- OpenWRT topic
- Microsoft Excel topic
- Az európai gyógyszerügynökség otthagyta az X-et
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- XPEnology
- Python programozás
- Windows 11
- OpenMediaVault
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
Ezek se vizet ittak futam előtt
Csináltam F1-es videót is Monacoban:
1:15.271 külső kamera
ugyanez belülről1:15.198-nál járok, még mindig nem értem el azt az időt amit nyáron mentem, az 1:15.105 volt. Ezek persze szuper lágy gumival készültek üres tankkal. A 2. mért körökben éri el a szuper lágy a tökéletes hőmérsékletet, de már olyan kopott hogy nem elég jó. Pontosabban, alulkormányzott kissé a kopás miatt. A legjobb időket mindig az 1. mért körben értem el. De egy 2. körre hangolt setuppal be lehetne menni 15 alá is.
Azt javaslom mindenkinek, hanyagoljátok a magas TC-t, mert a közepes TC-vel is kiváló biztonságban lehet menni a pályán és fél mp-et hoz kb időben.
Tegnap cila küldött setupot de azzal olyan időt mentem mint amit kb ő tudott menni.Az én setupommal az alábbi méréseket végeztem:
Magas TC: 1:16.576 19.699, 38.915, 17.740 - 1:16.354
Közepes TC: 1:15.968 19.586, 38.596, 17.785 - 1:15.967
Alacsony TC: 1:15.908 19.448, 38.488, 17.708 - 1:15.644Balra a legjobb elért idők vannak, középen a legjobb szektor idők, jobbra hogy mit érhettem volna el a legjobb szektorokkal.
Tehát szintenként 3-5 tized különbség lehet, és mivel a közepes még biztonságos, ezért azt ajánlom a magas helyett!
Ja és eddig 2 setupom van:
egyik, ez tanulásra jó, hozzászokni a pályához, megszokni a maximum koncentrációt.
másik, itt tartok most, a fenti időket ezzel értem el.Cila kikapcsolta a 3. rugókat és a felfüggesztésnél a magasságot manuálisan feljebb vette. Ezt senkinek sem ajánlom. A magasságot lejjebb kell venni és a 3. rugókat használni kell. Azért, mert ha nincs 3. rugók és a magasságot húzod fel, akkor lassú kanyarokban elég magasan lesz a kocsi, nagy leszorításnál nagy sebességnél meg ugyanúgy lenyomja, tehát nagy tartományban fog mozogni fel-le a kocsi 1 kör alatt. Ha vannak 3. rugók és kicsi a beállított magasság, akkor a lassú kanyarokban nem lesz nagyon magasan a kocsi, ami kedvezhet aero szempontból is, de mechanikailag azért is mert a súlypontja lejjebb lesz a kocsinak. Gyors részeken meg a leütődéseket a 3. rugók fogják megelőzni. Ha nem, akkor keményebb 3. rugókat kell állítani. Ettől még a normális rugók lehetnek lágyak. Moderált mértékben lehet növelni a csomagolókat (packers) is. A stabilizátorokat meg ilyen pályán nem szabad keményre állítani. Minél egyenetlenebb a pálya felszíne, annál lágyabb stabilizátorokra van szükség. Igény esetén a hátsó stabilizátor keményíthető, hogy túlkormányzottságot erőltess a kocsidba.
A fékerőeloszlás, motorfék személyre szabása alapvető. A diffi is módosítható, én úgy állítottam magamhoz, hogy nincs TC.
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Az App Store-ban már kiütötte a ChatGPT-t a DeepSeek, tévúton az AI-szektor?
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Gitáros topic
- Asszociációs játék. :)
- Küszöbön a Galaxy A-széria generálfrissítése
- OpenWRT topic
- Akciókamerák
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest