- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Aliexpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Mikrotik routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- F-Secure termékek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
- Ubiquiti hálózati eszközök
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #94145 üzenetére
ezt emelon is megtehetem, vagy erősen ajánlott a bak? továbbá itt "egyel több" alkatrészt kiteker, azt tekerjem ki én is és utána azzal együtt vissza a csuklot?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #94156 üzenetére
Akkor tisztázzuk a fogalmakat, mit akarsz cserélni? A kormány összekötőt, vagy a gömbfeje a kormányösszekötő végén? Amit kiteker, az a kormányösszekötő, ha csak a gömbfejet akarod cserélni, akkor csak azt kell letekerni a rúdról és a gumiharangot nem kell levenni.
Elég sima emelő, és mivel kétséges előéletű emelőkre nem bízzuk az életünket, valamive alá kell még támasztani, a biztonság kedvéért.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #94137 üzenetére
Értem Nem tudom lehet en nem ezrek különbséget minden bak cserélve volt amikor bent volt az amúgy jó lendkerék és akkor is most is úgy áll le nem rázza jobban mint akkor.De pl kollegam afn-je új kettőssel van és amikor beült hozzám kuplung csere után fel se tűnt neki hogy fix van benne semmit nem remeg/ràz. Lehet pacebo vagy majd széthullik nekem eddig szavam nincs ra.De ehhez gondolom hozzà tartozik hogy sìkolva és kicentìrozva került fel
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem válaszoltál a kérdésre. Elmagyarázom miért kérdeztem.
Minden adagolós A4 úgy áll le, mint valami traktor, mert nincs fojtószelep rajta gyárilag. Ez vágja bennük hamarabb haza a lendkereket. A kereszt motorosok mind kaptak fojtószelepet, a hosszanti meg csak a PD motortól. Mivel most nálad fix a lendkerék, ezért a váltó kapja a nagyját, a lendkereket már nem lehet tönkretenni. Tudm, hogy nem rázza jobban, a kérdés az volt, hogy rázza-e.
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #94160 üzenetére
Értelek,nem rázza jobban mint kettőstomeguvel. Összehasonlításnak ott a kollegámé abba tettük a kettőst ugyanolyan "traktorosan" áll le mint az enyém és semmivel se kulturáltaban. Amúgy ez csak azért furcsa nekem mert akkor ezek szerint 1z alatt is meg kéne halnia a váltónak hosszmotornál, vagy ahu-nal ami alatt elég sok olyan váltó van mint az 1z nél. Fixnél a szerkezet csillapít nem a lendkerék ugye.Akár hogy néztem a csillapítás szöge kisebb mint a lendkeréké, de nem olyan drasztikusan kb 5-10% ami alacsony fordulaton van jelen. Valaki ugyanezt mondja mint te valaki meg az ellenkezőjét engem meg lehet győzni, de itt mind két megoldásnál van pro kontra ha kell a komfortosabb erzet alacsony fordulaton akkor en is azt mondom kettőstömegűt bele. Majd találkozón kiproàlod aztán elmondod a véleményed hogy joo e vagy sem amúgy ez a dolog kb olyan mint az egr téma.
-
Ck.
addikt
válasz Dr.Zoo #94139 üzenetére
Pedig nálam a Robi is leszerepelt...kipufogóban lévő csavar miatt akarta lebontani a váltómat és felújítani. Fájt volna, ha más nem találja meg a zörgés igazi okát.
Azzal a különbséggel, hogy személyesen is láttuk egymást és az autót is. A váltó pedig köszöni szépen jóval van, nélküle is.[ Szerkesztve ]
-
bombibmw
veterán
válasz Ace owner #94149 üzenetére
Mi 35?
És Köszi!Mappa:
Köszönöm neked is!
Nekem is tetszik.
Nem biztos,hogy én ezt választanám hozzá,de ha már adta hozzá a volt tulaj,hát elfogadtam.tresh:
Mikor lesz találkozó és hol?
Gondolom a VW és az Audi együtt van.
Elmennék én is,mert utoljára BMW talin voltam vagy 4 éve.[ Szerkesztve ]
-
-
Dr.Zoo
senior tag
Persze, nem mondom hogy nem tévedhetetlen. Senki sem az.
De nálam egy magát váltó javítónak tituláló ember "próbálkozott", ami sajnos ennyibe fájt.
Egyébként "főleg" pozitív tapasztalatok jönnek, kontrollnak meg itt van ez.: [link]"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Ck.
addikt
válasz Dr.Zoo #94167 üzenetére
Sajnos sok kókler van a szakmában, ezt aláírom. Robi pedig biztosan jó szakember, nem véletlen van annyi pozitív visszajelzés, nekem nem volt szerencsém vele, ennyi.
Egyébként továbbra is tartom az álláspontom, hogy egy bolygóműves automata váltó időben történő javítása egy szokványos kuplung + kettőstömegű anyag + munkadíjánál nem kerül többe. Nem az ördögtől való dolog használtan sem.
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
Sziasztok 99-2000-es évjáratú a4 1,9 tdi-vel kapcsolatosan általános meghibásodások mikre kell figyelni, vásárláskor ?
[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
Jövő tavasz környékén ha minden jól megy bővül a flotta...
De tetszik!www.vakbelmutet.hu
-
TaaT
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ADAM1337 #94170 üzenetére
Ha minden működik, már jó alap. Központi zár, klíma, futómű, motor, váltó és tartozékai drágák, a többi filléres tétel. Kivéve az ajtók alján lévő műanyag takaró elemek, azok szinte beszerezhetetlenek és legalább drágák is, meg ha bejut alájuk a víz és nem jut ki, akkor elrohasztják az ajtókat. Ne füstüljön semmilyen színűt, ne rázza le a veséidet alapjáraton, hűtsön fűtsön, induljon hidegen-melegen. A csillió kilométer nem gond, ha volt szervizelve rendesen. Futómű ne kopogjon, főleg elől, és akkor nagy baj nem lehet. Lehetőleg ne a leggyengébbet válaszd, az kevéske. Tipikusan jól rohad az akksi alatt, ha az elfolyó eltömődik. Érdemes arra felé is nézelődni.
Más: Nicsak, lehet rendesen is javítani törést.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #94158 üzenetére
holnap úlláccik megcsinálja szerelő barátom -hál istennek- amúgy a gömbfej lóg csak, azt kell kicserélnie
ezzel a remegésemmel pedig nem tudom akkor mi legyen, mert ugye ha fixesítek az kb 50k pingvin úr szerint, de ha muneznek lesz igaza, akkor "csak" a mostani kettősömhöz kellene vennem kuplungot, de ha a későbbiekben meghal a kettős és fixesíteni szeretnék, akkor pedig az a kuplung is megy úgymond a levesbe, szóval nagy a dilemma mivel együtt tudnék élni ezzel a kis hibával, mivel tényleg nem jön elő mindig, csak ha nem figyelek arra, hogy adok-e kicsi gázt visszalassításkor avagy sem
még viszont a belteremben van egy nagyon "zavaró" dolog, az autómban négyágú a kormány és a duda része, ahol összeér a kormánnyal az autó rezonanciáját szépen megszólaltatja.... csak a kormány semmi de semmi más a beltérben, és akkor szűnik ez meg amennyiben megfogom és megemelem egy picit a duda részét a kormánynak.... vannak ezekben valami távtartó szerűségek, amik elfáradhattak? vagy valamivel az érintkezési pontokat lekenem és akkor nem fog dörzsölődni egymáson a kormány középrésze ill. a karika? lehet, hogy triviális gond, de az a baj, hogy az orrom előtt rezonál zsizseg és ez baj erre valami megoldás? a kormánycserén kívül
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Jaded
senior tag
Annyit írtatok erről a rázkódásról, hogy már engem is érdekel. Jól sejtem, hogy 2000-es évjáratú, 1Y motorkódú kocsiban nincs kettőstömegű? Nekem is kirázza a tömésem mikor leállítom. Ha nyomom a kuplungot, akkor nem mindig. Lehet csak a motortartó bakok cserések?
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz Mágus2 #94178 üzenetére
Kétlem, hogy ilyen mértékben normális lenne. Hiába "igénytelen" motor, én úgy gondolom azért szorítottak annyi kultúrát az egész autóba (még ha kisteher is), hogy lehet normális állapotra hozni. Nyilván nem lesz Passat szinten, de én úgy gondolom a gyárban sem úgy tervezték meg, hogy kín legyen vezetni/használni.
Renault Megane IV Limited
-
Piwi
addikt
csak azt rakhatod fel ami benne van a forgalmidban,teljesen mindegy hogy gyári felni vagy sem. Gumiméret szintén. Ha megvan az új felnid és gumiméreted,meg a felni papírja,berakod a csomagtartóba elmész a rendszámodnak megfelelő vizsgáztató helyre,ott lesz pár szaki aki megszakérti hogy felmehet vagy sem,aztán 50 euró ellenében bele is írják a forgalmidba azt az 1 plusz méretet
azt hiszem meg is van a gumi amit megkap a nyári felnim, VREDESTEIN ULTRAC SESSANTA,ahogy olvastam neten nem olyan rossz
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
Mágus2
Közösségépítő
Hidd el , ez nem show autónak lett tervezve, csak te látsz bele többet, mint ami. A felicia pickup 1.9D szintjén van, az meg traktor, ez mitől lenne más?
tresh Itt is a forgalmi a mérvadó, senkit nem érdekel, hogy volt ebből ilyen, meg olyan felnis, benne van a forgalmiban? Nincs? Akkor ne használj ilyet. Azért mert a nagy felnisekben általában másképp van hangolva a futómű. Lásd az én esetem. A laurin keményebb gátlókat kapott, mint a sima változat azonos motornál. Ezért kell a gyári jóváhagyás, ha rábólintanak, hogy mehet, beírják némi birodalmi ezüstért.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Dr.Zoo #94136 üzenetére
Nalam
- 1.9 Leon(2006-10) kb 98e km-rel vettem, 130e korul adtam el es leallitaskor neha koppant/razott egyet
- 1.9 Golf(2008-12) 128e km-rel vettem most van 140e benne es erzem az enyhe pulzalast a kuplungon.A motorkod mindket esetben BLS, ugyanazon az utvonalon hasznalom ami 90%-ban autopalya.
A leonnal meg ra is foghatom hogy varosban hasznaltak es az ette meg, de a Golf elottem is nagyreszt autopalyan futott, vegig vezetett szervizkonyvvel es szamlakkal.
Szoval szerintem altalanosan nem lehet kijelenteni hogy elmegy 200-250-et. A passatban lehet, hogy valami miatt elmegy ennyit de Golf/Leonban nem. -
Cheesy
őstag
VW csoportnál az 1.8 Turbos benzines (A4/Passat B5 széria) motorról mi a vélemény? Nem fogyasztás, hanem megbízhatóság érdekelne.
www.vakbelmutet.hu
-
Dr.Zoo
senior tag
Érdekes.
Kollégám 1.9-es B5.5-én 160-nál még gyári minden...
Én AWX motorkódú paszulyomon is gyári minden, legalább 250e km (óra szerinti) futás után...
Csak arra tudok gondolni esetedben, hogy mégsem annyi volt a kocsiban, mint amennyit a wekker mutatott.
Ha szalonból lett kihozva első tulaj által, és megbízható, rokon, stb. akkor persze elhiszem."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
ßrainiac
addikt
válasz Mágus2 #94137 üzenetére
Kettostomegus verdat kinyomott kuplunggal inditunk es allitunk le, hogy ne terhelje azt a hulye alkatreszt, nem?
TaaT: majd kivancsi leszek, mi okozta nalad azt a kapcsolos kattanas hangot a fekpedalnal, enyem is nyomatta egyik nap, de aztan abbahagyta :0
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Dr.Zoo #94197 üzenetére
A leonnal meg el is tudnam kepzelni hogy tobb volt benne, bar az allapota megegyezett azzal amit az ora mutatott. A golf viszont egy lizincegtol lett atveve, minden papirral es olyan allapotban ami igazolja az oraallast.
Nem tartom kizartnak hogy a passatban valami miatt tovabb birja, lehet a mas bakolas miatt kevesebb rezges megy at -
ßrainiac
addikt
Mikor lesz pontos info a talirol? Kivennem a szabit ^^
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox Series X|S
- Google Pixel 6/7/8 topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Ukrajnai háború
- LEGO klub
- PlayStation 5
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Keresek! Motorkerékpár
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék