Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Kicsit vegyes volt a ma este.

    A kocsi, ami 2 hónap alatt 5 évet öregedett nálam, most 3 nap szerelgetés során visszanyert 6-ot, ráadásul egész olcsón csinálták (mondjuk apám "törzsvásárló").

    A CVT váltó karbantartása körül viszont megcsömörlött az idill. :(
    Egyrészt ma sem ért még ide az ATF (úgy hoztam el az autót, hogy ezt majd jövőhéten bepótoljuk), de nem is bántam az időkérést, miután kiderült, hogy szűrőcsere nélkül szeretnék lecserélni az ATF-et, mondván a vacak kis 11$-os olajteknő feletti szűrő cseréjéhez le kéne szerelni a váltót, elküldeni automata váltókra szakosodott műhelybe, kiperkálni a borsos munkadíjat, aztán visszaműteni az autóba, ami szerintük felesleges macera (irreális munkaigény és költség).

    Én meg mondtam, hogy az alapján, amit eddig láttam róla neten, egyszerűen csak olajteknő le, szűrő ki, szűrő be, teknő kipucolva (a mágneseket a forgácstól megszabadítva -> ezért akarom levetetni a teknőt) vissza, aztán mehet bele a friss olaj, szintezés hőfokra, aztán kész.

    Szóval ezzel most nem tudom mit csináljak. Beleztessem ki jó drágán, vagy egyszerűen csak legyen szűrő nélküli AFT csere (akár cserébe sűrűbben, mint a javasolt 50-60k km, ha már ez viszonylag olcsó a fenti műveletsorhoz képest)? Netán valami alternatív megoldás?

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák