-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #94400 üzenetére
Saját képet is említettél, azt várom.
Amúgy ez a szűk keresztmetszet, elmelegszik terhelés alatt?
Jó, a gyári nem egy nagy szám a tenyérnyi felületével....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
siti
senior tag
válasz ßrainiac #94402 üzenetére
több oka is lehet, pl mindig kihozná belőled az állatot, költségesebb járni vele (bár két autót fenntartani csak emiatt, szóval kiszámolós), esetleg kényelmesebb, bár ez megint kivitel/tuning dolga.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
kk831228
addikt
Nekem meg 30km/h... Volt nekem is ültetve, de felüdülés volt amikor gyári rugany került vissza...
Inkább emelni kellene hogy lehessen normálisan parkolni útpadkán is pl. ilyenre...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz ßrainiac #94402 üzenetére
Azért, mert elég sok helyzetet biztonságosabban meg tudsz oldani egy erősebb kocsival.
Pl, pesten heti szinte 2-3 alkalommal akarnak megölni. Ha gyárilag erősebb a kocsi, akkor ahhoz legtöbb esetben nagyobb fék is jár. Aki ad is erre, az nem 13 éves téli műanyag gumival közlekedik, hanem mininum egy jó nyárival. Kíváncsi lennék mennyi a fékút nekem, és mennyi egy széria ibizának...
2: Futómű szintén hasonló történet.
3: Egy előzés töredék időt vesz igénybe, mint egy olyan kocsival, amin 3-at vissza kell kapcsolni a manőver előtt.
4: Veszélyhelyzetből sem mind1 milyen dinamikával tudsz kiugrani.
Így hirtelen ennyi.
tomcsi23: hosszabb dundi esetén sztem kevés. Motor élettartamnak is jobb talán
Illetve ha csigusz csere lesz, akkor meg kell, nincs mese.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
ßrainiac
addikt
válasz FoBCRaistlin #94406 üzenetére
De ezt a Vilinek ird, mert en ugyanezen az allasponton vagyok
-
VR6-Fan
veterán
válasz ßrainiac #94402 üzenetére
Mert van olyan teljesitmeny szint ahol mar 2x meggondolod h egy egyszeru forgalmi szituacibon le(mered)padlozd a kocsit.
Nyilvan most nema cdipes gti-drol beszelek az pont kellemes lehrt most jo programmal, ill esp es tarsai nelkul egy kicsit mas hogy kell gondolkodni."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
ßrainiac
addikt
válasz VR6-Fan #94409 üzenetére
Nem kő lepadlozni. Minek, ha olyan eros, hogy az erintes is eleg.
Amugy ebben nincs semmi esp se asr, csak abs ^^
Hogyha 300 loeros autorol beszelunk, akkor oke, de egy atlagnal erosebb utcara valo autoval inkabb jarok, mint egy idegbeteg 3 hengeressel vagy ezzel megegyezo teljesitmenyu akarmivel. Na mindegy
-
VR6-Fan
veterán
válasz ßrainiac #94410 üzenetére
Pedig kene lenni valaminek elv....
Ahh psdlozni azt max 4.-be
De nyilvan en se a harom hengeresre gondolok... Viszont az 1,4tsi ilyen golf meretu kocsiba nem lenne rosszmha nem lennenek szarok legalabbis a lancosak.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-v-
addikt
válasz ßrainiac #94402 üzenetére
allandoan tolnad neki akaratlanul is
Na jó viccet félretéve, 1.2-es 3 hengeres erőgéppel 2 emberrel elindulok fél gázzal (!) a pirostól ... ennél szarabb dinamikát már nem tudok elképzelni/leírni, és mégis mindenki lemarad, belenézek a tükörbe és sehol senki 100 méterekre ... na akkor amikor ezek előtted vannak Felengedem az st-ben a kuplungot másodikban és nekimegyek ... és az is csak egy szutykadék 2 lityós szívó, ami nem nagyon tud menni, de régen sok bárhova ahol az átlag tötymörgik is felütik a fejüket. A 2 literes dízel oktáviában meg egyenesen agyfaszt kapok. Nem kell nekem ilyen erős autó mert negyed gázt se tudsz nyomni, semmit se tudsz nyomni .. a féket páros lábbal max. De biztos én közlekedek rossz helyeken ..
Meg tegyük hozzá én ilyen haladós emberke vagyok, nem vezetés közben hanem mindig.. csináljuk, haladjunk stb. Elég nehezen viselem a megalszik a tej a szájában embereket ha valamit csinálni kell
(#94406) FoBCRaistlin:
Egy előzés töredék időt vesz igénybe, mint egy olyan kocsival, amin 3-at vissza kell kapcsolni a manőver előtt.Most ezt nem komolyan írod ugye? Tart is körülbelül 4 tized másodpercig egy visszaváltás ... és nem előzés közben csinálod, hanem előtte Amúgy meg sose volt még gondom előzésnél, az 1.4-es 1.6-os vasakkal is el lehet lenni, visszanyomod kettőt aztán leforgatod a harmadikat, ha jól meglátod a lukat kényelmesen lehet azzal is előzni. Ahol meg nem, ott valószínűleg akkor nem is érdemes előzgetni mert akkora a forgalom vagy annyi embert kéne megelőzni De ott meg az st-vel se szoktam mert minek, úgyse lehet haladni.
[ Szerkesztve ]
-
FET-MEN
veterán
Nem értem ezt a tartalék dolgot. A nagyköbcentis dájzelek (automata) ugyanúgy vissza kapcsol egyet, pedig nem szükséges, de úgy mégiscsak nagyobbat lép. Szerintem normális ez a visszaváltás dolog. Ha előzni akarok én is kapcsolok Demonanak egy 3-mast 90-nél egyedül fater az aki a manuáis 530d-vel 6-osból nem lök vissza, mert 500nm felett minek
Iphone 7
-
K Norbi
addikt
Én úgy vagyok vele, aki sokat utazik pályázik annak szigorúan Diesel, aki meg csak annyira használja mint én meg TaaT annak 3.2 V6 Benzine
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
tapsi hapsi ott a hűtőrácson! az fontos! meg a cool matricák is.. én egy döglött varjút fogok rászegelni egy 100 szeggel a rácsra! meg 50 cm es VW jelet az első szélvédőre! és már cool is vagyok várjunk mégsem!! kell egy bazi nagy matrica a tetejére is! hogy helikopterről is lássák. milyen egyedi a verdám hehe
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
Ez a visszavaltas dolog annak a fuggvenye igazan hogy ki milyen fordulattartomanyokban vezet. Ha haladosabban, 2-3 ezer korul, egy normalis autoban nem kell visszavaltani. De 2e alatt maszkalsz mer kruzolsz, ha eros is a gep vissza kell vagni.
-
szente
addikt
Na megnéztem a Cordobát, amiről tegnap írtam nektek. Emlékeztetőül:[link]
Kívül:
Az első fényszórók mattak, a hátsók ugye párásodnak.
A hátsó lökös eléggé össze van cseszve, a két oldalán horzsolás, de nincs másmilyen színe mint a kaszninak, a csomagtér alatt, pedig van jó pár fekete csík.
plusz az ajtóknál a kasznin, (ahol találkozik az ajtó gumi kéder és a kaszni) pár fekete csík, meg karc.
Amúgy a többi ok, semmi nem lóg, nem találtam rajta rozsdát, az ajtók egyformán jól csukódnak, már amennyire ekkora szélben meg tudtam állapítani.
A fényezés a fentieket leszámítva épp.Belül:
A kormányon van pár gödröcske, meg kicsit kopott, plusz az ajtókon a kilincseknél a lakk (?) fel van pattogva.
A hátsó ajtó egyik műanyag elemén láttam egy horzsolást. Amúgy az utastár többi része nem lehasznált, a váltó és kézifékszoknya teljesen épp.
Minden kütyü működik rajta.Szerkezetileg:
Nem kopog a futómű, nem zörög, nyikorog semmi. Legalább is ebben a nagy szélben nem halottam semmi rendelleneset.
A motortér kicsit koszos volt, de olajnak nem láttam nyomát. Csak poros/saras volt.
Jól húzott, a váltó is pontos volt.Egyéb:
Egy építőipari vállalkozó felesége használja, 4 hónapja vették. Előtte is egy hölgyé volt (talán a gyűrűk miatt vannak a gödröcskék a kormányon és lepattogva a lakk a kilincs körül?). Decemberben volt műszakin, akkor vezérlést cseréltek, meg fékbetéteket. Egyébként a 4 hónap alatt egy termosztát csere, meg még valami apróság volt (erre már nem emlékszem). 750 ért adná oda.Az érzelmek:
Ha meglenne csinálva az összes szépség hibája, akkor tetszene. Bár gondolom akkor drágábban is adná... Jó volt vezetni, pozitív csalódás volt ez a 75LE-s motor, azt hittem lomhább lesz. A váltó az marhára tetszett, mint ha magától bekattanna a sebességekbe.Eddig vagy öreg, vagy hulladék autókat vezettem, ennyire újat még nem igazán, kivéve fater Punto II-ét (60LE), annál ez sokkal jobb volt.
Szóval szerintetek?
-
varsam
őstag
válasz ßrainiac #94420 üzenetére
Ez városban kb igaz is. Kint országúton azért más a szitu, és teljesen helyzetfüggő. Én 4.-ben 80-nál hiába kezdem el nyomni, nincs sok dinamika, simán visszatolom 3-ba, hogy meginduljon, amikor kevesebb a hely. Ha meg van 1km előttem, kimegyek akár 5.-ben is.
Most ha lenne dízel 500+ Nm-em, akkor valószínűleg nem kellene a 3 ilyen esetekben sem, sőt 4 sem.
Szerintem ilyen 1,5 tonna körüli tömeghez a 170-180Le az ami már szinte mindenhova elegendő (turbos benzin). E fölött már leginkább csak az élvezeti faktor magasabb, ami persze fontos, de az már nem a "csak jussunk el A-ból B-be szitu".
Ettől függetlenül a jelenlegi ultimate álmom egy RS6, csak hogy legyen tartalék is -
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #94406 üzenetére
Naja az új setuphoz már elkél, nehogy a forró levegőből akarjon várat építeni.
Vilike: elindulok fél gázzal (!) a pirostól ... ennél szarabb dinamikát már nem tudok elképzelni/leírni, és mégis mindenki lemarad, belenézek a tükörbe és sehol senki 100 méterekre...
Lehet ám, hogy megvárják a zöldet....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Opel topik
- Autós topik
- Philips LCD és LED TV-k
- Honor 90 - modellalkat
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...