-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
k.
őstag
Nu, ide fordulnék a PH-s VW közösséghez
Anyukám eléggé fontolgatja, hogy lecseréli a 2002/10 havi VW poloját. Nagyon faja, 100 LE-s Benzines Comfortline. 48 000 km van benne. Egy ugyan azon szériájú, de késöbbi-kb 2008as- évjáratú lenne helyette.
Namost a kérdésem, hogy mennyit érhet?
[link]
Kb ehhez hasonló felszereltségi szintű, gyöngyház festéssel.
Azért lenne érdekes, mert gondolkoztunk, hogy beadjuk valahova, de ugye igy nem adnak annyit érte. Viszont tartok egy picit a nepperektől, sőőt, ugyanis azt nem akarom, hogy eladjuk a drágát, és kiderül hogy nincs egy normális sem a piacon. A beadásnál meg ugye megnézzük, otthagyjuk, az újat meg elhozzuk elv szerint történnek a dolgok.
Kérdésem az, hogyha esetleg mint magánszemély teszi fel, megér e 1,6 millát? -
k.
őstag
válasz tomcsi23 #14740 üzenetére
A helyzet röviden az, hogy az autónak alapvetően semmi baja. Időnként kell rá költeni, de alapvető ok, hogy -tudom sznob dolog- de meguntuk. Lehet, hogy ráveszem, hogy maradjon, hiszen nekem nyáron lesz meg a jogsim, és inkább ezt gyilkoljam , mint mást. Szivem szerint eladnám, de akkor ha anyu ki tudná egy 2 éves Új poló árát fizetni. Ha nem, akkor végig kell gondolni. Alapvetően elégedettek vagyunk egyébként vele, azért is maradnánk a VW-nél mert az átlag kisautó még ma is gagyinak tűnik mellette. Úgyértem beleül az ember egy 2010es Aveoba és hát, vagy egy Clióba... Szóval még mérlegelni kell, de azért még párszor megfutjuk ezt a kört.
-
k.
őstag
válasz saguaro #14742 üzenetére
Tök igazad van, csak akkor pl más lenne a belső kárpit-halál azért néha a full szürke, bezzeg a bézs - és más motor. A motort pl én irtóra szeretem benne, ott a jobb 1ben is, megy mint a mérgezett egér , ugyanakkor, azt sem szabad elfelejteni, hogy volt szervizes, aki azt mondta ezzel a motorral bajok vannak. Aztán egy másik szervizes kinyögte, hogy ez egy jó motor, és semmi bajuk......
Szóval megy a tanácstalanság -
k.
őstag
válasz tomcsi23 #14744 üzenetére
Fején találtad a szöget, végső soron, annak örülnék, ha találnék valami melót a fősuli mellett-ősztöl kezdem remélem - és akkor ugye ki tudnám fizetni. Csak hát a franc sem tudja hogy egy közel másfél millás autót hogy vesz meg az ember diákként. Aztán miből tartja fent...
-
k.
őstag
válasz zoo8800 #14753 üzenetére
Nem azért, de most mit gondoltál? Ha erössebbet vesz, azzal lehetne is menni. Ezzel ugye nem, mert nem egy ralli gép, tehát rájött az ürge, hogyha fogja, és rákölt 500k-t akkor az autó értékét felezi, ami nem nehéz kitalálni, kurvára sohavisszanemtérő alkalom a "rajvagyok"-ra. És ő élt vele.
-
k.
őstag
Mit gondoltok a Seat Cordobaról?
Apukámnak egy 08-09 körülit néztünk ki-bár még 3-4 hónap a vételig-. A helyzet az, hogy sedán autót szeretne apukám, pénzünk viszont komolyabbra nincs. Amit anyukám kért, hogy lehetőleg vw csoportból gyüjjön az autó, mert elégedett a polojával, és annak a fékeivel főleg. Namost ugye a seat is kb hasonló fékekkel rendelkezik, ezzel eléggé előre lépve a családi ranglétrán.
A kérdésem, hogy mire számitsunk? Mennyire megbízható típus? A 86le-s motor hogy megy?
-
k.
őstag
válasz VR6-Fan #15209 üzenetére
"Balupapa:csini, bár az ezüsttől kivagyok "
Mi????
Anyukámnak gyöngyház metál kék színű a cucc:[link]
A képen szép, de élőben nem annyira hű meg ha. Szerintem ennek a típusnak a szürke és a piros áll nagyon jólBalupapa:
Gratula
Hány lovas vörzsön?
Komolyan 1.4 volt az ára?
Basszus
Nem azért, csak anyukám 100le-eléggé ritka- benzines poloja VALÓS 45k km-el akkor mennyit érhet? 2002-es darab, végig márkaszervízben bohóckodtak rajta...[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
válasz VR6-Fan #15215 üzenetére
Jaja elég gáz. Most is márkaszervízbe visszük, de megbízható helyre, apukám jó ismerőse ott a szervíz vezető, és bármit kicserélnek, megmutatja fotón, ahogy épp cserélik.
Az előző-leitold autó- majdnem leégette a kocsit, mert átkötöttek a klimánál valamit, az első ellenállás elromlás után-csak 4esben volt venti és klíma-, namost szétolvadt a klíma motor....
Szóval jah, mostmár jó kezekben van, de azért pöppet be vagyok rágva a leitoldra. -
k.
őstag
válasz VR6-Fan #15217 üzenetére
Öszitén megmondva, én nem igazán tudom mit művelnek azzal az autóval, kb annyi hogy beülök, elviszik a seggem és csók. Ősztől én viszem majd vele a seggem-lesz jogsim -
Azért érdekel az ár egyébként, mert anya aztmondta, hogy esetleg megkaphatom jövőre, de ha sokat ér-1.5-1.6 millát- akkor inkább adja el, vegyen magának valami süti új polo-t én meg max járok valami wagon-r-el...
-
k.
őstag
válasz Balupapa #15219 üzenetére
"én mondjuk egy 45.000km-es autót el sem adnék."
Pont ezért merült fel, hoy megkapjam. Tudják, hogy szeretem mert megy mint az állat-nagyon dájnamik a motor egy kisautóhoz képest-, és tudják hogy a VW-t is szeretem. De ez még nem most lesz, most sporolás zajlik az új polora -
k.
őstag
válasz Kickass #15338 üzenetére
Nálunk autópályán volt ilyen. Polo 1.4 100le szépen döcög az autópályán kényelmesen 130al, mögötte megérkezik villogva egy matiz. Fater "miafasztakarez" bedühödött, és nyomott egy padlót. Matiz eltünt a látótérből. A végén már a pálya után nagynehezen utolért, de már nem akart szórakozni.
-
k.
őstag
válasz FoBCRaistlin #15351 üzenetére
A baj az, hogy ezek a "matizosok"-ide gondolhatsz más ilyesféle autót- sokszor valamiért pampogni akarnak, hogy dehát az övék is megy, dehát ez, dehát az. Kb mint amikor a kis csivava nekiáll egy dobbermannal vitatkozni...
Vannak mondjuk érdekes autók, jóbarátom egy WagonR-t vezet, 93le, megy mint a gép, pedig ugye az ember ezt nem várná tőle. Mondjuk nincs is kedve rajoskodni vele, beül és megy. Na jó, a matizosokat ő is fingatja.
-
k.
őstag
válasz FoBCRaistlin #15359 üzenetére
Hát én sosem mondtam, hogy a wagon hű meg ha, kerékből mondjuk illendő egy nagyobbat venni rá. A biztonság azért érdekes, mert 1 tonna a kocsi-egy pug 206 asszem 900 kg- és vannak benne merevítők rendesen azért-bárki bármit is állít, láttam-szóval nem igazán régi swift felling már. Az tény, hogy a külsejénél vékony lemezt használtak, de hogy aztán amögött mi van, azt már nem sokan látják.
Egyébként tényleg eszettveszett jó a VW csoport autóin a fék. Mi a poloval vagyunk úgy, hogy egy erősebb fékezéskor nem attól félünk, hogy mi megállunk-e hanem hogy mögöttünk megy-e ugyanez
-
k.
őstag
válasz FoBCRaistlin #15365 üzenetére
Mi még nem fohászkodtunk ilyesmi cserére, elég a gyári. Az mondjuk tény, hogy elvileg gyárilag erősebbek a fékek benne, mivel ez akkor a fullos motorú volt, és hozzá van igazítva egy-két dolog.
Olyan meg tényleg előfordult, hogy mögöttünk sávott váltott gyorsban az illető, mert nem tudott volna megállni....
-
k.
őstag
válasz FoBCRaistlin #15365 üzenetére
Mi még nem fohászkodtunk ilyesmi cserére, elég a gyári. Az mondjuk tény, hogy elvileg gyárilag erősebbek a fékek benne, mivel ez akkor a fullos motorú volt, és hozzá van igazítva egy-két dolog.
Olyan meg tényleg előfordult, hogy mögöttünk sávott váltott gyorsban az illető, mert nem tudott volna megállni....
-
k.
őstag
válasz FoBCRaistlin #15449 üzenetére
Ha azt nézzük, hogy nyugaton egy ilyen autót azért átlagosan 5 évig használnak-és lehet, hogy sokat mondtam- akkor egy TSI nem fog beállni. Az, hogy 10 évesen mi lesz, meg nem érdekli a gyárat.
-
k.
őstag
válasz FoBCRaistlin #15457 üzenetére
Ez igaz, és totálisan igazad van, de ti már az a kategória vagytok-ahogy én is az leszek egy ideig, tehát nem sértésből írom!- akik már általában-nyugati szemmel!- a másodvonalbelben helyekzednek el. Tehát nehezen hiszem, hogy nekik terveznék az autókat. Ahogy pl a merciknél is mi volt? Megvette az ember a 20 millás S mercit, kb 5 éves koráig nem kellett rá költeni, aztán pedig rászakadt az ég. Az, hogy aztán az x. tulajnak sokba kerül, már nem a gyártó baja. Vegyél újat, ez a lényeg.
-
k.
őstag
válasz VR6-Fan #15556 üzenetére
Mi azon röhögtünk multkor a családdal, hogy ment egy jampizós civic 2-vel elöttünk. Lehetett vagy 60le. Nyomta mint az állat, ment a tucctucc, persze volt is a kipufogónak hangja. Mögöttünk pedig szépen komótosan egy szép passat jött úgy, hogy betartotta a sebességhatárokat. Miért van az, hogy a sok fostaliga nyomatja mint állat, bezzeg akinek tényleg jó van, az szeret jól és meggondoltan vezetni? Nemértem, de tényleg....
-
k.
őstag
válasz VR6-Fan #15562 üzenetére
Nem azért, én is tucc tucc-ot hallgatok, nekem nincs jogsim, ismerősöm Suzukival tolja, de nem szoktunk állatkodni. El kell fogadni, hogy mennyire képes az autó nem kell állandóan bemutatni, hogy igen ez akkor is tud. Mondom, amikor a 100 lovas polo-t a 0.8as matiz nekiállna letolni....
-
k.
őstag
Tudna itt valameikőtök adni egy listát arról, hogy egy 2002es 9n-es poloba milyen gyári rádiókat tettek? Olyan kellene, ami legalább egy aux vagy usb bemenettel rendelkezik, és totálisan illik az autó műszerfalához. Tudom, hogy léteznek nemgyári nagyonkomoly cuccok, de nem 150k-ért kellene nekem ez az egész
-
k.
őstag
válasz FoBCRaistlin #15609 üzenetére
Semmi extra, csak olyat szeretnénk, ami illeszkedik a műszerfalhoz. Szóval ezek a nemgyáriak ugyebár nem pont egy sikban mennek a műszerfallal, és emiatt nem olyan szépek. De persze, ha csak drágán lenne, vagy egyáltalán nem, akkor lesz egy sima "univerzális".
Szóval valami ilyesmi lenne jó:[link]
[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
válasz FoBCRaistlin #15611 üzenetére
Nem feltétlen a gyári a lényeg, csak hogy illeszkedjen az autó belsejéhez.
Tehát pl ez:[link] Tökéletesen illeszkedik a képen látható golf6hoz, nem tűnik fel, hogy nem gyári a stuff. Szóval ha ilyesmit adnak a "mi" polonkhoz, és nem elmeroggyant az ára-40k körül max- akkor benne vagyok.
-
k.
őstag
válasz FoBCRaistlin #15922 üzenetére
Most viccen kívül, mennyi egy jó radar blokkoló a kocsira?
Előre hátra természetesen. Komolyan érik hogy felrakom a -mostmég- anyám ótójára
Jogsim ősztől lesz, alapvetően nem is akarok gyorsan menni, de nehogymár figyelmetlenség miatt szétbüntessék az agyam. -
k.
őstag
-
k.
őstag
válasz rob210 #15994 üzenetére
Nem tudom, nézegettem, van pár Sony ami jónak tűnik. Jó, persze Sony fan vagyok, evidens hogy azt nézek, de azért más is szóbajön. Jó, LG nem, elöbb táncolok meztelenül az Andrássy(vagy már azt is átnevezték?) út közepén, minthogy olyat veszek. Elég sok változáson ment kersztül a Sony az utóbbi években-leginkább spórolásra értve, hiszen csak így maradhattak fenn...- de azért nem tartom minden cuccukat szarnak. Az érdekes az, hogy 2013 elején a mostani főnök 100%ra távozik, és tutira japán kerül az élre, szóval várhatók még változások jelentőssen. Szerintem akkor a minőség nagyban meg fog emelkedni.
-
k.
őstag
Akkor tényleg belenyúltál a szarba
Legalább alapvetően nem olvastam rossz dolgokat a swiftekről, ez meg elég gánynak hangzik. Barátoméknak wagon van, abban egy kurva cucc nem nyikorog(illetve hát mostmár egy picit hála a városnak ), szóval nem ez a megszokott "suzuki" minőség. -
k.
őstag
válasz AMD Power #16242 üzenetére
Én mondjuk törekedni fogok, hogy minnél hamarabb bőrös kocsim lehessen.
Vagy ha arra nem futná, akkor bézs belsős. Nagyon odavagyok ezekértHa a kettő együtt van, úgy a legjobb:Bőrözött bézs kárpit
-
k.
őstag
válasz AMD Power #16308 üzenetére
Több ok is lehet. Az egyik az úgynevezett "lelki baj". Adott volt egy autó, amire most ráköltöttek hasraütök, 150k-t, és ez érzelmileg megviselte őket, hogy most nem jó az autó, és jaj mi lesz, sutty eladják. A másik pedig az, hogy tényleg nincs rá pénzük, a harmadik pedig, hogy nincs rá szükségük.
-
k.
őstag
válasz Templomegere #16584 üzenetére
Érdekes ez a V power dolog, mi tankoltunk már az Astrába régebben(Mostanában Lukoilt zabál a stuff), a poloba nem igazán. Na a lényeg, hogy tényleg csökkent a fogyi 3-4 decivel. Bár ez Budapesti kút volt az tény.
-
k.
őstag
válasz FoBCRaistlin #16852 üzenetére
Én anyám autóját(Hátha majd egyszer az ... ) Dalbírnak hívom. Azt azért mégsem tehetem ki
-
k.
őstag
válasz rob210 #16900 üzenetére
Azóta az a neve egyébként, amióta ment ez a BP bankos reklám, és az a csávó belenézett a tvbe ilyen hülye fejjel, és megjegyeztem. Másnap megyek le és leesett valami pont a kocsi elött. Ránézek az autóra, kb dettó ilyen bárgyú fejjel néz rám a kocsi a 4 gülü szemével valahogy így:
És akkor megszólaltam, hogy tök dalbír a kinézete, és igy elneveztük haverommal dalbírnak -
k.
őstag
válasz rob210 #17391 üzenetére
Én például ezt nem birom. Most ez igy hülyén hangzik, de ez az akkori "modern,avantgarde" forma, mára nagyon elavult. Egy Volkswagen belső tér lassabban hat avultnak, és régiesnek mint sok más autó. Szerintem a visszafogott "uncsi" belső terek a legidőtállóbbak. Ha megnézed azt a polo-t 2001es a formaterve, és igy laza 10 évvel késöbb sem tűnik extra öregnek. Vagy tudnám mutatni a Passat B5 belterét, aminek a formaterve laza 15 éves-96ban mutatták be!- és a mai napig nem hat elavultnak, pedig 15 év sok idő.
-
k.
őstag
válasz rob210 #17397 üzenetére
No, a kormányban 100%-ig egyetértek, az csúnya
Azért irtam, mert én pl mindig furcsán nézek az első focusra. Amikor megjelent istentelen állat volt a forma, designos, sportos, szóval nem átlagos na. De ma? Kicsit már elavultnak hat. Mellette egy G astra egy szép felnivel sokkal kevésbé tűnik elavultnak, pedig egy időben jöttek. 4es golf dettó. Szóval hogy amikor trükköznek a formával, az adott korban akár még üt egy nagyot is a dolog, de késöbb sokszor elavultá válik, hiszen változik a formai igény. Míg egy sima a tesztekben unalmasnak és semmilyennek hívott forma meg 10-15 év mulva is tök jó maradhat. -
k.
őstag
válasz dízelracer #17408 üzenetére
Az a baj ezzel a beltérrel, hogy elavult. 2002 óta árulják, jövőre jön az új, egyszerűen a beltér nem illik bele a mai vw kocsikba. Hiába luxus, régi.