- Synology NAS
- Aliexpress tapasztalatok
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Linux kezdőknek
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- DIGI kábel TV
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- Linux - haladóknak
- Windows 10
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #22486 üzenetére
Neked is az a levegős szar van benne?
Mert akkor érdemes lenne elgondolkodni egy elektromoson ami "soha nem romlik el, a gyári fost meg kikúrni belőle.
7.000.- az anyag és 3 óra a beszerelés.
Anno a favoritba tettem én is be ilyet és ott még a helyét is ki kellett találni meg megfurkálni az ajtót.
De szuper lett, sokan mondták mennyek a francba távirányítós központi zár a favoritba
De én csak mosolyogtam és élveztem a kattogtatástRenault power
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #22512 üzenetére
sztem ez is egy jol bevalt tipikus motor ezekbe a kocsikba. a csaladban van egy ilyen motoroz cordoba 2004-es. igaz eleg keveset mentek vele, de semmihez nem kellett hozzanyulni.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #22512 üzenetére
Ez amit belinkeltél szerintem nem jó választás.
Nem tudom megindokolni, de amikor úgy ránéz az ember sok minden van rajta ami kérdéseket vet fel.
Ilyen például az ablaktörlő idétlen poziciója, etc etc.
Az elején is furák a hézagok.A motor egyébként ugyan azt tudja mint az enyém
75 ló
Erőgép nem lesz, de a mostaninál valamivel fürgébben szedi majd a tappancsait, meg rövidebb is mint a classic.Renault power
-
siti
senior tag
válasz AMD Power #22529 üzenetére
mert azt úgy tervezték, hogy el lehessen kerülni a frontálisat
(tegnap egy nő belém tolatott piros lámpánál, hiába dudáltam (igen, hátramenetbe tette és elindult izomból). nem lett semmi baj, kis festék lejött. nem tudom mit akart, mert nem adta meg a számát, a lánya meg túl fiatal volt...)Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Balupapa
senior tag
válasz AMD Power #22574 üzenetére
onnan gondoltam hogy ha jár a motor akkor a pillanatnyi fogyasztásmérőm 0.5L/h, ha bekapcsolom a klímát akkor fokozattol függően 0.6l-0,8l/h. és amikor bekapcsoltam nyáron lehetett érezni, kb 1 mm-t lejjeb ugrott a fordulatszám mérő 1 pillanatra illetve egy kis kattanás hallatszott a kompresszor felől.
ma probálgattam és 0.6l/h ora főlé nem ment illetve a kis kattanás és minimalis fordulatszám vissza esés is elmaradt ..........
egyébként nagyon hideg levegőt fújt
igen én is ugy tudtam hogy 5 fok alatt nem kapcsol be,_-=*WheelWhores*=-_
-
aphra2
aktív tag
válasz AMD Power #22625 üzenetére
Nyilván nem nyugtat meg , de ilyen gond minden autónál előfordul , legjobban a távirányitós záraknál , ahol sosem használják a kulcsot , vagy tipikus a csomagtérzár hogy meg se mozdul.
Valószínű neked is csak berohadt lamella gondod van, vagy kopott kulcs, ha van másik nézd meg azzal is.Szerk: vagy a dugózár végén az öntvény van félig , vagy teljesen eltörve.
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
t1
addikt
válasz AMD Power #22621 üzenetére
Én azt gondolom , hogy:
1. Megvetted a kocsit, tudtad hogy nem szalon autót veszel hanem egy használt kocsit ami 10+ éves vagyis előfordulhatnak rajta hibák amikkel vagy együtt élsz vagy megcsináltatod.
2. Tegyük fel eladod veszel másik kocsit, megint kifizetsz +50-60-70 ezret az átiratásra már abból rendbe tudod rakni a kocsidat.
3. Bármilyen használt kocsit is veszel ezután az is lutri ki tudja mi fog rajtuk előjönni bármilyen előjel nélkül.
4. Amiket megcsináltattál a kocsidon azt magadnak csináltattad és senki el nem veszi tőled és nem 1 nem 10 nem 100 napra csináltattad meg nem?Én ezeket jól átgondolnám és nem mennék bele egy másik kocsi cserébe, inkább elvinném a kocsit normális hozzáértő szerelőkhöz akik nem basznak át és megcsináltatnám a Polot és élvezném jó pár évig
Remélem tudtam segíteni
[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
válasz AMD Power #22623 üzenetére
Szerintem az volt a baj, hogy áron alul vetted.
Tudom, azt gondolod, hogy nem, de én úgy gondolom-akkor megnéztem azért saccköb-, hogy az akkori tényleg patika kocsik 150kval kerültek többe körübelül, hasonló évjáratot feltételezve.
Gyakorlatilag most öltél bele annyit. Komoly baja nem volt, most sincs, apróságok tömkelege, amit valószínüleg az előző tulajok nemtörődömsége okozott. Ha elakarod adni, add el, biztos hamar eltudod-lehet, hogy többért, mint vetted!-, de szerintem most nem kell kapkodni. Várj egy Golf V-ig, mig azt meg tudod venni, aztán vedd meg azt.t1: Most szúrtam ki, hogy irtál, bazi nagy +
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz AMD Power #22632 üzenetére
Én a G4-re már több mint 500k-t költöttem 5 év alatt.
Dugattyú gyűrűzés, hengerfej síkoltatás, 2x vezérműszíj szakadás szerelő hiba miatt -> vezérműszíj készletek, szelepek, szimeringek, akkumulátor csere, különféle munkadíjak, motorvezérlő csere, kopogásérzékelő csere, féktárcsa és betét csere, vp tükörlapok cseréje (tükörfűtés hiba miatt), tetőantenna csere, ablaktörlő mechanika csere -És ez mind azért, mert elromlott!!!
A kötelezőket, mint olajcsere, szűrőcsere biztosítás,üzemanyag, téli gumi, acélfelni - még nem is számoltam bele.
Természetesen ezek nem az én hibámból szorultak cserére. Használtan vettem. Nem volt kompresszió. Szar szerelőhöz vittem ... és még folytathatnám.
Mire kitapasztaltam mindent, addigra ráment egy fél vagyon. De nem érdekel. Mostmár jó. Foglalkozom vele, ápolom, karbantartom.
És a mai napig rengetegen kérdezik, hogy jéé ez tényleg 11 éves? Nem látszik, nagyon szép!
Eladó e? Természetesen nem eladó!
Tessék, szoptam én is eleget. De mostmár semmiképpen nem akarom eladni (pedig rengeteget gondolkodtunk rajta). Kitapasztaltam, megszoktam, sokkal jobban megszerettem... Az első autóm[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz AMD Power #22636 üzenetére
Látod koma, akinek autója van, mind perkál. ki többet, ki kevesebbet.
De annak tényleg nincs értelme, hogy azért cseréled a vasat, mert sok a gond vele. Sajnos a vásárlás pillanatában nem tudod, hogy mi fog elromlani. Én sem tudtam.
És az autók 98%-ával váráslás után probléma lesz. Kicsi vagy nagy, de lesz.
Zsákbamacska... (nekem félmillás macska jutott - de megcsináltattam, és jobb mint valaha )
Ja és persze ott van az átírási költség is... ez se kevés.
Sajnos az én autóm is amortizálódik rendesen. Hiába mondanám az új vevőnek, hogy "nézd milyen patent a kocsi, ez is új, meg ez is, meg ez is... - nem fogja érdekelni, annyiért amennyit neked ér, nem fogja elvinni.[ Szerkesztve ]
-
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #22663 üzenetére
Az a baj, nem tudom neked milyen hangja lenne 1-1 elem kihagyásával, vagy sportra cserélésével. Nálam nincs túl nagy lutri, mert sosem lesz jó hangja, csak javítani lehet rajta. Neked viszont egy sima komolyabb hátsó dobtól is üvölthet a cucc.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
t1
addikt
válasz AMD Power #22663 üzenetére
Hát figyelj... a legnagyobb tuning ha elhagyod a katalizátort a gyári csövezést nagyobbra cseréled és veszel egy szolídabb kamrás sportdobot... viszont ez így annyira nem olcsóm ha csak kicsit szebb hangot szeretnél akkor vegyél egy Paragi dobot arra van műbizonylat is és jó áron vannak
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz AMD Power #22675 üzenetére
picivel jobban menne, meg kevesebb lenne ugyan olyan használat mellett a fogyi, legalább is a tapasztalat ez.
de elkell menni kipushoz szedjék le nézzék meg, ha jó nem kell basztatni ha valami kánya van átkell rajta tolni egy azonos átmérőjű csövet mint a rendszer két végén körbe varni és úgy vissza rakni, akkor a vizsgán se szólhatnak hisz van katalizátorod, a motorod meg ha nem kopott simán tudni fogja az elő írást, jobbat is.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
aphra2
aktív tag
válasz AMD Power #22717 üzenetére
Simán , a link nem adta ki mire gondolsz , de egy bosal, walker dob lehet annyi , aztán vannak az olcsóbb olasz rendszerek , majd a legolcsóbb lengyelek , szóval nagy a szórás.
Szerk: az elsó cső , gondolom a leömlő vagy ipszilon, az sosem szokott kelleni , azt kihagyhatod nyugodtan .
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
AMD Power
titán
válasz AMD Power #22721 üzenetére
Őket ajánlották a Polo Clubbosok...
Írtam nekik és választ is kaptam....
Hátsó dob: 16,000-ft
Közép rész: 14,000-ft
Katalizátor: 35,000-ftElső csőben a flexibilis cső szokott tönkre menni ez 16.000-ft.
Árak a szerelést tartalmazzák, termékeinkre 1,5-év garanciát vállalunk. Amennyiben szerelés nélkül kellene, akkor írhatok olyan árakat is, kérem jelezze!Nagyon jók ezek az árak! Rákérdeztem ,hogy maga csak a szerelés ha én vinném a cuccokat mennyi lenne.... kíváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #22722 üzenetére
Még jó, hogy én is őket írtam a renaultos fórumonis, megg már itt is. Nekem a golfon csinálták a kipuffot nagyon szépen dolgoznak megbeszélt időpontra viszed a gépet, ha olyan a munka meg is várhatod, vannak saját rendszereik. Savállóból is dolgoznak, szóval értenek hozzá. ÉN minden kocsimmal náluk voltam eddig.
Renault power
-
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #22736 üzenetére
Ez az a hang ami bármitől lehet.
Nekem a rugók voltak lazák, állítottunk rajta feszítettünk kicsit azóta nem csinálja.
De annyi minden van az elejében ami csinálhatja, hogy el se hiszed.
Kerekeket rángasd meg ha akkor is csinálja akkor pl, a gátlókat kizárhatod.Renault power
-
Babetta-X
senior tag
válasz AMD Power #22739 üzenetére
Elég az is, ha egy kis emelőt alá teszel és úgy megmozgatod a kereket. De pl a mi Polonknál az volt, hogy ahogy a rugó a rugótányérra ül ott kicsit el volt kopva, és ez szörnyű hangot adott, pici wd 40 megoldotta a dolgot, utána soha többet nem jött elő ez a hang. De tényleg nagyon sokminden lehet.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #22848 üzenetére
The dog is funnier than the Vader kid
Biztos nem az alap bogár volt, azok a felnik jól látom, hogy szép nagy ramses felnik?
Olyat felpróbálnék Luigire is[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #22869 üzenetére
A nivópálca tömítésed elfagyott.
Ott nyomja ki az olajat.
Ahogy van a pálca háza (amibe beletolod a pálcát az alul csatlakozik a blokkhoz.
Van akinek beletekerős a blokkba van akinek csavar fogja le egy leszorítóval.
A lényeg az, hogy mind a két verziónál a pálca háza és a blokk között van egy tömítés szimering ki minek nevezi, ha az megfagy és szépen elvetemedik amellett tudja lökni kifelé az olajat rendesen.
Haver toyotája csinálta ezt.
Nívópálca házát kicsavaroztuk tömítés kicserél oljjal feltölt öröm bodottág.Renault power
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali fotós kérdések órája
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- OTP Bank topic
- E-book olvasók
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen notebookot vegyek?
- LEGO klub
- Politika
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs