok meg napszakot órára pontosan, visszaugrik default 22 órára, ügyeskedni kell, hogy ez ne történjen meg. Ugyanez van Quick Race-ben is. És akkor ez novemberben megjelenés képes volt? :D Ne vicceljünk már. Meg ez, hogy "túl tökéletesre akarják csinálni". Figyelj, ez nem hogy nem tökéletes, de még azt a szintet sem éri el, amiért pénzt kérhetnének. Mármint ha lelkiismerettel is rendelkeznek. Ha pedig már több játékot csináltak, akkor talán tudhatták volna, hogy azokhoz képest mennyi időre lesz szükségük egy újabb projekt esetében. Én is meg tudom becsülni a saját munkámat, hogy az meddig fog tartani. És nem, a CARS nincs jócskán kész, inkább jócskán nincs kész.

    Race 07, iR - két olyan játék, amikben késznek mondható a gumifizika és a fizika. Itt a gumifizka gyakorlatilag még mindig egy legenda, ugyanis kb. nincs olyanja. Sőt, a Race 07-ben van egy elviselhető, elfogadható AI is. Miről beszélünk? Nagyon durva propaganda az, amit nyomsz, ráadásul hiteltelen annak, aki ismeri a játék állapotát. Én is kedvelem a CARS-ot, de ekkora túlzásokat olvasva még nálam is kicspják a biztosítékot...

    Előadni azt, hogy a CARS márpedig november óta készen van és tökéletes közeli állapotban van... Nos... Hát egyszerűen fogalmazva ez nagyon, de nagyon nem igaz. Rengeteg embert, akik a mi általunk közvetített információkra vannak hagyatkozva, becsapsz az ilyen állításokkal.

    Sityi: Ne már. A CARS és a GTA tábora szerintem nem fedi le egymást totálisan. Az egyik egy autóversenyző játék, a másik meg lövöldözős. Én biztos nem venném meg a GTA-t egy jó autós játék ellenében, és szerintem az internetes SWATboyok sem vásárolnának GTA helyett PCARS-ot. Külön táborokról beszélünk, néhány százaléknyi átfedéssel.

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz dino_m #745 üzenetére

    Jaj ne, ne menjünk már át ebbe a leereszkedő hangnembe, ez soha nem volt célravezető. Én nem vagyok CARS-fóbiás, ezt lehet tudni rólam, Amikor kellett, akkor kiálltam pro és kontra érvek mellett egyaránt. Szerintem ez tagadhatatlan, tehát egyik irányba sem vagyok elfogult. Szóval épp ezért próbáljuk megőrizni a társalgásunk hangnemét kissé higgadtabb mederben.

    Figyelj, olyanokat írtál le, hogy „ez a játék már megjelenhetett volna novemberben is”. Szerintem ez nem igaz, sokkal rosszabb állapotban volt a játék, én akkoriban szálltam ki belőle mostanáig, mert egyszerűen játszhatatlan volt. Az aktuális buildek topikjai csurig voltak hibajelentésekkel, és hát nem véletlenül döntöttem úgy én sem, hogy ebből akkor egy pár hónapra elegem volt. Fagyások, összeomlások, elképesztően rossz AI, grafikai hibák, nem működő replay, nem létező boxutca. És azt mondod, hogy ez így mehetett volna a boltokba, pénzért árulni.

    A saját hozzáállásomat nem tartom túlzásnak. Rendszeresen megfogalmazok kritikákat, de ugyanilyen rendszeresen játszok is a játékkal, amikor meg pár hetet vagy hónapot kihagyok, akkor inkább kussolok. Az észrevételeimet nem az ab ovo rosszindulat szüli, hanem a tapasztalatok. Igen, általában „károgni” szoktam, mert mindig azt emelem ki, ami még mindig nincs egyben, de most őszintén, a jóról minek értekezzek? Sokkal inkább a hiányosságokat kell fókuszba helyezni, azt kell látni, hogy min kell még dolgozniuk. És az van, hogy a kardinális problémák immár hónapok óta makacsul fennállnak, ami azért kissé hervasztóan hat az emberre. Komolyan mondom, már nekem kínos ez az állandó önismétlés, de tessék: Grafikai hibák. A kocsik kerekei néha belesüllyednek az aszfaltba. (Ez szerintem elképesztően amatőr dolog egy AAA-kategóriás játéknál.) Boxutca? Halál a mostani állapotában. Különböző szériák szabályrendszerei? Le tudsz bonyolítani egy komplett verseny hétvégét mindenféle probléma nélkül? Tudsz menni a FA-val egy 65 körös versenyt tankolás nélkül? Ja, és ha már FA. Ez egy 2012-es modell. 2015 van. Multis fagyások, kiakadások, eredménylista bugok, sokszor nem a valós végeredményt látjuk az összesítésnél. Olya hibák, hogy nem jegyez meg a játék bizonyos beállításokat, mert amint elkattintasz, máris visszaáll fejlesztői defaultra. Ez mostani állapot! Szerintem ez nem alkalmas még arra, hogy kiadják, figyelembe véve a fentieket. Ezek egyike-másika simán gamebreaker probléma, de alsó hangon is egy esetleg kiadott termék esetében ultra ciki lenne.

    Lehet persze úgy hozzáállni, hogy sebaj, majd szétpeccselik, mint az aktuális F1-es epizódot, de ez mitől lesz akkor élvezhető, igényes, sikeres és népszerű? Mert a korábbi példák azt mutatják, hogy az ilyen munkát olyannyira nem értékelik az emberek, hogy az F1 széria PC-s eladásai évről-évre lejjebb és lejjebb bucskáztak. És akkor szerinted pont ez a csőd a megoldás.

    És nem még mindig nem a hivatalos végleges verzióval tolom, tisztában vagyok vele. De mint tesztelő, én ezt kapom, tehát ebből tudok kiindulni, azt kell véleményeznem. Nincs más lehetőség. Ezen az alapon honnan tudod, hogy a „végleges, fejlesztői verzió” nem rosszabb, mint amivel nyomulunk? Honnan tudod, hogy abban nem szúrtak-e el még több dolgot? (A kérdés költői, nyílván nincs erről szó, csak gondolati játék volt.)

    Igazából a játék már háromszor került „kész” állapotba, aztán jött az, hogy „ja, nem”. Azért ez szerintem igen botrányos, és erre nem lehet mentség az, hogy „fú, hát tökéletességre törekszenek”, mert akkor csiszolhatnák a végtelenségig, és az van, hogy ebből a törekvésből csak nagyon minimális pozitív tendenciák figyelhetőek meg, miközben számos tökéletlenség masszívan és tartós módon továbbra is jelen van.

    Nagyon ígéretes a CARS, szeretek vele játszani, lenne benne potenciál, életem talán legjobb autós játékának is tudnám nevezni, mindezt koncepció szinten, de a gyakorlat sajnos számos csorbát ejt ezen az idilli helyzeten. Hiszek is ebben a projektben meg nem is, ez a helyzet. Abban pl. nem igazán hiszek, hogy a fennmaradó egyetlen hónap során az általam említett, egy fizetős, végleges játék esetében szerintem elfogadhatatlan hibák és hiányosságok egyszer csak megjavulnak és minden rendben lesz. Pedig azért több mint 3 év fejlesztése után az a minimum elvárható, hogy kapjunk egy legalább 95%-ban összerakott produktumot. Ezzel szemben a CARS szerintem legfeljebb 70%-nál tarthat. Max 80.

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    Itt van például ez saját videó. Három nappal ezelőtt rögzítettem. AI 100%-on, szándékosan az utolsó helyről indultam egy olyan pályán ahol egyáltalán nem mentem előtte, csak a versenyt megelőzően pár hotlapos karikát. 8 körös verseny, és a végére majdnem első lettem, ha kicsit jobban odateszem magam az utolsó körben, akkor megvan. Mindezt setup nélkül. Most képzeljük el egy teljes versenytávon milyen kihívás lehet az AI-t legyőzni. Megmondom: semmilyen. A kilencedik kör elejére-közepére megvan az első hely, aztán mondjuk egy 25 körös verseny végére a fasorban nincs egyik sem. Szóval az AI még 100%-on sem túl acélos.

    És hogy legyen valami pozitív is: Tegnap az öcsémmel mentünk együtt Brnoban. Végül is ez egy remek verseny lett, oda-vissza előzgetéssel, egymás szoros kergetésével. De itt is volt egy kis gáz: Az elején azért nem indultunk el a startnál rögtön, mert az öcsémnél hol működött a sebességváltó, hol nem. Később megnézte, hogy az AC-nál is előjön-e ez a hiba, mert akkor egyértelműen hardveres a probléma, de ott meg pöccre működött minden. Szóval ez is elég érdekes volt…

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz macy #753 üzenetére

    Egész jól meg lehet szokni, mentem ezen kívül még a Clio Cup-al, meg egy Merci 190E-vel és tényleg eléggé hasonlóak a vezetési modellek. Különös, hogy nekem nem voltak problémáim ezekkel, viszont a GT3-asokat mostanában olyan pillekönnyűnek érezem, mintha nem igazán lenne kapcsolatuk az aszfalttal. Na ez az, amikor teljesen személyfüggő az, hogy ki mit preferál jobban, kinek melyik stílus jön be inkább. Persze a kedvenceim továbbra is az open wheel autók, de azokkal már rengeteget mentem, azért próbálkozok új kocsikkal.

    Azért az "összes autó" kipróbálása egyetlen hétvége alatt nem lesz kis feladat! :D

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz dino_m #757 üzenetére

    Rendben, akkor marad a régi, csak általad hangoztatott és csak általad elfogadott nóta, ami szerint a CARS maga a tökély, aki felhívja a figyelmet a kiadás előtt néhány nappal fennálló nagyobb hiányosságaira az hülye, és különben is, minden a lehető legnagyobb rendben van, emeljünk oltárt a játéknak és boruljunk le előtte, aki meg nem ezt teszi, az eretnek és égessük meg. (Bocs, a többes szám nem jó, mert totál egyedül vagy ezzel a felfogással.) Nem is tudom, miért próbálok meg időről-időre objektív társalgásba bonyolódni.

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz dino_m #761 üzenetére

    Érdekes, más fórumokon épp azt követelted másoktól, hogy teszteljék a játékot és fogalmazzák meg ott helyben a problémáikat. Nem csak a WMD-n, hanem a te álláspontoddal szemben. Én megtettem, erre most az jön, hogy á, ez legfeljebb a WMD-re való, itt nehogy már a játék hiányosságairól beszéljünk, mert az nem veszi ki jól magát. Döntsd már el. Mondjuk a saját szuverén döntésedtől függetlenül bárkinek pont annyira van joga bárhol a játék hibáiról beszélni, mint amennyire te nem veszed tudomásul azokat és kizárólag a jó oldalait akarod bemutatni, ezzel teljesen félrevezetve azokat, akik nem tudják tesztelni és abba a hitbe ringatni őket, hogy hát ez egy tökéletes és zseniális játék, ami minden vagyont megér és hülye aki nem így gondolja. Ehhez képest én maga vagyok a megtestesült objektivitás, mivel én mindkét oldalról megközelítem a dolgokat és ugye volt példa arra, hogy a fóbiások ellen is felléptem.

    Meg ez a rossz duma, hogy nem lehet tudni, hogy mi a hiba és mi nem az, mert gold verzió meg blablabla. Ezek a teszt verziók. Ezeket adják ki tesztelésre, véleményezésre. Tehát nem abból indulok ki, hogy biztos van egy csodaverzió valakiknél eldugva, amit jól nem mutatnak meg, és akkor minden rendben, hanem azt fogom véleményezni, amit átadtak véleményezésre. És de, lehet tudni, hogy mik a hiányosságok. Hónapok óta milliószor leírom ugyanazokat, tehát ebben a kérdésben még megnyugtató fejlődést sem lehetett érzékelni az utóbbi fél évben. És egyik sem vezethető vissza internet kapcsolatra és hasonlókra, főleg úgy hogy, hogy közben más játékokkal kapcsolatban nem merülnek fel ugyanezek az anomáliák.

    Most komolyan, az internetkapcsolatom (ami 100/80-as) miatt szar az egész boxutca és boxtaktika?

    Esetleg a nem létező HW problémám miatt teljesít mérhetetlenül gyengén az AI és több pályán még csak végig sem tud menni még mindig?

    A grafikai hibákat esetleg a headsetem okozhatja? Az aszfaltba süllyedő kerekek jelenségéért a pendrive-om a hibás? Az elavult és teljes F1-es versenytávra alkalmatlan FA-t azért nem cserélik ki, mert a hangkártyám a szar? A multiban a rendszeres és mindenkinél előforduló, töltés közbeni fagyásoknak mi az oka? Csak nem az egyébként nem létező optikai meghajtóm? Ne vicceljünk már… A végén itt mindenki és minden hibás, csak az SMS nem, és voltaképpen azért csúsztattak már háromszor a három év alatt, mert ezek a rohadt játékosok szar géppel játszanak meg szar az internetük!

    Máshol az volt a gondod, hogy a kritizálók nem írták le részletesen, hogy mi a bajuk a játékkal. Most hogy leírom, az a baj, hogy nem a WMD-be írom, itt meg csak mosolyogjunk egymásra és tapsikoljunk és mindenkit jól verjünk át, akinek nincs rálátása arra, hogy milyen állapotban van a játék. Megmondom milyen állapotban van: Olyanban, hogy ezért ebben a formában nem szabad pénzt kiadni, mert garantáltan masszív csalódás lesz a vége.

    (Ja igen, a végére még egy kérdés: Áruld már el, szerinted én mire fényezném magam? Az fényezés, hogy kritikai észrevételeket támasztok a játékkal kapcsolatban???)

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz macy #772 üzenetére

    Setup nélkül is vezethető az összes járgány. Én már csak tudom, még a setup menü környékére sem megyek soha. :K

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz macy #779 üzenetére

    Tudni kell alkalmazkodni. :) (Csak viccelek ám!)

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz macy #787 üzenetére

    Tény, hogy kb. ugyanúgy viselkednek ezek a verdák - ami kissé valóban gáz -, de azért bőven vezethetőek. Játék. ;)

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz macy #789 üzenetére

    Szerintem sem hc szimulátor a CARS. Inkább egyfajta majdnem szimulátor, de semmiképp olyan, mint az AC vagy az iR. De én ezt nem rovom fel hibának, ez ilyen, nekem pl. pont fekszik, amúgy sem vagyok oda a hc szimulátorokért, számomra azok mindig is kissé sivárnak, sznoboskodónak tűnnek, és persze ott van az is, hogy attól, mert azok szimek, még mindig nagyon-nagyon messze vannak a valóságtól, tehát még mindig játékok. De szerencsére egy alsótagozatosoknak, vagy teljesen kezdő arcoknak kitalált Griddel sem lehet egy skatulyába tenni, ahhoz képest viszont tényleg szim. :)

    Egyébként kipróbáltam a karriert, egész meglepő módon ez már azért megáll a lábán, legalábis így, első pillantásra. Egyetlen gondom van vele: Az AI nagyon rapszódikusan teljesít benne. Azt figyeltem meg, hogy azokon a pályákon, amiken sok a hosszú egyenes, már 90%-on is elég nehéz tartani a lépést velük (persze setup nélküli járgányról beszélek az esetemben), viszont a kanyargósabb nyomvonalokon rohadt sokat rájuk lehet verni, irreálisan sokat. Pl. Snettertonban csak 4. tudtam lenni 90%-os AI mellett, de Barcelonában, a rövidebb, viszont kacskaringósabb pályarajzon 55 mp-t vertem a másodikra, és az utolsó körben lekőröztem két AI-t. Mindezt 14 kör alatt.

    De amúgy szerintem a karrier részben egyelőre nincsenek nagy gondok, a box is működik szépen, ja igen, még valami az AI-ról: Kissé rusztáló, hogy pont úgy viselkednek, mint a Shift 2-ben: Ha kanyarban érsz melléjük, akkor szinte törvényszerűen pörgetnek ki, húznak rád. Ez elég bosszantó tud lenni.

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    b-type: Én sem tudtam volna jobban megfogalmazni. Teljesen jól rátapintottál a lényegre, és respektálom azt is, hogy ki merted mondani, hogy a szimulátorok bizonyos fajta igénytelenségéért márpedig a közönség is felelőssé tehető.

    Sityi: Ezzel is egyetértek, a karrier akkor ezek szerint kezd rendben lenni, és én is azt gondolom, hogy az AI kiegyensúlyozottságát abszolút lehetséges megteremteni a hátralevő időben. Nem érzem ezt olyan nagy problémának, ráadásul ugye 1% pontossággal választható nehézségi szint, tehát bárki mindenki magára tudja hangolni az ellenfél erősségét.

    Azt viszont nem osztom, hogy a CARS alatt hc fizika lenne. Majdnem. Pár napja mentem AC-vel, és hát egészen más. Nem azt mondom, hogy jobb, de ez nagyon szubjektív. Nekem sokkal jobban fekszik a CARS, AC-ban pl. öt-hat kör alatt úgy megettem a gumikat, hogy utána alig tudtam egy kanyarba befordulni. És nem is mentem kiélezett tempóban, mert a többiek sokkal gyorsabbak voltak… :D Szóval az valahogy nem jön be. Elismerem, hogy minőségi játék, meg minden, de nem az én világom. Azon kívül az AC sem egy isten. Nincs benne sem időjárás, sem napszak, ha jól tudom, a hosszabb távú versenyeknél már üzemanyag fogyasztás sincs, ami azért egy Kunostól legalábbis vicces kis dolog. A hülye szabályrendszer meg a másik fele. Kicsúszol a pályáról 5 centit, semmi időt nem nyersz vele, sőt, talán még veszítesz is, erre lebüntet 5 másodpercre… Ráadásul a AC hiányzó elemei ott figyelnek a CARS-ban.

    Szóval a mérleg nálam így áll: AC – teljesen komoly (vagy komolyabban vehető) fizika, elfogadható megjelenés. CARS: Egy fokkal könnyedebb vezetési modellezés, kisebb engedmények, cserébe pótolja a AC hiányosságait (időjárás, napszak, üzemanyag fogyasztás, nagyszabású karrier). Mindenkinek teljesen egyénileg kell döntenie, hogy hol hoz szívesebben kompromisszumokat, de úgy vélem, hogy nem lehet sem egyértelműen összehasonlítani, sem az egyik játékot a másik fölé helyezni. Legfeljebb tényleg szigorúan szubjektív módon.

    És hát azért minden kritikai észrevételem ellenére én is reménykedek abban, hogy megjelenésre minden rendben lesz a CARS-ot illetően.(Igaz, nálam ez egy elég halovány remény, de inkább csalódjak pozitívan, ha meg nem, akkor is az van, amit gondoltam. Szóval olyan rosszul nem járhatok, bárhogy is lesz. :)

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz JoinR #797 üzenetére

    Vannak, akik szimulátort keresnek, nem pedig játékokat...

    Ez kissé megütötte a fülemet. Legjobb tudomásom szerint a nagyközönség számára elérhető összes szimulátor játék. Hozzávetőleg nulla közük van a valósághoz, illetve azokhoz a szimulátorokhoz, amivel pl. az F1-ben edzenek a pilóták. Persze, lehet hozni a neveket, hogy x pl. az iR-t használja felkészülésként (reklámduma), meg az rF-et tolja y versenyző, mert hogy fú de valószerű (reklámduma), de ilyen alapon hozok vagy fél tucat nem kisebb nevet azokról, akik a CARS-t fogják ugyanilyen alapon fényezni (szintén reklámduma), sőt, akár még a viccesre sikeredett CM-féle F1-es szériát is megpróbálták ilyen dumákkal eladni.

    Úgy gondolom, ott kezdődik a baj, ha valaki elkezdi elhinni azt, hogy az iR, az rF, vagy az AC az nem játék... Pedig hát de.

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    Egy kis AI teszt, közepesen hosszzabb távon - videó. (Nem valami szívderítő a végeredmény - ezt a poént előre lelövöm.)

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz Enton #825 üzenetére

    Shadowplay veszi a játékmenetet. Erről a challenge megosztásról nem tudok semmit, egyelőre a WMD ír ki különböző, úgynevezett Community Eventeket, hogy ezt később lehet-e olyan módon személyre szabni, ahogy Te írod, arról nem olvastam még a WMD fórumon. De érdekes ötlet mindenképp. (Minden esetre ilyen opció nincs a játék menüjének adott szekciójában.) Boxkiállásban még nem volt részem túl sokszor, mostanában egyelőre abból áll, hogy kimegyek, megállok a helymen, látok egyetlen pasast, aki a verda előtt áll, eltelik néhány másodperc és mehetek. Szóval egyelőre láthatatlan módon folyik le a tankolás és a gumicsere. De egyébként igen, valamilyen szinten már funkcionál a boxutca, de messze nem tökéletes - legalábbis a saját tapasztalataim szerint.

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    Ajaj, késik a GTA V és április közepére ígéri a Rockstar. Tegyük meg tétjeinket. Mennyi az esély arra, hogy ezért a CARS-ot átteszik májusra? :D (Volt a topicban olyan okfejtés, hogy a GTA premiert akarja a SMS elkerülni... Na most akkor a Rockstar elkezdte kergetni őket? :D)

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz SityiSXT #831 üzenetére

    No-no, én nem jellemeztelek elmebetegként! Távol álljon tőlem!

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz SityiSXT #840 üzenetére

    A Formula A-t nem akarják aktualizálni?

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    Ezt a sok setupogató kis köcsögöt multiban... Tényleg kéne egy setup lock opció, nagyon nagy arcuk van arra, hogy arrébb tolnak öt csúszkát és akkor már "gyorsabbak". :D Nevetséges...

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz tttzshd #845 üzenetére

    Ez volt most is nálam, Le Mans, LMP-s verda. Hosszú egyenesbe ha nem volt 50 km/órás sebességkülönbsége a srácnak, akkor semmi. Körönként kaptam tőle 8 mp-t. :D Kissé felzaklatott, ismét kezdem úgy érezni, hogy hülyeség multizni, mert tele van ilyen csodagyerekkel az összes szezon. Sajnos a SMS még csak el sem töpregett azon, hogy a multis opciók közé betegyen egy setup lock lehetőséget...

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz SityiSXT #847 üzenetére

    Á, megtanultam, hogy ezzel a cheater dologgal nagyon-nagyon óvatosan kell bánni! Nem merem ezt állítani, őszintén szólva nem is gondoltam erre. Már csak azért sem, mert a srácon kívül még hárman mentek sokkal gyorsabb köröket, mint én. Ez valami baráti társaság volt, mert amikor beléptem a lobbyba, akkor nagyon önfeledten dumálgattak egymással. Volt practice meg időmérő is, a fasorban nem voltam, ezek egymás ellen versenyeztek. A kanyarsebességük is eszméletlen volt az enyémhez képest. Leaderen gyorsan megnéztem, mit lehet menni alap beállításokkal, és hát azt én is hoztam, ami oda ki van írva, a setuposok meg még ezeknél a srácoknál is gyorsabbak. Szóval nem, nem kezdek el csalózni, egyszerűen csak kockák, kajak vágják, hogy hogyan kell egy autót szarrá optimalizálni adott pályához és így labdába nem rúgsz mellettük. Azért dühítő, mert így marhára nem érvényesül a vezetői tudás kicsit sem. Ha nem tudsz/akarsz setupolni, akkor eleve vesztésre állsz, és ráadásul tök irreális különbségek jönnek ki. Ez meg kissé frusztráló, amikor azért tudod, hogy nem vagy egy totál kezdő, aki esik-kel a pályán. :( És hát tudod. Meglátják, hogy mennyivel vagy lemaradva és máris gondolhatják, hogy de szar vagy... Szóval ez a bajom ezzel a setup buzulással. Én meg nem fogok megtanulni setupolni. Időm és kedvem sincs rá, a téma sem érdekel. Én csak hajtani akarom a verdát és kész. De így meg egyre kevesebb kedvem van multizni...

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz tttzshd #850 üzenetére

    Erre írtam azt, hogy egyetlen "setup lock" vagy "only default setup" gombbal megoldhatták volna ennek a lehetőségét. Érthetetlen, hogy ezt miért nem csinálják meg sehol. Ha lenne ilyen, az nem zárná ki a setupbuzikat sem a játékból, hiszen ez csak egy lehetőség lenne egy lobby kreálás során... Komolyan nem értem. :F

    Sityi: Én nem olvastam semmi ilyesmit WMD-n, de ettől persze még lehet, hogy feldobták valamikor, de hogy nem valósult meg, az biztos.

    rambustibi: Én soha többet nem csalózok le senkit, volt, hogy megégettem magam ezzel. Legközelebb akkor vádolok meg bárkit ezzel, ha a szemem előtt üti be a kódokat a konzolba. :D

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    When using the default car setup the fuel will be set with low values, you will need to create a car setup in order to have more at start.

    És ez az állapot van napok óta. Vérciki és szánalom...

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz Penge@Borisz #846 üzenetére

    Azért sikerült legalább minimálisan helyreállítani a játékos lelki békémet. :D Leaderen a nem setupos és helpek nélküli idők között pár kör alatt hoztam a második helyet és tudom, hogy még van benne bőven, mivel eléggé túl van tankolva a verda a Free Practice miatt. Helyrehozhatnák a TT-s benzin mennyiséget, akkor talán meg lehetne ostromolni az első helyet is.

    Ha nagyon őszinték akarunk lenni, akkor erre jó ez a játék perpillanat. TT-zni, meg az AI-val versenyezni. A multi nagyon nem frankó. Először is, szinte csak GT3-as verdákat futtatnak. Engem pont nem érdekel ez a kategória. OW alig van, tényleg csak elvétve, pedig akad pár OW autó a kínálatban. Nem értem ezt a GT3-as buzulást. Aztán ugye az a kevés, akik rendszeresen multiznak, azok többnyire állítgatnak az autón, úgyhogy esélyed nincs ellenük.

    Max ha kitartasz és kivárod, hogy szép lassan kihullanak előled. Tegnap is ez volt, kár, hogy nem vettem fel. Spa-ban indultunk hatan, engem már az Eau Rogue-ban kilöktek, bőven utolsó hely valami 10 mp hátránnyal az előttem levőhöz képest. (Aki kilökött, az távozott a meccsből.) Majdnem kinyomtam én is, de aztán eszembe jutott Yorkie videója, és arra gondoltam, miért ne? 6 kör alatt sok minden történhet. Szóval elkezdtem tolni neki. Hamarosan meg tudtam előzni két mukit, egymással voltak elfoglalva, amolyan roppant intelligens, ki tudja kilökni a másikat hatékonyabban játékkal. Máris mögém kerültek az okosok. Aztán kb. félkörönként csúszkáltak ki előlem az emberkék, és végül a kezdeti fail ellenére csak bekúsztam elsőnek. Persze nem saját érdem, mert eleve egy lassabb verdát választottam, mint a többiek (McLaren 12C, a többség meg valami bika RUF-al tolta), de arról én már nem tehetek, ha ennyire nem képesek a pályán maradni a fiúk. :D

    Na szóval a multi az halál ebben a játékban, vagy esélytelen vagy a setuposok ellen, vagy megy a gladiátorharc, meg eleve 3-5 körös röhej futamok mennek GT3-as kategóriában, ahol idő nincs semmiféle tempó felvételre, meg semmire.

    Tehát a CARS két dologra jó: TT (most arra sem, mert minden pályára 5 litert tankol…), meg AI ellen versenyezni és kész. És nem látom, hogy kialakulóban lenne egy jó kis magyar csapat, akikkel össze lehetne járni és kulturált körülmények között csapatni néhanapján… Hát ennyi most.

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz Csapoati #863 üzenetére

    Ezt már átbeszéltük néhányszor, totál felesleges volt újra behányni. A játék elvileg már háromszor készen van, és ugye senki nem gondolja komolyan, hogy a hétralevő nem egészen egy hónap alatt sikerül minden olyan problémát megoldani, amit 3 év alatt nem? Márpedig komoly problémákból még mindig van bőséggel. (Nem fogom huszadszorra felsorolni, tessék visszaolvasgatni.) A multin pedig - és ez is elhangzott már... -, sokat dobna egyetlen árva setup lock opció. Így viszont tzenkettőből egy tucat kategória.

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz Csapoati #865 üzenetére

    Ja, tehát ez lesz a következő felmentő szöveg a játék megjelenése után, értem. Még jöhet 100 patch! Szerintem ez kissé vicces, pont nem kellene ezt a fejlesztői felfogást támogatni, mert kezd nagyon elharapózni. Kiadják a játékokat félkészen, vegyük meg teljes áron, aztán majd csak lesz belőle teljes értékű termék valamikor. Vagy nem. Nekem az a véleményem, hogy mindenki csak akkora fába vágja a fejszéjét, amit aztán képes kivágni még azelőtt, hogy a fa magától elrohadna és kidőlne...

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    Dino: Hiába indítok nem GT3-as szervert, a kutya nem kíváncsi rá. Úgy tűnik, az emberek roppant szűk sémákban gondolkodnak, igazából a nagy többség számára simán elég lett volna egy csak GT3-as autókat tartalmazó játék… Indítottam én több alkalommal OW szervert. Senki. Ha ötnél több kört teszel be, pláne senki. Simán egyfajta grides, fullárkád mentalítás érvényesül multiban. Volt, aki szóvá tette, hogy miért kapcsoltam ki a segítségeket és miért van forced belső nézet. :D Na, akkor most mit lehet tenni…

    Setup: Mondtam már: Szerintem százak igényeit elégítették volna ki tökéletesen egy minden bizonnyal rém egyszerű setup lock gomb közbeiktatásával. Nem hinném, hogy ez technikai lehetetlenség. Pl. iR-ben is van ilyen, ha jól tévedek. (Nem, nem megyek iR-ezni, nagyon drága és a multis rendszere nekem nem fekszik.)

    grunge: Ezt most nem értem. Hogy jön ide az AC? Egyetlen szóval nem említettem, és végképp nem hasonlítottam össze a két játékot. Nem is szoktam AC-zni, mert nem jön be annyira. (Nem kritika, van ilyen.) Szóval nem igazán értem, hogy miért kellett ez a cinikus hozzászólás ide…

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz dino_m #871 üzenetére

    Na, végtére is valahol egyetértünk. A dedikált szerver tényleg jó húzás, kíváncsi leszek rá.

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz dino_m #878 üzenetére

    ...és máris setupos időnek írja ki az eredményedet a leaderen, ami nekem nem hiányzik, hiszen nem is setupoltam semmit. :N

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz dino_m #880 üzenetére

    Dehogy szóllak meg! :D Mindenki úgy játszik, ahogy akar. Érdekes, WMD-n azt írják, hogy setupolásnak veszi a tankolást, de ha neked működött, akkor majd én is kipróbálom, köszi a tippet.

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz dino_m #880 üzenetére

    Na, köszi a tippet, bejött. Ezzel a módszerrel tényleg defaulton marad a setup, így már játszható a TT. Sikerült megfognom (El Nano néven futok :D) az első defaultos időt, és még maradt is benne így hirtelen.

    [ Szerkesztve ]

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz macy #886 üzenetére

    Nordon kívül is szoktál gurulni? :D :R

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

  • Penge@Borisz

    tag

    válasz Phobion #889 üzenetére

    Már most is van multiban barát meghívás lehetőség.

    "A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer

Új hozzászólás Aktív témák