- Windows 10
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
Új hozzászólás Aktív témák
-
tttzshd
tag
Én meg pont azt utálom a "szimulátorokban" hogy nekem kell beállítani az autót hogy jól lehessen vezetni Ok.. legyen nehéz vezetni és az a jó ha gyakorlással megtanulható egy autó a játékban majd jobb időket menni,de hogy a játékosnak mi a fa**-ért kell a beállításokhoz érteni és minden szir-szart beállítani csak hogy bevehessek egy kanyart , na ez számomra nem szimulátor hanem egy fos játék.És ezért játszanak kevesen szimulátoros játékokkal ,mert lehet élethű a vezetése csak ne keljen szerelői vizsga a vezetéshez.És reméljük a CARS egy olyan "szimulátor "lesz végre PC-re amihez nem kell a beállításokkal annyit szarakodni Tudom most azt fogjátok írni menjek GRID-ezni az való nekem
-
JoinR
senior tag
Erre mondják, hogy kinek mi A simcade az első lépés az autósjátékok után a szimulátorok felé, úgyhogy én örülök nekik.
"ez számomra nem szimulátor hanem egy fos játék"
De igen szimulátor, és játéknak tényleg fos. Mivel jó esetben nem annak készült, csak sokan arra akarják használni.
A valóságban is kell érteni a beállításhoz, ha gyors akarsz lenni...még akkor is, ha van versenymérnököd, hiszen a saját visszajelzéseidre lehet főként alapozni (a telemetria önmagában nem biztos, hogy sokat ér, ha nincs mihez hasonlítani).
A setupos frusztrációdra azért több megoldás is létezik a szimulátoros világban is:
- fixed setupos bajnokságok
- sok megosztott setup
- olyan autó választása, ahol szinte nincs lehetőség állítani -
Joshi
titán
A szimulátornak pont az a lényege hogy szimulálja a valóságot a lehető legjobban, persze a fizikai hatásokat nem tudja visszaadni ami az emberi testre hat, de mindig az a cél hogy hasonlítson a valós vezetési élményre. Az autó beállítása a valóságban is fontos funkció, mert a pilótáknak különböző a vezetési stílusuk. Ahogy már JoinR is leírta, válassz egy olyan autót amit nem kell, vagy csak kis állítással lehet vezetni.
-
#70869248
törölt tag
Az iR nálam anyagilag nem játszik, (+nekem be sem jön mint szimfizika), és ott is csak bizonyos szint felett kerül be az ember egy nagyjából védett zónába, és még ott is érdekes a büntetések osztása... persze ott is előfordulhat hogy valaki a kuplungra teszi a féket
Az rF AI-ja kinőhette volna magát, egy időben sokat piszkáltam a 'talent' cuccokat ahol jellemzőkkel lehetett felruházni a nevesített AI-t.
// Driver stats
Aggression=64
Reputation=99
Courtesy=66
Composure=62
Speed=74
Crash=20
Recovery=15
CompletedLaps=95
MinRacingSkill=52Nagyon elkanyarodtunk a PCars-tól, bocsesz is érte, a lényeg hogy egy jó AI mindig ráér, mindig fel lehet tölteni vele a mezőnyt, nem lép be anyám magas ping-l, nem nyitja rám a fényszóróját hátha nekem leesik az FPS, ...és nem csal, max rosszul van beállítva.
[ Szerkesztve ]
-
Penge@Borisz
aktív tag
Vannak, akik szimulátort keresnek, nem pedig játékokat...
Ez kissé megütötte a fülemet. Legjobb tudomásom szerint a nagyközönség számára elérhető összes szimulátor játék. Hozzávetőleg nulla közük van a valósághoz, illetve azokhoz a szimulátorokhoz, amivel pl. az F1-ben edzenek a pilóták. Persze, lehet hozni a neveket, hogy x pl. az iR-t használja felkészülésként (reklámduma), meg az rF-et tolja y versenyző, mert hogy fú de valószerű (reklámduma), de ilyen alapon hozok vagy fél tucat nem kisebb nevet azokról, akik a CARS-t fogják ugyanilyen alapon fényezni (szintén reklámduma), sőt, akár még a viccesre sikeredett CM-féle F1-es szériát is megpróbálták ilyen dumákkal eladni.
Úgy gondolom, ott kezdődik a baj, ha valaki elkezdi elhinni azt, hogy az iR, az rF, vagy az AC az nem játék... Pedig hát de.
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
rambustibi
őstag
Tévedsz...
A valós versenyeken, nem a pilóta állít az autón és nem is kell értenie hozzá. Elmondja a mérnöknek, hogy az autó a pálya bizonyos részein hogy viselkedik, és milyen hatásokat generál fékezésnél, gázadásnál, kanyarodáskor, elinduláskor, esetleg szélárnyékban, és a mérnök tudja, hogy mit kell ezekhez állítani az autón, hogy stabilabb, fordulékonyabb, gyorsabb legyen a pilóta azaz a pilóta vezetési stílusára állíttatja be.
Ne attól legyen szimulátor egy játék, hogy a pilóta tudjon setupolni... nonszenszKlaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
-
JoinR
senior tag
válasz Penge@Borisz #805 üzenetére
Attól függetlenül, hogy éppen mi van a piacon, még vannak, akik szimulátort keresnek. Én azt keresek, ha van, ha nincs, vagy az ahhoz legközelebb állót. Persze nincs több(száz)millióm F1-es csapatot saját szimulátoraira, szegény ember vízzel főz.
Az, hogy 0 köze van a valósághoz, egy elég erős kifejezés. Illetve ha mondjuk ennek 0 köze van a valósághoz (az egyik igazi telemetria, a másik egy szimulátoré), abban az esetben jól elvagyok a jelenlegi kínálattal is.
Nyilván van sok reklámduma, de nem gondolom, hogy anno Michelisz reklámból kért volna kölcsönacc-ot a sonoma-i wtcc előtt, hogy megismerje a pályát De profi versenyzőktől elvonatkoztatva nekem is rentegeteget segített a szimulátorozás, gyakorlatilag azon tanultam meg "rendesen" vezetni, mielőtt kimentem igazi versenypályára, így én nem tudom osztani a véleményt, miszerint 0 köze lenne a valósághoz.(#807) rambustibi: ez elég erősen szintfüggő...ha azt hiszed, hogy egy profi pilóta nem tudja, hogy mit kell állítani az autón, elég rosszul gondolod...ugyanis amíg eljut oda, egyszerűen megtanulja. Elhiszed hogy az AC tesztbajnokságban Michelisz WR-setjét nem Bári Gergely csinálta?
Amatőr szinten pedig nyilván nem muszáj érteni hozzá, de elég sokat segít...ha már itt tartunk, én a saját magam versenymérnöke vagyok, és szerelője is, ami a beállítást illeti[ Szerkesztve ]
-
Enton
addikt
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
rambustibi
őstag
Akinek hasonló szakmája van, vagy érdekli a szerelősdi beállítósdi, az biztos megtanulja, nekem állattenyésztő a szakmám, viszont szeretek vezetni a beállítás meg nem érdekel. Ezért is indulok fix setup-os versenyeken elég jó sikerrel És indultam való életben is elég jó sikerrel
Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
-
macy
addikt
Autós játékból van kismillió, ne legyen már ez is olyan mint a nagy többség, ahol csak bepattansz és nyomod neki. Igenis lehessen állítgatni az autót. De addig is, míg több autónak is ugyanaz a fizikája, csak a hangja más, meg a kinézete, nem igazán beszélhetünk szimulátorról. Persze ez is nézőpont kérdése mit nevezünk szimulátornak. A CM féle F1-et is nevezhetnénk annak, hiszen semelyik játékban nincs így leszimulálva az F1-es versenyhétvége. Egyébként meg, ha rendesen meg lesz csinálva, kijavítják a hibákat, szerintem mindkét tábor megtalálhatja a számítását ebben a játékban. Remélem így lesz.
Minap haverral nyomtuk az Assettot Bathurston. Ugye nekem az az első, hogy állítok a kocsin. Ő nem nagyon szokott, ki a boxból, aztán hadd szóljon. 9 másodpercet vertem rá. azt mondja hogy megyek úgy a kanyarban, jön mögöttem, de nem tudja azzal a sebességgel bevenni mint én. Mondtam neki, hogy állítson a kerékösszatartáson, kerékdőlésen, kicsit tolja előrébb a fékerőt. Kimentünk megint gurulni, a második körben már csak 2 másodperc volt a különbség. Szóval jó dolog ez szerintem, bár hozzáteszem én sem vagyok egy nagy setupolós, igazából nem is nagyon értek hozzá. Főleg olyanokkal szemben akik napokat töltenek el a beállításokkal, hogy pár tizedet javítsanak a köridőn. -
#70869248
törölt tag
válasz rambustibi #807 üzenetére
itt ez is és az is igaz.
Nyilván nem a versenyző állítgatja az autóját...pláne a mai technikákat. viszont mire erre a szintre elér nagyon sok képzésen megy át, ..pl. átlátja a telemetriát, és van fogalma mit kell állítani, de nem akar okosabb lenni egy szakembernél...ez neki abban segít hogy fejben értse az autót minden kanyartípusban, és könnyebb, gyorsabb legyen a komunikáció. ...mint mondjuk a munkahelyeden mikor a főnököd beszámolót kér...ha tudod miből áll a munkád, akkor könnyebb, mintha 1 hónapja vagy ott és egy csomó felesleges infót is elmondasz...
de valahol nagyon örülnék annak ha a játékos is szintet léphetne, és nem tekergetné a kirugózást, hanem elmondaná hogy mi a pálya, és a mérnök állítana...ehhez egy elég komplex, már már szerepjáték szintű párbeszéd kellene, sokféle választási lehetőséggel.
De ha ez utópisztikus is, azért egy Viper Racing szintű képi információ nem lenne baj mondjuk karriermód alsóbb osztályokban (pláne hogy ott nagyon látványos volt egy túl puha rugó beállítása)...mert sok játékost a setup csak hátráltat. -
Joshi
titán
válasz rambustibi #810 üzenetére
Ez oké is csak hogy nem a te példád az általános hanem az, hogy az autót be kell állítani a versenyzőhöz. Én pl jobb időket megyek ha magamra szabom az autót, ráadásul ez is hozzátartozik a feelinghez.
-
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #796 üzenetére
Ugyan már fölöttem is érintettük a dolgot, de akkor már én is levau a meglátásaimat a dologról.
Nincs olyan, hogy HC szim. Meg olyan se, hogy félszim, meg hasonló marhaságok. Három fajta autós játék van: árkád, szimkád, szimulátor. Szimulátor alatt pedig az otthoni személyi számítógépekre elérhető, kereskedelmi forgalmoban árult szimulátorokat kell most érteni, nem a célhardverre készített, az adott megrendelő számára testreszabott szoftvert.
Mind az Ac, mind a Cars, mind az rF, az LFS és az iR a valóságot próbálja meg szimulálni számítógépen, ezért szimulátorok. Az, hogy a vezetési élmény eltér ezekben a programokban pont abból adódik, hogy az otthoni gépek számítási kapacitása erősen véges, így szelektálni kell, mit és mennyire pontosan számol ki az adott játék, és hol "csal". Az AC például messze nem kalkulál annyi paraméterrel, mint a Cars, de valahogy számomra mégis egy picivel jobb ott vezetni, mint a Carsban. Viszont mennyire realisztikus az AC? Ha nem nyomod neki, 6 kör alatt kinyírod a gumit? Ennyire pocsék papucsokat talán még a Pirelli sem gyártott tavaly az F1-ben... A másik dolog, hogy én olvastam olyanokat, hogy az AC-ban például nagyon nem a valós sebességváltó-áttéteket állították be nem egy autónál, (Z4 GT3 vagy az MP4-12C GT3), vagy hogy AC-ban jó 50 méterrel később is lehet fékezni, mint a valóságban. Állítólag a Cars nem ilyen, ott elvileg minden a helyén van. Nem tudom, nem vagyok szakember, nem is akarok ebben állást foglalni, de érdekes felvetés...
Amit ezzel az egésszel mondani akarok az az, hogy nem érdemes azon vitatkozni, mi "szimebb": X vagy Y játék. Szim mindegyik, amit annak kategorizálnak, csak legfeljebb nem olyan pontos, mint a másik adott területen.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz SityiSXT #814 üzenetére
Ez már kicsit messze vezet.
Nem tudom ki mondja hogy nem jók az áttételek, de nehezen hiszem hogy miért ne korrektet állítanának mikor uannyi munkába kerül mint egy hülyeséget állítani, pláne liszenszelt modellnél amikor meg is kapsz mindent.
Nem sok értelme van mást beállítani, pláne hogy azt még látják is...ha csalni akarnának akkor egyszerűbb a légellenállással, súrlódással..meg egy csomó olyan dologgal trükközni ami nincs a kirakatban.
A fékezés ..hát ez megint olyan hogy milyen beállításokkal?
..a gumit egyébként simán el lehet melegíteni 2 kör (pályafüggő, beállításfüggő, stílusfüggő) alatt is a valóságban...ha kipróbálom majd, akkor rögtön kiderül hogy milyen a fizika alatta, és hogy amit számol az jó irányban történik vagy sem.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz #70869248 #815 üzenetére
"Nem tudom ki mondja hogy nem jók az áttételek, de nehezen hiszem hogy miért ne korrektet állítanának"
Hát, például, hogy használd azt az autót.
Egy példa, a Race07-ben a WTCC autók. Van 5 sebességes H váltós BMW, van 6-gangos, aztán ott a Honda Accord, Alfa 156, Seat benzines, dízel, Daweoo Lacetti, Chevy Cruze, Volvo, és végül a Lada. Meg még rengetegféle reinkarnációja ezeknek az STCC kiegészítőkben. A játékban valahogy mindegyik nagyjából egálra jön ki (a vezetésük természetesen eltérő). Szerinted játszana valaki egyáltalán a Ladával, ha olyan lenne, mint a valóságban (4-5 másodpercre lemaradva az elejétől)? Vagy, ne akarna kivétel nélkül mindenki csak a Cruze-al menni, mert másik autóval 0 esélye a nyerésre? Hát, nem. Ezért csalni kell, hogy nagyjából egálban legyenek az autók.Azt egyébként én is észrevettem, hogy az AC-ben a BMW Z4-el lazán 4.-ben fordultam spa-ban sok kanyarban, ellenben pCarsban azon gondolkodtam, hogy nem túl alacsony-e a fordulat hármasban, ne tegyem-e le kettőbe? Pedig a végsebesség és a kanyarsebességek, a köridők hellyelközel egyformákat tudtam kihozni mindkettőből.
De ne menjünk bele ebbe a témába, mert zsákutca. A két játékot összehasonlítani ugyan lehet, de értelmetlen. Más felfogásban készült a kettő. A Kunos előző játéka a netkar pro volt, arra hasonlít valamennyire (legalábbis nekem) az AC. Ezzel szemben a pCars-t fejlesztő Slightly Mad Studios csapat neve egy másik, híres autósjáték felől közelít a szimulátorokhoz. Ez a játék pedig az NFS Shift2. Nos, ha így nézzük, akkor az egyik balról, a másik jobbról próbálja megközelíteni az ideálisnak megálmodott autós szimulátor játékot.
-
#70869248
törölt tag
amiről te beszélsz az a ligamod.
Az AC-ban nem kell minden autót egyformára hozni. ..és ahogy írtam felesleges nem korrekt váltóáttételt írni, rengeteg más módon lehet lassítani és gyorsítani az autókat...még abban sem vagyok biztos hogy hivatalos licence-l el térhetnek-e a kapott adatoktól. A törésmodel miatt volt régebben ez miatt balhé, ha jól emlékszem a Ferrari nem is engedte törni az autóit a hivatalos license mellé.
A lényeg ahogy írtam tök felesleges a váltóáttétellel trükközni, van egy csomó olyan dolog amibe becsomagolt állapotban nem nézhetnek bele a játékosok, és nyugodtan lehet garázdálkodni, nem kitenni a garázsrészbe..a kirakatba. -
tttzshd
tag
válasz #70869248 #812 üzenetére
na ez jó ötlet ..nekem nem lenne bajom a setupokkal ha a játék megtanítaná mit hogyan miért ...mint egy szerepjáték.... lenne egy setup gárda akik, beállítják helyetted és szépen kariermódban megtanulod ,elmagyarázzák mit hogyan..multiba meg már is könnyebb lenne..na az már szimulátor
[ Szerkesztve ]
-
macy
addikt
Mióta van steamen közvetítés? Lehet nézni ahogy más csapatja carsban? Nyomjon már valaki hagy nézzem meg
-
dino_m
senior tag
Semmi baja az opcióknak, azzal kezdtem, hogy az új build letöltése után, töröltem a profilomat és az újra belépésnél beállítottam mindent, tehát az biztos, hogy működik. Ráadásul ki lett javítva a carsetup menüből való kilépés is.
Mellesleg direkt felhívják mindenki figyelmét, hogy...
"B940 (22/2/15) JR+ PLEASE DELETE PROFILE EACH "NEW BUILD DAY"
Build 940 (23/02/15) - 162.6 MB"[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Penge@Borisz
aktív tag
Egy kis AI teszt, közepesen hosszzabb távon - videó. (Nem valami szívderítő a végeredmény - ezt a poént előre lelövöm.)
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
Enton
addikt
válasz Penge@Borisz #824 üzenetére
Pár kérdés:
Mivel veszed a versenyt?(fraps/shawodplay/bármi más) Box kiállás működik-e rendesen?
Olyanról lehet-e tudni lesz-e olyan mód, hogy én megyek 5 kört Formula A-val, nordschleife-n éjjel 1-től csillagos ég alatt, ezt mint challange megoszthatom-e cimbikkel/mindenkivel?
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Penge@Borisz
aktív tag
Shadowplay veszi a játékmenetet. Erről a challenge megosztásról nem tudok semmit, egyelőre a WMD ír ki különböző, úgynevezett Community Eventeket, hogy ezt később lehet-e olyan módon személyre szabni, ahogy Te írod, arról nem olvastam még a WMD fórumon. De érdekes ötlet mindenképp. (Minden esetre ilyen opció nincs a játék menüjének adott szekciójában.) Boxkiállásban még nem volt részem túl sokszor, mostanában egyelőre abból áll, hogy kimegyek, megállok a helymen, látok egyetlen pasast, aki a verda előtt áll, eltelik néhány másodperc és mehetek. Szóval egyelőre láthatatlan módon folyik le a tankolás és a gumicsere. De egyébként igen, valamilyen szinten már funkcionál a boxutca, de messze nem tökéletes - legalábbis a saját tapasztalataim szerint.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
Csapoati
nagyúr
válasz #70869248 #812 üzenetére
Ilyen rendszeru setupolas (elmondod mi nem oke es a mernok allit) mar van, a MotoGP 13-ban igy megy. En is meglepodtem rajta, nezz ra ha erdekel.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Penge@Borisz
aktív tag
Ajaj, késik a GTA V és április közepére ígéri a Rockstar. Tegyük meg tétjeinket. Mennyi az esély arra, hogy ezért a CARS-ot átteszik májusra? (Volt a topicban olyan okfejtés, hogy a GTA premiert akarja a SMS elkerülni... Na most akkor a Rockstar elkezdte kergetni őket? )
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #830 üzenetére
Én voltam az az elmebeteg, aki okfejtegetett... Inkább szántam amolyan agytornának. Jelen pillanatban ha azt nézzük, a Project Cars jobban jöhet ki ebből. Pont húsvét előtt jelenik meg a Cars, rá majdnem két hétre jön a GTA V. Szerintem nem sokan fognak várni két hetet, ha húsvétkor már Carsozhatnak (már ha érdekli mindkét játék). Plusz úgy tűnik, nagyon sokan nehezen viselik el a csúszást, itt a PH-n is pár emberke már visszamondta az előrendelését. A Steam fóruma meg... [link]
-
Csapoati
nagyúr
válasz SityiSXT #831 üzenetére
Szerintem elég kicsi az átfedés a két tábor között. Én pl imádom az autóversenyeket, de a GTA-kkal anno a virágbolti időkben is csak bohóckodtam, Steamre egyik sincs meg (és nem is kell). Na meg sokan ugye konzolon már végigjátszották, szóval az X1-es és PS4-es pCars eladásokra semmilyen hatással nem lesz a megjelenése.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
zovifapp111
aktív tag
Sziasztok!
A grafikai beállításoknál a Jitter Tweak -el mit lehet állítani?
Igazából az a bajom,hogy kanyarokba beszitál a kép(amolyan microlaggos),de már nem tudom min állítsak még vissza(már lassan minden ki van kapcsolva )
Köszi!Alig várom a tavaszi zöldelést!
-
macy
addikt
válasz zovifapp111 #834 üzenetére
Biztos hogy mikrolag? Nem a fej rázkódás imitálása miatt van? Próbáld meg, hogy lehúzod a csúszkákat a kamera beállításoknál, amik a fejmozgást állítják.
-
macy
addikt
-
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #835 üzenetére
Persze, hogy nem! Csak számomra vicces, hogy kerülgeti egymást a két játék...
-
SityiSXT
őstag
Hivatalosan is bemutatkozik a Ruf CTR3 SMS-R
-
tttzshd
tag
Van már valami új hír azoknak akik az alfában-bétában részt vettek a játék megvételével kapcsolatban ?Mert ügye azt is hallani hogy ingyen megkapjuk talán
-
Penge@Borisz
aktív tag
Ezt a sok setupogató kis köcsögöt multiban... Tényleg kéne egy setup lock opció, nagyon nagy arcuk van arra, hogy arrébb tolnak öt csúszkát és akkor már "gyorsabbak". Nevetséges...
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
tttzshd
tag
válasz Penge@Borisz #844 üzenetére
ja teljes gázzal mentem én is egyszer és volt egy kis setup rajta de úgy lenyomtak egyenesbe mintha másik motor lett volna a kocsijába
-
Penge@Borisz
aktív tag
Ez volt most is nálam, Le Mans, LMP-s verda. Hosszú egyenesbe ha nem volt 50 km/órás sebességkülönbsége a srácnak, akkor semmi. Körönként kaptam tőle 8 mp-t. Kissé felzaklatott, ismét kezdem úgy érezni, hogy hülyeség multizni, mert tele van ilyen csodagyerekkel az összes szezon. Sajnos a SMS még csak el sem töpregett azon, hogy a multis opciók közé betegyen egy setup lock lehetőséget...
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
SityiSXT
őstag
Akkor egyszerre:
@Penge@Borisz
- Formula A: Szerintem nem fogják aktualizálni. Gyaníthatóan Börni bácsinak nagyon nem tetszene. Hivatalos F1 licensze meg csak a Codemastersnek van. Egy modder csapat akart készíteni aktuális F1 modot az Assetto Corsához, a FOM felfigyelt rájuk és bezáratta az oldalt. Szerintem Ian Bellék ezek után tudják, hol a helyük.
- Setuphuszárok: 8 másodperc körönként azért nagyon durva... Nem akarom elkiabálni, de: ?cheaterek @tttzshd
Full Member és afölött jár ingyen a teljes játék, az alatt a befizetésnek megfelelő kedvezmény lesz, csak még mindig nem tudni a részleteket. -
Penge@Borisz
aktív tag
válasz SityiSXT #847 üzenetére
Á, megtanultam, hogy ezzel a cheater dologgal nagyon-nagyon óvatosan kell bánni! Nem merem ezt állítani, őszintén szólva nem is gondoltam erre. Már csak azért sem, mert a srácon kívül még hárman mentek sokkal gyorsabb köröket, mint én. Ez valami baráti társaság volt, mert amikor beléptem a lobbyba, akkor nagyon önfeledten dumálgattak egymással. Volt practice meg időmérő is, a fasorban nem voltam, ezek egymás ellen versenyeztek. A kanyarsebességük is eszméletlen volt az enyémhez képest. Leaderen gyorsan megnéztem, mit lehet menni alap beállításokkal, és hát azt én is hoztam, ami oda ki van írva, a setuposok meg még ezeknél a srácoknál is gyorsabbak. Szóval nem, nem kezdek el csalózni, egyszerűen csak kockák, kajak vágják, hogy hogyan kell egy autót szarrá optimalizálni adott pályához és így labdába nem rúgsz mellettük. Azért dühítő, mert így marhára nem érvényesül a vezetői tudás kicsit sem. Ha nem tudsz/akarsz setupolni, akkor eleve vesztésre állsz, és ráadásul tök irreális különbségek jönnek ki. Ez meg kissé frusztráló, amikor azért tudod, hogy nem vagy egy totál kezdő, aki esik-kel a pályán. És hát tudod. Meglátják, hogy mennyivel vagy lemaradva és máris gondolhatják, hogy de szar vagy... Szóval ez a bajom ezzel a setup buzulással. Én meg nem fogok megtanulni setupolni. Időm és kedvem sincs rá, a téma sem érdekel. Én csak hajtani akarom a verdát és kész. De így meg egyre kevesebb kedvem van multizni...
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
zovifapp111
aktív tag
válasz Penge@Borisz #848 üzenetére
Én már a GTR-nél átéltem ezt az érzést,ezért nem is erőltetem a multit.Ja,meg ott kellene tölteni egy pár hónapot a gép előtt pályatanulásra,de akkor meg éhenhal a család Szóval, el vagyok én a gép ellen...
Alig várom a tavaszi zöldelést!
-
tttzshd
tag
válasz Penge@Borisz #848 üzenetére
És pontosan a szimulátorok sajnos a setup buzulásról szólnak és nem pedig az egyenlő beállítású autókról.Ezért tartanak a szimulátor játékok ott ahol, mert setup nélkül mehetsz a levesbe és ezért a legtöbb embert nem érdekli a legtöbb sim.Bár én úgy érzem a CARS valami újat akar csinálni és majd figyelnek erre is , meglátjuk Ja ügye azt nem is kell mondanom hogy mindeni aki kicsit komolyabban szeret vezetni az multiba nyomja nem pedig szoloban...nem is kellett volna csinálni szolo részt szerintem,csak egy egyenlő esélyekkel féle multit.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Vezetékes FEJhallgatók
- Alig több, mint 100 ezer lett a Vivo V40 SE
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Napelem
- Hardcore café
- Telekom mobilszolgáltatások
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- Motoros topic
- További aktív témák...