- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Synology NAS
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sonar
addikt
válasz VR6-Fan #9252 üzenetére
THX, bár itt csak bontott cuccok vannak ha jól nézem.
Pl én akarok ülésfütést meg ablaktörlő lapátokat, légszűrőt, pollenszűrőt... mert a szervízben kicsit lehúzás cseréltetni ezeket.A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!
-
VR6-Fan
veterán
ablaktörlő lapátokat, légszűrőt, pollenszűrőt... --->bárdi/láng/unix
ülés fütés cseréje:nézesd meg mi a hiba és csak azt az element cseréltesd ki, újban eséjtelen hogy vegyél illetve ha van is nem éri meg, szal bontott.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Brother
csendes tag
Nemrég szereztem egy öreg golf1-est szinte kitűnő állapotban, de régóta egy pajtában állt. Akksi nincs benn, kevés kilóméter van bennt, metál sötétkék, női tulajos, minimális felületi rohadással. INGYEN ausztriából.
Sajnos Otthon bejelenteni nem épp olcsó a regisztrációs adó miatt, de még elmegy a jó állapota miatt.
Szeretném a fogyasztását maximálisan a padlón tartani hétköznapi használatban, ehhez egy két dolgot átalakítanék. Gondolok itt karburátorra és gyújtásra.
Kerestem leírást, de sehol sem találtam. Nem vagyok műszaki analfabéta, de ismeretlen számomra még ez az autó, és ha valaki csinált már hasonlót, vagy tud leírást valahol, akkor azt szívesen venném. -
VR6-Fan
veterán
válasz Brother #9257 üzenetére
120k-rá ahogy nézem a regadó, az nem is olyan vészes olyan 300k-ba állna meg a kocsi.
oksi képeket várok.
fogyasztáson nem nagyon tudsz mit mahinálni ha jól be van állítva a karbi, nem kell kitaposni a szemét és akkor emberien fogyaszt,
esetleg rob210 kolégát megérdeklődheted hogy neki mi a praktikája a fogyasztás ellen.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz Brother #9262 üzenetére
ha van motor akkor csiszoló papír és sósav kérdése
de ha jól emlékszem a blokk u.a. az 1,3-as karbisnál is meg az a digifantosnál is akkor elég átrakni a beléd a motornak meg a HF-et és a díszítést.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Brother #9264 üzenetére
1,8 k-jet v 1,8 digifant II (G2 GTI)
mert nem kell szét forgatni őket ahhoz hogy azt a 800kg-s bodét normálisan mozgassák, de hogy ha fontos az hogy papír ügyben tiszta legyen a gép akkor vagy rohadt a szám vagy átfűzni az NZ-s motort.
viszont ha tényleg patika az autó akkor minél inkább törekednék a gyáriasságra, ha 79-es vagy előtti akkor OT.
persze nem tudom hogy mi a szándékod a géppel
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Brother
csendes tag
-
VR6-Fan
veterán
válasz Brother #9267 üzenetére
akkor az NZ-s motor beszerez meg 1l sósav megoldás jah meg valaki aki szerkezetileg kicseréli a motort a tankot és be is kábelezi
OT (alant a linkek leginkább)
szvsz első kőrben én azt mondanám hogy járkálnék egy kicsit úgy ahogy van a kocsival meglátod hogy mennyi a fogyi és utána kezdenék el komolyabban agyalni az ilyeneken.
szvsz ha 5-6l bengát iszik meg akkor csesztetné a franc.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
Szóval, láttam én is a törött KR-est...és ha lesz hozzá bódé..? (papírok nélkül adná a srác a töröttet)
Akkor amire azt összeépíttetem, addig egy valag pénz bele lapátolhatok..és ugyanúgy télen nem lesz autóm.
Jó lenne építtetni egy szép Golfot..csak idő és pénz hiányában...k*rva nehéz.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
én inkább a tapasztalatlanságot(?!) emelném ki, mint fő ellenérv
am felhívted az embert?
igazából neked: tank(az nem is igazán mint a kis és nagy AC kell)/komplett tárcsás hátsó híd kézifék kötelestűl/komplett motor-K-jet-motor köteg-bizti tábla/nagyobb fékdob fő fék munkahenger
amit v.színű külön kell beszerezni:2 tengely csonk fékkel együtt/2 féltengely (v.színű csuklostul)/bölcső/hűtő.azon kivül az összes belteres gti cucc bent van a gyereknek a kocsiba kivétel a sofér ülés, dísz csíkok, egy első lökit kell szerezned, a többi meg van. *
én elgondolkodnék rajta, két komplett tengely csonkot jó csapágyakkal új fékkel pl ha találok 256-osat akkor tudok eladni 239-est.
jobbos féltengelyt is ha rátudsz venni hogy cseréljem ki a sajátom (arra viszont kell egy 500ft-s porvédő)
szerintem az idő meg a legózás lenne a legnagyobb gond.
*:lengőkar (v.színű gólyaláb is, de abból egyenlőre bőven hagyhatod a gyáriakat is..)/stabrúd
nos ez 7k ahogy nézem eddig a netet és 5k körül megy egy bölcső, de elvielg azt meg hagyhatod a bodéjét is csak a gti bakok kellenek.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #9270 üzenetére
Most akkor a szürkét, meg ezt a töröttet kéne összebarkácsolni? (vagy most igazából nem értem)
OMG. Vegyem meg mindkettőt meg még utána papírozzam is le...meg rakassam össze valakivel aki nem ver át...Hát...
Aki a töröttet árulja őt nem hívtam fel.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
szürkét meg ne vedd a bodé miatt, mert az le van hervadva.
valami 1,3-asat aminek jó a bodéja és egyáltalán nem kell rá költeni.
vagy ha kevesebbet akarsz szívózni a papírral akkor 1,8-as papiros kell, a KR-ből meg kirohadt a szám és vagy bele se ütnek semmit hanem beirják a forgalmiba hogy a motor azonosító nem ép bla-bla...
vagy beleütik az 1,8-as motorkodját.
a legtutibb pedig az lenne ha vennél egy AF-es motorszámos kocsit és AF tábla leszed KR szám kirohadt, AF tábla felragadt.
de amúgy meg minek lepapírozni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #9273 üzenetére
Akkor vegyek lehetőleg egy nagyon jó kasztnis 1.8-as Golfot.(lehetőleg AF-es motorszámmal)
Majd vegyek hozzá egy törött GTI 16V-t, az új motor miatt és minden más miatt.
Majd építtessem össze őket...erre már én is gondoltam csak szerintem ez nagyon sok pénz lenne. Bár nem tudom.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
effektív plusz pénzbe az kerül ami nincs meg a gti-hez vagy szar.
a többi színtiszta legózás hisz a bodé ugyan az a még a világítás köteg is a bölcső, az összes felfogatási pont..igazából ez az 1 van fent amire azt tudom mondani hogy talán érdemes lenne megnézni, csak hát sok ajtó (vonóhorog)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
jah 1,8-asnál (asszem már a Tied is)
100-as csukló volt szal a féltengellyel se kell mahinálni, csak a fékkel meg 2 bakkal.
én inkább így venném, a kékhez valahogy nem tudom nem szimpi, asszem már mint ha láttam is volna azt a kocsit.
lassan én is elteszem magam holnapra mert szintén fáradás van
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #9277 üzenetére
Okés. Akkor vadásszak egy 3 ajtós jó kasztnis Golfot...mert abba megy bele a törött motorja és minden GTI alkatrész, ami meg hiányzik azt meg meg kell venni pluszba.
Jó. Még nézelődök kicsit..aztán fekvés.
Jóccakát.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
ha 1,8-ast nézel akkor hűtőt se kell venni(max egy hűtő ventit 7 lapát 3 láb meg egy hő gombát).
igazából ennél jobb megoldás max az lenne ha találnál egy komplett autó, de ha nincs lehetőség akkor teremts egyet
de arra figyelj hogy caa mondjuk a két kocsi átírással kijön 400k-ra (tőled az a piros 16V baromira messze van és az csak tréler.) akkor min 200k legyen még mellé, mert bármi közbe jöhet.
tuti hogy nem olcsóbb dolog mint venni egyet, de legalább teljesen tisztába leszel az állapotával a kocsidnak, és ami nagyon tré már kicserélted.
jah a bontáshoz tipp, kezdjél gyüjtögetni zárható kicsi dobozokat
no jó éjt!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Üdv!
mit találtam ma...[link].
nos vélemény, nem tudom eldönteni hogy eredeti vagy sem, bodé nem az jelen állapotában.
évjárat-motor-belső stimmel, mert azok gti-re utalnak (amúgy KR-es)
nem rég volt valószínű fújva am a kocsi szóval esélyes hogy értelmesen lakatolták is ha kellett.
ami tetszik hogy gyári G2-es rádió van benne, képről úgy néz ki mint aminek volt gazdája.
kereskedés szóval kötelező az alkudás, amire esélyt is látok.ami nem tetetszik, G4-es üléseket kivágnám a francba, 4 műanyag ív+díszcsík vissza rá ill piros csíkos lökik, és a gyári lámpák (a krisztály lámpákat el is tudod adni.)
szombaton is nyitva vannak.
mod:gti a bodé vagy is a tető, ott az antenna.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
mokus1
addikt
Nem tudtok valami olcsó jó helyet pesten ahol betudnám fóliáztatni az ablakokat?
Nem tudom eldönteni hogy erős fekete vagy kék legyen -
rob210
nagyúr
Na ma voltam autóbontóban.
Siralmas állapotok voltak.
Sehol semmi jó bontható alkatrész.
Nem tud valaki egy jó autóbontót ahol legalább 3-4 golfII áll bent?
Van egy két gumi, műanyag és egyébb apróság amit össze kéne szednem.Renault power
-
m3tr0
senior tag
-
VR6-Fan
veterán
-
Brother
csendes tag
Naszóval!
Itt a golf1esem, ami igazából kettes, csak rosszul tudtam!
A KMóra 60000km-en áll. Fater szerint az bőven van 160000km. A kasztni nagyon patent, a belsőtér úgyszint, az alváz egy két helyen nagyon hangyányit rohad, valamint rohad a felfüggesztés. Jobb hátul valamivel meghúzták a sárvédőívet, így az úgyszint rohadni kezdett. Ingyen így is nagyon jó autó! Kell azért majd bontóban járnom, mert van pár dolog ami cserés.Itt vannak a képek! Csemegézzetek! És kérem a véleményeket!
[link]
Az összes kép csak 2óra múlva kerül fel maximum. -
VR6-Fan
veterán
válasz Brother #9286 üzenetére
Üdv a 2-es golfosok táborában
nem tuti a 160e km, a belsőről meg az ülésekről/pedál gumik/váltó/kapcsolok lösz egy képet akkor naggyából betudom lőni.
nos azért a kasztni nem olyan patent, asszem írtad is hogy hölgyé volt a kocsi, látszik.
egy jó lakatosnak meg kell mutatni a 4ívet hogy még most gyorsan tegye rendbe és nézze meg az alját, már ha komolyabban akarsz a kocsival foglalkozni nem 1 év múlva eldobni.
viszont nem lóg se füle se farka, meg vannak a hűtő körül a légterelők is (nem sűrűn látott dolog). a hátsó ablak mosó tartály miatt meg irigyellek, mikori amúgy a kocsi?
motormosás am esedékes sűrgősen.
szemre szelepfedél tömítést cserélni (parafára lehetőleg)
ezen kívül összes folyadék, szűrők fékek(ha bekoptak annyira nem lényeg, és nem vagy racsingolos tipus), gyertyák.
futóművet meg figyelgetni, már mint a gólya lábakat, mert elég csúnyák már megrogyhatnak, szilenteket v.színű cserélni kell ha sokat állt a kocsi akkor egy zsírzás ráférne a féltengely csuklókra, illetve szintén ha sokat állt egy helyben akkor esélyes hogy a csapágyak is bepusztultak.
nos a rozsdás elemek (hátsó híd, lengő karok, alsó zárhíd stb..), meg igazából nem porladni nem nagyon fognak de ha zavarnak akkor szét lehet szedni drot korong csiszoló vászon és valami jó fém festék és a probléma megoldodot, már ha szereted magad csinálni a dolgokat vagy van pénz.
egy alváz-üreg védelem se árthat az álljának, bár ez is attól függ mennyi időre akarod megtartani.
amúgy a típus baromira szerethető jól kezelhető kis autó, egyszerű szerelni, olcsó fent tartani illetve teljesítményben jó pár lépcső benne.
hirtelen ennyi remélem a fönti listával nem lomboztalak le
ha felkerült az összes kép szóljál már!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Brother
csendes tag
válasz VR6-Fan #9287 üzenetére
Már felkerült! Valószínűleg már láttad mind! Az autón mindent magam fogok csinállni. Mellesleg a kezelőszerveken szinte semmi kopás nincs. Az autót nem egy évre tervezem, hanem hosszú időre. A kocsi 20 éves! 2008 áprilisában tették le, de mindig odébbjártak vele. Vonóhorgot hiányolom sajna. És egy kicsit keveslem azt az 50lóerőt.
Mit takar a futómű gólyalába? -
VR6-Fan
veterán
válasz Brother #9288 üzenetére
az a rozsdás szir-szar ami amin a rúgó is van.
én véteknek tartom a vónóhorgot
fiatalabb mint az enyém na jól van am ha 88-as akkor pont face lift előtt van.
1,3-as karbis venni kell bele egy gti-t vagy is inkább venni rá egy GTI-t.
jah van eladó garn alu felnim rá.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Brother #9290 üzenetére
88-ba volt ránc felvarrás a Golf2-ön.(ajtók, műanyagok, beltér)
1,3 karbicsek helyére 1,8 hengerenkénti befecskendezős. 54 vs 105/107/129/139/160/210le.
(de ehhez illik a futoművet is hozzá igazítani)ilyen:[link][link] no polir(megoldható), lakk hibás, 30e (4db)
amúgy bár milyen kérdésed van/lesz az autóval kapcsolatba akkor itt nyugottan felteheted
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz Brother #9290 üzenetére
Hát szerintem erre lesz mit költeni.
Én még azt hittem, hogy az enyém van már kifogásolható állapotban, de ehhez képest tényleg patent az enyém
NAgyon sok az a rohadás rajta.
Szerintem a küszöb az csere a sárvédőívek nagyon szarul néznek ki.
A motor eléggé köpi az olajat ahogy VR6-Fan is mondta valószínű, hogy szelepfedél tömítés lesz esedékes, de ki tudja.
Van rajta rohadás bőven.
Egy kasznissal nézesd meg mert lehet elkeserít.
HA olyan helyeken is meg van rohadva amik fő tartó elemek, akkor szvsz nagyon sokat kell rá költeni.
Pedig a 2-es golfoknak nagyon jó a karosszéria védelme.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
küszöböt hol látni hogy cserés?
a taposok elég épek[link], bár meg kell ütögetni ahol puha ott lakatolás, a bal oldalt az meg a lengő kar már ami olyan baromi rozsdás.
itt épnek tűnik[link] bár a légterelők le vannak hajtogatva..
hátsó híd, az rozsdás mint a barom[link] meg a küszöb vége, de az így képről nem vészes.
nyúlvány épnek tűnik:[link][link] de ahol a bölcső van felfogatva azt tuti megmutatnám egy lakatosnak
felülről is inkább felületi hibák, viszont az alsó zárhíd elég ratyi, de talán megmenthető [link]
tipikus parkolási baleset, fel kell csiszolni, megnézni a belső peremet és utána, lehet gondolkodni hogy csere vagy elég a csiszolás, hátsó gólya láb viszont cserés, egyszer megpakolod vagy bemész egy durvább kanyarba és vége [link] (tankbeöntöd mennyire ratyi?) ez az ív annyira nem vészes[link]
nos véleményem szerint a kocsi magyar viszonylatokban 150-250e-s ársávba tartozik
a reg adó kb 120e lesz rá, egy szóval fél áron kaptál egy kocsit, de 200-250k-t simán rá lehet szórni ahhoz hogy egy kellemes kis autót kapjál.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
mokus1
addikt
Mi miatt lehet hogy vibrál az egész kocsiban a világítás? Szerelők kb semmit sem tudnak.
De a rádió gombjain,külső világítás,belső világítás műszerfal minden.Néha ugye kiirja azt is hogy nincs szervó de hol van hol nincs.Mitől van ez? -
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #9294 üzenetére
Amit utoljára linkeltél képet azon is jól látszik, hogy a küszöb vége elkezdett rohadni.
Tehát alapvetően az a probléma, hogy küszöb két vége bazirozsdás.
Ami viszont tapasztalatból azt jelenti, hogy nincs küszöb, belülről van végigrohadva.
Lakatos mondta nekem annó ugyan így nézett ki a favorit.
Mondom a lakatosnak az elejét meg a végét foltozza be.
Elkezdte heggeszteni csak épp nem volt mihez.
Az egész küszöb cserés lett.
Nem volt értelme "foltküszöböt" csinálni.
Szerintem ezzel ugyan ez lesz a helyzet.
Az alsó illesztő vonalon is látszik, hogy szépen az él végig van rozsdásodva.
Tehát már nem egyszer az egész küszöbben végigfolyt a csapadékHidd el karosszériában tapasztaltabb vagyok.
sajnosRenault power
-
Kickass
őstag
sziasztok
igazabol nem tudom h jo helyen jarok de ha mar skoda-s klub is felteszem itt a kerdesem aztan legfeljebb elhajtotok
szoval adott egy 2003-as Fabia, csaladi auto nagyon patent allapotban feltve volt van benne vagy 45k km . szoval ugy nez ki a szulok nagyobbra akarnak valtani es en kapom meg a kicsiket, fater sajnalja eladni vki olyannak aki szethajtja 1-2even belulez egy 1.2-es 3 hengeres 54 vad paci duborog benne igazabol a kerdes az lenne h milyen motortuningot lenne erdemes rajta eszkozolni h kicsit porgosebb legyen a szentem, NEM versenyautot akarok belole csinalni, de eleg keves a tonnas kasztnihoz az az 54 loero foleg orszaguton autopalyan jonne jol a +kraft. igazabol nem drasztikus beavatkozason gondolkozom, bar nem ertek hozza de jo lenne valami olyan modszerrel kinyerni belole egy 15-20 pacit meg ami nem igenyli pl a motor megbontasat, sportlevegoszuro, chip tuning ilyesmi gondoltam vagy ezek vagy hasonlo technologiak kombinaciojara, nem tudom h lehetseges ez illetve ha igen akkor hogyan, penz reszerol egyelore ne beszeljunk
otleteket megoldasok javaslatokat varok, amiket elore is koszonok, egyelore erdeklodes szintjen van a dolog reszben ezert sem rogton valami tuning kiraly boltoshoz fordulok, majd ha mar legalabb korvonalaiban letisztul a dolog akkor lenne a kovetkezo lepes egy arajanlat kerese
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kedvenc zene a mai napra
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- LEGO klub
- EAFC 24
- Elemlámpa, zseblámpa
- Apple asztali gépek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...