- Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
- TP-LINK routerek
- Kriptovaluták és az adózás
- Google Chrome
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Új hozzászólás Aktív témák
-
macy
addikt
válasz SityiSXT #1118 üzenetére
Én is kipróbáltam most a P1-et Nordon. Óriási különbség van az AC és a Cars Mekije között. Assettoban tényleg kicsit sínautó fíling van, még úgyis, hogy kikapcsoltam menet közben a TC-t. Kanyar bejáraton fékezésnél, gázelvételnél hajlamos a kitörésre, amit gázpedál játékkal, ellenkormánnyal meg lehet fogni. Kigyorsításon nem nagyon akaródzik dobni a seggét, gondolom ez az EDL-nek köszönhető. Cars egészen más tészta, iszonyú ideges az autó, real beállítással harmadikban is ficánkol egyenesben, nem fekszi úgy a kanyarokat, és itt jön az a rész, hogy nem értem a hátsó szárny működését. A két autó szárnya tök máshogy üzemel. Az Assettoban mindig nyitva van, nagy sebességnél - 280 körül talán - lejjeb csukódik, és elindul befelé a kasztniba. Fékezéskor felemelkedik és felnyílik. Meg ugye kézzel is lehet vezérelni. Megnyomom a DRS gombot, lecsukja, fékezéskor felnyitja. A Carsban nem értem, hogy miért van lecsukva. Lassú kanyarokban felnyitja, kigyorson már le is csapja, pedig oda kéne a leszorítóerő. Nem tudom, hogy a valóságban hogy működik, keresek róla videót, vagy valami leírást.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen