-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
harang része, alján vagy a tetején pontozva vagy beleütve.
de ugyan olyan átételezéssel, de más koddal is voltak váltok, vagy hasonló áttételezésű váltót is nézhetsz kb a lényeg hogy a felfogatás helye jó legyen meg a kuplung.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
A CR dieselek mikor jöttek be? Mert néztem, és a Passatban az ugyan olyan modell(170Le-350NM), csak az egyik 2007-es PD TDi, a másik 2008-as CR TDi.
Van nagy árkülönbség is... De ez mit takar? Gondolom a CR az már klasszisokkal jobb motor mint a PD. Pedig még a nyomaték görbe is ugyan úgy alakul, meg a lóerő is.Don't Tread On Me
-
-
marsu
addikt
Press any key to continue ...
-
-
VR6-Fan
veterán
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #9863 üzenetére
nálam pusztán max optikai célt szolgálna, illetve azért mert a G1/2/3/4-nek hátul kisebb a nyomtávja mint elől és inkább a felni szélességévvel vagy ET-vel játszok mint pogácsával.
de szegény srác enyhe izlés ficamban szenved.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9866 üzenetére
Ez egy gusztustalan trágyadomb. Turbósítás... VR6, váltó meg a többi kibírná? Szerintem drágább lenne a művelet, mint maga az autó. Jah, hát chippelt. Mekkorát ugorhat 120 -ról, mi?
Egyik ismerősnek van egy gyönyörű tűzpiros Corrado -ja. VR6 -os. Most ő is turbósításon gondolkozik... 1 millát mondtak neki az egészre... Az reális?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Nah, hát elképzelhető, hogy mégis Passat lesz. A héten megnézzük ezt a gépet. Full-full extrás, igaz PD...meg 4 henger...meg FWD. De képekről nagyon bejön.
Don't Tread On Me
-
DeadMeat
veterán
válasz MPowerPH #9880 üzenetére
nem csúnya ótó az biztos.bár a kombi az etalon nálam.
Visszatérve a cordobára avval a vasalódeszkával,meg a disznópörzsölővelem értem mi bajod az 1,4-es motorokkal.1 ebbe a kasztniba nem nagyon raktak erősebbet,csak az 100 lovasat ugyan ebből a motorból,talán 2,0 8 szelepessel lehetett még rendelni.Ami meg annyira nem alternatíva.Bár az 1,8t simán bemegy az orrába,és azt is tennék bele,nem vr6ot.Túl nagy,nehéz és sok mindent kéne mókolni a otortérben,hogy beférjen.De abban egyetértünk,hogy ízléstelen,gusztustalan a külcsín. Bár amugy is egy elég khm autó.. az előző szebb volt sokkal.És abból még gti is volt.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz MPowerPH #9883 üzenetére
Aha... és még te vinnyogsz,hogy ne menjünk fikázni a bmw topikba...És te mit is csinálsz pontosan?Kicsit unalmas már a dolog.De tudod mit tedd.Qrvára nem érdekel,mert míg én a pesti dugóban legyűrök max 7 litert a torkán,te ezt nem csinálod utánam.Sőt még az autópálya 130-at is bírja.Megbízható,szeretem.Erősebbet elbírna a gyomrom,azt nem mondom hogy nem,de minek?Dugóba gurulgassak 10-el a 180 lovas autómmal?
Különben megyek és beleverem a csúfot az audi lámpás új 5-ösbeMar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Voyage
aktív tag
válasz tomcsi23 #9886 üzenetére
Végigolvastam a hirdetést, nem láttam, hogy behozott lenne...
Passatoknak a nagy része cégautó, emiatt lehetett rajta akár céges rendszám is(múlt héten voltam megnézni egy ford mondeot, eredeti rendszáma III-111 volt), és simán lecserélték, úgy adták el.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
MPowerPH
félisten
válasz DeadMeat #9884 üzenetére
Most mi baj? Csak leírtam a tapasztalataimat az autóval kapcsolatban. Végül is rutint és forgalmit is ilyennel tettem le, akkor még viszonylag új modellnek számított. Nekem nem jött be, ennyi. Nem írtam én semmit rosszat, főleg nem úgy írtam le, hogy még ki se próbáltam. Városba nekem amúgy jó lenne egy Lupo 3L is.
Nekem kifejezetten a linkelt modellel vannak fenntartásaim, ami egy hányadék. Szvsz, ez nem erre való.Amúgy nem Audi lámpás, nézd meg jobban. 3 -as coupe lámpáját igazították ehhez a dizájnhoz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
DeadMeat
veterán
válasz MPowerPH #9889 üzenetére
Azért remélem nincs harag.Nincs veled semmi bajom,csak már kissé unom ezt a kis motor=szar hozzáállást.
Az a5-re hajaz erősen nekem az a lámpicsku.Ami hozzáteszem nem gond,mert gyönyörű,meg amugy is ez a divat mostanában.Szebb lett ez az új -ös mint az előző volt.Btw semmilyen autó nem az ilyen tuningra való.Se német,se japán,se kínai.De hát nem vagyunk egyformák,neki ez jön be.Nekem meg a pap lánya
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
MPowerPH
félisten
-
tomcsi23
veterán
válasz DeadMeat #9888 üzenetére
Dugóba gurulgassak 10-el a 180 lovas autómmal? - gondoltam, nekem címezted, erre reagáltam. de nem kell Neked magyarázni, érted magadtól is.
A gyors vezetés meg a lóerő nincs feltétlen kapcsolatban (jó, egy szint felett persze). Egyáltalán nem szoktam száguldozni, mamával meg nem is lehet. Nem ezért vettem ilyet. A kis motorral sincs semmi bajom, mert jó párszor mentünk a nagyfater 1,4-es fábiájával, s ugyanúgy lehetett azzal is "sietni", szerettük.
A linkelt járgánnyal sincs semmi bajom, ha neki ilyen csicsán tetszik, élvezze.Voyage: igen, a rendszám miatt gondoltam. A faszi azt mondja, hogy vezetett szervizkönyves, s (mostanában) itthon szervizelték, de az eredetét már nem tudta megmondani. Gyesen levő kisanyuka járkál vele ide-oda.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Voyage
aktív tag
válasz tomcsi23 #9892 üzenetére
Hmmm, ettől függetlenül még nem biztos, hogy kintről hozták be. Bár akkor is, csak nincs annyi hülye, hogy garancia időn belül máshol szervizeli. És 1 éve járt le csak a garancia, 1 év alatt meg olyan húde sok km-et nem lehet beletenni...
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
-
Voyage
aktív tag
Hmmm, egy német taxi átlag 70.000-et fut évente. Aki nem nagyon elvetemült, és nem tölti az egész napját autóban, de így is sokat megy, az kb évi 50.000-et megy. Ez meg a passatnál rendben is van, kb évi 45.000-et mehetett.
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #9867 üzenetére
1m-ből sok lovat nem hoznak ki
abból a mociból turbosan ki lehet hozni 140le-t 1,7m haveromnak volt még össze nem törte, csak poloban a motor alapja u.e. volt, meg éri? nem.
nem tudom hogy ezt honnan veszitek hogy a váltó nem birná, a BMW-nél ennyire alul méretezik a váltókat hogy nem bír el egy kis tuningot ?
jobban járna egy 20VT-vel vagy G40-el...
láttam én már izmos hangú 900-as matiz-t is
hát 120-ról tuti jobban gyorsul mint én 40-ről 5.-ben
Deadmeat:az ODB 2-es VR motorokon már nem kell semmit mojolni max a legerősebb gyári bakokat meg venni, azon a blokkon már meg van a 4-es golfhoz való felfogatási pontok.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23