Új hozzászólás Aktív témák
-
dino_m
senior tag
Ha abból indulok ki, hogy egy szimulátorban nem igazi gumikon és nem igazi aszfalton megyünk és ezt képesek vagyunk elfogadni, akkor ebből adódóan jön a magyarázat, ezeket az effekteket meg kell írni, vagyis le kell programozni. Mivel ez a játék még nincs készen, elég sok összetevője lehet annak, hogy egy videón nem úgy néz ki mint a valóéletben. A pályának is van fizikája, az autónak is van fizikája, a gumiknak is van fizikája és ezeket először mind meg kell csinálni, azután összhangba hozni, majd az FFB által a kormányra közvetíteni. Ha ezeknek az összetevőknek valamelyike hiányzik, vagy még nincs kész előfordulhat, hogy a videón sem fog úgy látszani, mintha kész lenne.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
zsiz
őstag
ok, majd holnap megnézem úgy hogy kikapcsolom ezeket bár az azért elég jól néz ki mikor pl szembefordulok a naplementével és betűz a nap, meg hasonlók.. nekem az is fontos hogy szép legyen a játék.
@SityiSXT: akkor ez a heat haze nagyjából azt jelenti, ahogy a meleg levegő száll fel hullámozva
Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
-
SityiSXT
őstag
Pár javaslat a többi WMD tagtól:
- 300 SEL AMG @ Belgian Forest Historic
- Zakspeed Ford Capri @ Brands Hatch GP (laserscan pálya)
- Caterham SP/300.R @ Oulton Park International (laserscan pálya)
- Gumpert Apollo S @ Cadwell Park (laserscan pálya)
- Ariel Atom V8 500 @ Bathurst
- Audi R18 @ Azure Coast
- BMW M3 GT2 @ Florence
- RUF RGT Road @ California Highway Reverse---
@zsiz: Lehet, hogy ezért az Igazzy Szimesek most megköveznek, de én úgy vagyok vele, hogy a valóságban is a szemembe tűz a nap és torzítja a levegőt a forró kipufogógáz, így a teljes szimulációhoz ezek az effektek is hozzátartoznak. Szerintem. Amin sok fps-t lehet nyerni az az, ha az élsimítási lehetőségek közül (Anti-Aliasing, FXAA, SMAA) mindent offra raksz, és az FXAA-t állítod Lowra. Megint csak magánvélemény, de full HD felbontásnál a pixelek mérete miatt szerintem nem olyan zavaró az élek recésége, egy kicsi FXAA meg pont annyit segít, hogy a sebességet ne belyoásolja jelentősen. A Reflections tud gépzabáló lenni, azt érdemes először picit lejjebb tekerni, aztán a Car detailt (itt konkrét számokat is lehet tudni: ultrán 200 000 poligon egy autó, highon 60 000). Illetve nem árt tudni, hogy AMD kártyával jelenleg rosszabbul fut a játék, mert valamilyen driveres limitet nagyon hamar elér a grafikus motor. Ezt is igyekeznek javítani, de az AMD is jelezte, hogy megjelenéskor ad ki majd profilt a játékhoz, ami segít majd ennek a limitnek a kitolásában/elkerülésében.
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
-
SityiSXT
őstag
Látom, a kormányos topikban is érdeklődtél. Ott merült fel, hogy elképzelhető, hogy virágboltival akarsz próbálkozni. Nos, több WMD tag is kipróbálta, és a következők derültek ki:
- bugosabb, mint az eredeti
- az FFB döglött
- könnyen előfordul, hogy az autókat a játék az aszfaltba spawnolja
Könnyen lehetséges, hogy bugosabb mivoltából fakadóan nem fogod tudni beállítani a kormányod-pedálod.A legtöbb Igazzy Szimulátoros ezt a verziót próbálta ki, és most nem győzik köpködni. A feljesztés alatt lévő, csak WMD tagok által hozzáférhető verzió nem ilyen, lényegesen jobb. Ha nem akarsz csalódni és fals ítéletet hozni egy még meg sem jelent játékról, inkább ne szenvedj a virágboltival.
-
SityiSXT
őstag
- Ezt az AC-pCARS "kapcsoltatot" talán a legjobban a két hivatalos (és zárt) fórumtéma jellemzi a legjobban. Az assettocorsa.net fórumán van egy Project Cars topic és leginkább a Cars szimpla fikázásáról van szó benne. Ellenben a WMD fórum Assetto Corsa topicjában érdemei elismerése mellett történik a konkurencia kritizálása. Nem kell, hogy mindenkinek tetsszen a Project Cars - ahogy ugyanezt őrültség elvárni az Assetto Corsa irányából is -, de azt a minimális tiszteletet, amit mindkét játék alkotói beletettek a játékba, illene megadni. Azért leárkádozni valamit, mert a másikban jobban ráz a kormány, úgy nettó baromság, ahogy van. A sínautózás is ugyanezen lemez... Az összes modern versenyautót pont erre lövik be: maximális tapadás elérése a lehető legnagyobb sebesség megtartása mellett (mellesleg nem pont az elérhető legnagyobb tapadás mellett a leggyorsabb az autó egy kanyarban?). Mind az AC, mind a Cars ezt próbálja lemodellezni... És akkor még azt nem is érintettük, hogy a két játék fejlesztési filozófiája és a publikummal megosztott fejlesztései is mennyire eltérnek egymástól (ugyebár Kunosék akkor adnak ki valamit, ha már nagyjából kész van, míg SMS-ék minden nap az aktuális állapotot teszik közzé).
- Előrendelés: Itt tekerd le Magyarországig, ott vannak a hivatalos forgalmazók.
- Grafika: meglepő ezen állításod, mivel az elsöprő többség a jelenlegi legszebb autós játéknak tartja... Lehet, hogy a virágbolti példány sajátossága ez is? Ízlésről viszont nem fogok vitatkozni, nem tetszhet mindenkinek...
- Buildszám: Az SMSARI után van a kiadás dátuma, utána a négy számjegyű build verziószám, utána nem tudom, mit jelent a BLDM0000, utána a DX11 jelöli a használt DirectX-et, utána jönne az x64 a 64 bites verziót jelölendő, a PUBLISH pedig azt jelenti, hogy ez a fejlesztői eszközök nélküli változat. -
IntelKiller7
veterán
Pedig el lehet, van 12kért is játék.
Egyébként be lehet szerezni a kalózhajóról is, csak elvileg az igen bugosra sikeredett.
Árakat meg megjelenés elött még emelhetnek, ki is szokták írni, hogy az ár változását fent tartják.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
titán
iRacingnél van villanybíró (becses nevén AI) és biobíró (beküldött replay alapján) is, hiszen minden verseny központi szervezésű. Itt is lesz központi szervezés, vagy ez is csak egy lesz a jobb/rosszabb szimulátorok tömegében? Mert anélkül rohadt drágának tűnik az egész ezzel a DLC-s megoldással. iRacing még mindig (jóval?) drágább, de ott van mögötte szolgáltatás. Jó lenne, ha itt is lenne.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
grunge
addikt
Igen, a részleteknél írja hogy jár hozzá.
"The digital edition of Project CARS also includes the Limited Edition upgrade DLC pack, unlocking 5 legendary cars drivable in any game mode and showcased with special one-make series within your career!
• Ford GT40 Mk IV
• BMW M1 Pro Car
• McLaren F1
• Sauber C9
• Mercedes-Benz AMG C-Coupe DTM"Plusz ugye jár a Modified Car pack is.
[ Szerkesztve ]
159 SW 1.9 jtdm <3
-
macy
addikt
Azt az előzőnél elfelejtettem hozzátenni, hogy nekem csak egy 7850-es VGA-m van.
proof88: lemaradt a bömös
-
vlevi
nagyúr
Arra is kíváncsi leszek, hogy a DirectX12-re rástartolnak-e a fejlesztők? És, ha igen, akkor lesz-e gyakorlati haszna, vagyishogy fps növekedés azonos grafikai beállítások mellett?
Habár, szerintem még amúgy is rengeteg optimalizálási potenciál van a játékban (PC változatról beszélek), mert nagyon ingadozik az fps. 7850-el játszok (és egy i5 3470 van hozzá, nomeg 8G RAM), és pl. Lemansban a mostani grafikai beállításaim mellett 80-90 körüli értékről van, ahol 40-50 környékére leesik. -
kona005
senior tag
-
kona005
senior tag
Hát ja, nem GéjjTéjjIksz KilencNyolcvan-ra gondoltam, de mondjuk egy R9 280X vagy egy GTX 770 még beleférhet majd... 60k körül szoktam max VGA-t venni, e felett szvsz hamar el bukom rajta az életem, az újról nem is beszélve ,nem éri meg inkább veszek sűrűbben kisebb pénz ráfordításával...
(#504) dunc: Miért is? Amit ez a táp nem visz el olyan VGA-m nem is lesz, 4éve használom és hajtott igen éhes konfigokat is már pl.: Phenom II X4 955 + GTX 580
[ Szerkesztve ]
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
SityiSXT
őstag
Hosszú hetek, ha nem hónapok óta nem írtam le sehol, hogy tetszik-e a Project Cars vagy sem. Amit mindig védtem az az, hogy ez márpedig szim, nem árkád vagy szimkád, mint aminek sokan tévesen beállítják. (Hogy jó vagy felejtős szim lesz-e, majd meglátjuk - de ez már teljesen más kérdés)
Véleményt nem fogok alkotni a megjelenésig - legalábbis markánsat biztos, hogy nem. Félkész terméknél nem hiszem, hogy messzemenő következtetéseket lehetne levonni fejlesztés közben, legyen bármilyen közel vagy távol a megjelenés. Van programozó a családban, ismerősi körben: látom, hogy megy egy program fejlesztése. Mindent rá lehet fogni, csak azt nem, hogy lineáris. Sokkal többször fordul az elő, hogy a cucc tényleg az utolsó pillanatban készül el, semmint azt sokan gondolnák. (Az utóbbi hónapokban meg nem volt időm elővenni, így emiatt sem érzem azt, hogy ha írnék véleményt, az releváns lenne.)A GTA V-ös eszmefuttatásom persze eléggé merész, én sem gondolom azt teljesen komolyan (inkább csak amoyan mellékzöngének szántam) - az adóév eleje-vége miatti csúsztatást reálisabbnak érzem. Persze a további fejlesztés szükségességének indokán kívül.
[ Szerkesztve ]
-
dino_m
senior tag
Fordítsuk meg a kérdést. SMS mit igért és mit nem tartott be? A megjelenési határidőn kívül persze.
Bár Kunos is csúsztatott már legalább háromszor, sőt a "DreamPack" iss mintha már harmadik időpontnál járna. Na Mindegy.Ne vedd sértésnek vagy személyeskedésnek, de örülök, hogy nem vagy a pCARS-osok helyében. Semmi nem indokolja, hogy szűkebb tartalommal kellene előrukkolniuk. Ráadásul a karrier mód is sok-sok óra szórakozást fog jelenteni, ha mindent végig akar játszani az ember. Ott van még a quick race, amiben teljes hétvégét bonyolíthatsz, vagy csak gyakorolhatsz a free practiceban, vagy csak amolyan "árkádosan" körözgethetsz TT-ben. És ott leesznek még az "Eventek", amit folyamatosan tudnak majd Steamen keresztül kiírni. És van ott még néhány funkció, amik a soon cimkét kapták. Az online fejlesztés dolgot véképp nem éertem, ugyanis már most is van egy jó kis online része a játéknak, amivel tudsz saját szerót indítani, vagy akár véletlenszerűen csatlakozhatsz másokhoz, vagy csak simán válogatsz a már elindított lobbykban. És ugye kész van a dedikált szerver funkció is, csak azt még nem adták ki tesztre. Ezen kívül még mi hiányzik online részről? Szóval jó az, hogyha SMS-ék helyében, SMS-ék maradnak. Azzal viszont egyetértek, hogy túlvállalták magukat, már ami az időpontokat illeti, mert a tartalom azért magáért beszél. Az meg kicsit fura, hogy úgy gondolod, kettessel végzett programozókból állnak SMS-ék. Hogy mást ne mondjak az SMS főbök Ian Bell alapította a SimBin-t, amit később eladott a svédeknek. De ez a társaság már akkor is együtt volt és elkövettek néhány olyan címet, hogy GTL, GTR, GTR2 és azért csináltak ők már korábban is a könnyedebb műfajban két Shift játékot és hát a Ferrari Test Drive-ot is. Ez utóbbiak például határidős játékok voltak megrendelésre, amiknek mindenki ismeri a végeredményét.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Hát elég sokan a mostani SMS-ből már ott voltak Ian Bell mellett a SimBin alapításánál is és később mentek vele a BlimeyGameshez is. Nem mondtam, hogy ugyanaz a csapat, mert jöttek-mentek emberek közben, de a "mag" megmaradt nagyjából.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Penge@Borisz
tag
Régebben még "szerettem". Mostanra már nem sok értelmét látom a netes vitáknak. Sőt, nulla értelme van ezeknek. Épp ezért sem szeretek komolyabban belebonyolódni az ilyenekbe. Sajnos most sikerült megint, de rövid úton lezárom a dolgot, mindenki azt gondol meg mond amit akar és úgysem változik senkinél soha semmi, meg a világ is pont olyan, mint amilyen egy bármilyen vita előtt volt. Ennyi a sztori.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
JoinR
senior tag
AC-nek mozog leginkább a futóműve, a többi keményebbnek tűnik.
AC és R3E-nek több kormánymozdulat kell általánosságban (apró korrekciók, finom mozgások) és ellenkormányzásnál is.
Csúszás utáni megtapadás jellegre hasonló.
PC-ben a féktávon a bukkanóknak súlyosabbak a következményei.
Ha választania kéne, az AC-vel menne. -
JoinR
senior tag
Ja azt kifelejtettem, hogy a R3E és PC csúszása nagyobb lendületvesztéssel jár, mint AC-ben.
Egyiket se helyezte a másik fölé, mind egy külön világ.
Szó esik az extra feature-ökről, amiket amúgy csak összerizsázott, hogy hosszabb legyen a videó - AC-nek a tragikus Oculus Rift támogatását pozitívumként kiemelni nevetséges, még a PC is jobban támogatja, ha azt nézzük, hogy utóbbinál egyáltalán lehetséges setup-olni vele.
A PC-nél a dinamikus időjárást, illetve a R3E-nél a multit emeli ki.[ Szerkesztve ]
-
Penge@Borisz
tag
-
Penge@Borisz
tag
Gondolhatod mennyire hat meg egy magadfajta kétsoros, tőmondatos, tartalmatlan röfögése...
Senki nem tudta kicsit sem cáfolni az alapvetésemet, pedig történtek rá hazug próbálkozások. Ez a lényeg, tehát a tétel még mindig áll: Alapvetően igazságtalan, hogy nincs setup lock a szimulátorokban, mivel a setupok ismerői így komoly előnyhöz jutnak. Ez van!
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer