- Musk azt mondja: a gondolatával mozgatja az egeret a Neuralink első betege
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Windows 11
- Mikrotik routerek
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Router gondok
- Synology NAS
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz johnny82 #94646 üzenetére
Nekem most is 1,4 TSI van, láncos, Golf 6.
# 1 gebasz: Vezérlés
Azt nézd meg, hogy full hidegm indításnál mennyire csörög a lánc. Az enyém az esetek felében elég hangos lánccsörgéssel indul olyan 1-2 másodpercig. Nem mindig csinálja. Ha elindítom egész röviden, akkor 10 perc múlva - továbbra is tök hideg motornál - már nem csinálja. Ha autópályáztam előtte és elindítom mondjuk fél óra múlva, akkor jó eséllyel csörögve indul ismét.
Lánccsere feszítővel, utángyártott, maszeknál kb. 70 ezer lehet, de ezt csak tippelem.
Ugyanez VW-nál + kicserélik még a vezérműtengely állító fogaskereket is (utóbbi 100-150 k.) hozzávetőleg 300-350 ezer Ft.# 2 gebasz: Kokszosodhat a szívószelep + szívótraktus.
Szaki szétszedi, lepucolja, ha ezt a fentiekkel együtt csinálják, akkor + 100 kb.
Ha vegyszeres fújkálással, akkor 20 k. Én utóbbit választottam. Érdemes a legfrissebb gyári szoftvert felrakatni, akkor kevésbé nyűgös.Jó motor amúgy, megy és normális tempónál jól fogyaszt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Automata kávégépek
- LEGO klub
- Futás, futópályák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Stellar Blade
- Musk azt mondja: a gondolatával mozgatja az egeret a Neuralink első betege
- További aktív témák...