Új hozzászólás Aktív témák
-
SityiSXT
őstag
válasz titi1990 #182 üzenetére
Nem GameWorksös, csak a fizikai motort a PhysX hajtja - egyelőre ennyiben nVidia a Project Cars. Mivel még nincs kész, ezért a driverek sincsenek optimalizálva rá, így én még nem írnám le a játékot AMD-n. Jelenleg semmi olyan extra nincs a játékban, ami csak nVidia kártyán érhető el (mielőtt még rosszul lesz valaki a PhysX-től).
-
SityiSXT
őstag
válasz dragonfx #186 üzenetére
Dehogy van, majd novemberben jön. Csak aki beszállt anyagilag a buliba az elején, az tesztelgetheti, kapja folyamatosan a frissítéseket a készülőfélben lévő játékhoz tesztelgetni és véleményezni a fejlesztők felé.
@zsiz: Ne nagyon reménykedj benne, hogy ezt a szívességet megteszi valaki neked, ugyanis a játék Steamhez kötött, és ezen felül saját login szerveren keresztül is hitelesít. Demóról egyelőre nincs hír.
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
Kint a Steam store page!
-
SityiSXT
őstag
válasz titi1990 #195 üzenetére
Mire alapozod, hogy nem optimalizálni és bugfixelni fognak? Gondolj bele, ez a pár hónap csúszás mennyi pénzbe kerül nekik - az SMS mögött jelen pillanatban nem áll senki, indie fejlesztők a Project Carsszal - a Bandai Namco csak forgalmazó. Szóval ezt most saját zsebből állják, biztos ilyen vidáman:
Naponta frissítik a játékot, és szépen haladnak a munkával, ezt mint bennfentes mondhatom. És sajnos azt is, hogy ez így, ebben a formában tényleg nem lett volna elég jó november végéig. Én örülök a döntésnek, így lett egy kis plusz idő tökéletesíteni.Ami pedig a karácsonyi szezont illeti: sok, már bejáratott IP új részei jelennek meg akkoriban, nem biztos, hogy egy friss, ráadásul egy relatíve szűk rétegnek szóló új brand tudna robbantani ilyankor, hiszen a vásárlók pénztárcája sem feneketlen (még akkor se, ha kazah-üzbég kulcssefterektől veszik a játékokat kavicsért). És ha választania kell egy nagyjából ismeretlen és a jól bejáratott brandek új részei között, szerinted az r=1 gamer melyiket választja?
-
SityiSXT
őstag
válasz IntelKiller7 #197 üzenetére
A mai a 831...
-
SityiSXT
őstag
válasz ricshard444 #202 üzenetére
A virágbolti verzióban nincs FFB - a rendesben van.
Ha majd megjelenik, és akkor sem tetszik, nyugodtan leírhatod, de addig nem bölcs dolog, hiszen folyamatosan változik, fejlődik.
A gamepades irányítás PC-n tényleg pocsék még, de PS4-en, X1-en tejlesen jó (kb. egy hónapja próbáltam ki egy rendezvényen)
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
"Nem azért fizettem az AC-ért hogy mod cuccokkal játszak."
Egyetértek a kollégával. Hányszor a lett a PCarsosok orra alá dörgölve, hogy mindegyik pálya laserscan. Csak ha elfogynak, akkor jönnek a modok, amikkel az AC esetében sokkal több a meló, mint a jól megszokott rFactorban. Emiatt persze a minőség erősen hullámzó, és mivel a laserscan minőséget egyetlen mod pálya sem tudja, az AC ezt az aduját elveszíti. Hasonló megállapítás érvényes az autókra is - a mod autók érzésre, és nem gyári paraméterek alapján vannak beállítva.
Érdekesség, nemrég olvastam (nem tudom, mennyire igaz):"In fact, you compared pCARS GT3 cars to Assetto Corsa GT3 cars. Well, I've also done quite a few comparisons with them. First of all, many aspects of the setups for the GT3 cars in AC are either suspicious or pure fantasy. For example the gear ratios of the Z4 GT3 and the MP4-12C GT3 are absolutely nothing like the real ones (I have found the official homologation documents listing the allowed gear ratios for those cars), they're much much shorter at the start and make the car more twitchy in the lower gears as a result, and in fact in AC you can't even get the real gear ratios, they simply don't have anywhere near the correct options to achieve it. And setting them as close as they will go makes the AC GT3 cars behave a lot more similarly with pCARS GT3 cars. There are also many other differences in the setups between AC and pCARS, and when setting up pCARS like the same car in AC was it was actually a lot more difficult to drive in pCARS, much more eager to spin and felt li
ke it had less grip overall. You can make the cars safer in pCARS and we have made many of them like that to help novice drivers (sim professionals are free to make the setups more dangerous...), and based on my experience in both games I'd say that with a setup that's made to be fast, pCARS is more difficult than AC in many aspects, at least with GT3 cars.On that note, AC has a lot of issues when it comes to realism. On many tracks you can brake almost 50 meters later than real life GT3 cars can, which you can't in pCARS. Some of their setup values are just plain wrong, like the gearings of the GT3 cars, the springs and dampers on the Zonda R (in AC it has a full on racing car stiff suspension, something the real car doesn't have), and the whole suspension of the BMW 1M Coupe (springs, dampers, alignments, all are completely wrong compared to the real car, they just made the 1M into a "mini M3", which it isn't). I'm not saying AC is all bad, but it is NOT the gold standard of accuracy, and in many cases it is just blatantly and obviously wrong. Please, when possible, try to compare to real life data rather than other sims."
-
SityiSXT
őstag
Erre válaszolok:
Saját bevallásod szerint fél éve el sem indítottad, de azért minden el van rontva benne... Ha el sem indítottad, honnan tudod, hogy azóta nem javult? Meg aztán már írtam: a programozás baromira nem lineáris dolog, azaz egy program nem egyenletesen lesz jó-jobb-mégjobb... A 3 év fejlesztés pedig amiatt is van, mert a közösség (aminek elvileg te is a tagja vagy) kért egy rakás dolgot még, amit idő megvalósítani. -
SityiSXT
őstag
Senki sem provokál. Ugyanakkor az akár provokálás is lehet, hogy "fél éve próbáltam, akkor rossz volt". Miért? Mert - ahogy az már milliószor elhangzott - ez egy még fejlesztés alatt lévő program, ami napi szinten változik. Tiszteletben tartom a véleményed, erről szó sincs - kérdés az, hogy te tiszteletben tartod-e az én bírálatomat, amiért a véleményed megalapozottságát vontam kétségbe.
(Meg aztán itt szó nincs arról, hogy a Project Carsnak mindenki tetszését el kell nyerje. Viszont abból okul az ember, ha kifejti, mégis mi olyan rossz benne. Egy szimpla "mindent elrontottak benne" nem túl informatív, de legalább provokálásnak is lehet venni.) -
SityiSXT
őstag
válasz IntelKiller7 #228 üzenetére
Apró helyesbítés: a brit adóhivatal kezdett kekeckedni, ezért kellett bezárni a bazárt.
-
SityiSXT
őstag
A heat haze mióta pára? Azt a "remegést" jelenti, amit a kipufogóból felszálló forró levegő kelt.
-
SityiSXT
őstag
Pár javaslat a többi WMD tagtól:
- 300 SEL AMG @ Belgian Forest Historic
- Zakspeed Ford Capri @ Brands Hatch GP (laserscan pálya)
- Caterham SP/300.R @ Oulton Park International (laserscan pálya)
- Gumpert Apollo S @ Cadwell Park (laserscan pálya)
- Ariel Atom V8 500 @ Bathurst
- Audi R18 @ Azure Coast
- BMW M3 GT2 @ Florence
- RUF RGT Road @ California Highway Reverse---
@zsiz: Lehet, hogy ezért az Igazzy Szimesek most megköveznek, de én úgy vagyok vele, hogy a valóságban is a szemembe tűz a nap és torzítja a levegőt a forró kipufogógáz, így a teljes szimulációhoz ezek az effektek is hozzátartoznak. Szerintem. Amin sok fps-t lehet nyerni az az, ha az élsimítási lehetőségek közül (Anti-Aliasing, FXAA, SMAA) mindent offra raksz, és az FXAA-t állítod Lowra. Megint csak magánvélemény, de full HD felbontásnál a pixelek mérete miatt szerintem nem olyan zavaró az élek recésége, egy kicsi FXAA meg pont annyit segít, hogy a sebességet ne belyoásolja jelentősen. A Reflections tud gépzabáló lenni, azt érdemes először picit lejjebb tekerni, aztán a Car detailt (itt konkrét számokat is lehet tudni: ultrán 200 000 poligon egy autó, highon 60 000). Illetve nem árt tudni, hogy AMD kártyával jelenleg rosszabbul fut a játék, mert valamilyen driveres limitet nagyon hamar elér a grafikus motor. Ezt is igyekeznek javítani, de az AMD is jelezte, hogy megjelenéskor ad ki majd profilt a játékhoz, ami segít majd ennek a limitnek a kitolásában/elkerülésében.
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
-
SityiSXT
őstag
Látom, a kormányos topikban is érdeklődtél. Ott merült fel, hogy elképzelhető, hogy virágboltival akarsz próbálkozni. Nos, több WMD tag is kipróbálta, és a következők derültek ki:
- bugosabb, mint az eredeti
- az FFB döglött
- könnyen előfordul, hogy az autókat a játék az aszfaltba spawnolja
Könnyen lehetséges, hogy bugosabb mivoltából fakadóan nem fogod tudni beállítani a kormányod-pedálod.A legtöbb Igazzy Szimulátoros ezt a verziót próbálta ki, és most nem győzik köpködni. A feljesztés alatt lévő, csak WMD tagok által hozzáférhető verzió nem ilyen, lényegesen jobb. Ha nem akarsz csalódni és fals ítéletet hozni egy még meg sem jelent játékról, inkább ne szenvedj a virágboltival.
-
SityiSXT
őstag
Nincs még végleges lista az autókról és pályákról. Egy DLC tartalom már szinte biztos: a nem hivatalos NASCAR autó és az oválpályák kimaradnak az alapjátékból, és később jönnek DLC-ként. A Real Weather meg valószínűleg úgy fog működni, ahogy mondod, ha most még nem megy (7300 hozzászólás van az időjárás-rendszerrel foglalkozó témában, a fórum keresője meg elég gáz - nem baj, ha ennek nem nézek utána részletesen?) - alul a dátum is megadható, így szerintem a kettőnek így együtt van értelme.
-
SityiSXT
őstag
- Ezt az AC-pCARS "kapcsoltatot" talán a legjobban a két hivatalos (és zárt) fórumtéma jellemzi a legjobban. Az assettocorsa.net fórumán van egy Project Cars topic és leginkább a Cars szimpla fikázásáról van szó benne. Ellenben a WMD fórum Assetto Corsa topicjában érdemei elismerése mellett történik a konkurencia kritizálása. Nem kell, hogy mindenkinek tetsszen a Project Cars - ahogy ugyanezt őrültség elvárni az Assetto Corsa irányából is -, de azt a minimális tiszteletet, amit mindkét játék alkotói beletettek a játékba, illene megadni. Azért leárkádozni valamit, mert a másikban jobban ráz a kormány, úgy nettó baromság, ahogy van. A sínautózás is ugyanezen lemez... Az összes modern versenyautót pont erre lövik be: maximális tapadás elérése a lehető legnagyobb sebesség megtartása mellett (mellesleg nem pont az elérhető legnagyobb tapadás mellett a leggyorsabb az autó egy kanyarban?). Mind az AC, mind a Cars ezt próbálja lemodellezni... És akkor még azt nem is érintettük, hogy a két játék fejlesztési filozófiája és a publikummal megosztott fejlesztései is mennyire eltérnek egymástól (ugyebár Kunosék akkor adnak ki valamit, ha már nagyjából kész van, míg SMS-ék minden nap az aktuális állapotot teszik közzé).
- Előrendelés: Itt tekerd le Magyarországig, ott vannak a hivatalos forgalmazók.
- Grafika: meglepő ezen állításod, mivel az elsöprő többség a jelenlegi legszebb autós játéknak tartja... Lehet, hogy a virágbolti példány sajátossága ez is? Ízlésről viszont nem fogok vitatkozni, nem tetszhet mindenkinek...
- Buildszám: Az SMSARI után van a kiadás dátuma, utána a négy számjegyű build verziószám, utána nem tudom, mit jelent a BLDM0000, utána a DX11 jelöli a használt DirectX-et, utána jönne az x64 a 64 bites verziót jelölendő, a PUBLISH pedig azt jelenti, hogy ez a fejlesztői eszközök nélküli változat. -
SityiSXT
őstag
válasz IntelKiller7 #296 üzenetére
A My Garage menüben amikor kiválasztasz egy autót, bal oldalt a modellnév alatti nyilakkal válthatsz festést.
-
SityiSXT
őstag
válasz IntelKiller7 #317 üzenetére
Tuti lesz türkmén kulcsseftertől grúz áron vett üzbég kulcs...
-
SityiSXT
őstag
@dunc: Bétás programnál nehéz megmondani, mi a baj, révén a driverek sem optimalizáltak rá. Nemrég volt egy átstruktulálás, le kell töröld a Domukemtumok mappádból a CARS, a Project Cars és a wmd cache mappákat - hátha az segít
@zsiz: Nem. Futam közben az utolsó fél percet tudod visszanézni, futam után az egészet. Elvileg.
-
SityiSXT
őstag
Ma törlik a leaderboardokat. Akinek szép időeredménye van valamelyik pályán, gyorsan köszönjön el tőle - aztán lehet újra beállítani.
-
SityiSXT
őstag
válasz Pietrosz #330 üzenetére
Itt a topikja, de elvileg ezt a beállítást dícsérik:
settings used:
-gold launch option to access the F1 menu in gameINPUT
deadzone 10
sensitivity 0
speed sensitivity 65
low lock help YESGAMEPAD
soft steering NO
visual filtering YES
opposite lock help NO
inverse deadzone 0
top speed fraction 0,65
1\1\1\1\1\1\
(say what you want, but I don't like to see different values used in low and high speed parameters, I think in this way is better looking and this make me feel better)
movement speed fracion 0,75
old dampening YESCONTROLLER MENU (default xbox one controller)
throttle deadzone 2, sensitivity 50
brake deazone 2, sensitivity 50
clutch untouched (I use automatic clutch)
filtering 50manual gearbox, throttle and brake to triggers (like the real pad simracers do)
-
SityiSXT
őstag
A sima előrendeléssel kapsz in-game Ariel Atom 3 Mugent, Pagani Zonda Cinquét és RUF CTR3 SMS-R-t.
Limited Edition előrendelése esetén a fentieken kívül kapsz fémdobozt, így készült könyvet, in-game McLaren F1-et, Sauber C9-et, BMW M1 ProCart, Mercedes-AMG C-Klasse DTM-et, 1967-es Ford Mk IV-et.
Képekkel, bővebben -
SityiSXT
őstag
Az engine sincs még kész. Az 1.0 meg értelmezhetetlen a Project Cars esetében jelenleg - a verziószám a fejlesztéssel töltött munkanapokat jelöli, ez jelen pillanatban B866. Te melyik verziót próbáltad?
Ricshard444 véleménye azért nem mérvadó, mert a kiszivárgott verzióval nézte meg, ami hibás: gyakorlatilag az FFB rész hiányzik belőle, sokkal több grafikai bugot tartalmaz, mint anno az azonos verziójú rendes béta, illetve sebességgondok is voltak vele.
Emellett Radeon kártyákon jelenleg nem fut olyan jól, mint nVidiákon, de dolgoznak rajta. Az AMD úgy áll a dologhoz, hgy ha majd kész a játék, akkor majd készítenek hozzá driverprofilt, esetleg némi driveroptimalizációt, de az még messze van a tavaszi megjelenés miatt.
(Szeptember végén saját szememmel láttam futni a játékot mind PS4-en, mind X1-en: előbbin megvolt az 1080p@60fps, utóbbin akkor olyan 900p@60fps-t tudott, de a megjelenésig elvileg nem elképzelhetetlen az 1080p sem). -
SityiSXT
őstag
winhate: Tehát virágbolti. Mondom, hogy azzal komoly bajok vannak! A belső fórumon egy-két ember megnézte, milyen a kiszivárgott verzió a rendessel összehasonlítva, és ők mondták, hogy ahhoz képest, amilyen állapotban akkor épp a játék volt, a tört sokkal bugosabb. Szóval ne abból indulj ki, hogy az mit tudott a gépeden - bár az tény, hogy a többieknek igaza van abban, hogy az a 6850 ma már csak kompromisszumok mellett elég full HD vagy nagyobb felbontás melletti játékra.
JoinR: Nagyon is sokat tud a Project Cars a sok szállal kezdeni! Ha emlékezetem nem csal, a -pthreads X opcióval lehet memondani a játéknak, hogy alapesetben hány szálon fusson (ahol X egy tetszőleges szám 1 és 4 között, de lehet, hogy működne többel is). Hyper-Threading esetében előfordulhat, hogy jobban érzi magát "rendes" procimagon - én nem tudom kipróbálni, mert a procim nem támogatja a HT-t. Amúgy alapesetben 4 szálon fut a játék, hacsak a proci/Windows nem jelez vissza, hogy az sok neki.
Entk: Hogyne működne a ShadowPlay, ezt is azzal vettem fel (igaz, még a nyáron).
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz IntelKiller7 #356 üzenetére
Egyelőre bugos az Eyefinity támogatása a játéknak. Jelenlegi workaround: állítsd az élsimítást DX2-re a játékon belül.
-
SityiSXT
őstag
Az iRacing azért egy meglehetősen egyedi konstrukció, nincs még egy hasonló szim a világon. Ami a többi szimben benne szokott lenni, az itt is lesz, tehát dedikált szerver, automata büntetés, engedélyezett/tiltott segítségek, stb. Tervben vannak közösségi események is, de hogy ez egyben bajnokságot is jelent-e, az még kérdéses, eddig hotlap volt csak.
-
SityiSXT
őstag
Ha kicsit megkésve is, de versenyekben gazdag, benzingőzös boldog új évet minden topiklakónak!
-
SityiSXT
őstag
-
SityiSXT
őstag
-
SityiSXT
őstag
Az FMOD egy hangeffektező, illetve hangok maipulálására szolgáló cucc - valami olyasmi, mint a grafikus motor, csak ez "hangmotor". A Project Cars motorhangjai digitalizáltak.