-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz fekeandras #9300 üzenetére
na ez az egyik olyan dolog amit nem szeretnek a nitro, egyebkent is erdekes megoldas lenne
egyeb mas otlet javaslat, akar 10-15paci elocsalasara? ugyanis ha egyaltalan nem lehetseges akkor az baj
-
DeadMeat
veterán
-
marsu
addikt
A generátor és a szervó ha egy ékszíj hajtja és megcsúszik a szíj, akkor előfordulhat ilyen jelenség.
Ilyenkor a generátor egy pillanatra nem tölt rendesen, a kormányszervó megáll, de ahogy újra elkezd forogni, egyből visszaáll. Célszerű megnézni az ékszíjak állapotát, a feszítő görgőt stb.
Press any key to continue ...
-
rootkiller
őstag
válasz Kickass #9299 üzenetére
Én ahhoz a motorhoz hozzá se nyúlnék, ilyen 3 hengeres kacattal nem érdemes foglalkozni, inkább el kéne adni valami a jelenlegi tulajhoz hasonló embernek, aki hasonlóképpen szeretné azt az autót. Vagy pedig jó messze kell eladni, hogy ne lássa az ember.
Artengo TR 990 Pro
-
rob210
nagyúr
válasz Kickass #9299 üzenetére
A 3 hengeres fabia családi autó, vagy nagypapi autó.
Abból te ne akarj egy plusz lóerőt se kihozni, mert szana szét esik alattad az autó.
Ismerősöm ilyen olyan kipuffogó légszűrő chip és minden szar után nyert 10 lóerőt.
Majd 1 év használat után szétesett a motor.
Ezt vedd szó szerint.
Szimeringek, főtengely csapágy csere, aztán jött a féltengej csere.
Igaz ő hajtotta is.
Ez az autó nem erre van kitalálva.Renault power
-
Brother
csendes tag
válasz rootkiller #9293 üzenetére
Ahhoz hogy az ember hobbyból tartson magyarországon autót, nagy fizetés kell...
Munkába, suliba, asszonyhozjáró, kirándulós autó lenne. Felvágni nem akarok vele. De túl sokat szopni sem. Egyszer akarom megcsinálni, de akkor jól, majd pedig ha tényleg bevállik, meg egy picit feljebbtolom a motorját (hengerenkénti befecsi stb), akkor lefényezni-tetni(pénzfüggő) szépen. -
Brother
csendes tag
Meg fogom nézni, de szerintem nem rohad a küszöb. Ez szerencsére nem favorit, talán nem azonos minden viselkedés. Ha megnézed a sárvédőív hátulja is rohad, ugyanott mint elől. Én szerintem a küszöböt nem kell cserélni. A jobb hátső sárvédőívet elég csiszolni és gittelni.
Amennyiben a motort átfűzném erősebbre, az műszakin számítana? Szeretnék egy 80LE-t. Esetleg még egy GTi motorra is vevő lennék.
-
Brother
csendes tag
Meg fogom nézni, de szerintem nem rohad a küszöb. Ez szerencsére nem favorit, talán nem azonos minden viselkedés. Ha megnézed a sárvédőív hátulja is rohad, ugyanott mint elől. Én szerintem a küszöböt nem kell cserélni. A jobb hátső sárvédőívet elég csiszolni és gittelni.
Amennyiben a motort átfűzném erősebbre, az műszakin számítana? Szeretnék egy 80LE-t. Esetleg még egy GTi motorra is vevő lennék.
-
VR6-Fan
veterán
-
rob210
nagyúr
Na most segítsetek.
Szertnék 2 16 centis MAC hagszórót beszerelni az első kárpitba, ahol eddig a gyári 13 cm-es nokia hangszórók voltak.
Létezik erre valami megoldás, hogy az szép is legyen.
Beépítő keret átalakitó valami?Renault power
-
VR6-Fan
veterán
rev1.0-ás verziom volt->http://img.carstyling.hu/usercars/00/04/32/17/43217_1243962425.jpg (nem megy a linkelés :S)
mostani egy egyedileg csinált üvegszál fa kombó műbőrözve, és úgy van megcsinálva hogy ne kelljen kivágni a kárpiot.
viszont a gyári hangszorósakért mit kérsz cserébe ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
mokus1
addikt
válasz fekeandras #9317 üzenetére
Persze ha megbízhatóak
-
Kickass
őstag
köszönöm mindenkinek a választ, valószínűleg marad az eredeti verzió h a Fabia megy én keresek vmi használtat szülők meg vesznek vmi nagyobbat
-
VR6-Fan
veterán
[link] ez a legegyszerűbb.
kell egy kis hulladék fa meg egy kis asztalos tudás.
am egyszerűen kiveszed a rácsos dolgot hangszorostúl, és fából csináltok egy nagyobb kőrt, amit látod az alját kisit kikell bővíteni.
egy hátránya van ki kell vágni hozzá az ajtó kárpitot.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
doki szerint valami bakteriális genya.
de 10éve nem volt lázam, még hőemelkedésem se nagyon, most meg durr bele a 40 fokba.
és szó szerint fáj a hajam is, no meg megint rosszalkodik a vérnyomásom
szereztem 99-es relét (programozható ablaktörlő)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
azért 1db relé kicserélését nem nevezném agyon elektronikázásnak (19->99), no meg a 3 fokozat meg marad szint úgy, csak lesz egy programozható állás is, amire még nem jöttem rá hogy mükszik .
gyakorlati hasznát egyenlőre megkérdőjelezem, majd éles helyzetben kiderült, de akkor is vicces hogy 88-tól ez széria volt VW-éknél
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #9329 üzenetére
'Gyógyujjá!
'Kűggyek egy ápolónőt? [link]
mod: Én azon dobom el az agyam mikor világmegváltó újdonságként reklámozza némelyik autógyár a START/STOP rendszert az autóiban.A Volkswagen 1993ban vagy 1994ben kezdett kísérletezni vele (Golf3 eco ha jól rémlik) és végül 1999től sorozatgyártásba is került a Lupóban majd később az Audi A2 be is bekerült.Megismétlem, ez az "extra" 10éve már benne volt egy sorozatgyártású városi kiskocsiban.Ja és Golf3 ból volt szimplán elektromos hajtású is.Nem hibrid mert nem volt venne semmilyen belső égésű motor.Az alumínium/műanyag kaszni felhasználása is a konszern nevéhez fűződik (Audi A8 a kilencvenes évek első feléből).És még sorolhatnám.ezek mind több mint egy évtizedes "újdonságok" amire a többi gyártó még csak most kezd rákapni.Mind VAG "találmány".
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #9332 üzenetére
köszi, ma már félig ember kinézetem van
küldjél egy szőkét is mellé
kicsit pontosítanék:[link]
ez meg ha jól értelmezem csekély német tudásommal a szöveget, egy hibrid:[link]
de tovább megyek 1-2 hete volt nálunk egy US piacos 85-ös jetta, 1,6 öko dizel (katalizátor és az adagolót változtatta befecskendezés annak függvényében hogy a kocsi milyen magasan van)
de persze ne fényezzük a VW-t a TDI 1:1-be nyúlták
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #9334 üzenetére
nézd meg az első linkem
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz fekeandras #9336 üzenetére
Fejlesszenek csak. Ha majd lesz lóvé, legyen már mire költeni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
fekeandras
őstag
Valakinek egy fincsi kis tájdéji? [link]
-
rob210
nagyúr
-
Winner_hun
félisten
-
dragonfx
veterán
seat 14" gyári dísztárcsát értlmes áron honnan lehetne szerezni?mennyi az ára kb?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz tomcsi23 #9346 üzenetére
ahogy kolléga is mondta.barátnőmé.neki akarok kedveskedni.
porsche pest buda??..de aranyos ...20é talán kapok is 4 dísztárcsát mi .jó drága.
arra gondoltam hátha ti tudtok jó seatos elados oldalakat ahol alkatrészt ilyeneket árúlnak vagy bontot vagy ismerösöst....ilyenekre gondoltam.
Amugy eszem ágában sincs lecserélni, max. ha valaki megdob egy gurigával
Mint mondtam ha oda kerül a sor octavia rs vagy leon cupra játszik...
Gondoltam tescos és ráragasztok 4 matricát de olyan értelmes minőségű matricát még sehol nem láttam.cordoba stíle dísztrácsát már láttam teszkoba.
u.i.:mondtam cserélje le 15" ra a gumit ugyis cserés...és odadom a bmw.s dísztárcsát ..a krómozott kell nekem télre pedig arra gyur.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014