-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Kickass
őstag
válasz 14adam #20123 üzenetére
elso korben nem artana rendbe tenni a motort hogy a hajtokar ne konyokoljon ki rogton az elso probauton meg a dugo se olvadjon el az elso inditasnal, hengerfej stb...
ugye kell intercooler komplett csovezessel, normalis kipuff rendszer, turbo, injektorok hogy a tobb levegohoz tobb benya is juthasson, ja meg valaminek ugye a nyomast is kene szabalyoznia, aprosagokat nem is irom le mint erosebb feltengelyek, fekek esetleg valto stb...
egy olyan 4-500ezerre also hangon szamolhatsz meg vegtelen mennyisegu munkaorara es szopasraahogy irtak fentebb add el vegyel egy abf-es gti-t ujittasd fel azt, vagy ha mar lud legyen kover hozass be vagy vegyel itthon egy vr6-ot, bar arra is koltened kell majd de legalabb mar kitaposott uton jarsz es nem szallsz fel onkent a szoporollerre
masik megoldas olcsoert veszel egy eleve turbos kis gyoszt (Uno Tie, PGT, Mazda 323GTX) a mostani autod melle, raboritasz valamennyi penzmagot es lesz hasznalhato jatszos autod
[ Szerkesztve ]
-
siti
senior tag
válasz 14adam #20120 üzenetére
ha már szétszaladtak a lovak, akkor egy utólagos turbó csak a maradékot fogja szétcsapni. ahogy írták, első körben hengerfej, hajtókarok, főtengely, csapágyak, stb, meg mire belövöd a turbót, addigra kellhet még másik két motor is... gondolom direkt szűrő, sportdob már megvan, ha nem, első lépésben az is ad fílinget.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
rob210
nagyúr
válasz 14adam #21759 üzenetére
A II-es és III-as Golf futóművében nincs nagy eltérés, így a rugók jók lesznek.
A kombi és sima Golf között viszont van különbség a kombi rugói keményebbek és szerintem talán kicsivel hosszabbak is.De majd VR6 alátámasztja az állításom vagy rácáfol
Bár ha jól tudom ő is árult komplett lengésszettet.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz 14adam #21759 üzenetére
papíron a 2-es rugója 1-1,5mm-el vékonyabb.
kb ennyi 87 után már ugyan olyan golyalábak voltak a 2-es alatt is.
viszont szerintem ha most nagyon hajó a kocsi érdemes, 4 gátlót is venni, gázosat. mert A vagy végét járják már a gátlóid, és ez lesz a kegyelem döfés, B vagy ezek ilyen puhára hangoltak, akkor meg nem lesz az igazi.
mind a kettő jó márka.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Babetta-X
senior tag
válasz 14adam #22013 üzenetére
Nem semmi mit kibírnak ezek a motorok. Posta autónál is vannak olyan gépek, amiket nem nagyon állítanak le csak szerviz idejére, azon kívül váltott műszakban mennek velük szinte folyamatosan. Így a motor ki sem hül meg semmi, a sofőrök viszonylag kíméletesen vezetik, így iszonyat mennyi km-t elfutnak generál nélkül.
-
Templomegere
senior tag
-
rob210
nagyúr
válasz 14adam #22253 üzenetére
Központi injektoros ugye?
Mert akkor szerintem a nyomás szabályzód adta meg magát.
Ha hengerenkénti akkor fogalmam sincs.
Nekem központis és ugyan ezt csinálta amíg felhergelt utánanéztem mi lehet és kicseréltem a membránt a nyomásszabályzóban.
De ettől még lehet más is.
Többek között amit te írsz alapjárat szabályzó motort.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz 14adam #22258 üzenetére
milyen motorkod évjárat, befecsi rendszer... ha központos akkor alapjárat szabályzó szervo motor, ha meg hengerenkénti és még nem a folytó szelep állítja az alapjáratot akkor a motorja esetleg, vagy ami azt vezérli.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz 14adam #22456 üzenetére
Hát...szokni kéne jócskán.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
siti
senior tag
válasz 14adam #22832 üzenetére
nálam is porzik a tank, de ezt most kivárom. világégés utáni madmax érzés, hogy folyton üres a tank.
Bp útdíjra pedig csak annyit, hogy azokkal kellene finanszíroztatni a BKV-t, akik használják, de csak azt érik el, hogy egyre több lesz a kerékpáros, akiknek ingyen út, ingyen parkoló, ingyenminden és így egyre kevesebb pénz fog befolyni és több adót kell fizetni az autósnak. Át akartam ülni robogóra én is, de kerékpár lesz, én csak így tudok adót csalni... (kerékpár után miért nincs úthasználat he? nekik se a nyúl tojta az utat).
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Morris
veterán
válasz 14adam #23275 üzenetére
Milyen autó ez, hogy 250k bele egy katalizátor?
az enyémbe egy utángyártott 15-20k Ami addig van benne az autóban amíg át nem megy műszakinPancsermeste: Egy diagnosztika /hibakód kiolvasás/ lehet többet mondana.
Egyébként az én üzemanyagszivattyúm is furán viselkedik.
Reggel az első indítás előtt (gyújtáson) nem kattan a szivattyú. második indításra mikor előállította a nyomást akkor már kattan. érdekes...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000