- Linux kezdőknek
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Hálózati / IP kamera
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Mesterséges intelligencia topik
- Microsoft Office és Office 365 topic
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aphra2
aktív tag
válasz AMD Power #21683 üzenetére
Hát persze ,... ezt még lehetne fokozni úgy , hogy mindezt télen
Birom az autóhirdetésekben is a fogyasztásibajnok adatokat, pl 1,6-os motor 6 liter , vagy a 2.0-ásnál , hogy 8 liternél még sose evett többett .
Mindezt úgy , hogy a gyári legjobb fogyasztás (90-nél) is több.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
tomcsi23
veterán
válasz AMD Power #21752 üzenetére
Általában nem a gumira szokott ráfagyni az ajtó, hanem a fém a fémhez a befolyó víz segítségével. Nem mostad le előtte véletlen?
FoBCRaistlin: minden nap tartogat valami újdonságot.
Arra remélem, már rájöttél, hogy az ülést is lehet állítgatni, s nem előre tolva nyomorogsz ott, kormánnyal a mellkasodon.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz AMD Power #21754 üzenetére
Akkor előtte befolyt a lé a réseken, aztán megfagyott.
Olyan kormányút veszel, amilyet akarsz.
Más: megint volt egy kis mászkálás a két family között. Tisza élvezetes út van Lacháza-Bugyi-Ócsa-Üllő vonalon, máskor is erre megyünk. Nem a lakkcsizmás nőcikre gondolok.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
dízelracer
senior tag
válasz AMD Power #21898 üzenetére
És? Élesben forgalomban egy technikásabb pályán még ez is megszorongatná. Ez az autó olyan kanyarsebességet tud amiről a Lamborghini fejlesztőmérnökei még a legvadabb álmaikban sem mernek gondolni, a féktávokra szintén igaz ugyanez. Egy versenyt amúgy sem az egyenesekben kell megnyerni.
-
VR6-Fan
veterán
válasz AMD Power #21898 üzenetére
top gear egy show...
egy nürburg ringes kőridőre kíváncsi lennék, a Nordschlafe-ról, ott mit produkál, a nagy bálna testével, egyáltalán nem rossz autó, félre ne érts, de ez egy kis gokart pálya, szűk hajtű, sehol se, se emelkedő :-)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #22040 üzenetére
Miután azt mondta a forrásom, hogy most már nem meri garantálni, hogy nem minőségi lesz, így inkább váltottam. Otthoni szerelőm azt mondja, ő a fejét teszi a Molos lötyijére.
Mondom akkor ok.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Balupapa
senior tag
-
tomcsi23
veterán
válasz AMD Power #22294 üzenetére
A Polo nemgyerebe?
Ilyen fabia van nagyfaternak (bár az MPI, meg piros, első elektromos ablakkal), elég fapad, de jó kis patent a maga nemében. Szerettem vezetni. A fék karcsú hozzá, persze, ahhoz mérten, hogy megy 180-at is....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Balupapa
senior tag
válasz AMD Power #22294 üzenetére
Haverom vett nyáron pont ugyan ilyen fabiat (2001, 1.4 68hp, ezüst, fekete kilincses )
a motor "dinamikája" tűrhető, fogyasztása 9( ) liter városban. láncos vezérlésű 8 szelepes
uttartása jó, váltója is,
sztem az az első ülések szélessége kicsi és a beltéri anyagok mindenhol a legolcsóbbak, mint egy tesco gazdaságos vw polo 9n. karcolódnak, kopognak, kemények, ugyan akkor masszívak érezni, hogy "egyben van"-"németes"
rugózása "komfortos"
az izzócsere gyerekjáték mert elég sok hely van a lámpák mögött
összeségében jó autónak tartom azért, csak ez a városi 9 literes fogyasztás nagyon sokat ront az öszképen.szerk: mos hívott, megyünk ki vmi helyre a tocsikkal és csinálunk közös képeket
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
V.Stryker
nagyúr
válasz AMD Power #22294 üzenetére
Nekem is ilyen fábiám van, 1.4MPI, 68LE, csak az enyém kombi. Én ősszel vettem, így még nincs nyári tapasztalat, de most télen, csak BP-en, rövid távon 8,3 lityivel eljárok. Az M0-án is mentem hosszat vele, akkor 110-nél ilyen 5-körülre áll be.
Nem egy nagy igényű autó,de én nagyon szeretem. Van benne egy csomó jó dolog. A motor nem egy erőbajnok, de sajnálni se szabad, még elkoszolódnak a szelepek. Kihuzatva szeretem a hangját, olyan morgós és ha kened neki akkor megy is, harmadikba vagy 110-et. Persze szigorúan a szelepek miatt.
A futóműve nekem lágy. Az én majd 190cm/100kg-hoz a vezetőülés nem a legjobb, rövid az ülőlap.
A váltó nagyon jó, nagyon jól áttételezett. Az izzócsere meg tényleg gyerekjáték. Mindenhez faszán hozzáférsz, ha mást kell szerezni, ahhoz is. Az alkatrész meg occsó hozzá.Ha van kérdésed, akkor kérdezd vagy tőlem meg is nézheted, bár az enyém nem eladó.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz AMD Power #22310 üzenetére
Még a 9 is reális városban, megfelel a gyárilag leírtnak. Azért ne felejtsd el, hogy ebben azért már van anyag, így súlya is van. A céges 1.5dci-vel is 6L-el járok városban, akkor egy benyástól ez se rossz, főleg,hogy azért én elég dinamikusan nyomom.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
tomcsi23
veterán
válasz AMD Power #22310 üzenetére
Na, azt passzolom. Amikor tekergettem, olyan 6-7 lityi körül kajolt, vidéki viszonylatban.
Nagyfaternál tuti többet nyomat le, mert szinte csak a faluban használja. Van is benne vagy 35e km.(#22307) dízelracer: Ez azért ott pislogna a tükörben.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Babetta-X
senior tag
válasz AMD Power #22312 üzenetére
A vezetési technika sokat számít. Pl ott a motorfék, ahol a legtöbb autó lekapcsolja a befecskendezést, ezért ha szép nyugis motorfékkel megyünk mindig a lámpához, ahelyett hogy utolsó pillanatban fékeznénk, vagy ami egy fokkal jobb, hogy üresben gurulunk, már sokat spóroltunk. Egy ügyes sofőr eléggé ki tudja tolni a fékbetétek élettartamát
-
Babetta-X
senior tag
válasz AMD Power #22316 üzenetére
Ennek kéne lenni a normálisnak, sosem értem azokat, akik mennek előttem pl Hungárián, egyenes út, zöldhullám, megy mint a golyó utoléri az előtte lévőt satufék, beérem, akkor megint elkezd hol gyorsítani hol fékezni.. Lámpánál már rég látja, hogy piros, én már rég motorfékezem ő még mindig nyomja a gázt
-
V.Stryker
nagyúr
válasz AMD Power #22318 üzenetére
Azért azt mondják, hogy túl kíméletesen se jó hajtani, mert valami hülye szelep elkoszolódik, néha oda kell neki kenni és tartósan pörgetni. Én is tojással a pedál alatt járok, de nagyrészt a kerületben, sokszor be se melegedik az autó, plusz köröket szoktam menni, hogy legalább a kondenzvíz kimenjen a kipufogóból. Valszeg a fogyasztás is ezért ennyi.
Meg aztán, én robogóval spórolok. Múlt héten már elővettem, ezeröccázé teletankoltam, majd félig ráfagytam.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Balupapa
senior tag
válasz AMD Power #22316 üzenetére
szvsz én is volt pát postom itt ahol 3,3-3,6 literes atlagokkal mentem keresztül pesten (budatétény-kőbánya)
miért lenne vicc a 9 liter? 9.5 a városi fogyasztása a gépnek papíron, ahol tudjuk, hogy inkább lefele hazudnak.
ahogy látom stryker is pont ugyan azokat irta mint én, pedig csak utas voltam (1xer vezettem).a ma délutáni fotozásbol pár kép
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #22345 üzenetére
Érvek ellenérvek.
A skoda skoda motoros a 16v-sek kivételével.
Ennek köszönhetően alkatrész olcsó hozzá.
A beltere fapad. Elnyűhetetlen autó.Az Ibiza, hajlamos a rohadásra.
Mondjuk ezek a frissebb utolsó szériásak nem tudom mennyire de a 94-98 ig az nagyon, volt a családban 2 mind a kettő "fürge" hálás kis jószág, de a kaszni mind a kettőn haldoklott 2-3 év után, akár mit csináltunk vele.
Van még egy hibája, nincs csomagtartója.
Kb akkora mint egy swifté.
Egy nagyobb szatyrot beleteszel és csókolom.Ennek ellenére én azt mondom mind a két autó családbarát lehet őket szeretni én talán inkább a skodát venném a 16szelepest.
Renault power
-
kymco
veterán
válasz AMD Power #22460 üzenetére
Ki voltam akadva, mikor megtudtam a szerelőtől, hogy lambda szonda meghibásodás általános vw hiba, hőérzékelő gomba közel évenkénti meghibásodása ált. vw hiba. Elektromos ablakemelő meghibásodása ált. vw hiba, stabilizátor rúd gyakori meghibásodása skoda fabia általános hiba....
És erre jött egy fordulatszám érzékelő hiba, amire még tapasztalt szerelők sem emlékeztek, hogy kellett valaha is cserélni...nem volt olcsó a csere, de muszáj volt, mert szinte minden elektronika használta az adatait, meghibásodott a klíma hőérzékelője... ez sem gyakori a szerelő szerint, és gallyra ment a hideg-meleg levegő arányát szabályozó szervomotor... ez volt a leggázabb... ilyen hibáról több szakszerviz egyöntetűen mondta, hogy nem találtlkoztak, de a javításához szét kellett bontani az egész műszerfalat... csak a munkadíj tetemes volt kb 5-6 óra szerelés költsége több volt, mint az amúgy nem túl olcsó szervomotor...
Így hát én nagyot csalódtam a vw konszern megbízhatóságában. Kollégámnak poloja van, és már évek óta csak szívatja őket az újabb és újabb meghibásodásokkal...Mindezek ellenére hiányzik a skoda csoda...
www.refujvaros.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Horgász topik
- Honor Magic V2 - origami
- Házimozi belépő szinten
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen