- Milyen program, ami...?
- Amazon
- OpenMediaVault
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Microsoft Excel topic
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Babetta-X
senior tag
válasz matarese82 #20571 üzenetére
Benzines vagy dízel modellről van szó?
-
Babetta-X
senior tag
válasz AMD Power #20577 üzenetére
Hátsónál nem kell félned a futómű állítástól. Annak a cseréje rendkívül egyszerű, de ha otthon akarsz nekiállni vigyázz a fékdob leszedésével, mert ha erőszakoskodsz könnyen hazavághatod a munkahengert vele.
Könnyen meg tudod állapítani, ha felemeled a hátulját és elkezded pörgetni a kereket, ha tök csönd van valamit tuti kell hallanod, vagy felgyorsítasz, kiteszed üresben és úgy meghallgatod. -
Babetta-X
senior tag
válasz matarese82 #20575 üzenetére
Esetleg a katalizátor haldoklása? Ha jól tudom ebben már két Lambda szonda van, az egyik a katalizátor előtt a másik a katalizátor után. Ezt a kettő jelet figyeli az ECU, és a második túlzottan hasonlít az elsőre, vagyis nem megfelelő a károsanyag kibocsájtás, akkor bevillan a lámpa. Namármost nagyobb sebességnél, magasabb fordulaton lehet, hogy a gyengébb katalizátor nem tud annyira megbirkózni a dolgokkal.
Vagy az is lehet, hogy szimplán a szonda adta be az unalmast. Sebesség helyett inkább a fordulatszám mérőt figyelném, hogy milyen fordulaton gyújtja ki a lámpát. -
Babetta-X
senior tag
válasz zoo8800 #20591 üzenetére
Nem tudok ilyen esetről, olyanról viszont tudok, hogy a hibalámpát kigyújtotta, és utána már sorozatosan ezt játszotta.( Ez volt végülis a kérdés lényege) Sőt olyanról is tudok, hogy átépítettek egy ilyen katalizátort nem monitor szondás autóba és minden jó volt utána.
-
Babetta-X
senior tag
válasz matarese82 #20694 üzenetére
Igen, általában fúrni kell a lökhárítót, drágább modelleknél van ilyen átvezető és ragasztóval fel lehet tenni, de ilyenből még nem sokat láttam (konkrétan egyet, azt is külföldről)
-
Babetta-X
senior tag
válasz matarese82 #20699 üzenetére
Milyen autóba akarod tenni?
Kissé drágának tartom a beszerelését, de egyébként nem rossz. A kamerás fejegység jó dolog, kivétel ezalól ha csak simán kamera, és nincs benne sípolás meg ilyesmi funkció, mert akkor sötétben nem sokra mész vele (egyszerűbb modelleknél előfordul ilyesmi sajnos)
Ha te szereled be (egyébként gyerekjáték) arra kell figyelni, hogy a kábeleket (főleg, amikor a kasztniba megy) lehetőleg erősen rögzítsd, különben ha kidörzsölődnek akkor fájhat a fejed tolatásnál. -
Babetta-X
senior tag
válasz matarese82 #20704 üzenetére
Szerintem ez amolyan ahány ház annyi szokás Nekem pl még az is bőven elég lenne, ha valami sípolna, bár nem tartok rá nagy igényt, ellenben napfényben sokszor tényleg jó a kamera, nomeg az sok másra is jó tolatásnál.
-
Babetta-X
senior tag
válasz matarese82 #20708 üzenetére
Ha nem akarsz full extrás tolatóradart, akkor azért jóval, jóval 50 alatt is megúszod, főleg ha nem márkaszervizbe viszed
-
Babetta-X
senior tag
válasz AMD Power #20724 üzenetére
Nem olyan vészes munka az, ha a mondatod második fele nem lenne odaírva, akkor azt mondanám pikk-pakk megy az egész.
Szerelési térről meg ugye 3 aranyszabály, hogy jót, gyorsan, olcsón, nomármost ebből a műhelyek nagyrésze két kritériumot teljesít, azt neked kell eldönteni, hogy mi a fontos -
Babetta-X
senior tag
-
Babetta-X
senior tag
Szia! Ez elég nagy baromság. Gondolom olyan hangot hallasz, hogy csak kattog az önindító, vagy üresben teker, de nem húz be. Ez sokféle hiba lehet.
Egy ilyen "fiatal" autóban én kizártnak tartom, hogy tönkremennének a dugattyúk, gyűrűk stb.. Szerintem vidd el másik szerelőhöz. De egy kompresszió mérés sem nagy cucc, bár lehet egy nyomásveszteség mérés még inkább jobb lenne, de az általad leírt hibákból én baromira nem következtetnék ilyesmire. -
Babetta-X
senior tag
válasz Manitou #20794 üzenetére
Én sem értem, hogy némely ember a tök üres úton, ha látja, hogy piros és a gyalogosoknak meg vígan zöld miért mennek ugyanúgy tovább 60-al, majd a lámpa előtt pedig fék mint az állat. Sosem fogom ezt feldolgozni. Azt mondják a legtöbb vezető csak a kocsi elég az útra és attól csak kis távolságra koncentrál, és vannak a tudatos vezetők, akik pedig előre gondolkoznak és felmérik közben nem csak azt ami van, hanem azt is ami lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Babetta-X
senior tag
Legyen egy kevés skoda is, ez egy haverom 120-as skodája, szerintem valamennyire rajta keresztül szerettem bele a 120-asokba, ami ezután volt neki az egy egyedileg épített (nem homashitából) 120-as volt, felícia motorral, na hát az aztán tényleg egy élmény volt
[ Szerkesztve ]
-
Babetta-X
senior tag
válasz dízelracer #21072 üzenetére
Épp azért hal meg, mivel sosincs kipörgetve, főleg ha sokszor kis utakra használják, esetleg rosszabb minőségű olajjal (nem feltétel) akkor hajlamos olajsár lerakódni mindenütt, az olajpumpa ennek nem örül, de szoktak előjelei lenni az ilyesminek (pl alapjáraton, vagy indítózás után később alszik el az olajnyomásjelző lámpa, esetleg finoman fel felvillan, majd pörgetés után helyre áll)
-
Babetta-X
senior tag
válasz dízelracer #21093 üzenetére
Ja bocsi, azt hittem valami régebbi darabról volt szó. Ez esetben elég érdekes a probléma.
-
Babetta-X
senior tag
válasz dízelracer #21098 üzenetére
Én sajnos nem egy vw-ről tudok amivel ez megtörtént, és sajnos a saját bőrömön is tapasztaltam, hogy a Polo Classicból simán ki tud jönni a hajtókar, pedig nem vagyok idegbeteg vezető.
-
Babetta-X
senior tag
válasz VR6-Fan #21100 üzenetére
Ha mindent előírás szerűen használnak, és nem rövid utakon bemelegedés nélkül van használva akkor nem. A mienkbe az előző tulaj által beöntött remek mol-os olajok okozták a fő gondot. Hiába volt a motormosás meg minden egyéb, az olajsár túl nagy mértékű volt. Most utólag visszagondolva jobban szét kellett volna szedni a motort, csak sajnos akkoriban nem szántam erre elég időt.Sajnos ez jellemző a kis motorokra, főleg úgy, hogy nagyon sokszor csak a boltig, piacig volt beindítva. Ezt nem mondanám nem rendeltetésszerű használatnak.
De igazándiból én csak egy vagyok, sajnos láttam már az enyémnél rosszabbat is. Ettől függetlenül én is az mondom, hogy ezek megbízható darabok, de kivételek mindig vannak. -
Babetta-X
senior tag
válasz Manitou #21136 üzenetére
Én a csomagtartóba gyári helyre beépítettem két Land Rover gyári blaupunkt hangszórót, + elöl a gyárikak, egy LG fejegységgel amin van USB kimenet, de mondjuk ha hülyegyerek módon feltekerem, akkor berecseg a hátsó nem kicsit
Engem sosem vonzottak a hangteljesítmények, mert szerintem értelmes ember úgysem használja maxon sőt még ahhoz közel sem, nekem csak annyi a lényeg, hogy a rádió meg a zene normálisan szóljon normális hangerőn -
-
Babetta-X
senior tag
válasz Chabee #21406 üzenetére
A vezérműlánc feszítője miatt adhat elvileg ilyen hangot, de azt nem csak egy fordulaton adná. Ha elviszed egy skoda szervizbe (lehetőleg ne márkaszervizbe, ahol a munkafelvevő hallgatja meg az autót), akkor többet tudnak mondani. Azért is megéri megnézetni, mert nemrég hasonló panaszokkal jött egy autó és annak pl. az olajszivattyúja kezdett makacskodni, és ha a tulaj pár ezerrel később jön be, akkor már lehet lyukas motorblokkal hozták volna...
-
Babetta-X
senior tag
válasz V.Stryker #21480 üzenetére
Ezzel a mutatvánnyal ha nincs szerencséd akkor fejjel lefele is láthatod a világot
Tudom gonosztevő vagyok, de én mondok egy nem olyan legális de jó helyet. Kimész tökölre egy napos délután, megmondod hogy xy-nak hívnak és a repülésre jöttél csak előbb ideértél. Vacillál a bizti őr utána ha jól adod magad elő akkor 5 perc múlva nyitva a betonplacc és száguldozhatsz kedvedre (Másik megoldás egy kis "mellékes " a bizti őrnek, ki mit választ)
-
Babetta-X
senior tag
Áhh ne aggódj, egy kátyút simán kibír még többet is. Néha én is csodálkozom, hogy a polo classic miket nem kibír, nővérem egyszer kétszer úgy nekiküldi a padkának, meg úgy belemegy a kátyúba, hogy úgy érzem kiszakad a kerék, mégis, még szinte minden gyári a futóművön, és egyenlőre semmi baja (egyedül a hátsó lengéscsillapító döglődik)
De ez a sokat kibírás általános tendencia szerintem, nem kell annyira félni azért -
Babetta-X
senior tag
Tyű mi történt nemrég..
Leírom tanulságként, hogyan lehet egy nagyon olcsó alkatrész kispórolásából iszonyú nagy gond.
Az eset egy munkás módon használt vw poloval történt meg. Eljött a tulaj szíjcserére, a motortérbe benézve láttam, hogy itt bizony nagy bajok vannak, a vezérműszíj takarójából konkrétan hiányzott egy darab és el volt repedve több helyen nem is kicsit. Nem értettem a dolgot, az alsó motortakaró is hiányzott, de ennyire még nem láttam széttördelt műanyagot motortérben.
Hozzáteszem, hogy munkából adódóan sokat van sóderes, kavicsos helyen használva valószínűleg ez okozta a vesztét. Ajánlottam egy erősebb védő építését alulra, de ezt elvetette a tulaj. Azt mondta őt nem érdekli eddig is így járt vele, mondtam neki, hogy ez friss törés, és nem kéne így használni, megkérdeztem egy ismerőst, volt is a bontóba ilyen takaró, de ő ragaszkodott hozzá, hogy rakjam össze a legolcsóbb cuccokkal, nem kell új műanyag, meg semmi..
Összeraktam, de lelkem megnyugtatása érdekében nekiálltam és kétkomponensű ragasztóval összeragasztottam, kicsit megerősítettem, de mivel a törés egy rögzítő fület is érintett, meg eléggé kiterjedt volt így nem volt egyszerű dolgom.
Ez volt c.a fél éve.
Most hívott a csávó, hogy megállt az autó és nézzem már meg mert közel a házához történt.Elmentem és a vezérműszíj burkolaton további törés jött elő alulról (ez még olyan, hogy két részben van rajta a vez.mű.szíj takaró.) ennek hatására bejutott néhány kavics, ami kikezdve a szíjat szakadáshoz vezetett.
Így most egy pár ezres megspórolással elérte, hogy motor felújítás, vagy motorcsere...
Ne spóroljatok a szervizeken nem éri meg.
[ Szerkesztve ]
-
Babetta-X
senior tag
válasz Balupapa #21668 üzenetére
Miért lennénk a csúcson, az északi sark alatt még iszonyatos készletek rejtőznek, csak még egyenlőre nem éri meg kitermelni őket, de majd eljön az az idő is
Nomeg a másik, hogy szerintem mi nagyon "kis halak" vagyunk ahhoz, hogy ezt pontosan belássuk, szerintem kevés ember kezében van annyi ismeret, hogy reálisan lássa ezt a dolgot, mi csak tippelni tudunk. -
Babetta-X
senior tag
válasz VR6-Fan #21762 üzenetére
Fura ez a gátló téma, amíg nem a saját bőrömön érzékeltem milyen ha tönkremegy, sokszor úgy voltam vele, hogy túlzásba esnek a fontosságával.
Aztán a polo egyre gyatrábbul viselkedett kanyarokban, nomeg ha rámegyek 60-al a sínekre veszélyesen dobálja magát, szóval munkahelyen ráálltam a lengéscsillapító padra, és hátulra olyan eredményeket hozott ki, hogy csak néztem. Bal hátsó közel 0% jobb hátsó sem volt a helyzet magaslatán. Ezután alánéztem és a bal hátsó természetesen már az olajat is elengedte.Mint utólag kiderült ez annak is köszönhető, hogy anyámék kb. 500kg csempét pakoltak a csomagtartóba, ami gondolom nem tett neki túl jót
[ Szerkesztve ]
-
Babetta-X
senior tag
válasz dízelracer #21783 üzenetére
Nekem akkor is a VW Polo G40 marad a kedvencem
-
Babetta-X
senior tag
válasz dízelracer #21785 üzenetére
Miért mi vele a problémád? Mondjuk minden napokban nekem sem kellene, de hobbinak elfogadnám (Egy porsche 924/944 mellé )
-
Babetta-X
senior tag
válasz dízelracer #21787 üzenetére
Hűha úgy érzem nem egy vonalon fut az ízlésünk
Szerintem igenis jó autók a 924/944 széria tagjai, bár azért a 944-et többre tartom. Remek súlyelosztása van, a kanyarokat iszonyú sebességgel tudja bevenni, ha megnézed a korabeli katalógusokat közel hasonló tudással bírnak mint az akkori 911-ek. A 924-el csak az a bajom, hogy K-jetronicos, ami nem a legjobban eltalált rendszer szerintem. -
Babetta-X
senior tag
válasz dízelracer #21796 üzenetére
Hát ez szintén az ízlések és pofonok kategória. Nekem már a 125le sportosnak számít, mivel tudnék vele sportosan közlekedni. Ráadásul becsapósak ezek az adatok, mert egy az, hogy nem minden a lóerő (váltó áttételezés, meg a másik, hogy tesztpadon vagy keréken mért LE?) Nekem nem feltétlen azt jelenti a sportosság, hogy a Hungárián lámpától lámpáig én legyek a Jani.
Régebben volt egy király kocsim, Ford Fiesta mk3 1,8 benzines, az alapból ~100le volt, de volt benne sok-sok okosítás, én már azt is sportosnak mertem nevezni, pedig kanyarodási sebességre meg stabilitásra hááát.. Inkább az életveszély kategória
Az 1,6 bmw-t nem ismerem annyira, de a régi körlámpásról hallani jó dolgokat. Mondjuk újabb 320-asban már ültem, és az a kétliteres motorhoz képest elég gyéren szerepelt. -
Babetta-X
senior tag
válasz VR6-Fan #21792 üzenetére
Lehet az, hogy túl sokat tanultam róla
Amúgy valahogy jobban szeretem a félig meddig elektronikusan vezérelt dolgokat. Ott a KE-jet, az már a maga idejében csak jobb volt, mert hidraulikusan is meg elektronikusan is szabályozható volt, de ha az egyik szabályzókörnek annyi volt a másikkal még tudott menni azért.
Mondjuk ezután nem értem a bmw L-jetjét, mert abban meg sok olyan alkatrész van, ami hogyha elszáll akkor az a motor be nem indul.
Ha azt nézzünk ilyen szempontból a karburátor a legjobb -
Babetta-X
senior tag
válasz VR6-Fan #21807 üzenetére
A Fáy-ba tanultam/tanulok. Igazándiból KE-ről tényleg csak tanultam, de az elv tetszik, nem gondoltam, hogy megvalósításban ilyen szar, sima K-t szoktam szerelni, azért szokott velük gond lenni rendesen (főleg ha valaki próbálja tuningolni a nyomásszabályzót )
Mondjuk ami fura, hogy régi passatban pl nagyon sok jót hallani róla, magam is ismerek egy-két viseletes példányt, aminek a benzin részével semmi gond nincs.[ Szerkesztve ]
-
Babetta-X
senior tag
válasz VR6-Fan #21815 üzenetére
Mibe tettek vw-nél KE-t? Sajnos ebben sem vagyok képben
Amúgy csak alapból a kókányolás a baj, mivel ha valaki nekiáll, akkor nem alátétezni fog hanem mindent elteker ahogy csak lehet (legalábbis az eddigi tapasztalataim szerint) utána meg csodálkozik, hogy vagy nem megy jobban vagy sehogysem megy, vagy kicsit jobban megy, de szarul is fogyaszt
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Philips 4000i AC3858/50 légtisztító
- 3D nyomtatott versenypályák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000