-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
világos kocsi->sőtét belső kell
hát én se a kényelem miatt raknám be az hót ziher, először bele próbálom rohangálok vele 1-2 hetet aztán lehet eladóm...
amúgy azt hiszem fűthető, klímát meg minél hamarabb akarok, csak az is pénz...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #8404 üzenetére
a lé már meg van rá, elég jutányos áron jutok hozzá, meg eladtam ma egy garnitúra felnit
csak lusta vagyok elmenni érte (kb 6 utcával odább )
inkább egy klímára kéne össze dobni, mert az kétszer annyi.
vagy egy megoldás hogyan lehet külső olaj pumpás a VR6 és akkor kapok egy komplett klímát
rob210:szerintem egy bizonyos szinten jobb a bőr (könnyebb tisztán tartani, ha szép akkor baromi mutatós, de ma ültem fekete bőrős kocsi ami a napon állt, hát khöm, "kicsit" sűtöte a hátsóm...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz rootkiller #8407 üzenetére
Nem mindenki eszik babot reggelire.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #8407 üzenetére
80's-ben az audiban se volt, kb u.e. ülések voltak benne.
mondjuk tegnap állt nálunk egy S6 (régebbi) állítható gerinctámaszos recarokkal, azokat az üléseket azért megirigyeltem
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Urak van valakinek valami tapasztalata az E85-ről.????
Az internetes cikkeket ne linkeljétek be, mert azokon minden végig rágtam magam.Olyan hozászólások érdekelnének, amelyek személyes tapasztalatot mutatnak.
Erősen foglalkoztat a gondolat, hogy kipróbáljam az E85-öt.
Csak félek bírná-e a motor.
Még is csak 19 éves.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #8411 üzenetére
mert szeretek autót építeni
és mert a keret is szűkös volt, ezen meg kasztni munka nem volt, no meg ez 140le alapból.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #8335 üzenetére
Hávazz, mióta megvolt a szerviz, észre se veszem a klímát, még alacsony fordulaton se. Persze, most a jelenlegi állapothoz kellene nézni, mert az is javult, mármint a klíma nélküli. 10e után lett olaj, meg szűrők, és megérezni. (tuti az van, hogy végre hozzáértő nyúlt hozzá, nem márkaszerviz ).
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz #67688960 #8416 üzenetére
Legutóbb kapott márkaszervizben 5w-30 Mobil-1 ESP formula, meg mittommilyen szűrők, de ott gyertyákat is cseréltek. Most meg 0W40 Castrol Edge Sport (VR6-Fan: ez lett végül ), meg mittommilyen szűrők (de mind ki lett cserélve, lég, benzin, olaj, pollen)
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz #67688960 #8418 üzenetére
Hm, ahogy nézem, a tiedbe inkább 10w meg 15w-ket ajánlanak. Persze ettől nem lesz baja szerintem.
Kajálni? Még nem vettem észre, bár csak párszáz km-t tettem bele azóta. De az eddigieket se ette, vagy nem észrevehető mértékben.
Jónak tűnik eddig, de az tutkó, hogy olajcserén nem spórolok ezután sem....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
#00809728
törölt tag
Üzemanyagellátórendszer technikus vagyok.Fordéknál.
Tankolhatsz de ha igazából nem arra lett kitalálva a gépjárműved igy a réz cuccaid bánni fogják.Matizba úgy tankoljuk,hogy minden 3-telitank E85 legalább kicsit kimossa a rendszert.
Szóval NEM érdemes csak azt tankolnod...
-
#67688960
törölt tag
válasz tomcsi23 #8422 üzenetére
A gyári előírás 5-50, és mindegyik olajgyártó 0wxx, és 5wxx-est ajánlott hozzá.
Az összes olajat(váltót is), hűtőfolyadékot, az összes szűrőt(üzemanyagot is), gyertyát, meg még egy két dolgot. Minden olaj castrol, minden szűrő mann. Érezhetően kellemesebb lett a paripa.[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz #67688960 #8423 üzenetére
Hát ennyi cserétől már megfickósodik újra. Főleg, ha előtte régen voltak cserélve.
VR6-Fan, annyira nem szokott üvegelve lenni, versenypályára meg nem is járok. Azért ez az olaj is tudja a leckét "normál" szinten.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
gsc73
aktív tag
Sziasztok!
100%-osam megbízható forrásból (tehát az adatok megfelelnek a valóságnak) ajánlottak egy Ocavia-t megvételre. Már régóta „kerülgetem” ezt az autót, tetszik is meg elég nagy is. (3 gyermekem van).
Az autó: 2003-as, 1.4-es, klímás, sérülésmentes, szervizkönyves, és minden alkalommal a gyári márkaszervizben szervizelt autóról van szó. Ami kicsit elbizonytalanít, hogy 117.000 Km van benne, amit én soknak érzek. (a srác már megcsináltatta a 120.000-es szervizt)
Az a kérdésem, hogy „meddig” használható (hány kilométerig) megbízhatóan egy ilyen autó? Feltételezve, hogy én évente 16-18000 km vezetek (70% város), és folytatom a rendszeres előírások szerinti szervízelést. (utcán tárolva)
Üdv:
g.
u.i.: esetleg szívesen veszek véleményeket a típusról, illetve mit érdemes/kell figyelni (ha van ilyen) típushibák, stb........most csak így hirtelen, aztán úgy is beleásom magam, kb. 1 hét van a döntésre, ma délelőtt derült ki a dolog.
kedvenc szavaim: palack, flakon, kredenc, fridzsider, ibrik, trafik, szvetter, fregoli, rezsó, sparhelt, vájdling, szifon, gardrób, partvis, spejz, tégely, drót, abrosz, lavór...szocreál.
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Nem gyenge az a moci ahhoz a nagy kasztnihoz?
Láttam a használtautón.Nem rossz de probálj meg szervizkönyves ,sérülésmentest és kevés km-t találni...
117.000km hát ha nem volt kuplungszett cserélve akkor szerintem már lassan érdemes lesz.
Igaz volt olyan mérnők aki ezzel vitába szállt és ő azt mondta 200.000km kell kuplungot cserélni ha gyári.Na lool ez is egy nagytudású lehet.Érdemes megnézned a fékeket+tárcsát mikor cserélték.Vezéműszíjat és társait.
Gumik állapotát.Hírtelen ez jutott eszembe ezekből könnyen rá lehet kőlteni 80.000ft körüli ősszeget.[ Szerkesztve ]
-
gsc73
aktív tag
válasz #00809728 #8429 üzenetére
Hali!
Gyengeség? Nem tudom, nincs tapasztalatom, de nem vagyok én Fittipaldi...
Amiket írtál megkérdezem/megnézem!
g.
szerk: Kevés km: Te melyik kereskedőnek (idegen embernek) hiszed el, hogy annyi km-et futott az árult autó, amenniyt az óra mutat?
[ Szerkesztve ]
kedvenc szavaim: palack, flakon, kredenc, fridzsider, ibrik, trafik, szvetter, fregoli, rezsó, sparhelt, vájdling, szifon, gardrób, partvis, spejz, tégely, drót, abrosz, lavór...szocreál.
-
VR6-Fan
veterán
ismerősnek se szabad hinni (nem tudom milyen viszonyba vagy az eladóval.)!
viszont az az 1,4 motor elégé vérszegény ahhoz a méretű kasztnihoz (és itt most nem a fittipaldizásról van szó ahhoz ott 180 kell..)
gondolom akkor melletted a párod hátul meg a 3-om csemete csomi meg tele!?
na ez azzal a motorral felejtő.
ennyi ha a kocsi nagy részét városban tölti akkor olaj cseréknél tisztitasd ki (mindenképpen!!) az EGR szelepet illetve, havonta 1-2 nem árt ki kormolni "csak úgy" pályán, ez nem csak az 1,4-es motorra vonatkozik.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
gsc73
aktív tag
válasz VR6-Fan #8431 üzenetére
Hááát, nem tudom neked milyen "ismerőseid" vannak, de én inkább egy olyan embernek hiszek akit évek óta ismerek (tudom milyen ember), és naponta találkozom vele, és a jövőben is fogok vele találkozni, mint egy idegennek, a kereskedőről ne is beszéljünk!
Olvasgattam teszteket,. hallgattam tapasztalatokat. Nagyon kiváncsi leszek, hogy SZÁMOMRA milyen érzés lesz vezetni azt a "gyenge" motort, mert az biztos, hogy az 1200 kg-hoz a 75LE és a 126 NM nem sok. Most egy 1.3-as 5 ajtós swiftem van. (talán érthető a csere... ) Ez ugye 810 kg, és 68 LE, és más karakterisztikájú motor. (néha úgy érzem, hogy örülők, hogy nincs pénzem/lehetőségem erősebb autóhoz, mert az sokba kerülne........(nem a benzinre gondolok)) Meglátjuk.
g.
u.i.: Gyűlik az információhalmaz az Octaviával kapcsolatban, próbálom összegyűjteni mindent, hasznos lehet. (EGR szelep....swiftben vagy nincs, vagy nem kell vele foglalkozni.. Mondjuk abban az autóban semmivel sem kell foglalkozni........)
[ Szerkesztve ]
kedvenc szavaim: palack, flakon, kredenc, fridzsider, ibrik, trafik, szvetter, fregoli, rezsó, sparhelt, vájdling, szifon, gardrób, partvis, spejz, tégely, drót, abrosz, lavór...szocreál.
-
VR6-Fan
veterán
kb 2x akkora lesz a fent tartása a kis stift után (már ha jó állapotú a szuzi).
szuziba nincs EGR ez amúgy egy környezet védelmi cucc, a kipuf gázt engedi vissza a folytó szelep alá, ergo ez eltud kormosodni és ha lekormosodik akkor vége (nyilvánn em egyik napról a másikra) nem javithatóak, 60-120e a csere darab.
és ez a kis szelepecske városban hatványozottan működik.
a szuzidhoz képest lomha lesz nagyon, ez 1200kg kb és nem sokkal erősebb, szóval képzelheted és mint mondtam hogy ha az egész családot beülteted+ csomagok akkor teljesen hallott.
a mai forgalmi tényezők mellett már semmit nem lehet lendületből csinálni, se előzést se egy besorolást.
(jó persze aki tudja hogy egy kb olyan súlyú kocsit vezetek mint a most a szuzid de 2X annyi lóval az azt mondja magas lóról beszélek)
ahhoz az octi-hoz min kell az 1,6-os (8 szelepes!) 102le-s motor, de inkább egy szívó 1,8 20V vagy a 150le-s turbos.
ezért írtam hogy nem tudom milyen a viszony az ismerőssel nyilván ha ilyen "mély" akkor nem fog átvágni.
de amúgy elmész kiprobálod beültetsz még magad köré 3 embert úgy is mész egy kört és eldöntöd hogy milyen.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
gsc73
aktív tag
válasz VR6-Fan #8433 üzenetére
Tartok is a költségektől.......sőt sokkal rosszabb arányokkal számolok, mert a suzin sok dolgot megcsináltam én magam, míg ehhez nem valószínű, hogy hozzányúlok...Bár ki tudja, az olajcsere az olajcsere.....meg ott a fedélzeti kompúter.....úgyhogy majd tájékozódom.
Ha a súly/lóerő arányokat nézem, úgy gondolom, hogy kb 100LE-kéne a hasonló arányhoz mint suzinál. (800 Kg : 70LE = 1200 : 105LE) csak sacc/KB! Én csak álmodozom az 1.8-as, vagy turbós mototokról, de talán jobb is. Biztos vagyok abban, hogy azoknak a motoroknak a költségei még magasabbak, mint 1.4-é.Egyébként ebben a kategóriában (tehát nem 10 éves Swifthez viszonyítva) sokan mondták, írták, hogy a Skoda szervizek igen kedvező áron dolgoznak. Ez is majd évek alatt fog kiderülni. Mondjuk van egy szerelő, akihez évek óta járok, Ő is nyugodt szívvel ajánlotta a típust, és ezzel azt is, hogy a jövőben is járhatok hozzá. Ebben reménykedem még, ha hozzá is kell nyúlni, nem vernek át. Azt is olvastam több helyen hogy vannak speciális hibák, amikhez egyszerűen nem értenek a (márka)szervízben....pesze tudom, hogy a net sokat elbír.
Köszi a tanácsokat, gondolatokat, be fogok számolni a tapasztalataimról.
g.
Számomra nagyon fontos a megbízható forrás, nagyon sok esettel találkoztam, ahol több 100.000 ft-ot buktak emberek/barátok/ismerősök használt autón.......én nem szeretnék.
u.i.: ma vezettem egy 1.9TDI Octaviat (2006-os) egy álom volt...
[ Szerkesztve ]
kedvenc szavaim: palack, flakon, kredenc, fridzsider, ibrik, trafik, szvetter, fregoli, rezsó, sparhelt, vájdling, szifon, gardrób, partvis, spejz, tégely, drót, abrosz, lavór...szocreál.
-
lorcsi
veterán
hehe
belül még ki is néz valahogy, de az az ültetés meg felnik -
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #8437 üzenetére
USA fan show car...
láttam élőben már párszor, még a régi fénnyel is meg ezzel is.
köv hétvégén szombaton az ország legnagyobb VW-s dzsembolija, ha érdekel valakit:[link]
mod:fobi VS okádia
poloba/A2be/ibizaba/fabiaba elég az a motor, de az octavia vagy 2x akkora.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #8436 üzenetére
Hát én pont tegnap vezettem a szolgálati autókat bent a garázsban.
Át kellett velük állni a jégkár veszélye miattNa szóval beültem és izé.
Esküszöm nekem a 2-es golf kényelmesebb volt.Mentem vele kicsit és akkor már egészen hozzászoktam, de azért amikor beültem reggel hazafelé az enyémbe akkor csak azt mondtam, hogy ez az autó
A váltója nagyon pontos nagyon röviden jár.A féke hihetetlen durván fog, azonnal blokkol. Tehát megállni meglehet vele. Viszont ami nem tetszett az az, hogy ugye én egy 190cm emberke vagyok és a lábaim például nem fértek el akár hogy állítottam a szerkezetet. Az enyémben ha az ülés magasságot letszem kb. középre akkor már tök jól elférek.
Octavia 1.6 volt a 3 tesztpéldány, meg egy RS.
Na de arról inkább nem beszélek, mert az viszont tényleg egy álom.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
igen a fékeket én is írigylem a G4/octi és társaikról az nagyon jó!
de tervbe van teherautó főfékhenger, meg előre 256-os fék, valami jobb fajta (bár a 239-et sem sikerül eddig elmelegítenem még, elég jó kis tárcsák ezek a zimmerman-ok)
még egy Rabbit-ot a családnak, arra amúgy én is pályázok, jó lenne rohangálos kocsinak, és télen szét tudnám szedni a GTI-t és felújítani/cserélni amit kell.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
#00809728
törölt tag
Én ugy látom,hogy TE magadban elkönyvelted megveszed azt a bizonyos gépjármüvet.
Őszintén akkor most TE m it vársz el tőllünk?Megirtuk,hogy ez+az de valahogy ugy veszem észre szerintem felesleges itt bármit is irogatni.
Nos TE pénztárcád Te dőntésed.Nincs harag...
[ Szerkesztve ]
-
gsc73
aktív tag
válasz #00809728 #8446 üzenetére
Persze hogy nincs harag..... Részben igazad van, de a döntés véglegesen ma délután született meg, miután vezettem.... Igen, megveszem.
Hogy mit várok? Az alap kérdésem az volt, amiért egyáltalán írtam, hogy sok-e vagy kevés a 117.000 futott km egy karbantartott ilyen autónál. A válaszok olyanok voltak, hogy nem sok (máshol is ilyeneket írtak). A motorról, és egyebekről való elmélkedés csak ezután kezdődött, amiről az gondolom, hogy azért nem felesleges, mert a fórumok általában arról szólnak, hogy emberek leírják a véleményüket dolgokról......
Pár killóméteres tapasztalat: 1 biztos: nem gyorsul. Nagyjából annyira nem gyorsul, mint amennyire számítottam. Viszont 140-nél kényelmesen halad szinte hangtalanul, óriási, és nekem kényelmes, bár ez csak hosszútávon derül majd ki. Fura, hogy kicsi a kormánykerék átmérője, és én még leljebb állítanám az állítható magasságú első ülést, mint a legalsó állapot. (185 cm magas vagyok). Persze Swift után nagyon-nagyon szokatlan volt a hátulja, van aki azt írta, hogy évek alatt sem tudta megszokni......gondoltam ezeket is megosztom.....
g.
[ Szerkesztve ]
kedvenc szavaim: palack, flakon, kredenc, fridzsider, ibrik, trafik, szvetter, fregoli, rezsó, sparhelt, vájdling, szifon, gardrób, partvis, spejz, tégely, drót, abrosz, lavór...szocreál.
Új hozzászólás Aktív témák
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND
- Sonoff Snzb-03P Zigbee mozgásérzékelő