- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- ASUS routerek
- eBay
- XPEnology
- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
-
Brumi˘
addikt
válasz Morris #94553 üzenetére
Leonra most került fel a 205/55 16 téli helyett a 225/45 17, igazából pont semmi változást nem érzek. Igaz a beton kemény cupra futómű miatt nem is vártam sok változást.
Passaton is nyáron 225/45 17-tel járok, de azon se érezni nagy difit 195/65 15-höz képest. Bár ha meg kell állni akkor azért jobb az a +3cm. Sajnos volt alkalmam mindkettővel satuzni már. -
sasa134
addikt
sziasztok, benzines Audi A6-okat nézegetek, 2007-2008 évjáratokat. Évi kb 8-10k km futásra, szinte hétvégi autónak kell (munkába járásra nem használok kocsit). Így döntöttem a benzines mellett. A kérdésem az lenne, hogy a V6-os 2.4-es vagy a 2.0 TFSI javasolt inkább? Melyik a kisebb kockázat? Multitronic váltó teljesen felejtős? Köszönöm a segítséget. Ez pl tetszik: [link]
Avanti Roma
-
Ck.
addikt
Srácok megkérdezem itt is, hátha tudnátok segíteni egy beárazásban.
Szóval az én megcsalós, ribi, de mégis igaz szerelem ótókámat kéne beárazni, onnantól hogy néhány napon belül rendbe lesz rakva minden és ismét rója az aszfaltot a megjavított adagolóval:
Audi A6 Avant 2.5 TDI (igen, a rettegett kettőféltédéjííí) 2000/12, 110kW/150le
- 5 fokozatú tiptronic automata váltó (igen, a rettegett ótómata, de mégis hibátlan)
- állófűtés
- ülésfűtés
- digitális, 2 zónás klíma
- elektromosan állítható ülések
- bőr belső
- tempomat
- váltózár
- fedélzeti computer
- nyári gumi gyári Audi alufelnin + téli garnitúra lemezfelnin
- 4 légzsák
- ha vmi kimaradt, akkor kérdezzetek nyugodtan
Km óra állás: 277 ezer
Műszaki: 2016. március 14.
(Harmadik tulaj vagyok, 2003 óta van Mo.-on, előttem egy magyar tulaja volt 8 évig, az első gazdája pedig egy német, 2 évig. Már ha ez számít...sokaknak igen.)
Az autó rendszeresen szervizelt, a következő vezérlés csere 2016. októberben lesz esedékes. Automata váltóolaj 258000 km-nél cserélve. Az autó korát meghazudtoló műszaki és esztétikai állapotban van, képeket sajna most nem tudok küldeni, de nem is lényeg, nem itt akarom eladni.
Csak egy nagyon durva beárazást szeretnék. Ja és létezik-e olyan kereskedés ma Magyarországon, aki még vásárol kp.-re autókat? Mindenképp mennie kell, mindegy milyen áron, külföldi munkavállalás és autóvásárlás miatt.Nagyon köszönöm
-
FoBCRaistlin
őstag
Darkside Ibiza Cupra.
Honda S2000
Lupo 1,8TBrumi˘: Sztem nem így értette Tomcsi Elég pontosan ismeri mi az a Cupra
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
K Norbi
addikt
válasz FoBCRaistlin #94565 üzenetére
Áhh.. az övé csak egy replika!
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #94565 üzenetére
Ja hogy ja, nem voltam képbe. Amugy ez egy szelid verzio Cupra 4 tdi. Összkerék pd gyári 150 ló volt, most a tulaj szerint 180, szerintem is akörül lehet.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Brumi˘ #94568 üzenetére
Pontosan tudom mit mondasz.
ARL motorkód, Garrett GT1749VB turbó.
Kár, hogy nehéz. Tomcsi FR-je elkeni.Leon 1-ből sajnos a benzines Cupra sokkal erősebb lett mint a diesel.
Ettől függetlenül jó cucc!
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz Brumi˘ #94568 üzenetére
Tessék nevén nevezni a gyereket már elsőre is.
FoBCRaistlin: Lui nem futott most? Már épp kérdeztem volna, milyen idő sikerült.
Amúgy miből nem lett erősebb a benzines verzió, mint a dízel
Azze, 800 ló 1,8T-ből?Vilike: jár az alsógatyó.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #94569 üzenetére
Jaja gyáriba kicsit sovánka, de jelen setup is elég jól halad már, hát még ha kész lesz. De a pontos részleteket nem ismerem, én többnyire csak közlekedek vele, ha havernak kell a raktér.
Viszont ha már így leon, akkor az normális hogy pályatempónál (130-140) vagcom szerint 95,6 fok a víz?[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #94570 üzenetére
Felesleges lett volna, mert semmi változás nem volt.
Cooler+másik csiga után megyek majd vele ismét.Hát az ibiza cuprák kb egál. Viszont a Leon esetében a benzisen Fris elveri a diesel Cuprát.
800Lónak mondták, de szerintem nem volt annyi. PL ami a Cupra ellen ment fehér gép, az papíron csak 600ló de erősebbnek tűnt.
Brumi˘: Jó gép az szó se róla, csak elég erős cuprának nevezni a gyári 150 lovast, amikor a benzines cupra 210 ló, illetve még az ibiza cuprába is az erősebb 1,9PD-t rakták, jóval kevesebb súllyal.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Morris
veterán
válasz Morris #94575 üzenetére
Jah, kipróbáltam ma egy csipszes passatot. (1.9PD 130ló)
160ló lett belőle és sokkal jobban ment, mint az enyém. Lehet, hogy benevezek én is...A tulaj elmondása szerint: Elmondom, mit szeretnék, vagy mondanak lehetőségeket és megírják. 2 nap alatt megvan az új szoft.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Morris #94576 üzenetére
Élettartamra nem biztos hogy jó neki a chip..
a gyári 1.9PD 130ló és 150ló közt milyen különbségek vannak? a motorháztető alatt? szoftver és kész?
Én azt hittem hogy egy két dolog izmosabb a motortérbe a 150 lóvasba! de ha ugyan olyan minden mint a 130 lovasba akkor simán mehet neki..[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #94575 üzenetére
Az mindegy, hogy elfér, nem szabályos. Én fel nem tennék olyat az autóra. Itt is zsanettoznak érte, meg máshol is. Ha szabályosat akarsz és kevésbé peres gumit, akkor 205-55-R16 a te méreted.
A 150 és a 130 lovas más PD elemeket és turbót kapott. Szóval nem azonosak a motorok.
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz K Norbi #94577 üzenetére
Az enyém nem 160-ra van írva és lassan 200e km van benne, köszöni jól van.
"A 150 és a 130 lovas más PD elemeket és turbót kapott."
PD elem simán lehet ugyanaz. Nálam például ha minden igaz gyárilag AL van benne, azokat meg nem kell bemutatni.Csiga: ha minden igaz max GT1749VA és 1749VB a különbség. Nagyon sokat nem jelent.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #94584 üzenetére
tuti nem azért volt/lesz a lendkerék/turbo/ic csere?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz K Norbi #94585 üzenetére
Keress rá neten: 130lovas, ASZ motorkód.
Ajánlom figyelmedbe AM Motorsport IbizáitVR6-Fan: a lendkerék stock állapotban sem bír sokat. Csiga... kb detto. Mellesleg az első idióta tulaj 1,9-re íratta szerencsétlen BV39-et, és tartósan, nem boostolva.
Ki tudja mikor adná fel, ha csak max 1,5ön ment volna, de így is van benne óra szerint 200e km.IC? azt nem azért cserélem, mert tönkre ment. Ritka, és frankó cucc. Gyári Seat Sport FMIC
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
K Norbi
addikt
válasz FoBCRaistlin #94587 üzenetére
Ha valami fel van húzva a gyáritól nagyobbra az általában nem szokott időtálló lenni ne akard már nekem bemagyarázni ha felhúzol egy 130 lovas autót 170 vagy többre nem fog benne tönkremenni semmi? he he
(#94589) VR6-Fan Persze fellehet! és el is fogja bírni! és melyik lesz időtállóbb? egy gyári 130 as? vagy egy chippelt 160 as?
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz K Norbi #94588 üzenetére
eddig még csak 160le-t írt a kolléga a pasztára és nem ami a csövön kifért programot
kellő díszítés okosítással simán elbírja azt a +20% a paszta motor
nem kell ész nélkül oda íratni a kaját meg a nyomást....[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tresh
addikt
válasz K Norbi #94588 üzenetére
Isten hozott a tdik vilagaba. Regi adagolos tdi-t ha ertelmes hozza erto irta+csiga+csucs csere semmivel se lett rovidebb az elete na jo igen 500ezer helyet 450ezret megy el blokk felujitas nelkul Minde a lenyeg ha esszel van csinalva es nem csak chippel a halalf*szara rangatva hanem a progi le van kovetve hardverrel aka csiga,ic,porlaszto ect akkor nincs gond haver 5eve 150le-ra irt 110es tdivel jar bo 150ezret beletett es semmi extra meg mindig szedi a labat
-
VR6-Fan
veterán
válasz K Norbi #94592 üzenetére
de ha csak 130-135le-t akart volna az AFN-től akkor a gyári HW is elviszi tartósan, minden az igényeken múlik
ha úgy jön ki a lépés akkor nekem meg olyan program lesz amivel 1-2év alatt (viszonylag kevés km) simán lelehet robbantani a csigát, azért ilyen mert nem érdekel, de amég megy menjen rendesen.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Stellar Blade
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ASUS routerek
- GTA V
- Házimozi haladó szinten
- eBay
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...