-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
Ha erős dízelt akarsz költséghatékonyan akkor kizárólag csak !! a Volkswagen konszern motorjaival érdemes foglalkozni.Most már a PD dízelekhez is elérhetőek olyan tuningmotyók amivel csúnyán fel lehet tornázni a teljesítményüket.De a legegyszerűbb venni egy öreg adagolós ahu/afn blokkos kocsit.Octavia/Ibiza/Cordoba/Toledó/Golf/Vento/Passat/A80/A3/A4 stb... (ami tetszik) kicserélni a porlasztócsúcsokat, meghekkelni az adagolót meg lerúgni róla a gyári turbót, elvinni valakihez aki személyre szabott programot ír a motorra és kész.Lesz +400.000 ből egy erős kis fogyasztású kocsid.Kb 180lóerő@450Nm-ig nem kell sem hajtókart sem dugattyút sem pedig vezérműtengelyt cserélni.Tökéletesen megteszi a gyári is.És ami a lényeg!Szemmel alig látható mértékben fog növekedni a füst és tartós marad a motor nem kell évente generálozni.Persze fel lehet vinni 300lóerő@ 550Nm-ig is csak akkor már alapjáraton is durván füstölni fog, keményen zsebbenyúlós a móka és bárhogy is vigyázol rá nem fog kibírni fél évnél többet.
VR6: Nem ismerek olyan embert aki benyás motorral foglalkozik. A makinál hegyekben állnak az alkatrészek.Próbálkozzatok nála hátha.Vagy bontó.Vagy ami még jobb vegyél 30ezerért egy komplett működő kocsit németből.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest